maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

hallo dames hoe gaat het?

ik ga even heeeeel ego doen maar ik kom snel terug

ik ben zwanger!

YEAH!!! Ylerion!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD

:-* :-* :-*

Kom maar snel je verhaal vertellen!! :mrgreen:

absoluut wanneer ik klaar ben met stuiteren:P

:dance: :dance: :dance:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej SUPER!!! :smiley:

Met zo’n nieuws kan je al eens terugkomen haha :slight_smile:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ylerion jippie!!! o jou gunde ik het ook zo ontzettend erg! ben super maar dan ook super blij voor je!

:thumbup: :dance:

@bieslookje: Gecondoleerd! Veel sterkte toegewenst de komende week!

@mirag: veel plezier vanavond!! En fijn dat je weer bent goedgekeurd! heb je al uitslag van het bloed?? Een dagje minder zal echt wel een hoop schelen…en ben het met bieslookje eens: vind met deze zwangerschapstermijn het ook eerder nu pas dan nu al!!

@Ylerion: gefeliciteerd!!!

We zijn natuurlijk nu wel benieuwd naar je verhaal!!! :wink:

@Cin: en hoe is het vanmorgen gegaan met Levi? En wat zei de gyn???

Idd Cin, hoe was het met Levi en z’n buisjes???

En wat word DE datum!!! :mrgreen:

oh meiden ik ben zo blij.

natuurlijk houd ik er rekening mee dat het allemaal nog mis kan gaan, maar de test is oveduidelijk.

goed ik zal eens vertellen wat er allemaal gebeurd is:

toen ik hier weg ging was ikg ewoon helemaal kapot. banen kwijt, gezeur met mijn ex, ik was gewoon helemaal moe en leeg. ik gun het iedereen om zwanger te zijn en een kindje te krijgen, maar elke keer werd ik er zo verdrietig van. waarom wij niet? waarom alleen maar tegenvallers?

anyway, een paar maanden geleden namen we het besluit om weg te gaan van hier. we gaan verhuzien naar zuidlimburg, tegen de grens van duitsland en belgie. we wachten momenteel op een huisje. jeffry heeft een neiwue baan, ik heb een nieuwe baan. en sinds enkele maanden hebben we het condoom achterwege gelaten. verder niet naar eisprong of iets dergelijks gegeken. deze maand ben ik zefsl vergeten waneer ik ongesteld ben geweest. maar ik had zo een raar gevoel in mn buik, geen eetlust, humeurig… jef grapte nog dat ik zwanger kon zijn maar ik kon er gewoon niet meer op hopen.

net toch maar een testje gekocht omdat ik niet wist waneer ik ongesteld was en het onderhand toch maar weer moest komen dacht ik zo. in 2 seconden 2 dikke vette strepen :slight_smile:

Prachtig meid!! :inlove: Ben super blij voor je!!

Ook super dat jullie beide weer een baan hebben en dat het stukken beter gaat met jullie :thumbup:

@Ylerion wrote:

hallo dames hoe gaat het?

ik ga even heeeeel ego doen maar ik kom snel terug

ik ben zwanger!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Proficiat meid!!!

PSZ. eerst half uur heeft Levi gehuild, daarna flink gespeeld en al.

Hij was zo leuk aan het dansen toen we daar kwamen :inlove:

Dus hopelijk vrijdag een goede dag haha.

Zijn oortjes zijn ook helemaal goed gekeurd gelukkig, hoeven we pas in september mee terug voor nog een keertje controle!

GYN. Helemaal goed gekeurd. Had weer een leuke co-assistent hihi.

Altijd leuk die homo mannekes he :mrgreen:

Maar beeb lag wel laag in de bekken maar wel nog beweeglijk.

Bloeddruk was wel weer laag, maar ja dat maakt niet uit.

Enne het is echt een jochie hahaha, heb nu zijn pielie - balletjes gezien :mrgreen:

Oh en DE datum is ook bekend :inlove:

Mirag. Fijn dat jullie zijn goedgekeurd. Heb je de uitslag toevallig al?

Wat fijn dat Levi het naar z’n zin heeft gehad!!

En top dat zn oortjes zijn goedgekeurd!!

Oh lekker zeg dat je nu DE datum weet :inlove:

En dat is?? :lol:

Aw… En z’n pielie gezien!! :inlove:

Vind het net een slakkie als je het is 2D ziet hahaha!!

Ohhh zo lekker naar huis!! Lekker een avondje niksen!! Denk dat ik heeeeeeeeel lang in bad ga liggen :mrgreen:

Mirag, ondanks dat je je werk verdeeld over 5 dagen, is het toch nog netjes dat je het al zo hebt volgehouden hoor. Denk wel aan jezelf! Ik heb eigenlijk ook net te lang doorgedaan, want ineens ging het heel snel hard achteruit.

Ylerion…ja GEFELICITEERD je bent zwanger!!! :dance: :dance: wat een super nieuws!! Fijn dat het nu ook allemaal weer wat beter gaat met jullie!

cin, fijn dat Levi toch nog lekker heeft gespeeld op de psz. Ook super natuurlijk dat de controle van zijn oortjes goed was!

OOOO je weet DE datum…ben benieuwd haha

Toevallig je zus nog gesproken en gevraagd van de slofjes?

29 Maart moeten we om 07.15 uur op de afdeling zijn :shock:

Lekker vroeg haha!

Bieslookje. Gecondoleerd meid :hug:

Oh ja gevraagt aan me zus, en ze dacht in de prinses magrietstraat bij de begravenisondernemer. Maar ze wist het dus ook niet meer zeker.

cin je al om 7.15 melden…maar ach dan hoef je ook niet de hele dag af te wachten.

Zou wel kunnen dat het daar is, ze wist geen naam?

heb ff gegoogeld, die onderneming zit in de pr.marijkestraat en heet a.rts…zou dat kunnen?

Dan nog ff de naam van die mensen zoeken, maar dat gaat wel goed komen denk ik, anders rijd ik er gewoon een keer naar toe.

bedankt voor het navragen

Hallo dames,

Cin. Waaaaaaah 29 maart :smiley:

Even snel voordat ik ga werken: Ga vanaf volgende week 5 uur minder werken; de ‘zwaarste’ client komt vervanging voor. Dus dat is wel fijn.

Mijn bloed was trouwens goed, dus daar komt de vermoeidheid niet van. Dan toch maar af en toe :zzz: (wat vannacht overigens weer niet lukte!)

mirag, fijn dat je toch wat minder kunt gaan werken.

Vervelend he als je niet goed kunt slapen…

BIB…Hier vannacht gelukkig wat beter geslapen, vanmiddag naar de vk. verder geen bijzonderheden.

Oeoeoe 29 maart is DE dag Cin :inlove:

Zal het in me agenda zetten hihi…

Spanennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd!!

Mirag, fijn dat je bloed goed is!! :thumbup:

En lekker zeg dat je minder gaat werken… Die 40 uur per week beginnen mij nou ook wel iets te veel te worden merk ik… (snel moe enz enz)

Mja, komt wel goed…

Pffff ik word 's nachts gewoon om de 2 uur wakker… Soms word ik gewekt door de beeb, maar meestal door een volle blaas… :wall:

Matsjoooooooo, hoe is het met je BIB???