maart-april stoppers '09. *9* beebjes op komst

sem, irritant he dat je er zo vaak uit moet om te plassen…bij mij werd het op een gegeven moment gelukkig wel iets minder, nu moet ik er gemiddeld 2 keer uit.

Echt wel irri :wall:

Lekker een nachtje in 1 stuk goed doorslapen zou ik niet vervelend vinden hoor haha…

BIB

Al dacht ik vannacht ff dat een een BIA werd…vanaf 5.00 uur veel last van mijn buik gehad. Eruit geweest, thee gedronken, wat heen en weer gelopen en toen weer in slaap gevallen. Toen ik wakker werd van de wekker van mijn man nog steeds (of weer) buikpijnl, nog een keer in slaap gevallen en om 9.30 was de buikpijn weer voorbij…tja.

Voel me nu alleen wat beurs. Maar goed…voorlopig dus BIB :wink:

@Cin: wow…gaaf dat je de datum nu gewoon weet! en 7.15 melden?? Dat wordt ws zo wie zo al een onrustig en kort nachtje lijkt me…

Krijg je een KS of wordt je ingeleid?

@mirag: fijn dat je bloed goed was en je minder kan gaan werken!! Scheelt vast een hoop (en bijkomend voordeeltje: met de lente in aankomst is het extra lekker wat extra vrij :wink: ).

Ego: vanmiddag naar een van de meiden van de zwangerschapscursus die zaterdag is bevallen (was 2 dagen na mij uitgerekend!). Zoooo leuk!

Oei dus het was een spannende nacht :hug:

Veel plezier vanmiddag… Lekker genieten van zo een klein wondertje :inlove:

Bieslookje. Nee ze wist de naam niet meer.

Arts zou best kunnen!

Tulpjes. Ik wordt ingeleid, keizersnede hoop ik niet zou niet bevordelijk zijn voor mij (zelfs een beetje link als ik net de anethesist moest geloven :shifty: :shifty: :shifty: )

Spannend zeg, dat gerommel!!!

Mirag. Fijn hoor het mindere werken, gewoon lekker voor jezelf kiezen meid!

Sem. fijn he, het geplas 's nachts :roll:

cin. Ik weet nu iig waar die vrouw zit en heb nog ff gegoogeld volgens mij woont ze daar net naast en heet ze idd k.usters-c.labbers

Heb het iig opgeschreven als beebje er dan is kan ik daar ff slofjes halen.

Mag ik vragen waarom een ks te link zou zijn? ivm de ruggeprik?

tulpjes…spannend jammer dat het nog geen BIA is

@bieslookje wrote:

cin. Ik weet nu iig waar die vrouw zit en heb nog ff gegoogeld volgens mij woont ze daar net naast en heet ze idd k.usters-c.labbers

Heb het iig opgeschreven als beebje er dan is kan ik daar ff slofjes halen.

Mag ik vragen waarom een ks te link zou zijn? ivm de ruggeprik?

Ja dat zou best eens kunnen, fijn dat je nu de gegevens hebt :thumbup:

Nou omdat ik een zenuwaandoening heb, vind de anethesist het te link ivm narcose.

Ik heb dan veel meer risico om op de intensiecare daarna te komen, omdat me lijf zich te langzaam zou stabiliseren dan (ademhaling).

Hierom moet ik de volgende week naar de neuroloog.

Betwijfel het zelf of het echt zo link zou zijn hoor, maar je weet maar nooit :think:

Hij heeft er meer ervaring mee dan mij, met mensen met een neurologische aandoening bedoel ik.

Maar hij was een beetje paniek aan het zaaien en daar hou ik niet van.

Ik ga er niet eens van uit dat het een KS wordt, gewoon een normale inleiding-bevalling klaar haha. :pray:

Hey dames!

Heb een kleeeeeein beetje terug gelezen… Zag ff snel dat ik Ylerion mag FELICITEREN! :dance:

En Cin, wat spannend! Zal met smart zitten wachten op de 29e :smiley:

En Bieslookje… Bah… Wat hebben jullie veel te verduren :frowning: Gecondoleerd!! :kaars:

Euhm, sorry wie ik verder vergeet ! :oops:

Hoe is het verder hier???

:-*

cin. is niet fijn nee als zo’n man er dan paniekerig over doet, kan het toch beter op een rustige manier vertellen lijkt me.

Ik dacht vanmorgen ik ga eens koekjes bakken met zoontje, du ik heel enthousiast…zullen we koekjes bakken…zegt ie nee…ik ben begonnen en hij kwam al snel helpen. Inmiddels zijn de koekjes klaar…en lekker :mrgreen:

LoeLi weer Back in “town” :dance:

:-* :-* :-*

Cin, het word vast een normale bevalling :pray: :smiley:

Hmmmmjammie, geniet van de koekies bieslookje!!

@cin: nee op zo’n paniekzaaier zit je niet echt te wachten he? Anderzijds goed als ze zorgvuldig zijn…voel je je ws ook wat prettiger! En idd…wordt vast een normale bevalling!!!

@bieslookje…leuk!! Koekjes bakken!!! En nu lekker opeten dus!!!

Heb je je vriezer al ontdooid? Dat stond toch nog op je lijstje?

Wij hebben zaterdag een nieuwe vriezer gekocht en die heb ik vanmorgen ingeruimd…maar dat betekende ook de oude ontdooien…bah, niet mijn favo klus! Maar goed…hij is schoon en droog!!

Hier blijft mijn buik toch erg onrustig. Veel harde buiken, buikpijn, steekjes enzo…ben benieuwd hoe dat verder gaat! :wink:

Li. Hoe is het met jou???

:inlove: mooie foto!

Bieslookje. lekker koekjes haha!

Knufffffffffffffff voor je BIB Tulpjesssssssssssss!!! :inlove:

Tulpjes. Je maakt het spannend!!!

Spannend Tulpjes!!!

Hey die Cinnepin :stuck_out_tongue: Thnx babe! Gisteravond gemaakt :inlove:

Mmmmmm lekker Bieslookje! :drool:

Ja LoeLi is er weer een btje :stuck_out_tongue:

:dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance:

@lisette…goed je weer ff hier te zien! idd…leuke foto!

Ik ga er weer vandoor…nog ff wat liggen voordat ik richting kraambezoek ga!

By the way…heb niet het idee dat het rommelen erger wordt…dus verwacht er maar niet al te veel van, maar goed…je weet maar nooit!

Zei gister nog tegen mijn man: 03-03-2010 zou leuke datum zijn…maar goed dan moet het nu wel gaan opschieten! 8) 8)

Je weet maar noooooooit :mrgreen:

Lig-se en veel plezier straks!! :-*

heey luitjes

bieslookje :kaars: gecondoleerd…

lisette Yes back in town!!! go girl! hoe ist met je! zag een hele leuke foto op je hyves

tulpjes spannend

ylerion mooi verhaal! vaak gebeurd het idd op moment dat je het niet verwacht! ik hoop dat limburg the place to be word en dat jullie banen heel goed gaan bevallen

cin spannend hoor…je kan nu toeleven naar datum

voor de rest die ik vergeet oeps…

met mij…maandag bloed geprikt voor resus en ijzer

morgen verloskundige.

Verder slaap te kort vooral snachts…draaien plassen etc dus sem I now what you meen…

Verders een rot week gehad over emotioneel op alles wantrouwend reageren ,sag etc dus gewoon weg niet lekker in vel.

Eergister een brief gemaakt voor mijn mannetje om al mijn gevoel er in kwijt te kunnen…ben geen prater en voor mij is dit dan een oplossing…is niet de eerste brief die hij gehad heeft hihihi

@Tulpjes wrote:

@lisette…goed je weer ff hier te zien! idd…leuke foto!

Ik ga er weer vandoor…nog ff wat liggen voordat ik richting kraambezoek ga!

By the way…heb niet het idee dat het rommelen erger wordt…dus verwacht er maar niet al te veel van, maar goed…je weet maar nooit!

Zei gister nog tegen mijn man: 03-03-2010 zou leuke datum zijn…maar goed dan moet het nu wel gaan opschieten! 8) 8)

Dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koel zijn :smiley:

Ik ga toch stiekempjes :pray: …!

Thnx Lins! Ja gaat wel oke allemaal… We zijn weer erg drukjes in de weer zeg maar :stuck_out_tongue: Ziekenhuis in, ziekenhuis uit… Voor mij en Djaidon maar ach… Het houdt je van de straat he :stuck_out_tongue: