Nee die heb ik nog niet, maar weet ook niet of Levi daarop blijft staan :roll:
Levi is namelijk een ondernemende peuter, die het liefst op onderzoek uit gaat.
Ja zat er al aan te denken om de beessies vrij te laten :mrgreen:
Was met een collega al een plannetje aan het verzinnen haha!
Maar dan is heel Amsterdam in rep en roer!! LOL…
Je kan idd zo een plankie met wieltjes achter een wagen kwijt zodat Levi erop kan staan…
Is ook een uitkomst!! Alleen moet ie wel blijven staan ja :think: Lastigggggggggggggggg
cin, lastig he wbt de wandelwagen, wij gaan voor een plankje erachter. Hebben wel pas nog een quinny zapp erbij gekocht (2e hands) voor zoontje dat als we dan met z’n allen willen wandelen en een lang stuk, dan kan beebje in de wandelwagen en zoontje in de buggy, ook handig als we bijv. een dagje op stap gaan ofzo.
sem, idd een mooi uitzicht, maar ik zie de dieren ook liever “vrij”
mirag, bedankt voor je stukje taart…hij was lekker…
zijn net pas terug van de HA, zijn er ruim een uur geweest en toen nog naar de apotheek. Met zoontje was toch alles goed, zat geen ruis op de longen! :lol: mijn bultjes is dus een schimmelinfectie…en mijn kortademigheid komt waarschijnlijk door een te laag hb, die was maar 6,2, heb dus tabletjes gekregen. Dat verklaart dan ook meteen mijn moeheid en het eruit zien als een spook (zo wit)
@bieslookje wrote:
cin, lastig he wbt de wandelwagen, wij gaan voor een plankje erachter. Hebben wel pas nog een quinny zapp erbij gekocht (2e hands) voor zoontje dat als we dan met z’n allen willen wandelen en een lang stuk, dan kan beebje in de wandelwagen en zoontje in de buggy, ook handig als we bijv. een dagje op stap gaan ofzo.
zijn net pas terug van de HA, zijn er ruim een uur geweest en toen nog naar de apotheek. Met zoontje was toch alles goed, zat geen ruis op de longen! :lol: mijn bultjes is dus een schimmelinfectie…en mijn kortademigheid komt waarschijnlijk door een te laag hb, die was maar 6,2, heb dus tabletjes gekregen. Dat verklaart dan ook meteen mijn moeheid en het eruit zien als een spook (zo wit)
Ja heb ook al 2 dingen gevonden die eventueel iets zijn voor Levi voor op te zitten, langs of achter de kinderwagen!
Maar ja ik kijk nog even, vind het indd moeilijk!
Hoeveel hebben jullie betaald voor de Zapp?
Fijn dat alles goed is met zoonlief!!! :dance:
Hmm nu weet ik denk ik ook waarom ik het kortademiggebeuren heb, en ook ik zie er uit als een spook (witter dan wit).
Volgende week moet ik bloedprikken in het ziekenhuis voor ijzer en suiker. Ben benieuwd!
Heb jij dit ook gehad bij zoonlief? En werkten die pilletjes toen?
Bij mij niet echt heel erg bij Levi toen, wel iets hoor maar niet optimaal.
Mijn ijzer was in het begin van deze zwangerschap maar 7.0 terwijl die normaal 7.2 moet zijn. Dus denk dat ook ik weer ijzer tekort zou hebben, wist alleen niet dat je daar kortademig van werd :think:
bij zoontje had ik het ook. Tabletjes heb ik van de zomer nog gehad…na die curretage, ze helpen wel, maar duurt wel heel even.
Ik wist ook niet dat je er kortademig van kon zijn, maar mijn longen klonken verder goed, dus het zou er mee te maken kunnen hebben zei hij (hoeft niet altijd zo te zijn bij een laag hb dat je daar ook last van hebt)
Wij hebben 70 euro voor de zapp betaald, een zwarte icl. adapters voor de maxi-cosi en een regenhoes. Hebben hem trouwens heel dicht bij jou gekocht…in ieder geval in jouw woonplaats
@bieslookje wrote:
bij zoontje had ik het ook. Tabletjes heb ik van de zomer nog gehad…na die curretage, ze helpen wel, maar duurt wel heel even.
Ik wist ook niet dat je er kortademig van kon zijn, maar mijn longen klonken verder goed, dus het zou er mee te maken kunnen hebben zei hij (hoeft niet altijd zo te zijn bij een laag hb dat je daar ook last van hebt)
Wij hebben 70 euro voor de zapp betaald, een zwarte icl. adapters voor de maxi-cosi en een regenhoes. Hebben hem trouwens heel dicht bij jou gekocht…in ieder geval in jouw woonplaats![]()
Oh dat meen je? Was maar op de koffie gekomen joh

Ja ik bied en bied maar op die dingen, maar niemand reageerd er ooit!
en hoger dan 80 euro ga ik niet, kan ik hem net zo goed nieuw kopen :mrgreen:
Middag allemaal!
Zo, is weer een tijd geleden dat ik er was, ben ook zo druk :S
Hoe is het met iedereen???
Oja… Karin WELKOM
Djaidon heeft een nieuw bed, zal em ff showen in het SF
Bieslookje, fijn dat alles goed is met zoontje!! :dance:
Hopen dat de tabletjes helpen bij jou!!
Zalfie gehad voor de infectie??
Pfff ijzer te kort!! Heb ik jaren geleden echt vaak last van gehad…
Moest toen van die vieze staaltabletten nemen…
Nu is alles weer goed, hoop dat het zo blijft tijdens de zwangerschap
Oja, bloed van lab was ook binnen gister en alles is ok!! Geen rare dingen!! :dance:
Gewoon bellen als je ergens op geboden heb Cin :thumbup:
Deden wij van de week ook voor een kinderwagen, toen bood iemand nog over, maar omdat wij gebeld hadden dat we m meteen konden halen waren wij de winnaar!! Hihi…
LoeLi!! :inlove:
Was weer even gezellig zondag!! Thanks voor de spullies die we mogen lenen :-*
Geen probleem lieffie!
Ik heb er nu toch geen r**t aan En aangezien er donderdag toch tegen me gezegd was dat ik pas zwanger raak als alle stress voorbij is, kan je er voorlopig nog heeeeeeel lang van genieten
Was zeker gezellie zondag…!
hey lisette, leuk dat je er weer even bent, hoe is het met je?
sem, ik heb nu ook staaltabletten…maar goed liever dat en dat dan mijn klachten weggaan.
cin, ik bied eigenlojk nooit, ik mail of bel dan.
Wij hadden ook in ons hoofd er niet meer dan 75 euro voor uit te willen geven!
Ja dat is ook zeker zo bieslookje!!
Was ook wel blij dat ik me beter voelde door die tabletten…
@bieslookje wrote:
hey lisette, leuk dat je er weer even bent, hoe is het met je?
sem, ik heb nu ook staaltabletten…maar goed liever dat en dat dan mijn klachten weggaan.
cin, ik bied eigenlojk nooit, ik mail of bel dan.
Wij hadden ook in ons hoofd er niet meer dan 75 euro voor uit te willen geven!
Ja ach, same als altijd

Moguh dames!!
Hoe is het vandaag??
Mirag, veel plezier bij de echo!! :inlove:
Moguh!!!
Hier wel oke hoor… Btje zenuwappig voor vanmiddag! :shifty:
Hoe is het verder met de dames hier?
Hey Chubby! Zet nou weer es ff een nieuwe buikfoto neer! Je hebt nu zo een mooi buikie :inlove:
Jaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa… :mrgreen:
Moet ze ook NOG STEEDS op hyves zetten… :doh: :roll:
Zal vandaag ook ff nieuwe maken.
Enneee komt goed vanmiddag moppie!! Denk aan je :-*
Jaaaaaaaaaaaaaa vast wel… Mja, blijft toch spannend!
Ja doe dat dan es ff Iedereen zit wortel te schieten met jou! :mrgreen:
:thumbup: :thumbdown: li
Zo…Vanmorgen nieuwe echo gehad. 1 eitje wordt groter, 10mm doorsnede, dus nog erg klein, maar er zit vordering in. Ik had deze keer een andere gyn en die zei:"goh mevrouw uw cyclus wordt wel erg goed gevolgd"op cynische toon haha…die vond het dus prima dat ik vrijdag niet kwam, maar as maandag weer…oef!
Ik hoefde ook zeker nog niet met ovu-testen aan de slag…dus geduld!
das dan heel fijn ens…
zo lijstjes bijgewerkt… karin staat er op…
vroeg mij af waar riejantjuuh gebleven was…
hee hallo, ik ben er ook weer ff…
alles goed hier alleen erg moe…maar lees dat meer daar last van hebben hihihi…
zo vanavond gebeld met de lerares van de zwangerschaps yoga. ik ga daar 22 januari beginnen…ben erg benieuwd!
verders 7 januari echo en bezoek verloskundige…
en wat gaat iedereen met de kerst doen??
ik en mijn man gaan 1e kerstdag uiteten bij de griek en 2e kerstdag gaan wij vieren bij mijn ouders met oma en opa en zus en zwager…