Maart/April stoppers 09 *18*14 kindjes op komst

nou tis dag 8 in mijn cyclus. kan nu toch nog niet in mijn vruchtbare periode zitten…

ik snapt er niks van… moet opnieuw biologieles volgen dan

Hi allemaal,

Heb vanmorgen weer echo gehad, was allemaal goed, maar nog geen grote eitjes zichtbaar…geduld dus…nu wil ze EN wonesdag en vrijdag weer echo, maar vrijdag kan ik echt niet, heb dan onderwijs in amsterdam. Volgens mij vonden ze dat maar vreemd…maar dat gaat echt even voor nu. En normaal heb ik mijn eisprong altijd op dag 21, dus dat is eind volgende week pas, waarom zou ik dan deze week 3x moeten komen???

Dus woensdag weer, en dan maandag weer…en we zien dan wel weer verder.

om de groei te volgen van het eitje… anders even goed informeren waarom zo vaak enzo…

ja klopt, is om groei te volgen.,.maar ja, ik kan vrijdag echt niet…

dus dan maar maandag weer, en dan zien we wel. Met feestdagen zijn zij dicht, en dan verwacht ik mijn eisprong te hebben, dus ook niet handig, maar ja, de 24e nog een echo en dan de 28e weer. in de tussentijd maar goed oefenen!

lekker handig dan…

hopen dat ze maandag nog wel wat zien… succes

noujaaaa… gistere zag ik ergens waar je je kerstgroet neer kon zetten en nu kan ik dat hele topic niet meer vinden… :shock:

Nou dames echo was super :lol: :lol:

Echt zo mooi,dat het in 3 weken tijd zo veel kan groeien en veranderen.

En we hadden geluk,er was een stagaire bij,zij moest nog oefenen met het echo apparaat dus we konden lekker extra lang naar onze uk kijken.

Ook voor het eerst de hartslalg gehoord,waauw wat een mooi geluid.

Vanavond zal ik bij mijn ouders de echo inscannen en dan kan ik hem hier even showen. :inlove:

duimt voor de NODers

Fijn dat je echo goed was Angela!!! Las het al op Hyves… :wink: :inlove:

Rest ben ik alweer vergeten… zucht :roll:

Cin Als ik je vehaal lees over je nichtje als aap springen bij mij de tranen al in de ogen! Wat lief!!

Pearlie Dat zou heel goed kunnen hoor die slijmerige zooi. Ik heb dat ook wel eens een week voor mijn ei gehad. Wordt vast nog meer in de loop van de week. Veel slijm is alleen maar goed!! Klussen maar!!

Klopt het dat ik jou een pbtje heb gestuurd met mijn gegevens voor het lijstje?

Babyenschede Ik zie dat jij net als ik ook in febr.maart begonnen bent voor een kindje. Hoe komt het zo dat je nu al bij de gyn. loopt? Ik denk er over om eind jan. naar de ha te gaan als ik dan nog niet zwanger ben…

Hier gaat het verder prima. Stiekum ben ik alweer aan het “voelen” of ik al wat voel, maar ik denk dat de kerstman mij geen heel mooi kado gaat geven met de kerst en wordt ik gewoon ongesteld.

Gisteren was er een kennis bij mij, zij hebben een geadopteerde dochter van 3 jaar. Dit omdat ze zelf geen kinderen kunnen krijgen. Ze waren bezig om een tweede kindje te adopteren uit China maar hebben er vanaf gezien omdat ze het financieel niet kunnen opbrengen. (kost zo 40.000 euro). Komt ze gisteren bij me, vertelt ze dat ze 5 weken zwanger is…

Dat geeft mij weer moed en ooooh wat ben ik blij voor haar!!!

Groetjes Karin

Karin. Wat een verrassing zeg voor je kennis! Wat uber leuk!!!

Wist trouwens helemaal niet dat een adoptie zo duur was :shifty:

Was je bij je eerste snel aangeteld trouwens?

Wij hebben er nu voor de tweede langer over gedaan als toen met Levi (wel nu 2 miskramen tussendoor gehad dan).

Cin Ik was bij Vera in de eerste ronde zwanger…die mondde uit in een miskraam en daarna was ik weer meteen in de eerste ronde zwanger. Daarom duuuuuuuuuuuuuuuuurt het ook zo lang vind ik…

Gr. Karin

yup heb je pbtje gehad… die van parti ook… zal morgen ff wijzigen. is er nog niet aan toegekomen…

zijn der nog meer wijzigen van anderen en/of belangrijke afspraken die der bij moeten komen…

pbtje graag…

Goedemorgen…

pearlie, dat slijm zoals jij omschrijft, klinkt voor mij wel een beetje als cervix-slijm. Dat kun je krijgen een paar dagen voor je ei, maar ook nog op de dag van je ei. Ik had het altijd een dag of 2 ervoor, en als mijn ei was geweest niet meer.

Karin, wat leuk voor je kennis, wel absurd he dat een adoptie zo duur moet zijn!!

Angela, fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Enne geeft idd niks he als ze langer moeten kijken… :smiley:

Hier dadelijk eeven naar de dokter. Zoontje is net klaar met de AB-kuur en begint alweer meteen te hoesten :? Voor mezelf ook maar meteen even laten luisteren ivm kortademigheid en ik heb sinds het weekend allemaal bultjes onder mijn oksel die ook vreselijk jeuken enne het worden er nu meer, gaan ook richting mijn elleboog, lijkt soort van reactie op iets ofzo.

Thanks dames! :-

Was heel mooi gister, maar ook erg heftig…

Ben er vandaag ook nog een beetje droevig van, maja…

Komen we ook wel weer overheen!!

Gister avond ook nog bij de vk geweest!!

Alles was weer goed :smiley:

Mochten ook weer naar het hartje luisteren :inlove:

Klonk af en toe als een hardhouse nummer hahaha

En de beeb vond het leuk om tijdens het luisteren heen en weer te zwemmen en om af en toe tegen de dopler aan te bewegen :inlove:

Baarmoeder hebben we ook goed kunnen voelen!! En vriendlief ook en dat vond ie leuk hahaha…

Laat staan als we de beeb goed aan de buitenkant kunnen voelen :inlove:

Wat leuk Cin, dat je zo een goede band heb met je nichtje smelt :inlove:

Top die wandelwagen!! Hoop dat jullie um krijgen!! :pray:

Tweet, :hug:

Spannend vandaag tekenen!! :thumbup:

Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag in jullie nieuwe huissie!!

Gefeliciteerd nog Mirag!! :-

Spannend morgen de 20 weken echo!! :inlove:

Bieslookje, :hug:

Good luck bij de dokter… Vervelend die bultjes!!

Top hoor Angela!! En idd mooi he dat het zo snel veranderd :inlove:

Lekker he als er een stagiare bij is!! Hadden wij ook de 1e keer :smiley:

Pearlie, babyenschede en Karin :pray: :pray: :pray:

Wat leuk voor je kennis Karin :inlove:

Idd best duur een adoptie!! :shock:

Zooo, kom ik via de achterkant op het werk vanmorgen, staan er van links naar rechts: 2 leeuwinnen, 1 leeuw en 4 tijgers buiten in een grote kooi!! :shock:

Is voor het wereld kerstcircus in Theater Carré…

http://www.theatercarre.nl/show/NL/Wereldkerstcircus

Heb er de hele dag uitkijk op :smiley:

Echt pracht beesten, maar vind het best sneu om ze zo te zien!!

Sem :hug:

Fijn dat alles goed was bij de VK!.

Heerlijk genieten van het geluidje van jullie beeb :inlove:

Nou weet je wat het is? Ik heb met de kids van me oudste zus zo wie zo een hele goede band. Zijn ook graag hier, en doen ook veel dingen samen. Ondanks ik ze soms ook achter het behang kan plakken hoor, en zij mij neem ik aan :mrgreen:

Maar ik hou van ze, hoe dan ook!

Heb er gewoon een speciale band mee.,

De kinderwagen wordt hem niet! Kwam ergens op een forum terecht waar 2 personen ook grotere kids hadden, en ze de wagen maar heel kort hadden gebruikt (toen paste de beeb niet meer, na 3 maanden. En vanaf de 6 maanden mogen ze pas in het zitje).

En het voorste zitje kan doorzakken als de peuter wat groter en zwaarder is :?

Laat Levi er nu bijna net zo uitzien qua figuur als een jochie van 3 jaar!

Dus mij teveel risico voor dat geld!

Ben wel verschrikkelijk aan het balen zeg…,

Hmm ik zou die beessies ook best mooi vinden (vooral de tijgers), ook weer heel erg zielig!

Zo beessies in zo’n klein hokkie!

Hi,

Karin: ik loop nu al bij gyn omdat ik mijn cyclus had geanalyseerd nav ovulatietesten en tempen gedurende 4 maadne, en toen bleek dat mijn ovulatie pas op dag 21 was, en ik een week later al ongesteld was, dus ja, dan kan ik nog eindeloos wachten, maar ja, zwanger worden zal dan niet lukken…

Deze maand cyclusanalyse…wel een gedoe hoor, 2-3x.week echo, en dan om 10uur 's ochtends, rottijd!!Maar gelukkig is mijn stage plek erg flexibel, dus dat is wel fijn!

Hallo allemaal!

Bedankt voor de felicitaties! geeft iedereen een stukje taart

Karin; als het de eerste keer zo snel lukte, kan ik me voorstellen dat het wachten nu eindeloos lang lijkt te duren ja. Maar als nr 2 net zo een mooi wondertje wordt als nr 1 (zag ik voorbij komen in het showforum) dan is het het wachten wel waard toch :slight_smile:

Cin; wij wilden het geslacht niet weten bij de 20 weken echo, maar moet toegeven dat we de laatste dagen wel aan het twijfelen geslagen zijn :slight_smile: Dus ik weet het nog niet… :mrgreen:

Bieslookje, wat sneu voor zoonlief dat ie nou alweer aan het kuchen is! En jij met die bultjes; ook vervelend die jeuk! Hopelijk heeft de dokter een zalfje ofzo…

Mijn huid zit sinds het weer wat kouder is weer onder de droge en jeukende vlekjes (heb ik elke winter al en dat is vervelend!!) Kon er gisteren zelfs niet van in slaap geraken :frowning:

Sem; dan kan je vanmiddag in de pauze even te tijgers gaan voeren haha. Heb je geen collega waar je vanaf wil ofzo :mrgreen: .

Mooie beesten vind ik het, maar zie ze toch liever in Afrika of Azie dan in zon kooi eigenlijk…

Nog vier dagen en dan heb ik lekker twee weken vrij. Wat heb ik daar zin in!!! :lol:

Heerlijk Cin zo een band met die kleintjes :inlove:

Jammer van die wagen, maar begrijp dat je er toch vanaf ziet!!

Lekkerrr Mirag!!

Gaan jullie nog wat leuks doen??

Of gewoon lekker genieten van de feestdagen??

Jaaa zie de beesten ook liever op tv in het wild, dan hier in zo een hokkie…

Ze zijn nu wel even buiten hun kooi, maar is ook niet echt ideaal…

Hahahaha ja heb wel 1 of 2 collega’s die ik GRAAG aan die beessies zou willen voeren :roll: LOL

Laat de beessies vrij dan :mrgreen:

Oh jee, dadelijk worden we opgeapkt ivm samenzwering van :roll: :mrgreen:

Nou ik ben nu echt aan het twijfelen of we weleens een dubbele wagen moeten pakken.

Of Levi tegen die tijd beter luisterd en bij ons blijft lopen (ondanks hij de laatste tijd echt wel beter luisterd dan voorheen, en netjes aan de hand blijft lopen).

Doen we het wel, of doen we het niet??? :shifty:

nieuwe wagen komt er zo wie zo, de andere wagen van Levi wil ik kwijt haha

Hi,

Je kan ook zo’n wagen nemen, met een plankje erachter waar levi dan op kan staan…of heb je die al?

Een dubbele wagen lijkt me waardeloos, qua grootte…Maar ja, lopen is ook niet alles.