@Patriepiex, shit! Flink balen dat je ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat het weer zwaaar valt. Hier valt het ook iedere maand weer zwaar.
Mmm…uit mijn hoofd reageren is nog even wennen, want ik ben inmiddels de naam weer kwijt op wie ik wou reageren.
Ik zal nog even wat over mezelf vertellen. Ik ben dus Karin, mama van mooie dochter Vera van 2 jaar en 3 maandjes. Ik zit inmiddels in de 9de of 10de ronde voor het krijgen van een tweede kindje.
Ik ben getrouwd en woon in Overijssel. Heerlijke nieuwbouwwijk waar we (behalve op het zwanger worden na) erg gelukkig zijn. Ik zal straks het showforum even opzoeken en kijken of ik een foto kan plaatsen van Vera.
Ik zal nog een pbtje sturen voor het overzicht. Groetjes Karin
Auw Cin :hug:
Karin, dan is :hug: jouw dochter bijna net zo oud als die van mij? Mijn dochter is van 26 aug 2007.
Hoe lang heb je erover gedaan om zwanger te worden van haar?
Hoe is het verder met iedereen?
Ik heb gewerkt vandaag en ben zo kapot… Straks nog ff popstars kijken en dan maar vroeg naar bed denk ik.
:-*
auw cin, heb je er nog veel last van?
matsjo, mooie kamer
bianca…weer spannend dus…ik duim weer.
sorry voor de korte reactie, maar ben druk bezig met andere dingen op de laptop
Eeven iets heel anders…
Ik heb een 25 cijferige productcode nodig voor mijn microsoft office excel 2007… Heeft iemand deze??
sorry ik niet
@patricia26 wrote:
Eeven iets heel anders…
Ik heb een 25 cijferige productcode nodig voor mijn microsoft office excel 2007… Heeft iemand deze??
Uhm ik heb wel een code maar waar die is :think:
Moet ik morgen even aan manlief vragen (die slaapt nu) maar weet niet zeker of die code ook bij jou werkt!
Heb je nog tot morgenavond?
Bieslookje. Ja joh ben zo stijf als de pest :mrgreen:
Echt vannacht zo bout geslapen door me knie-en (korstje wat er op komt dan). Hopelijk aankomende nacht een betere nacht! Morgen vroege dagdienst namelijk :?
hallo
Hallo!!! :lol:
Oei Cin, das niet zo mooi dat je op je giegeltje bent gegaan :hug:
Nog erg veel last??
Bianca,
Stoere kamer Matsjo!! :D:thumbup:
Zo!! Vandaag hebben we even de huiskamer verbouwd hahahahaahahaha…
Ja moesten plaats maken voor de box
LOL…
Kom ik net thuis van me werk heeft manlief hier ook echt een speelruimte gemaakt voor Levi en alles gepoetst en opgeruimd en was bezig met kerstversiering :inlove: :inlove: :inlove:
Verder nog veel last van me knie-en ja, volgens mij zijn ze gewoon lichtelijk gekneusd of zo hahaha.
Verder druk werkweekend gehad, lekker weer een hoop gezeik.
Heb toen straks ook maar even me hormonen de overtop laten nemen en iemand (“mijn” client) flink de waarheid gezegd :mrgreen:
Hoe is het met iedereen?
Sem dus ook aan de klus in huis
Hé ladies,
@Cin wat heb jij een lieve man.
@ Sem altijd fijn dat ombouwen van kamers.
Ik heb vandaag de temperaturen die ik van de week heb ingegeven is bekeken. Volgens de grafiek heb ik donderdag op vrijdag mijn eisprong gehad, en toen hebben we nog geklust. Ruud maakt me helemaal gek. Mijn borsten doen echt mega-pijn en nu probeert ie me wijs te maken dat hij ze vindt groeien. Da mocht ie willen. pfff mannen hihihihi
Cin:
Oei,Ik hoop dat je knieen snel weer genezen zijn. :hug:
en wat lief van je man. :inlove:
Sem:
Lekker aan het verbouwen in de woon kamer :inlove:
dat moet hier als de kerstboom gezet moet worden haha
Bianca-k:
Ik hoop zo dat het deze ronde nou wel eens raak is.
Karin:
Van harte welkom,en ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.
Vandaag zijn we naar baby-dump geweest,gewoon een beetje babykamers spotten.
en heb mijn eerste positie broek gekocht,jeej wat zitten die dingen fijn. :inlove:
en hij was nog spotgoedkoop ook € 19.95.
en zit best mooi.
daarna zijn we lekker naar mijn ouders gegaan en hebben we daar gegeten.
Ook heb ik vandaag de kerstoom gezet.Heerlijk al die gezelligheid in huis.
Ik ga ook zo naar bed, des te eerder is het morgen en mogen we weer naar ons ukkie gaan kijken. :mrgreen:
Jaaa Cin, moest echt even gebeuren hahaha!!
Kerstboom doen we morgen avond als we thuis zijn en ALS we er zin hebben…
Bianca,
Zou echt een mooi kerstkadotje zijn!! :mrgreen:
Wat leuk Angela, heel veel plezier morgen!! :inlove:
En geslaagd voor de kinderkamer??
Zo lekker naar bed…
Weet niet zeker of ik er morgen ben, anders pas laat.
Gaan vroeg naar Amsterdam voor de crematie van vriendlief zijn oom, die is om 12:00 uur.
Geen id hoe laat we terug zijn, maar om 18:00 uur gaan we naar de vk.
Proberen te genieten van het mooiste geluid van de wereld :inlove:
Fijne avond dames en truste alvast :-*
@Sem wrote:
Wat leuk Angela, heel veel plezier morgen!! :inlove:
En geslaagd voor de kinderkamer??
Nee, nog niks gekoze,wel een hoop leuke ideeen op gedaan.
Zo ben net terug van de schouwburg. Me nichtjes hadden dansoptreden met de dansclub waar ze bij zitten Dizzy.
Echt het was zo aandoenlijk en mooi :inlove:
Me petekind (6 jaar) was dan een aapje en me oudste nichtje (10 jaar) een kerstboom.
Na afloop duurde het wat langer dat ik bij ze was, want tja mensen zijn niet meer zo sociaal tegen zwangere vrouwen ondanks ze het goed zien blijkbaar maar ja :roll:
Voelde me net een pingpong balletje :eh:
Kom ik bij de dames en de rest van de familie staat me petekindje heel beteuterd te kijken. Vraag ik wat er is, was ze al de hele tijd op mij aan het wachten…,
Dus ik klapte al en zei al hoe trots ik was op ze, kreeg ze tranen in haar ogen…,Oh echt dan smelt mijn hart hoor!
Haar dus even een flinke knuffel gegeven voordat ook iemand zag dat ook deze hormonenbom tranen in der ogen had staan :inlove:
Nog 2 kusjes gekregen van haar, zei al tegen haar: oh lekker dit is de eerste keer dat ik gekust ben door een lief klein aapje
Heerlijk gevoel als je zoveel betekend voor je nichtje zeg :inlove: :inlove: :inlove:
Was gewoon pure liefde!
Truste dames
:-*
Sem. sterkte morgen meid! :hug:
HATSJIE!!!
:eh:
Ik ben er ook nog!!!
Morgenochtend gaan we de hypotheekofferte tekenen… Weer een stapje dichterbij dus! Hoop zo dat we snel een datum krijgen voor het passeren… Bij het passeren krijgen we namelijk ook meteen de sleutels, dus dan weten we eindelijk wanneer we echt kunnen verhuizen…
:hug: en :-* voor iedereen!!!
Ben heeeeeeeeeeeeeel druk laatste weken, met van alles en nog wat, dus vandaar dat het zo stil is rondom ons… Behalve snipverkouden gaat het verder prima hoor! Stomme bekken blijven we lekker doodzwijgen 8)
Hallo allemaal!
Daar was ik ook weer even.
Was van het weekend jarig en het is lekker druk geweest.
Welkom KArin.
Tweet ik ben ook snipverkouden, balen is dat he!
Zwaai terug naar matsjo!
Oei Cin, hoe is het er nu mee??
Bianca en en en en ???
Ik ben vandaag officieel op de helft
Woensdag as 20 weken echo… spannend!
hoi hoi
nog van harte miraq,
ff vraagje tussendoor…
nu ben ik 3 dagen ongi geweest en nu heb ik van dat slijmerige zooi. is dat normaal. (want weet zelf niet hoe een normale cyclus is en ongi zonder anticonceptie)
tweet, zou fijn zijn als jullie snel aan de slag kunnen in het huisje…
cin. wat een lieve reactie van je nichtje, kan me indenken dat dat je doet smelten.
sem. Het is al te laat, maar wilde je eigenlijk toch nog even sterkte wensen. :hug:
pearlie, hoe bedoel je slijnmerige zooi, is dat ook rood of hoe is het van kleur?
mirag, nog gefeliciteerd!!!
bianca, spannend dus…
hier alles op zich wel ok, ben wel erg kortademig de laatste weken. Dacht laat ik maar eens een afspraak maken bij de HA voor vandaag of morgen (andere dagen moet ik werken) kan ik pas donderdag erheen…nou ja dan kijk ik het nog wel even aan. Heb de VK gebeld en aangezien ik verder geen klachten heb hoefde ik me geen zorgen te maken.
Vanmorgen weer therapie gehad…was erg hard nodig. Dadelijk zoontje naar bed brengen en dan duik ik er zelf ook ff in denk ik.
gewoon doorzichtig slijmerige zooi, plakkerig
@pearlie wrote:
gewoon doorzichtig slijmerige zooi, plakkerig
Hmm toen ik dat klefferige gedoe had :mrgreen: was ik blijkbaar vruchtbaar (toen 1x seks gehad en was zwanger).
Alleen was het wel witterig van kleur geloof ik :think:
Hihi wat een omschrijving!
Wij hebben als alles mee zit onze wagen gevonden (wandelwagen)!!!
Mutsy duo seat!
Voor Levi is dat ook een stuk makkelijker, hoeft hij niet altijd te lopen en kan hij soms ook lekker zitten als hij dit wilt!
Via marktplaats dus hoop dat wij hem dan ook krijgen

Hier ook een periode gehad van extreme verkoudheid en kortademig trouwens.
Nu gelukkig weer weg!
Hangt denk ik toch zo’n nasty virusje is de lucht…,
Voor iedereen een knuff die het nodig heeft :hug:
Mirag. Nog proficiat meid!! :dance:
Willen jullie woensdag het geslacht weten trouwens?
Ik vergeet dat altijd wie het wel en niet wilt :oops: