Maart/April stoppers 09 *18*14 kindjes op komst

We hebben ook een showforum!!!

Ons meetingtopic!!!

Sta jij er nog niet tussen, of is er iets gewijzigd… stuur mij dan even een pbtje met als titel je naam. Dank je wel

• meld meld meld meld *

o lijstjes aangepast…

zijn der verandereingen je weet het…

ik duik mijn bed weer in… ben totaal niet lekker

meld!

moet om 14.20 voor echo voor cyclus analyse…

pearlie :hug:

Mooi lijsje weer!!!

babyenschede, krijg je dan ook meteen iets van een uitslag?

Hier loopt de temp toch al een beetje op bij zoontje, vanmorgen 36,9 en nu was het 37,4…hij is lekker tv aan het kijken en af en toe speelt hij een beetje.

meld

Ze willen zien wat de baarmoeder en eierstokken precies doen tijdens de gehele cyclus, dus moet ik nu op dag 2 en op dag 9 een echo, en waarschijnlijk later in de maand dan ook nog…ben benieuwd.

morgen om 4 uur… afspraak met de fertiliteit…

uitslagen van de afgelopen cyclusanalyse…

dan weten we hoop ik ook meer…

nu echt bed weer in

babyens… dat is het zelfde wat ik dus afgelopen maand heb gedaan…

aha, hoe vaak ben jij in totaal geweest voor echo’s?

Mijn eisprong is meetsal pas op dag 21 ofzo…dus verwacht wel regelmatig te moeten :frowning:

Spannend bij jullie!

uhm

ff kijken hoor…

ik werd 6 november ongesteld,

10 nov bloedprikken (1e,2e,3e,4e dag van de mestruatie),

16nov de echo,

18 nov echo,

20 nov echo, (eisprong)

26 nov bloedprikken (week na de eisprong)

bloedprikken hebben ze het bij mij niet over gehad…maar goed, ik wachtr wel af en zie wel. Ze hadden het nu over echo op dag 1t/m 3…

met het b;loedprikken willen ze kijken naar de hormonen ofzo

Hoi meiden! Meldt me ook weer eens hier!!

Zoals jullie weten…lees nog wel regelmatig mee, maar mis geloof ik een hele hoop!

Voor de meiden die in de mmm zitten…sterkte!!! Hopelijk snel goed nieuws voor jullie!

Hier gaat het met de zwangerschap goed…zijn inmiddels druk bezig met de babykamer. nu is het wachten op de meubeltjes, kinderwagen etc etc.

Vandaag een vrouwtje van felicitas hier gehad…dus weer een heleboel om te lezen en proefmonstertjes rijker!

Hier in zwitserland werk je ip door tot 2 weken voor de geboorte!!! :shock:

Heb aangegeven dat ik dat niet doe en eind januari ga stoppen! Wel erg balen: heb op het moment een conflict met mijn groepsleidster: ik heb aangegeven dat ik met sneeuw liever niet ga wandelen…mijn werk ligt op een heuvel, dus alle wegen lopen ook nog eens schuin en ben gewoon bang om uit te glijden! (tja en ik glij nu eenmaal snel uit…en nu met een dikke buik helemaal!!)

Zij neemt dit heel hoog op en accepteert dit niet dus morgen naar de kinderdagverblijfleiding. :?

Probleem is dat het helemaal niet zovaak voorkomt dat er sneeuw ligt…

stel ik me aan als ik dan zeg dat ik liever vervangend werk doe tijdens zo’n wandeling?

Pfff… verder wens ik alle zwangeren veel plezier met alle voorbereidingen en de nog niet zwangeren heeeeeeel veel sterkte met het steeds weer w88!

Tulpjes. Leuk dat je weer eens langskomt meid!

Fijn dat alles goed gaat, alleen tja jou mening die deel ik ook hoor. Ik zou ook niet wandelen met sneeuw!

Ben zelf ook een kneusje mbt uitglijden dus :roll:

Succes er mee, enne je staat toch gewoon ook in je recht om dat uit te spreken of niet dan :think:

:-*

Tupljes, vind ook dat je gelijk heb hoor!!

Hopelijk kom je er uit met je werk :pray:

Cin, gefeliciteerd vandaag met je andere man :dance:

Verder ben ik het even kwijt. Sorry.

Gister afscheid genomen vriendlief zijn oom. :cry:

Hij lag nog aan de beademing en zag er nog zo goed uit, dat je zou denken dat hij elk moment z’n ogen kon openen.

Je zag ook dat hij aan het vechten was!

Maar de artsen kunnen helaas niks meer voor hem betekenen.

Zijn vrouw, zoon en dochter hebben samen met de artsen besloten om hem van de beademing en alle andere stekkers en draden af te koppelen.

Dat is gisteravond gebeurd en de beste man ademt nog steeds op eigen kracht.

Hij is zo sterk! Alleen weten we natuurlijk dat hij het niet haalt.

Maar wanneer hij dus zijn laatste adem uitzucht weten we niet…

Heb het ook zo te doen met zijn zoon!

Die heeft donderdag nacht een kleine meid gekregen en nu moet hij afscheid gaan nemen van z’n vader :frowning:

Soms is het leven gewoon niet eerlijk!

Ben er zelf ook best kapot van…

Komen ook weer veel emoties naar boven van 3 jaar terug.

Toen was vriendlief zijn vader overleden, ook in december.

1 ding is wel fijn, binnenkort zijn de broers weer bij elkaar!! :kaars:

oooh tulpjes, ligt er sneeuw daar dan nu…

weeee. ik kom er aaan hoor. dan werk ik wel ff voor jou… :wink:

sem :hug: :hug: :hug: :hug:

tulpjes, leuk dat je weer een keertje langskomt…enne wat raar dat je groepsleidster dat niet snapt. Ik werk gelukkig met collega’s waarvan de meeste al kinderen hebben en dus heel snappen als ik nu iets niet meer doe, zoals hele zware kinderen tillen. Op deze manier kan ik iig nog even aan het werk blijven.

net gebeld naar de ha…

voor de uitslagen van mijn bloed van mijn vitamines enzo… moet ik komen op het spreek uur vandaag om 3 uur… owjee… heb het idee dat het slecht nieuws is…

:hug: sem

Sem. Heel veel sterkte meid…,Stilte :hug:

:kaars:

Dank jullie dames. :cry:

pearlie, hoop dat er niets ergs is met de uitslagen!! :pray: :pray: :pray: