Maart/April stoppers 09 *18*14 kindjes op komst

lins gewoon ff :hug: voor jou!!

sem, hopelijk heb je niet te lang last van het vallen :hug: :hug:

ik ben er ook iedere keer bang voor en loop dan heel voorzichtig, maar ik merk dat dat voorzichtig lopen ook niet zo fijn is voor mijn bekken :?

net alvast een berg was weg gewerkt, nu ff rustig zitten, vorrdat ik teveel last krijg.

Lins, dikke knuf :hug:

Jaaa goed je vent vasthouden als je naar buiten gaat vanmiddag!

Hoop het ook bieslookje… Pijn van me liezen trekken naar beneden in me benen :wall:

Vanaaf een lekker warm bad… Hopelijk gaat het dan weer wat beter.

Jaaa rustig aan doen jij he!! :hug:

Sem. Voorzichtig doen hoor!!!

Hopelijk is de pijn snel weg :hug:

hier is het ook spekglad! Vind het akelig, eng en niks aan :shifty:

Mijn collega heeft me zelfs dinsdagavond aan de arm gepakt om naar de auto te lopen, was ook 1 ijsbaan en ze vond het doodeng dat ik daar overheen moest lopen!

Lief!

Bieslookje. Herkenbaar van je bekken met het voorzichtige lopen!

hier nog zo’n eentje :wink:

dadelijk vast nieuw dekbed kopen voor zoontje…overmorgen de meubels en dan is het er klaar voor…ben benieuwd of ie over wil.

oja de legervlekkenmuur: (hoop dat ie het doet)

Ja had de foto gezien op hyves!

Hij is echt koel :thumbup:

Had 'm ook gezien op hyves!! Echt gaaf!! :thumbup:

Lief van je collega Cin dat ze je even hielp… :smiley:

zitten heel wat uurtjes werk in, maar ben toch wel een beetje trots

Dat mag je ook zeker zijn!! :D:thumbup:

Meiden, hele fijne dagen morgen en overmorgen!! :-*

:-* :-* :-*

ps. iedereen voorzichtig vanavond he, met dat ijzelweer! En morgenvroeg ook nog dames!

He lieve meiden!

Ik wil jullie even allemaal hele fijne feestdagen wensen! Geniet ervan, lekker veel eten!

:-* Hanneke

@ Karin mijn cyclussen zijn inderdaad erg kort. Normaal is mijn cyclus voor mijn eisprong korten dan erna. Dan zitten er 9 dagen voor en 14 erna. Maar deze keer was dat ff anders. Spannend voor jou deze dagen.

@Sem oei hopelijk hou je niet te lang last.

@ Lins fijn dat de kweek goed was.

@ Bieslookje die muur is echt gaaf geworden!!!

Voor iedereen fijne feestdagen.!!!

1 van onze kerstkaarten dit jaar:

wat is het hier rustig… :smiley:

Zo meiden hoe is het met jullie allemaal? Kerstdagen weer overleefd?

:-*

Hey dames, alles goed hier??

Iedereen lekker genoten van de kerstdagen??

Wij wel!! :mrgreen:

Tonnetje rond zijn we hahaha…

Heerlijk zo een 3e kerstdag!! Lekker relaxen en uitbuiken!!

En straks even Li vervelen :smiley:

Fijne dag dames :-*

Hi!

Vandaag is vriendlief jarig! Dus druk dagje…schoonouders zijn hier, dus wel gezellig. Vanaf 16uur een hoop bezoek…25 mensen! Maar wel gezellig.

Morgen hebben we echo controle ivm eisprong, en ook samenlevingstest, dus we mogen vanavond nog aan de bak! Maar heb nog steeds geen pos. ovulatietest…verwacht hem een dezer dagen…ben benieuwd!

Hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad!

Liefs, babyenschede

babyenschede, gefeliciteerd met je vriend!!!

Maar niet teveel feesten vandaag…dat er nog energie overblijft om te klussen haha.

sem, hier ook teveel gegeten de laatste dagen, maar ach komt weer goed hihi.

cin. hoe is het nu met Levi?

hier alles goed, beetje weinig energie vandaag…heb eigenlijk nergens zin in terwijl ik nog zoveel wil/moet doen!

Met Levi gaat het wel nu effe.

Hij is mee geweest naar dorp (frisse lucht) en daar heb ik meteen maar hoestdrank gekocht en sinaspril (ipv zetpil die hij niet zo jippie vond).

Hij is wel ontzettend moe (net als mama), dus denk dat hij er wel weer vroeg in ligt! Bedoel gisteravond 21.30 uur ging hij slapen, vaak wakker geweest vannacht en om half 6 was hij alweer klaar wakker (door zijn oorpijn).

Dus ja laat naar bed of niet, hij is gewoon vroeg wakker. Morgen even proberen om hem dan hoestdrank, sinaspril te geven en dan verder te laten slapen!

Hij is namelijk ram kapot, is zo zielig!

Ik heb vandaag een pakje gekocht voor broertje van Levi :inlove:

Eerste pakje wat ik koop hihi!

Zal er straks een foto van maken en hem plaatsen!

Bij Prenatal stond een mooie tademwagen trouwens, heb er een beetje mee gelopen maar liep ook fijn!

Nu weet ik het al helemaal niet meer :?

Babyenschede. Proficiat met vriendlief!

cin. :hug: voor Levi…ik heb ook nog niets gekocht voor de baby, wil binnenkort wel even een 1e pakje gaan halen. Verder ga ik eerst even uitzoeken wat ik nog nodig heb.

Nieuwe kamer van zoontje is klaar :lol: hij is helemaal trots en gaat steeds in zijn bed liggen en zegt dan: lekker slapen…ben benieuwd of ie er ook wil gaan slapen.