Even snel van deze kant een reactie, we zijn weer druk aan het klussen maar helaas is er nog geen eisprong gespot en ik zit al op dag 17
Nog even afwachten en blijven klussen dus.
Voor de dames die ook nog bezig zijn ik duim dat 2010 ons jaar gaat worden.
Voor de dames die al zwanger zijn 2010 is al jullie jaar en het aftellen kan nu gaan beginnen!!!
Patripiex :hug: hopelijk heb je gewoon een late eisprong, wanneer had je hem de laatste keer?
enne heel ego :lol: :lol: :lol: zoontje slaapt al in zijn nieuwe grote bed, het duurde even, hij kwam er steeds uit, na een half uur heb ik hem de keus gegeven (ja ook al een keer eerder, maar toen hielp het niet) of in het nieuwe bed of in zijn kleine bed…toen bleef hij goed liggen en ging lekker slapen. :lol: :lol: ben benieuwd hoe de nacht gaat als hij een keer wakker word.
Of je bent gewoon al om 04:30 wakker :? :wall:
babyenschede, nog gefeliciteerd met vriendlief :dance:
Suc6 vandaag!!
Cin, Levi vannacht wel beter geslapen?? En jij ook?
Leuk hoor bieslookje!! En? Heeft zoonlief lekker in z’n kamer geslapen?
Patripiex :hug:
Dat 2010 JOU jaar mag worden!!
Ook voor de andere dames
Pearlie, hoe was Duitsland??
Sem: hoezo om 4.30uur wakker??
Patripiex: ik kom net vd gyn vandaan, en zit al op dag 23 en nog geen eisprong…eitje groeit maar heeeel langzaam…dus hij praatte al over stimulatie, maar goed, woensdag weer. Hoop dat het bij jou wat sneller gaat!
Vriendlief zijn wekker ging om 04:15… Normaal slaap ik als een roosje verder, maar vanmorgen dus niet… :doh:
Had al een vervelende nacht, dus dit kon er ook nog wel bij hahaha…
Probeer mezelf nu wakker te houden hier op werk, maar er is niet zoveel te doen :think:
Balen van je eitje meid!! :hug:
He bah…vriendlief werkt thuis vanmorgen en ik lig ziek op de bank…snotverkouden…en klussen gisteravond was ook voor niks :((
ach ja…ff klagen.
Succes met werken!
Beterschap meis!! :hug: :-*
Beterschap :hug:
Ik ben aan het werk… laatste week!
:-*
Succes met de laatste loodjes!
Patri. :hug: Ik duim voor je mee, dit het dit jaar 2010 jullie zulke enorme mooie momenten gaat brengen meid!
Sem. Manlief, zoonlief en ik hebben bijna niet geslapen. Zoonlief stuiterd nu nog in zijn eigen kamer van de slaap.
Ik zit maar lekker aan de red-bull. Vanavond slaapt hij bij pap en mam ivm dat wij morgenvroeg al vroeg in het ziekenhuis moeten zijn.
Hopelijk slaapt hij daar beter, en werkt de hoestdrank en sinaspril dan!
Anders vind ik het wel zielig voor ze!
Jij dus ook al vroeg op? :hug:
Lukt het vandaag de hele dag denk je?
Bieslookje. :dance: :dance: :dance:
Babyenschede. Beterschap!
Patricia, lekker de laatste week!! :dance:
Cin, hoop dat ik het red vandaag ja hahaha
Zie er niet uit Pfffff… Me ogen op half 11…
Zit hier ook me tijd te verdoen op werk… Geen r**t te doen hier!!
Balen dat jullie ook niet fijn geslapen hebben :hug:
Hopelijk slaapt ie bij opa en oma wel lekker vanaaf!!
Ooooh een red-bull, zou ik ook wel lusten!! :drool:
Update:
Aanstaande donderdag krijgen we definitief de sleutels van ons huis, en hopen we al zoveel spullen daar te kunnen krijgen dat we er kunnen slapen. Vrijdag nog meer verhuizen, zaterdag de rest verhuizen, en dan zondag eindelijk settelen… Maandag de kids weer naar school, en dan kan ik als de wiedeweerga beginnen met het schilderen van de babykamer… :shifty:
Dan komt op maandag ook al een kraambed van de thuiszorg, zodat ik daar kan slapen en zo, en dus niet meer elke dag meerdere malen twee trappen op hoef, aangezien wij op de zolder willen gaan slapen. En morgen gaat mijn man een rolstoel halen…
Gister gingen we naar vrienden die hier een kleine vijf minuten vandaan lopen wonen… We deden er bijna een half uur over, en ik verging en verga nog steeds van de pijn. Dus gisteravond toch maar besloten dat een rolstoel beter voor mij is… Ik zal dus ook iets moeten verzinnen, waardoor ik zittend kan schilderen volgende week, anders komt het echt niet goed. En nee, ik hoef het schilderen niet aan mijn man over te laten, want die kan nog net een muurtje sauzen, met veel moeite, aanwijzingen, en vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd, maar meer ook niet!
Ik ga een vriendin vragen, die maandagen toch vrij is, of zij dan komende maandag wil komen om de muren te sauzen van de babykamer… En dan doe ik dus zelf de meubels…
Bovendien heeft manlief kunnen regelen dat we vanaf 18 januari alweer telefoon en internet hebben, in plaats van dat we zes weken moeten wachten, dus dat is ook wel fijn! Tot die tijd gaan we proberen of we via WiFi kunnen internetten… En anders wordt het voor mij hele dagen WIIen en zo! :mrgreen:
Hoe is het verder met iedereen?
We hebben best veel dames met bekkenproblemen geloof ik he? :?
Sem: Ik heb bij mijn dochter wel een cursus gedaan, en daar ook zeker veel aan gehad. Inmiddels ben ik gestopt met de cursus die ik voor dit kindje wilde doen, omdat mijn bekken het niet trok… Veel plezier samen op jullie cursus! Mooie buikfoto’s zag ik ook langs komen op hyves… :inlove:
Cin: Hoe gaat het nu met jou en op je werk? Beterschap voor Levi… En succes morgenochtend!
bieslookje: Jij bent ook al aardig op weg he? Mooie kamer heb je gemaakt voor je mannetje, hoop dat de komende nachten beter zullen gaan met je kleine man…
Patripiex: Hoop dat je gewoon een late eisprong hebt dit keer!!!
Patricia: Succes in je laatste werkweek!
Mirag: 22 weken alweer, jeetje, wat gaat de tijd snel!!!
:inlove: Hoe voel je je? Heb je veel kwaaltjes?
Karinnr7: BIB betekent Baby In Buik, en je gaat BIBben vanaf 37 weken, als je dus de magische grens voor het thuisbevallen hebt gehaald. Dan heb je nog BIA, dat betekent Baby In Aantocht, dus als je weeén hebt, of je vliezen gebroken zijn of zoiets. En als laatste heb je dan BUB, wat dan weer Baby Uit Buik is. Denk niet dat ik dat nog hoef uit leggen toch?
Je schrijft dat je hebt gewassen zonder bolletje… Wat houdt dat in?? :think: :eh:
Dinnie: Hoe was het in Duitsland? Mis je…
Ehmmmmmmmmmmmmmmm nu weet ik echt niet meer van ik nu wilde schrijven… :wall:
Nou ja…
Tot binnenkort dan maar weer!!! Als er iets te melden is, en ik heb geen internet, zal ik dat via Pearlie doen!!!
Ff klagen:
Pffff er is hier op werk een discussie gaande over a.s. donderdag: Vrij of niet?
Kregen ruim een maand geleden een mail dat de showroom dicht is donderdag (de meesten dachten dus dat we ook vrij zouden zijn)
Zelfs andere afdelingen dachten dat, zoals boekhouding, in en verkoop, magazijn, enz enz…
Er was wat onduidelijkheid ontstaan, de 1 zei ja dicht betekend niet dat we vrij zijn, de ander zei ik heb het de toonzaalmanager gevraagd en die zegt dat we vrij zijn.
Zegt de directeur vandaag… Nou ik weet van niks… Iedereen moet gewoon komen werken donderdag en dan tot 15:00 uur.
Pfff echt een communicatie van lik me vessie!! :wall:
Want nu zijn er dus collega’s die niet blij zijn omdat ze afspraken hebben staan donderdag omdat hun verteld is dat ze vrij zijn… zucht
Einde!! :roll:
Tweet Thanks!! :-
:dance: YEAH!! Donderdag de sleutel EINDELIJK!!
GEFELICITEERD
Hopelijk schiet het verhuizen een beetje op zodat jullie lekker kunnen gaan beginnen aan de babykamer :inlove:
:hug: Voor je pijn
Ik hoop ook veel te hebben aan de cursus!!
Balen dat je eerder moest stoppen!! :?
Tot snel :-
Tweet. Meissie :hug: voor je pijn! Wat enorm naar zeg!
Bijna de sleutels :dance:
Hier met me werk gaat het wel. Vorige week maandag toch nog met een stagaire bij de jeugd gestaan (ik miste het zooooo), maar de hele avond harde buiken van de stress (eentje had iets gedaan wat niet echt door de beugel kon bij zijn mam, heeft met agressie te maken).
Dus toen ook besloten om echt niet meer daar te gaan staan!
Kreeg ik vanmorgen een telefoontje van me werk: hij is vanmorgen door de politie in de boeien geslagen (strak tegen de muur aan en huppa kee die boeien om) en afgevoerd naar een andere (gesloten) afdeling voor een tijdje als het goed is.
Spannend!
Sem. hmm das wel nep zeg, als ze eerst zeggen dat je vrij bent en daarna niet meer.
Van de andere kant: altijd nachecken bij je baas, lijkt mij ook wel zo handig! :roll:
Ja daarom ging ik maar nergens vanuit… LOL
Dacht: ik zie het wel… Hou me nergens aan vast 8)
Maar goed ook…
Jeetje dat is wel heftig op je werk :?
Maar goed dat je er nu niet meer staat… Pffff
Ja nou ik was ook stiekem blij dat ik er vanmorgen niet was :silenced:
Daar kan ik nu echt niet meer tegen, door die stomme hormonen!
Of ik was kei geschrokken en weggelopen of ik was kei hard gaan janken geloof ik :oops:
Bij mij is het nog steeds onduidelijk of ik 31 december werken moet haha!
De dienst is veel te lang, dat had ik 8 weken geleden al aangegeven. Maar er is nog niks geregeld (zijn ze nog mee bezig). Dus ben erg benieuwd of ik thuis ben en lekker vroeg in bed lig (haha, hoe feestelijk kun je zijn) of dat ik op het werk zit!
Slim bedacht van je trouwens, mbt je werk haha!
Hmmm hopelijk krijg je daar snel bericht van!!
Idd maar goed dat je er niet was dan vanmorgen :hug:
Tsja… Hier op werk weet je het maar nooit… Communicatie van niks hiero! En de bazen (ja heb er 2 een financiele en een algemene :doh:) zijn zo onvoorspelbaar als de :silenced:
@Sem wrote:
Hmmm hopelijk krijg je daar snel bericht van!!
Tsja… Hier op werk weet je het maar nooit… Communicatie van niks hiero! En de bazen (ja heb er 2 een financiele en een algemene :doh:) zijn zo onvoorspelbaar als de :silenced:
haha ken het! Altijd lastig he, communiceren voor de grote bazen! :wall:
Oh ja heb vorige week trouwens een Quinny Zapp gekocht (buggy) voor Levi!
Voor 55 euro heb ik er nu eentje!
Loopt goed zeg (gisteren getest), en Levi zit er ook lekker in, echt een jongen zo’n macho als de pest :mrgreen:
De kleur is groen met rode randjes, eigenlijk niet zo heel erg mijn ding maar ziet er opzich wel koel uit!