Maart/April stoppers 09 *18*14 kindjes op komst

komt even binnen waaien

Ik leef ook nog…

Alles rond ons vele huizengedoe is nu zo goed als rond, het enige waar we nog op wachten, is de hypotheekofferte die accoord gegeven moet worden door de bank. Hopelijk horen we daar morgen meer over, dan kunnen we overmorgen tekenen voor het huis, en kunnen we ook meteen de sleutels krijgen… Dan verhuizen we zondag aanstaande… Enig nadeel daarvan, is dat we daar dan nog geen internet hebben… Dus dan kan ik jullie niet op de hoogte houden of niets, persoonlijk. Als er dan iets te melden is, zal ik dat via mijn liefste dinnetje Pearlie doen!

Inmiddels zijn we ruim 34 weken zwanger. Nog 3 weken en ik mag al BIBben!!!

:shock: :wink: :inlove: Bekken is inmiddels, na een tweede glijpartij, ditmaal in de sneeuw, nu echt op… Ben blij dat ik niet meer op en neer naar school hoef voor deze twee weken… Maar even kijken hoe we dat na de vakantie op gaan lossen… Voor nu ligt de focus op verhuizen in ieder geval!!! Kindje doet het gelukkig uitstekend. Is drrrrrrrrrrrrrrrruk!!! :inlove: Mijn ribben zijn inmiddels aardig beurs van het trappelen en rekken en strekken en zo… De 29e hebben we een liggingsecho, mogen we weer eventjes binnen gluren. :mrgreen:

is vergeten wat ze nog meer wilde vertellen, dus gaat maar weer, iedereen :- -jes en :hug: -tjes sturend*

ik zal proberen om te posten komende week… aangezien wij vanaf de 24ste tot de 28ste in oostduitsland zijn…

eindelijk cupcakes klaar… 2 rit hebik met koekkruiden gedaan heerlijk, heb ter ff gaatje in geboord met appelboor zodat ik hem morgen kan vullen met vlaaivulling appel… botercreme erop en dan leuk figuurtje fondant er op prutsen…

chocobiskwi is in de oven. het beslag lukte dit keer perfect… van de 2 week al 3x mislukt en weggegooid… straks nog kijken voor lekkere koekjes deeg…

erwtensoep was heerlijk en nemen wij ook mee naar duitsland… hahaha…het word iedergeval lekker smullen…

hey tweet, wat fijn dat het bijna rond is allemaal!!!

pearlie, klinkt lekker die cc’s met die vulling. Je woont te ver weg anders kwam ik er eentje proeven hoor :wink:

we zijn vanavond even op stap geweest voor een nieuwe slaapkamermeubels voor zoontje…lastig want wat ik mooi vond wilde vriendlief niet en andersom. Zaterdag maar even bij de ikea kijken, daar hebben ze in ieder geval 1 serie die we beide mooi vinden. (eigenlijk wilden we geen nieuwe meubels kopen, een kledingkast en boekenkast hadden we nog en sm had nog een redelijk bijpassend bed…maar vriendlief vond gisteren ineens de kast niet meer mooi en te groot…

Zoals het er nu naar uit ziet gaat het de hemnes serie van ikea worden.

Heb me vandaag redelijk rustig gehouden en nog geen harde buik gehad…denk dat de vk idd gelijk heeft gehad!

@ Tweet fijn dat alles nu bijna geregeld is.

@ Pearlie wat klinkt dat allemaal lekker. En voor dat ik het vergeet te zeggen heel veel plezier in Duitsland.

@ Bieslookje ik ben benieuwd waar jullie mee gaan thuis komen zaterdag.

Hier slecht nieuws, ik ben gister weer ongesteld geworden. Ik had gisterochtend al een vaag vermoeden dat het in ieder geval ging gebeuren, omdat mijn temperatuur naar beneden ging. De vraag was alleen wanneer. Nou gisteravond dus. Toen ik het mijn man vertelde, kwam er een hardere vleok uit. Hij meende dat ik alleen een negatieve test had, maar toen ik vertelde dat ik al ongesteld was. Was hij ook een de kluts kwijt. Mijn cyclus was nu ineens weer maar 23 dagen. Ik ga dus nog 1 maand temperaturen en dan naar de huisarts. Misschien dat hij er iets van kan maken, of ons in ieder geval door kan sturen naar een fertiliteitsarts of gynocoloog.

Oja, dat yoga is ook heel goed Lins

zie link voor de inhoud van mijn cursus:

http://www.cursusbevallen.nl/DutchNetherlands/AlmereLelystad/Courses/Inhoud.php

Wel oppassen nu met die gladheid he!!

Heb er vanmorgen ook weer een kwartier over gedaan om naar de bus te lopen, doe er normaal 5 min over haha!!

Tweet, hoop dat jullie vandaag goed nieuws te horen krijgen!! :pray: :pray: :pray:

En dan zondag verhuizen!! :dance:

Knuf terug!!

Lekker zeg pearlie!! Veel plezier in Duitsland!!

Zal ook lekker veel sneeuw liggen daar…

Bieslookje, hopelijk komen jullie er bij de Ikea wel uit samen!!

Die serie is mooi!! (ff ge-googeld)

Hele dikke knuffel Bianca :hug:

bieslookje heb ook ff gekeken welke serie van ikea echt gaaf!!!

tweet hopelijk heb je heeeeeel snel de sleutel!!! ga voor je duimen!

bianca he balen …hopelijk volgende maand wel zwanger!!! ik herken een heleboel! ik had ook heel vaak dat ik net getest had en dan ongesteld werd…echt vlak maar dan ook vlak erna!

Vanmorgen weer echo gehad. Eitje was 2 mm gegroeid in 2 dagen, dus da’s niet veel…Maandag a.s. weer, en dan ook samenlevingstest. Ik mag nu weer aan de slag met ovulatietesten en bij positive test moet ik beginnen met utrogestan 3dd2. Ik ben benieuwd…Lijkt me wel gedoe!

Zo’n samenlevingstest lijkt me ook wel spannend! Hoop dat het goed is…

Iedereen alvast fijne feestdagen!!

baby ens: wat groeit dat eitje langzaam van jou… en hoe gaat dat vreemd… die onderzoeken van jou… maarja… overal is anders… heb jij helemaal geen bloed hoeven prikken voor jou cyclus analuyse…

en die samenslevingsonderzoek is alleen maar vragen… en heeft je partner zijn zwemmers ook al weggebracht

Hi,

Partner zijn zwemmers zijn goed,mijn bloed is ook al geprikt en goed. Nu dus bezig met dmv echo controleren hoe groei vh eitje verloopt tot aan eisprong. Ik verwacht eisprong ook pas as maandag, volgens mijn eigen cyclus, dus dat klopt wel.

Met samenlevingstest kijken ze of zaad van partner wel aankomen op juiste plek, en of ze dan nog leven. Ben benieuwd…

babyenschede, spannend zeg al die onderzoeken.

lins, hoe is het eigenlijk met jou?

tweet, ik duim voor je vandaag…

bianka dikke :hug: voor jou. Hroot gelijk heb je hoor om het nog 1 maand aan te kijken en dan naar de ha te gaan. Hoelang heb je dan je temp. bij gehouden?

Naar aanleiding van mijn bezoek aan de vk van afgelopen maandag en de harde buiken ben ik vandaag bij mijn leidinggevende geweest. Vandaag kon ik al mooi naar huis, merkte ook wel aan het einde van de ochtend dat het best pittig was. Volgende week heb ik alleen op donderdag een hele dag staan, er hoeft maar 1 kindje af te vallen en dan kan ik naar huis. We gaan er vanuit dat dit kan, lukt het echt niet dan ga ik dan nog een hele dag werken, maar ga ik tussendoor iets vaker rustig zitten (met de kindjes een boekje lezen ofzo) Daarna gaan we voor halve dagen.

Bieslookje. Rustig aan doen hoor! :hug:

Bianca. Hele dikke knuffel meid…, :hug: :hug: :hug:

Sem. Ik heb nooit zo’n cursus gehad. Vond ik persoonlijk niet nodig.

Had je vroeger ook niet, enne je oerkrachten komen wel naar boven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

So he wat was het glad gisteravond en vanmorgen en nu nog eigenlijk!

Niks aan hoor!

Haaallo,

Ik meld me weer even.

Cin gefeliciteerd met je nieuwe neefje!! Heb hem op hyves al bewonderd. Flinke baby!

Bieslookje; fijn dat je leidinggevende er goed op reageerde.

Ik weet niet meer op wie ik nog wou reageren… :?

Heb vanmiddag het behang van de toekomstige babykamer verwijderd. De helft is al klaar en nu ga ik ermee stoppen. :mrgreen:

Zie nu al op tegen de boodschappen die ik morgen nog moet halen voor de Kerst. Pfff echt geen zin in :smiley:

@ bieslookje volgende maand heb ik er 3 maanden temperaturen op zitten.

Lisette, tjee zeg wat zit jij in een rotsituatie thuis zeg op dit moment. Het is niet leuk om te horen dat je vader ongeneeslijk ziek is! En dan ook nog je oma….komt het allemaal wel dubbelop. Mijn vader heeft ook longkanker gehad, ik hoop dat je oma’s longkanker een beter verloop heeft als die van mijn vader. Nu nog goed nieuws. In 2006 hadden wij een zeer stressvol jaar en in de laatste maand voor mijn vaders dood ben ik zwanger geraakt, ondanks dat ik stijf stond van de stress. Juist omdat we helemaal niet bezig waren met het zwanger worden ging het zo rap denk ik. Heel veel sterkte!!

Bieslookje, wel wijs van je om te proberen om het rustiger aan te gaan doen. Als je te lang doorgaat heb je alleen jezelf er maar mee en zit je straks later in je zwangerschap en heb je veel meer klachten.

Sem, ik ga morgen een Samsung kopen…dus ik ben wel heel benieuwd welke type samsung ik zeker NIET moet nemen? Ik heb trouwens in mijn vorige zwangerschap een zwangerschapscursus gedaan. Hierbij was maar één partneravond en voor de rest ga je dan alleen. In het begin vond ik het niet zoveel aan, al die vrouwen die maar klagen waar ze last van hebben, maar ná de bevalling vond ik het wel leuk. Ervaring delen en we zien elkaar nu nog. Of ik er echt wat aan gehad heb? Nee…dat niet.

Cin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!! Zeker al even geknuffeld?

Pearlie, als ik dat zo lees hou jij wel van kokkerellen? Ik heb toevallig ook snert gemaakt dit weekend. Mooi een voorraadje in de vriezer, kan ik weer even voort. Veel plezier in Duitsland!!

Bianca-K, wat balen zeg dat je weer ongesteld bent geworden!! Goed dat je volgende maand naar de ha gaat, wie weet kan die je meer vertellen. Ik vind trouwens dat je wel korte cyclussen hebt. Hoeveel dagen heb je gemiddeld na je eisprong als ik vragen mag?

Tweety, wat is BIBen???

Nou nu nog een update over mezelf. Ik ben nog niet ongesteld. Maar ik voel me wel ongesteld. En ik heb honger, heeeel veel honger. Al de hele week. En ik kan niet naar de wc, en heb een zeurderige onderrug en eigenlijk is vandaag mijn NOD ipv morgen. (hou altijd een dagje speling voor mezelf)…

oh en als klap op de vuurpijl…ik heb gisteren gewassen ZONDER bolletje!! :lol: in mijn vorige zwangerschap vergat ik elke week wel een keer mijn bolletje…

Doei!!

karin, spannend…wanneer ga je testen als je ongi niet doorzet?

enne wbt een samsung…ik zou er geen halen, nee dat is flauwekul, ik heb een samsung ultra touch (s8300), maar heb er veel problemen mee met de batterij, vriend van sem heeft dezelfde telefoon en hetzelfde probleem. Ik ben al een half jaar heen en weer aan het sturen met een reparatiecentrum wat onderdeel van samsung is en nu eindelijk komen ze met een goede oplossing (daar ga ik vanuit)…dus ik ben het vertrouwen in samsung kwijt, al is de telefoon wel fijn in gebruik hoor.

nou fijne dagen… ik duik mijn bed in… om 7 uur opstaan… douchen inpakken en weg wezen… taart is klaar… pfff wat een werk…

ik ben kapot dus ben weg…

pearlie prettige dagen in duitsland!!

karin wanneer ga je testen?ben erg benieuwd!!!

bieslookje hoe voel je je nu je het rustiger aan moet doen??

ik heb nieuwe bovenburen…dat is wel te merken…zijn al paar dagen druk met klussen bezig… tot 23uur savonds timmeren etc…en vanmorgen trilde ik het bed uit door muziek… mmmmm

tja wil niet gelijk gaan klagen dan voel ik me ook weer zo zeur…maar hoop toch dat ze met kerstavond en kerst zich een beetje gedragen…anders sta ik volgende week echt een keer op de stoep…met de oude bewoner hebben we ooit lekkage gehad en gelijk aangegeven dat we haar hakken hoorde (ligt laminaat) denk dat dit er dus nu nog ligt en dat dreunt gewoon door dus geen goede ondervloer die 10db is…

verders vanacht slecht geslapen kon me draai totaal niet vinden…

voel me kind nu heel vaak bewegen in mijn buik en zelfs met hand op de buik een tik ertegen etc moet er erg aan wennen wellicht dat het slapen daarom zo drama is.

Zo even huisarts bellen om te vragen of er al uitslag is van urine kweek… blaasontsteking is bijna over… maar is nog wel gevoelig… ach heb nog 3 dagen pillen hihi

(update:inmiddels gebeld kweek was goed…)

lins fijn dat de kweek goed was!

Pfff hopelijk voor jullie zijn die nieuwe buren snel klaar. Wij hadden hier dat onze buren gingen aanbouwen/verbouwen en toen hun klaar waren begonnen wij…maar we hebben goed contact dus het viel allemaal wel mee.

bieslookje hoe voel je je nu je het rustiger aan moet doen??
ik baal er wel van, maar het geeft ook wel een soort van rust.

Gelijk heb je bieslookje, lekker rustig aan doen dus…

Hahahaa Cin, daar heb je ook wel gelijk in!!

De oerkrachten zullen ook vast wel omhoog komen 8)

Maar een beetje meer info vind ik echt niet erg haha!! :roll:

Karin mijn vriend heeft idd dezelfde Samsung als bieslookje (s8300) en heeft ook elke keer problemen gehad met de batterij…

Hij heeft dat probleem trouwens ook gehad met de U700

De cursus die ik ga volgen zijn 6 avonden samen met vriendlief… En na de bevalling nog 1 avond…

Mij benieuwen of we er wat aan hebben, of niet… :smiley:

Hopelijk blijft je ongie lekker weg!! :pray: :pray: :pray:

Hele fijne dagen pearlie!! :mrgreen: :-

Jeetje Lins, balen van die nieuwe boven buren :?

Hopelijk zijn ze snel klaar met klussen!!

Fijn dat de kweek goed is!! Hopelijk je blaasontsteking 1 deze dagen helemaal weg!!

Pffff vanmorgen tijdens oversteken uitgegleden op de autoweg voor de deur en giga op me giegel gegaan :x

Zo voorover op me knieën… Gelukkig niet op buikie…

Heb nu echt last van me knieën, pols en van me lies!!

Die wegen bij ons in de straat worden ook niet gestrooid of iets…

Is net een ijsbaan!! :doh:

Dusss… Van mij mag die kl
te gladheid wel voorbij zijn!!

Edit:

Helaas hoor ik net dat het vanavond weer gaat ijzelen!!! :wall:

ik ben zo bang onderuit te gaan dat ik maar binnen blijf hihi…

vanmiddag ga ik er op uit maar dan met partner…

pfff ik ben moe… darmen van slag… bovenburen aan het klussen…tja