zo ik heb heerlijk vakantie voor 3 weken jippie!!!
gelukkig want had denk niet echt op mijn werk gekomen hihi
ligt hier een pak sneeuw! mijn man kon vanmorgen niet weg komen met de auto…dus die is een stuk gaan lopen en werd op gepikt door een collega…tja om 4uur snachts rijd er nog weinig verkeer het was dan ook erg glad en onbegaanbaar op de weg…van mij mag de sneeuw nu wel weer weg hihi… kinderen hebben weer pret gehad…
verders net mijn 20 weken foto gemaakt (wel 1 dag te vroeg maar ja)
en heb een blaasontsteking…word nu al stuk minder gelukkig… heb een kuurtje…
zo nu ga ik ff slapen ben moe…te moe om op iedereen te reageren!
cin. vind het een leuke foto van Levi!!! Enne is niet raar hoor dat je nog precies weet hoe die gemaakt is, ik weet dat ook nog met veel foto’s.
karin, dat ongi-gevoel had ik juist de keren dat ik zwanger was!!! Ik duim hard voor je!!
pearlie, vind jullie hond de sneeuw leuk? Die van ons dus echt niet, die krijg je bijna niet naar buiten.
lins, niet fijn he een blaasontsteking. Jaren geleden had ik het zo vaak dat ik er voor bij de uroloog heb gelopen.
babyenschede, hopen dat het eitje de volgende keer groot genoeg is…stel nou dat het op een gegeven moment bevrucht is zien ze dat dan ook op zo’n echo? Of echt pas als je een test doet?
net bij de vk geweest, alles was goed. Het blijkt alleen dat ik toch wel regelmatig harde buiken heb, zelf zag ik dat niet zo. Heb dan een opgeblazen gevoel wat soms wel een uur of langer duurt…zijn dus toch harde buiken en ze heeft aangeraden om minder te werken, iig geen hele dagen meer. Ik zou zowiezo op 2 dagen nog maar half werken en 1 dag nog wel heel, dus dan die andere dag ook nog maar naar half. (hm baal toch wel hiervan) Deze week ga ik nog wel 1 hele dag werken, we hebben dan heel weinig kindjes en heb net met mijn collega overlegd dat ik die dag gewoon rustig aan doe en wat vaker ga zitten. (misschien zelfs toch wat eerder naar huis…kijken wel hoe het gaat)
Pffff kreeg weer is geen berichtjes van dit topic in me inbox :wall:
Karin, ik had ook een “ongigevoel” en toch bleek ik zwanger te zijn!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bianca, ik blijf voor je
Li, Dikke knuf :hug:
Hahahaha die draak van jou ook he!!
Wanneer leert ie nou is dat niet alles mee veert :mrgreen:
Fijne vakantie Lins!! Geniet ervan!! :dance:
Vandaag 20 weken!! :dance:
Wel balen van je blaasontsteking :hug:
Hopelijk ben je er snel vanaf!
:hug: bieslookje
Wel fijn dat verder alles goed was bij de vk!!
Vanmorgen goed naar werk gekomen…
Bussen reden weer lekker door!!
Alleen was ik nog lekker aan het glijden toen ik naar de bushalte liep haha…
Mag van mij wel klaar zijn met die gladheid!!
Fijne dag dames…
sem, fijn dat je goed op je werk bent aan gekomen, hier was t ook best glad op de stoep
even ego…
grrrr vanmorgen eerst weer mijn telefoon weggebracht, hopelijk voor de laatste keer (kan hem al sinds juli niet meer gebruiken), daarna even door naar een paar winkels, zoontje was echt vervelend, luisterde totaal niet!!! Rende weg, liep toen bijna onder een auto…o wat ben ik geschrokken. Sta ik daarna bij het kruidvat belt het uwv, omdat ik gedeeltelijk ziek gemeld ben, die mevrouw was echt niet aardig! Ze had gisteren al gebeld, maar ik had niet opgenomen, nee gek he ik was bij de vk en daar staat mijn telefoon uit! Nou ja uiteindelijk werd ze wat milder, maar grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben er een beetje chagie van (dit was t verhaal even in t kort)
Dat is zeker geen leuk begin van de dag :hug:
Echt balen van je telefoon hoor!! :wall:
Hopelijk is het echt de laatste keer dat je 'm weg heb moeten brengen!!
heeft je vriend ook nog iets gedaan met de telefoon? Hij had toch ook dat de batterij zo snel leeg is (bij mij binnen 14 uur, ook al gebruik ik hem niet)
Klopt, hij heeft de telefoon aan de kant gepl**rd en gebruikt nu een andere telefoon…
Zijn abbo loopt bijna af dus dan kan hij gelukkig weer een nieuw toestel kiezen…
Maar geen Samsung meer voor hem!!
Bieslookje. :hug:
Lisette. Hihi hoe is het nu met zijn koppie?
Ook van mij is het nu wel genoeg geweest met de sneeuw en geladheid!!! :wall:
Oh ja heel leuk nieuws:
Ben vanmorgen heel vroeg tante geworden van me neefje Sid :inlove:
(foto’s staan op me hyves)
Jaaaaaaaa Cin, GEFELICITEEEEERD!! :dance:
Had de foto’s al gezien op hyves!! Echt een droppie!! :inlove:
GEFELICITEERD CIN!!!
Foto’s net gezien, wat een engeltje!!! :inlove:
Ja met zn koppie gaat het ok, hij had niks… Stond op, veegde de sneeuw van zn kleding, rende naar boven en zei: “NOG EEN KEER!!!” :mrgreen:
Balen van je telefoon Bieslookje!! Voor mij nooit meer een Samsung! Had toen een D500, beeldscherm ging naar de klote, Gebeurde op zaterdag, ik naar de winkel maandag… Wilde Samsung hem niet meer maken omdat mijn garantie 1 dag verlopen was :wall: Stelletje $%@#$%@! !!
Cin, ook hier nogmaals gefeliciteerd!!! Gaat het allemaal goed?
sem, mijn abbo loopt pas in 2011 af!!! Enne idd geen samsung meer hierna voor mij.
lisette, dat is wel heel slecht zeg, dat ze er niets meer aan deden!!!
Alles gaat goed gelukkig! Was al de hele tijd lekker aan het slapen, ze waren om 03.30 uur in het ziekenhuis en om 6.00 uur is ie geboren!
Lekker snel dus.,
Levi moest er alleen nog niks van hebben haha :think:
Lisette. Dat is slecht zeg!!! Dan zou ik echt zwaar pissed zijn :silenced:
Maarre ik heb dan een Nokia maar die hoef ik ook niet meer, alleen maar problemen mee (moet je perse updaten enz enz).
Fijn dat alles goed gaat met de kleine Cin
Komt vast wel goed met Levi als ie z’n eigen broertje ziet :inlove:
Ik ben een trouwe Sony Ericsson fan!!
Eerst 2 jaar de S500i gehad, die ik nu nog zou kunnen gebruiken, maar omdat me abbo afliep mocht ik een nieuwe kiezen en daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen!!
En nu bijna een jaar de W995…
Echt heerlijke telefoontjes!!
Pfff balen dat je abbo pas in 2011 afloopt bieslookje :wall:
Anders terug gaan naar de winkel waar je m vandaan heb en eisen dat je een ander toestel mag kiezen!!
Oja, buikie in sf :roll:
En het sneeuwt hier weer in 020 :doh:
Achja wel gezellig… Hoef pas om 5uur naar buiten hihi… (dan ben ik vrij)
Hopelijk is het niet zo glad op de weg als we naar me ma gaan straks…
feli cin…
ik ben nu ook best wel een ericson fan… ik heb de uhm e359 ofzo weet ik veel hahaha…
maar nokia never again. vind ze zo saai en eentonig…
ondertussen ben ik druk in de keuken… erwtensoep maken, taart, cupcakes. (bieslookje mijn cc’s zijn zo massief, en het is het recept wat jij gaf, maar ik wil ze toch wel iets luchtiger… heb jij of weet jij iets… of wil het ook wel met fijne cake mix…) en verder nog koekjes maken met icing erop…
Ow ow ow wat een heerlijkheden allemaal!!! :drool:
pearlie klinkt goed…eh nee een ander recept zou ik niet weten. Maak eigenlijk nooit ccç, alleen taartjes, maar daar gebruik ik biscuitmix voor.
cin. fijn dat alles goed is gegaan, idd een snelle bevalling!
sem, ik heb nu mijn telefoon weggebracht voor de laatste keer, samsung gaat hem omruilen of crediteren. (nadat ik heel boos samsung nederland heb gesproken vorige week)
Gelijk heb je dat je ze boos opgebeld heb hoor!! :thumbup:
Hopelijk krijg je z.s.m. een goed werkende telefoon terug!!
Voor de mensen die de tijgers willen zien die ik als uitzicht heb op me werk: Zie hyves
http://sem-nigel.hyves.nl/
Owww, heb vriendlief en moi net ingeschreven voor een cursus bevallen, haha!!
Moest er eerst zelf eigenlijk niet echt wat van weten, tot de HA EN VK het toch aanraadde om te doen, vooral bij de 1e..
Nou ok, dan doen we dat maar hihi..
En nu heb ik er echt zin in!!
Moeten alleen nog even geduld hebben tot 25 februari..
Tweet, jij volgde/volgt ook zo een cursus toch??
Wie nog meer trouwens?? Of wie heeft zo een cursus gevolgd en had er ook echt wat aan??
zo erwtensoep bijnaaa klaar… (isteriemand die een pannetje wil… morgen ophalen in lelytown met een pannetje :))
heb net cupcakes gemaakt met beslag voor fijne cake… ben benieuwd of dat lekker is
ik begin 22 januari aan zwangerschaps yoga… die schijnt v oor mij goed te zijn… qua ademmhalingsoefeningen etc…
zo net ff lekker geslapen daarvoor wezen winkelen…was nog best pittig op sommige plekken!
pearlie lelytown is me net ff te ver lopen maar verblijd je er niet mee maar mijn man wel hihi
sem en cin zal zo ff op jullie hyves kijken…
bieslookje hopelijk snel mobiel weer terug!
sem wat houd jou cursus in dan?