Maart/April stoppers 09 *18*14 kindjes op komst

dank u danku.

mja zo om de 3 jaar (dit keer iets langer) dan moet het gewoon kort… dan ben ik het zo spuugzat… en ik vind het super denk dat ik het ook zo voorlopig maar hou… :mrgreen:

Wow gaaf haar!!!

Stoer hoor! :thumbup:

pearlie, mooi kapsel :mrgreen: ik knip het ook altijd om de 2 a 3 jaar weer heel kort en ga dan weer sparen haha.

Bianca…spannend, weet je al wanneer je evt. zou gaan testen als je ongi uitblijft?

zijn jullie allemaal weg geweest ofzo? Het is hier zo rustig!

hier gisteren verjaardag van vriendlief gevierd. Het bezoek kwam echt verspreid over de hele dag, zo konden wel met iedereen ff gezellig kletsen. Enoge wat erg jammer was…zoontje heeft toch gereageerd op de mg-prik (denk ik) hij was erg hangerig de hele dag met af en toe (3x) een uurtje dat ie wel wat energie had om te spelen. Ach hebben we maar heel veel met hem op schoot gezeten en geknuffeld!

Vandaag is er niets meer van te merken!

Enne…hier ligt nu ook sneeuw!!! Vriend is even snel een slee halen bij opa en oma en dan dadelijk even naar buiten voordat zoontje gaat slapen. (hij was vanmorgen pas om 9.15 wakker, ben benieuwd hoe dat met slapen gaat vanmiddag!)

Bianca. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Nee joh met zo’n weer ga ik het liefste niet weg :oops:

Hahaha echt he, ben nog steeds op zoek naar een wandelwagen!

Hebben er nu 2 op het oog, 1 tandem en 1 langs elkaar (72 cm breed).

Hier sneeuwd het volgens mij de hele dag door, ook als je kijkt naar buienradar!

Och gussie, toch even een knuffeldagje?! Is ook lekker toch :inlove:

Ondanks het feit dat hij er dan niet jippie aan is, toch is het lekker!

Proficiat nog met vriendlief!

Levi was om 04.40 uur wakker :shifty:

Hij had gepoept, en tja daarna niet meer gaan slapen! Dus die ligt nu vanaf 10.30 uur in bed en ligt nog heerlijk te slapen (hoezo bij slapen)?!

Straks hem even naar buiten laten achterom, kan hij in de sneeuw spelen.

Ben benieuwd want vorig jaar was hij bang :mrgreen:

@ Bieslookje gefeliciteerd met vriendlief. Een knuffeldag lijkt me af en toe best lekker. Al was de reden waarom minder leuk.

Wij gaan zo lekker met de honden de sneeuw in, die vinden dat heerlijk, als wij maar mee gaan, anders vinden ze er niks aan.

Ik ben erg aan het twijfelen wanneer ik zal gaan testen, mijn cyclus is zo raar tot nu toe. Mijn afgelopen cycli waren steeds 25 dagen, dan zou ik 24 december kunnen testen. Met mijn maximale cyclus zou ik de 26ste ongi worden. Ik denk dat ik de 25ste ga testen, dan kunnen we het gelijk met de kerstdagen aan onze ouders vertellen. Ik kan het anders toch niet stil houden. hihihihi En iedereen weet dat we hier mee bezig zijn. DUs ik denk dat vrijdag de dag is.

jee cin. Levi al weer zo vroeg wakker!!!

dan heb jij natuurlijk ook niet meer geslapen?

bianca, zou een leuke kerst verrassing zijn!

Nou ik sliep toch al bijna niet dat scheeld :roll:

Me buik is een beetje van slag af, ben super misselijk!

En beeblief was vannacht zo zwaar actief, me buik ging iedere kant op behalve de goede: de rustige kant :mrgreen:

Bianca. Ik duim hard voor je mee meid!!!

Hey Cin, nog geen tante geworden??

Of wel??

Wie is die kleine op je avater?? :inlove:

Levi niet bang voor sneeuw dit jaar? Hihi…

Bianca, zal echt een mooi kerstkado zijn!!

:pray: :pray: :pray:

Hier vandaag ook lekker buiten geweest.

Waren met die kleintjes van vriendlief zn neef lekker naar buiten gegaan…

Sneeuwpoppen gemaakt, sneeuwbal gevecht gehouden haha!!

Was erg leuk, alleen heel koud hahaha…

Maar dat is werr goed gekomen na een heerlijke kop warme chocomelk en een lekker warm bad :smiley:

@Sem wrote:

Hey Cin, nog geen tante geworden??

Of wel??

Wie is die kleine op je avater?? :inlove:

Levi niet bang voor sneeuw dit jaar? Hihi…

Nee dit jaar was Levi een bikkel in de sneeuw haha :inlove:

Zelfs een gifbui toen hij naar binnen moest (nee heeft ie niet van mij hoor :roll: ).

Dat lieverdje op me avater is Levi, een paar uurtjes oud :inlove:

Hihi…

Oooh leuk hoor dat ie het naar ze zin heeft gehad in de sneeuw :mrgreen:

Owwww wat een poepie issie op die foto :inlove:

Ja me moeder heeft toen die foto gemaakt, toen waren we net thuis (was rond 18.30 uur in de avond en om 13.45 uur is ie geboren).

Blijft 1 van mijn favo foto’s deze :inlove:

Stom eigenlijk dat je die tijden nog precies weet haha :oops:

Zo hè…jullie kunnen flink schrijven met zijn allen! Ik moet gewoon 6 pagina’s doorspitten! Moet voortaan maar wat vaker komen!

Bianca-K. MMm…ik heb de 24 ste ook mijn NOD. Vind het nu toch wel spannend worden. Heb je al duidelijke kwaaltjes? Oh ik lees nu dat je inderdaad gevoelige borsten hebt. Ik neem aan dat je hoop groeit!! Ikzelf heb afgelopen donderdagavond, vrijdag de hele dag en zaterdag een beetje een verschrikkelijk ongigevoel gehad. Nu heb ik het alleen nog als ik geplast heb. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden omdat ik vorige maand ook ineens drie dagen te vroeg was, maar dat gevoel heb ik nu niet meer. Wel vraag ik me heeeeel erg af wat dat dan geweest is……

Cin: Wat een leuke naam heeft je zoontje trouwens. Vera zou Levi hebben geheten als ze een jongentje was geweest.

Angela: Mooie echo foto’s!!

Bieslookje: Ben je inmiddels van je uitslag af, wordt het al minder? En ook nog een te laag HB, hopen dat de tabletten ook een beetje snel aan slaan. En hoe is het nu met je zoontje?

Baby enschede: Vandaar dat je daar al loopt. Hebben ze al enig idee waar door dat kan komen? Of is dat nou net hetgene wat ze deze cyclus gaan onderzoeken? Wat je ei doet na de sprong?

Lisette: mag ik vragen waarom je “stress� hebt? En je hoort het inderdaad vaker ja, dat je daardoor niet zwanger raakt.

Mirag: Tof dat alles goed was op de echo. Vond je het bijzonder? Ik vond het toen volgens mij niet zoveel aan omdat je maar heel kort je kleintje helemaal zag. Wat leuk een meisje!! Geloof me, het is leuk, ik heb er ook één.

Pearlie: Wat kun je goed taarten maken zeg!! Ik heb eens een workshop gehad van één avond en dat was erg leuk. Wel een heel karwei om zoiets te maken.

Leuk kapsel!!

Tweet: Ik zie dat jij niet zo lang meer hoeft! Nog 6 weekjes ongeveer. Denk je dat je de 40 weken gaat halen? Voel je je nog goed of word het al zwaarder?

Hier ligt ook lekker veel sneeuw. Voor Vera heb ik een skipak gekocht zodat ze het niet koud krijgt buiten. Vera kan nog niet zo heel lang lopen (vanaf augustus) en is dus nog wat wankel. Valt vaak en als ze dan in de sneeuw valt heeft ze niet meteen een natte broek. De slee vind ze nog maar eng, maar als we het elke dag even proberen komt dat ook vast wel goed.

Vanmorgen ben ik met een aantal vriendinnen en alle kids naar K3 geweest in Zwolle. Ik had gedacht dat Vera het helemaal niets zou vinden maar ze vond het geweldig!! En mama dan natuurlijk ook…

Maar meiden wat vinden jullie van dat ongigevoel? Heeft iemand van de zwangeren dat ook gehad bij bijv. de innesteling? Ik begin lichtelijk hoop te krijgen (zoals elke maand) ik heb ook een beetje zeurderig gevoel in mijn onderrug…

Ongigevoel, hmm. Tijdens de keren dat ik dacht zwanger te zijn had ik het niet en werd ik juist wel ongesteld.

Net voor deze positieve test was ik er heilig van overtuigt ongesteld te worden!

Maar nee hoor, was echt wel hartstikke zwanger!

Dus ongigevoel wilt niet altijd zeggen dat je ongi wordt blijkbaar haha.

Duim voor je meid! :pray: :pray: :pray: :pray:

Je hebt wel een geweldige smaak qua namen trouwens, haha! :mrgreen:

ik had het ongi gevoel toen ik dus zwanger bleek te zijn…dat was wel op het moment van NOD. die ongi gevoel heb ik af en toe nog steeds…

Het ongi gevoel heb ik helemaal niet, terwijl ik dat de afgelopen maanden wel had voor ik ongi moest wprden. Maar mijn borsten hebben nog nooit zo lang voor mijn ongi pijn gedaan. Mijn hoop groeit, maar i durf er niet op te hopen zeg maar.

Wij hebben vanmiddag een flink stuk metde honden gelopen in de sneeuw, ze vonden het geweldig!!! En we hebben zelf ook erg veel lol gehad. Ik zie er alleen erg tegenop om morgenochtend naar mijn werk te rijden. Hopelijk is er dan weer fatsoenlijk gestrooid.

@ Karin ik hoop ook voor jou natuurlijk. :hug:

Ja hoor, dat mag jij wel Karin :stuck_out_tongue:

We werden opgebeld in april dit jaar dat mijn vader met spoed was opgenomen in het ziekenhuis omdat ie bijna stikte, 2 dagen later had hij een buisje in zijn keel om door te kunnen ademen en praten… Zn stembanden doen het niet meer… Nadat wij een paar weken verder waren en een klein btje aan het idee gewend raakten dat ie zo verder door het leven moest kregen we de grote klapper. Mijn papa is ongeneselijk ziek. Hij heeft MSA (google) dit betekend heel kort verteld dat ie nu nog maar ong 7 jaar te leven heeft en alleen maar meer verlamd raakt, er zijn al een aantal functies uitgevallen waaronder zn blaas waardoor hij zichzelf elke dag als die moet plassen moet katheteriseren, waarbij die elke keer al fikse bacteriele infecties oploopt die ook dodelijk kunnen zijn. Hij heeft ook steeds longontstekingen. En het gaat elke dag eigenlijk slechter met hem.

Nadat we daar een btje mee hebben leren leven, zover dat kan, kregen we de klap op de vuurpijl. Mijn oma heeft longkanker. Ze is nu inmiddels 5 weken lang elke dag bestraald en chemo, maar zij gaat ook ontzettend slecht. Elke dag weer een stukje slechter.

Daarom heb ik dus zoveel stress :wink:

Maar goed, nu ik er toch weer ffies ben… Hoe heeft iedereen het gehad vandaag? Lekker genoten van de sneeuw???

Hier heeft Djaidon heeeeeeeeeeeerlijk gespeeld, ennuh… oja, hij had ook nog een boom gekopt :shifty: Gaat goed met hem, maar de boom gaf niet echt mee toen die er met de slee tegen aankwam… :mrgreen:

boom gekopt… hahah lol sorry arm knulletje…

dank je wel karin. dit was nog niet de taart maar alleen het plaatje van fondant wat op de taart komt…

nouja li en ik zijn buren dus het zelfde weer hier… morgen moet ik naar amc voor een mri voor mijn lever… maar ik verzet hem wel… heb niet zoveel zin om ergens te stranden met de trein… dus volgend jaar maar ff ergens…

nu ga ik lekker fringe kijken en naar de ja alweer vallende sneeuw

wat is het toch mooi he… mijn wens eindelijk eens een keer uitgekomen…

grins gister amper tv gekeken… alleen maar naar buiten… heb mijn kat dipstick even mee naar buiten het hek genomen… die vond het maar raar die witte dwarrels op zijn witte kop…

ik ga nu even met de hond wandelen… hopen dat ze niet te dol word weer want ik kan der niet houden… daarna even naar de winkel en wip ik ff bij li aan als ze thuis is…

enne wakker zijn he…

Zo, vanmorgen weer een echo gehad. Eitje was nu 12x10mm. Iets gegroeid, maar nog niet genoeg dus.

Woensdag weer, en dan verder beleid ivm kerstdagen. ik zal waarschijnlijk met utrogestan moeten beginnen. kent iemand dat?

En chlamydia serologie was negatief! jahoe!

Ik ben benieuwd…

Verder nu weer ah werk, en genieten vh mooie weer en de sneeuw!