Maart/April stoppers 09 *17*14 kindjes op komst

Cin. goed dat je gaat bellen. Wat een onproffesionele bitch zeg! :thumbdown: Weet ze eigenlijk wel hoe kindjes gemaakt worden en waar ze door naar buiten komen?

Ik zit lekker aan de snoep, aangezien we heeeeeeeeeeel veel over hebben! :drool:

Vandaag druk geweest maar toen Mats in bad zat toch even mijn fototoestel erbij gepakt :dance: :inlove:

Heerlijk om dat ding weer in huis te hebben!

En nog eentje in de spoiler, ik haal 'm straks ook wel weer weg maar ik moest deze toch even met jullie delen :inlove:

Lins, fijn dat je morgen terecht kunt.

Ik heb zo’n angelsound en vind het aan het begin fijn om zelf even te kunnen luisteren. Nu is “zusje” zo druk dat ik niet meer aan haar gezondheid twijfel! :mrgreen: :inlove:

Matsjo: Heerlijke billen!!! :inlove: :inlove: :inlove: Wat heb jij toch een mooi mannetje op de wereld gezet zeg… :wink: :mrgreen:

Lins: Dankzij Cin hebben wij nu ook een AngelSound, en we zijn er heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee! Het is zo gaaf om samen naar het hartje te luisteren… :inlove:

Ik ga naar de tweede avond zwangerschapsgymmmmmmmmm!!! :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

ooow matsjo wat is dat een scheetige foto zeg… super… go mats go mats…

hier ook heeeel veel snoep over…

en mijn actie hyves gaat zo super… al 129 leden die mij steunen om de buikwandcorrectie weer in het pakket te krijgen… ps link in mijn onderschift… heb je hyves word lid… dan steun je mij en anderen

@Cin. wrote:

alles was goed, bloeddruk 114/58, dus gelukkig aan de lagere kant.

Alleen had ik weer die achterlijke muts van een stagaire die ik al kon schieten! Verbaast me dat me bloeddruk daardoor niet hoger was :angel:

Nee echt, ga morgen bellen naar het ziekenhuis dat ik haar echt niet meer wil hebben. Ben het zat met der!

Voorbeeldjes weer:

Zij. Lastig dat je last hebt van je bekken, maar daar heb je toch al ervaring mee.

Ik. Nee niet bepaald.

Zij. Jawel bij de eerste had je dat ook

Ik. Nee (op een zwaar uhm pissige toon)

Zij rode kop.

Zij. voel je de baby al bewegen?

Zij meteen er achter aan. och nee natuurlijk niet (ivm me figuur denk ik?!).

Ik. Dat vroeg je de vorige keer ook al en toen voelde ik hem al.

Zij weer een rode kop.

Ik vroeg waar me baarmoeder zat, aangezien ik het gevoel had dat hij iets boven me navel zit (terwijl dat eigenlijk qua termijn niet zou kunnen).

Zij rode kop en vond het maar een vreemde vraag.

Ik zei al; maar ik voel hem daar ook soms bewegen, daarom vraag ik dat of dat weleens kan!!! :doh:

Maar het klopte dus ook.

Zij luisteren met de doptone naar het hartje (kuch zelfs ik kon horen dat ze de navelstreng te pakken had waar het hartslagje doorheen ging, en niet echt het hartje). Hartje ging ook heel snel, gaat ze nog checken of het echt niet de mijne was. Nou echt als ik zo’n hartslag had gehad, kreeg ik toch echt een beroerte!

Och zei ze, gelukkig hij doet het, heb jij even geluk :shock: :o :shock: :o

Zoiets mag en kan je niet zeggen als professional!!!

Stel dat ik eerder een dood kindje in me buik heb gehad of zo, jeetje mens let op je woorden!

Maar ze zag aan mij blik dat ik haar wel kon vermoorden :oops: :angel: :roll:

Dus zodoende mijn reden om het ziekenhuis te gaan bellen, dat ik haar NOOIT meer wil!

Jeetje Cin :shock: :o :evil: wat een achterlijke gladiool die meid zeg! Groot gelijk dat je gaat bellen joh. Echt niet te geloven… :hug:

Matsjo. Super foto’s! :inlove:

Had ze gisteravond via me foon bekeken, lag al om 19.45 uur plat op bed ivm de pijn.

So dadelijk echo, ben zo zwaar benieuwd!!!

@ Cin jemig wat een muts die stagaire. Have fun met de echo.

@ Matsjo soooo cute die foto’s van Mats.

Ik heb volgens mij vannacht mijn eisprong gehad, mijn temp was vanmorgen echt veel hoger. En we hebben gister geklust, dus we wachten weer af. :slight_smile:

Cin: Hoe laat heb je echo straks?

Bianca: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Spannend allemaal dus Bianca :smiley:

:pray: :pray: :pray: Dat het raak is!!

Oke dan Matjo!!

Oeoeoe zie al dat je gespamt heb!! :inlove: LEUK!!

Blote billennnnnnnnnnn!! :mrgreen:

Cin, heb je al gebeld naar het ziekenhuis??

Echt een achterlijk wijf zeg!! Maar dat heb ik je op hyves ook al gemeld :lol:

Wel fijn dat alles goed is met de beeb, maar kan me voorstellen dat je dat mooie gevoel niet lang vast heb kunnen houden…

Have fun bij je echo!! :inlove:

Lins, fijn dat je er extra heen kan, hoop dat het je gerust stelt :hug:

Leuk pearlie, Zumba!! :dance:

Hier weer moeoeoeoeeee :zzz:

Is het al 5uur?? :lol:

Ik ben helemaal heppie de peppie!!!

Echo was zo mooi, hebben 30 minuten mogen kijken terwijl ze het normaal maar 15 minuten doet.

Maar je kon alles zo goed zien :inlove:

Beeb lag in de kleermakerszit :inlove: (Levi slaapt vaak in de kleermakerszit).

En beeb was een echte druktemaker, bleef niet lang stil liggen haha.

En het was duidelijk te zien dat er een pielie tussen zijn beentjes hing :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ahh een jongetje??? :inlove: :inlove: :inlove: Zo leuk!!!

Fijn dat alles goed is! Heb je nog spam? :pray:

Bianca, hopelijk deze maand raak geschoten! :pray:

@Matsjo wrote:

Ja zal zo efkes scannen haha :mrgreen:

Foto’s maken was wel moeilijk! Hij bleef namelijk niet liggen, op een gegeven moment leek het net alsof hij met zijn handje zo op zijn voorhoofdje sloeg vanne: oh nee niet weer dat geduw :mrgreen:

@Cin. wrote:

@Matsjo wrote:

Foto’s maken was wel moeilijk! Hij bleef namelijk niet liggen, op een gegeven moment leek het net alsof hij met zijn handje zo op zijn voorhoofdje sloeg vanne: oh nee niet weer dat geduw :mrgreen:

Ahhh, lief! :inlove:

Leek me stiekem zo gaaf, een broertje voor Mats. Stoer hoor een jongensmama! :inlove:

@Matsjo wrote:

@Cin. wrote:
@Matsjo wrote:

Ahhh, lief! :inlove:

Leek me stiekem zo gaaf, een broertje voor Mats. Stoer hoor een jongensmama! :inlove:

Ja dat gevoel had ik dus ook stiekem. Ondanks me gevoel zei dat het meer naar een meisje neigde, toch hoopte ik stiekem op een jongetje.

vind dat zo leuk, 2 jochies, 2 broertjes :oops:

Ja lijkt me ook erg leuk. Ze zullen veel aan elkaar hebben staks. En het is nog voordelig ook! Begrijp me niet verkeerd, ben blij met de komst van ons meisje hoor :wink:

Aaaah Cin, wat leueueueuek!! :inlove:

Een broertje voor Levi!! :mrgreen:

Lekker druk beebje heb je dus hihi…

Jaaaaaa fotooo!! :inlove:

@Matsjo wrote:

Ja lijkt me ook erg leuk. Ze zullen veel aan elkaar hebben staks. En het is nog voordelig ook! Begrijp me niet verkeerd, ben blij met de komst van ons meisje hoor :wink:

Nee ik snap je wel meid! Tuurlijk ben jij ook blij met een meisje, zou iedereen zijn neem ik aan. Alhoewel je van die botte mensen hebt die alleen maar 1 geslacht willen maar ja :hand:

Maar ik snap je helemaal!

Net als ik zei altijd dat het mij niet uitmaakte wat voor geslacht het is, maar dat ik 2 jochies erg leuk zou vinden hahaha.

@Sem wrote:

Aaaah Cin, wat leueueueuek!! :inlove:

Een broertje voor Levi!! :mrgreen:

Lekker druk beebje heb je dus hihi…

Jaaaaaa fotooo!! :inlove:

Ja haha Levi was ook zo’n stuiterballetje in de buik, en nu nog dusse…, :lol:

Ben de foto’s aan het uploaden en het verkleinen, ff geduld haha