spam in showforum :inlove:
Gezien!! :inlove:
Ligt het aan mij, of is het nou echt zo dat de meeste 2e kindjes hier op kok van hetzelfde geslacht zijn als de eerste?? :think: het valt me gewoon op!
@patricia26 wrote:
Gezien!! :inlove:
Ligt het aan mij, of is het nou echt zo dat de meeste 2e kindjes hier op kok van hetzelfde geslacht zijn als de eerste?? :think: het valt me gewoon op!
Ja merendeels wel geloof ik.
Goeiemorgen allemaal,
Cin!!! Een jongen!!! Super joh. En fijn dat de echo zo mooi was, in tegenstelling tot je bezoek aan de vk gisteren :x Wat een draak! Heb je het zh al gebeld?
Matsjo wat goed dat je je camera weer terug hebt! Dat heeft wel lang geduurd zeg. Maar je bent het nog niet verleerd! Wat een mooie foto’s weer van Mats! Vooral die laatste :inlove: :inlove:
Bianca; jammer dat je zo moe bent van de cursus; maar gelukkig vind je het wel leuk.
Lisette; :hug:
Lins; ik twijfel ook nog regelmatig hoor. Wij hebben ook een angelsound aangeschaft. Hij is gisteren binnengekomen.
Over het gebruik heb ik wel nog wat vraagjes. Las op internet dat je de hartslag van de beeb en van de navelstreng kan horen; maar hoe hoor je het verschil dan?
Ik hoor wel iets dat op een hartslag lijkt; maar moet dan wel erg hard op mijn buik duwen met dat ding. Nu heb ik natuurlijk behoorlijk wat extra isolatie in die regio, misschien dat ik daarom de hartslag zo diep in de verte hoor?? Welke gebruikster kan me tips geven??
In ieder geval mag ik aanstaande woensdag weer naar de gyn; dan zullen we wel zien zeker…
YEAH CIn een jungske. hihihihi Mooie foto’s!!!
Ik heb mijn cursusdag/morgen er weer op zitten. Ik ga zo wat eten en dan moet ik aan de poets. bleeee Ik heb er zo geen zin in.
ben gerustgesteld bij verlosk. heb hartje weer gehoord.
zit met smart op angelsound te wachten.
de verloskundige die kon het in iedergeval nog niet … dus gezegd dat ik dat zou laten weten of het wat is.
zijn vanmorgen bij babydump geweest en hebben een kinderwagen gekocht die een heel stuk was afgeprijst omdat de kleur er uit gaat…nu wil het zo zijn dat we die presies wilden hebben hahahah …wel even overgrootoma en overgrootopa gebeld voor de goedkeuring omdat we het daarvan hebben gekregen. :dance:
nog veeeel meer leuke dingen gezien maar we gaan gewoon in januarie nog een keertje langs.
zo…
cin gefeliciteerd met je zoon!
ga zo ff echo kijken!
mirag die van mij is nog niet binnen zal morgen zijn hoop ik!!!ben benieuwd of het wat is.
Fijn dat je gerust gesteld bent Lins!! :hug:
Super fijn dat je het hartje weer gehoord heb :inlove:
Hoop dat de Angelsound snel binnen komt zodat je lekker snel kan genieten van het hartje!!
Oww leuk een kinderwagen!! En wat toevallig dat die eruit ging hihi…
Cin:
een jongentje :mrgreen: :mrgreen: leuk!!!
Lins:
Gelukkig weer gerust gesteld en heb je het hartje lekker een keertje extra kunnen horen :thumbup:
Bianca:
Ja het is allemaal vermoeiend als je ineens zoveel informatie krijgt,maar tis voor een goed doel :mrgreen:
Matsjo:
Lekker billetjes van mats :inlove: :inlove: :inlove:
Hier alles oké.
Nog 2 dagen werken en dan lekker vakantie :dance: :dance: :dance:
maandag vertrekken we naar den helder en woensdag avond komen we terug.
moet ik jullie missen
en goed nieuws vandaag is mijn neef papa geworden van een gezonde zoon LEVI :inlove: (mooie naam hé cin)
oeh ik heb zo’n zin om op kraamvisite te gaan :mrgreen: :mrgreen:
Angela. een super mooie naam :mrgreen:
Goede smaak haha.
Lekker bijna vakantie zeg!!! Heerlijk genieten!
Nou zeg… :evil: Ik had een heel verhaal getypt, valt mijn laptop uit! :evil: :wall:
Dusse… voor nu even alleen hallo :mrgreen:
:-*
Goedemorgen!
Moguh dames!!
Bijna weekend!! :dance:
Balen Patricia :wall:
Wanneer begin je opnieuw?? Hihi…
Gefeliciteerd met je neefie Angela!!
Lekker dat je er een paar dagen tussen uit gaat.
Geniet er van!! :-*
Euhm, not! :mrgreen:
Hahahaa kan me helemaal voorstellen!! :mrgreen:
Even een klein teken van leven hier, ga zo even lekker rustig terug lezen. Heb het de laatste tijd zo druk dat ik niet eens de tijd heb om ff langs te wippen op KOK
Ik heb wel het gedoe rond Sase een beetje gevolgd. Echt bizar :o Wat een pijn/verlangen moet daar dan wel niet zitten als je zo’n gedetailleerd profiel kan aanmaken zeg.
Ja vaag he… En dan ook nog het hele verhaal rond die vk die haar ging volgen enzo.
Even snel een update voor ik het weekend weg ga.
Helaas ben ik vandaag ongi geworden , dacht het al want mijn temp was naar beneden gekelderd vanmorgen. Op naar ronde 8
Ik hoop toch echt dat ik dit jaar nog zwanger ben en de rest van onze groep ook .
Balen weer Patripiex :hug:
Hoop ook echt dat het DIT jaar nog raak mag zijn voor de dames hier die nog niet zwanger zijn!!
Wat een rust hier trouwens!!
Nog ffies en dan is het WEEKEND voor moi!! :dance:
Iemand nog plannen?? :-*