Maart/April stoppers 09 *17*14 kindjes op komst

Sorry dames, maar eh heb 4 dagen achter elkaar gewerkt, en ben er savonds dus neit geweest, nou ja eh woensdag dan alleen ff om van de echo te melden…maar hier is dan het nieuwe deel.

Enne hopelijk lukt het allemaal met de lijstjes enz, anders moet ik nog even wat leren haha



Pearlie gaat deze keer de lijstjes maken, die moetne dan nog even toegevoegd worden.

Meld :wink:



Bieslookje, nogmaals thanks! :-*

We hebben ook een showforum!!!



Ons meetingtopic!!!













Sta jij er nog niet tussen, of is er iets gewijzigd… stuur mij dan even een pbtje met als titel je naam. Dank je wel

meld en meld weer af!

Hallo,

Zo nu eerst even terug lezen en kort reageren op jullie…



Bianca, wat fijn dat je een nieuwe baan hebt. Gefeliciteerd!

Balen dat je weer ongi bent geworden :hug:



Cin.Jeetje wat een &^%%$##^*( nieuws van je zwager :hug:

Hoe is het nu met je?



zeilertje jij ook weer ongi geworden :hug: :hug:



tweet, hoe was het kinderfeestje?



Pearlie, mooi geknutseld hoor!!!



sorry voor wie ik vergeet.

Ik ben echt toto na die dagen werken, merk nu toch wel dat ik een dag extra heb gedraaid. Volgende week ook weer, maar ga het gewoon proberen als het dan erger word dan kan ik er altijd voor kiezen om de week erna mijn eigen uren te doen of iig 3 dagen ipv 4

Verder gaat het hier wel ok, zoontje is boevig, maar ook wel heel lief, erg knuffelig enz.

ff snel meld, en ben der weer van tussen :zzz:

Daar ben ik ook weer.



@ Pearlie mijn nieuwe nod is 1 december. :slight_smile:



@ Bieslookje het is altijd heftig als je meer uren moet draaien als je normaal doet. Hopelijk ben je snel wat minder moe.



Ik heb gister afscheid genomen van mijn fulltime collega’s. vandaag sta ik met onze zaterdaghulpen. Ga zo ff vlaai voor ze halen. Ik ga ze echt missen. Het is dat ik mijn werk lichamelijk niet meer aan kan, anders was ik echt niet weg gegaan. Maar gelukkig blijf ik in dezelfde stad werken, dus ik ga ze nog genoeg zien. :slight_smile:

ben ongesteld : :cry:

Meld en is er weer vandoor!!

Verjaardag van vriendlief z’n neefies!!

Tot later!! :-*



Edit:

He pearlie!! :hug:

@pearlie wrote:

ben ongesteld : :cry:


Enorm jammer meid :hug:

zouden jullie mij willen pben voor bijzonderheden, afspraken, nods… zwanger weet ik veel zodat ikd e lijstjes kan aan passen



dank je welll

Schrijft Tulpjes nog wel mee in het maart-topic trouwens?



Hier is ze al zolang niet meer geweest! Zo ook Niek, Hupsakee en Sneeuw.

Jammer.

ik heb geen idee…

Meld!



Pearlie :hug:



Ik stuur je ff een pb voor de nieuwe data.



:-*

he pearlie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



eh nee ik heb tulpjes bij de maart-mama’s ook al lang niet meer gezien.

Zou alles wel goed gaan met Tulpjes dan? :think:

Ik kom heel even spieken hoe het hier is.



Ik zie dat ik Angela en Minniemin mag feliciteren.

Super meiden…



:hug: Jammer Bianca, Zeilertje, Pearlie, Sanne ik hoop dat de volgende ronde voor jullie raak is :hug:



Bij mij nog een weekje wachten. Heb getemperatuurd zie onder





Zaterdag is mijn NOD en we slapen vrijdag t/m zondag bij mijn zwager. Mijn schoonzusje en schoonouders zijn er ook. Ik heb vandaag 3 flesjes gekocht en gevuld met muisjes. Ik weet nu al dat ik mijn mond niet kan houden en wil het ze dan ook meteen vertellen mocht het zo zijn.

Ik ga dus weer hopen…



Zijn er nog meer die binnenkort de NOD hebben??

Meldt zich snel,en is even snel weer weg.



:hug: dinnie :hug:

Hey Cin, hoe issie nu met jou?? :hug: :-*



Geen id hoe het met die andere dames gaat :think:





Zal voor je duimen Patripiex!! :pray: :pray: :pray:





Zooooo, net terug van het feessie van vriendlief zijn neefjes…

Lekker met de kids in de weer geweest en lekker veel gegeten hihi :mrgreen:

Was super gezellig!!



Nu lekker bankhangen en morgen de echo EINDELIJK op hyves knallen!! :inlove:

Hebben het op het feestje meteen aan de laatste vrienden en famleden kunnen vertellen!! :dance:

spannend patripiex…ik duim heel hard voor je…en natuurlijk ook voor de andere dames hoor.



Sem, en hoe waren de reacties?



ik heb net nog een keer de laatste muur boven geschilderd. Nu zijn alle muren heel lichtblauw. Dan van de week maar eens aan de legermuur beginnen. Ik hoop zo dat het gaat lukken en dat het niet een grote bende word.