Maart/April stoppers 09 *17*14 kindjes op komst

zooooow. maandag ga ik de lijstje verder bij werken… vandaag druk bezig geweest met 2 cadootjes uit zoeken en taartjes maken voor de kids van tweet morgen…



yay morgen knuffen met mijn dinnie…



de volgende echte ronde word pas weer in februari… anders zit ik met de bruiloft en die kunnen en willen wij niet verzetten. want alles is daar al voor geregeld…



nu mijn bed in want voel mij beroerd en heel erg moe

Heb ik je net gemist dinnie :cry:

Idd, morgen lekker uitgebreid knuffen!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Knufse morgen dames!! :hug:



Hoop dat het na februari snel raak is pearlie!!





Reacties waren allemaal leuk bieslookje!!

Lekker aan het schilderen zo te lezen!! :mrgreen:





Heb me hyves gepimpt :inlove:

Matsjo. Proficiat met je verjaardag!!! :dance:



Sem. Hoe reageerd iedereen? Erg blij denk ik of niet?

Leuk je hyves trouwens :wink:



Hier gaat het allemaal wel. Het is gewoon weer standje nul qua verstand, en gewoon door blijven gaan.

Precies zoals toen ik zwanger was van Levi, en met dezelfde situatie werd geconfronteert als nu. Alleen toen met me schoonmoeder die 4 maanden voor de geboorte van Levi overleed. En nu is het dan me "schoon"zwager die het waarschijnlijk ook allemaal niet red.

En dan komen er net van die “rottijden aan he”, Levi zijn tweede verjaardag (wat Per zijn laatste zal zijn dan), kerstmis, oud op nieuw.

Maar we gaan door!!!



Ben Levi nu aan het opgeven voor peuterspeelzaal. Is wel nodig, en is ook wel erg fijn.



De knoop van me jas is eraf gesprongen :oops:

Hij paste 1,5 week geleden nog wel, helemaal dicht. Maar toen straks stond hij erg strak maar dacht och kom op he. Haha best bleut, nu heb ik al helemaal geen jas meer :eh:



Hoe is het met iedereen zo verder?

:-*

cin. Wat rot dat je nu in weer een ongeveer gelijke situatie zit als bij de zwangerschap van Levi. Hoe gaat het nu met je zwager?



Matsjo, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

zo is hier ook lekker rustig! ik heb luie dag gehad…was er om 10uur uit…en om half 2 tot half 6 wederom geslapen ik was echt brak!

nu dorst dorst dorst dus ga ff drinken!!!

matsjo gefeliciteerd!!!

He meiden!



Bedankt voor de felicitaties! :-



Hier was het kl
te. Hele dag kotsmisselijk en buikpijn. Ik kan niks eten en vannacht slecht geslapen :wall: Dus jippie, wat voel ik mij jarig :roll:



Gisteren was het wel gezellig bij mijn ouders. Gelukkig had ik met de visite nog nergens last van. Mijn vader werd gisteren 60. Vanmorgen toch nog even naar mijn nichtje gegaan, die is vandaag 1 geworden. Na een uurtje zijn we weer opgestapt. Voelde mij echt beroerd. Mijn moeder zei: “Je ziet groen Han!”

En toen van Purmerend naar Nijmegen in de auto. Ook niet echt fijn als je zo misselijk bent. Maar we hebben het gehaald. Thuis meteen mijn bed in gegaan en nu lijkt het wel wat beter te gaan al kan ik nog steeds niet echt eten.



Genoeg geklaagd nu, ik ga eens even teruglezen!

:think: gaat toch niet wat beter…



Net vreselijk moeten :sick:

he matsjo en dat op je verjaardag… :hug: :hug: :hug:

Hopelijk knap je snel op.



Lins, kan soms best lekker zijn een dagje niksen, maar je dan zo brak voelen is ook niks.



Wij hebben straks een uur in het bos gewandeld, alleen op het laatst kreeg ik wel veel last van mijn bekken en rug. Was echt kapot. Maar goed even lekker gegeten en dadelijk ga ik tijdens het tv kijken de was maar even vouwen en strijken.

Hi!



Helaas ben ik afgelopen maandag ook weer ongi geworden. Ik baal er zo van…dit was inmiddels ronde 7, dus nu gaan we voor ronde 8. Gelukkig de 23e nh ziekenhuis, maar ik wil zo graag! En ik weet dat er mensen zijn die al veel langer wachten, maar mijn stomme lijf wil gewoon niet meewerken…Vrienden hebben net weer hun 2e gehad, dus binnenkort weer op kraamvisite, en da’s best leuk hoor, maar nu even niet.

Zo, ff geklaagd! Vrijdag spul van vriend nh lab brengen, hopelijk is dat wel goed!

Mijn NOD staat op 30 november voorlopig…



Tierr, heeeel veel sterkte de komende tijd! Gun jezelf de rust en tijd!



Liefs zeilertje

@zeilertje76 wrote:

Hi!



Helaas ben ik afgelopen maandag ook weer ongi geworden. Ik baal er zo van…dit was inmiddels ronde 7, dus nu gaan we voor ronde 8. Gelukkig de 23e nh ziekenhuis, maar ik wil zo graag! En ik weet dat er mensen zijn die al veel langer wachten, maar mijn stomme lijf wil gewoon niet meewerken…Vrienden hebben net weer hun 2e gehad, dus binnenkort weer op kraamvisite, en da’s best leuk hoor, maar nu even niet.

Zo, ff geklaagd! Vrijdag spul van vriend nh lab brengen, hopelijk is dat wel goed!

Mijn NOD staat op 30 november voorlopig…



Tierr, heeeel veel sterkte de komende tijd! Gun jezelf de rust en tijd!



Liefs zeilertje




:hug: :hug: :hug: :hug:

@zeilertje76 wrote:

Hi!



Helaas ben ik afgelopen maandag ook weer ongi geworden. Ik baal er zo van…dit was inmiddels ronde 7, dus nu gaan we voor ronde 8. Gelukkig de 23e nh ziekenhuis, maar ik wil zo graag! En ik weet dat er mensen zijn die al veel langer wachten, maar mijn stomme lijf wil gewoon niet meewerken…Vrienden hebben net weer hun 2e gehad, dus binnenkort weer op kraamvisite, en da’s best leuk hoor, maar nu even niet.

Zo, ff geklaagd! Vrijdag spul van vriend nh lab brengen, hopelijk is dat wel goed!

Mijn NOD staat op 30 november voorlopig…



Tierr, heeeel veel sterkte de komende tijd! Gun jezelf de rust en tijd!



Liefs zeilertje


:hug: he bah balen zeg, ik kan me heel goed indenken dat je nu eigenlijk liever niet op kraamvisite wil. Wanneer krijg je de uitslag van het weggebrachte “spul”? Als je de afspraak hebt?

enne klagen hier mag zeker he! :hug: :hug: :hug:

Cin, hoe voel je je nu??

Wel vervelend dat je nu hetzelfde meemaakt als met de vorige zwangerschap :hug:



Hier helaas ook ervaring met een verlies rond de kerst…



Balen van je jas!! :wall:





Matsjo, nog gefeliciteerd met je verjaardag :-*

En met je paps en nichtje!!

Hoe is het nu met je??





zeilertje76, :hug:

Hoop ook dat alles goed is met het spullie van je vriend :pray:





Zooo sinds zaterdag weer wat vlagen van misselijkheid :sick:

En ook flinke hoofdpijn :?

Heb nooit hoofdpijn, maar nu pffff…

Majaaaaaaaaa gaat wel weer over :mrgreen:

Goedenmorgen lady’s :inlove:



Vandaag ben ik vrij maar ga lekker mijn huisje soppen.

ik heb net al de koelkast en de vriezer helemaal uit gedaan.

de wasmachine en de droger staan te draaien,vaatwasser ook trouwens :think:

Dus heb het druk vandaag,dan straks nog even strijken,boodschappen doen,dweilen.

maar aan het einde van de dag een heerlijk schoon fris huisje :mrgreen: :mrgreen:

Zeilertje: Balen zeg!!! Ik blijf voor je :pray: !!!



Matsjo: Ziek op je eigen verjaardag… Jakkes… :hug: Desondanks gefeliciteerd hoor!



Cin: Tijd voor nieuwe jas dus! :wink: :inlove: Groeierdegroeigroeigroeiiiiiiiiiii maar ukkie!!! :lol:



Angela: Nesteldrang??? :wink:



Bieslookje: Bekken en rug weer wat tot rust gekomen inmiddels?



Wij hadden gister feestje van de verjaardagen van de kids, ergo: stampvolle woonkamer! Het feit dat het de laatste keer in dit huis zal zijn, maakte dat het leuk was, maar voor de rest… Pfffffffffffff… Taartjes van Pearlie vielen geweldig bij de kids! Evenals de enorme stapel cadeautjes natuurlijk. :wink:



Eergister door Ikea gesjeesd, in een rolstoel :shifty: en ons alvast laten inspireren voor ons nieuwe huis!!! :inlove:

En natuurlijk nog even onze HYVES!!! :mrgreen:

Er zijn nog maar zeven leden nu, kom op dames!!!

Oooh lekker aan het soppen Angela :mrgreen:



Fijn dat het een geslaagd feestje was Tweet!

En dat de taartjes van pearlie in de smaak vielen bij de kids is natuurlijk ook top!



He in een rolstoel???

Heb je zo een last van je bekken dan?? :hug:



Oja, aangemeld op de hyves!! :mrgreen:

( Gelukt! Nu is het wachten op goedkeuring van de almachtige beheerder! )

Mja… Ik praat er niet vaak, of gewoon helemaal niet over, maar het is behoorlijk heftig ja… :frowning:

Jeetje :hug:

Je mag er best over babbelen hoor!!

Tis niet niks als je er zo een last van heb…

Geen fysio of iets??