Hallo allemaal;
Bah Patripiex alweer ongi Ik ga ook duimen voor volgende maand!!!
Sem, nu heb je helemaal weekend besef je’t al?
Wat een rust hierzo…
Vriendlief is zondag jarig, dus wij hebben een feestweekend nu. Morgen komen mijn vader en broer, zijn ouders en een oom en tante en zondag komt de rest. Drukke boel dus!
heb een k…t avond…
sorry geen zin om te reageren…
wel ff stiekum gekeken naar berichtjes
:hug: :hug: Lins
Whats up lins? :hug:
Balen Patripiex… :hug:
zo nu ff zin en tijd om te reageren…
patripiex balen dat je ongi er is!! hopelijk heb je volgende maand een mooi kerstkadootje!!! ik gun het je zo!
hier zin weer ietsje geklaard…
had ruzie met mijn man… dus heb hem verot gescholden dat luchte in ieder geval op hij had het verdiend…
mijn angelsound is binnen net uur bezig geweest met zoeken hahaha maar…gevonden en geluisterd jppie!!! heb het op kunnen nemen op mijn mobiel hi. dus gelijk naar moeders en schoonvader doorgestuurd …
heb er creme bij besteld dat glijd iets gemakkelijker…hi lijkt wel op iets anders hahahaha
heb nu wel buikpijn tja vind je het gek kind wordt erg nerveus van me hi… het lag aardig te schoppen voel het alleen nog niet echt had wel het idee 1x wat gevoeld te hebben maar ja
morgen nog dagje werken dan logees het hele weekend…
meiden, ik ga ff bijlezen van de afgelopen 3 dagen en proberen op iedereen te reageren…
lisette, pf wat heftig zeg van je vader, ho eis het nu met hem? En hoe gaat het met je oma? Lijkt me ook niet makkelijk.
En hoe is het met jou? Lijkt me dat dit het er ook allemaal niet makkelijker op maakt.
jee sem, jij de 12 weken ook alweer voorbij, wat gaat het snel!!!
Arggggg cijfertjes, cijfertjes, cijfertjes, CIJFERTJESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!tweet volgens mij kon jij die ook wel gebruiken, zijn jullie eruit gekomen?
Ik word er stapeldol van!!!!!!
We zitten hier tot over onze oren in de hypothekenmaterie...
Wat een gedoe...
Grumble...
Voor iedereen die hem kan gebruiken!
bianca :hug: als het goed is heeft het wel "nut" deze training.....maar kan me voorstellen dat al die nieuwe info erg vermoeiend is!!!
hopelijk geeft het klussen resultaat!!!
matsjo, wat fijn dat je camera weer terug is, maar wat heeft het lang geduurd!!! En tuurlijk weer mooie foto's van Mats gemaakt!
cin, wat een achterlijke muts zeg in het ZH.......wat zeiden ze toen je belde? Enne een broertje voor Levi....Leuk leuk leuk
patripiex :hug: :hug: :hug: :hug:
lins :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik ben blij dat mijn werkweek er weer op zit. Heb vanavond meteen boodschappen gedaan dan hoeft dat morgen ook niet meer in die drukte.
Morgen maar weer eens aan de slag met de verf boven op de nieuwe kamer van zoontje, tja zo duurt het wel lang, maar is het iig met mijn bekken wel te doen.
Even heel iets anders, zoontje is nu 2 jaar en 1 maand en ik vind dat hij eigenlijk wel eens zonder speen zou kunnen slapen. Vanavond uitgebreid met hem over gehad, hij was in het begin heel enthousiast, toen hij moest gaan slapen wilde hij niet en werd hij heel boos. Ik ben er een paar keer naar toe gegaan, heb met hem geknuffeld en gezegd dat ik naar beneden ging en over 10 min. weer zou komen. Als ik dan ging werd hij echt heel boos, maar al snel zwakte het af. Hij vroeg trouwens niet om zijn speen als ik er was, maar vroeg om het knuffelen.
Na 45 min. is hij in slaapçgevallen! Ik helemaal trots mijn moeder gebeld.........vind ze het erg vroeg om hem nu al zonder speen te laten, want hij vraagt er zelfs overdag nog om (hier niet, daar blijkbaar wel), was beetje teleurgesteld. Maar goed we zullen zien wat de nacht en de aankomende dagen hierin brengen, wie weet slaapt ie morgen weer met speen omdat ik niet vol kan houden.
Het leek me iig beter om nu van de speen af te krijgen dan pas over een jaar, er tussen in lijkt me niet handig ivm de baby die dan wel een speen mag en hij niet.
Eh sorry snappen jullie t verhaal nog?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zoontje heeft de hele nacht onder speen geslapen en hij is er niet wakker van geworden :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Vanmorgen wilde hij ook heel trots opa en oma bellen om het te vertellen :mrgreen:
Patri. :hug: Balen meid! Duim hartstikke hard voor jullie allemaal mee, dat er weer snel positieve testen komen!!!
Lins. :hug:
Bieslookje. Ja ik twijfel soms ook nog hoor met Levi en zijn speen 's nachts. soms wilt hij het wel, en soms niet.
Knap als je zoontje het nu lukt in 1x :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: . Och ja en anders doe je het toch later, of vind je dat echt heel erg?
Hier alles oke.
Ziekenhuis gebeld en ze hebben in mijn dossier geschreven dat ik die muts er niet meer bij wil hebben. Ze vroegen niet waarom, misschien bij de volgende afspraak.
Gisteravond gewerkt, bleh. Jeetje wat was ik kapot gisteravond!
Soms zijn niet de clienten vervelend maar een moeder! Echt heb me zo moeten inhouden aan de telefoon, maar heb heel rustig gereageerd en gewoon een luisterend oor aangeboden om der gezeik op te vangen.
Helaas liegt ze weer en heeft ze het contaqctpersoon van het huis meteen daarna gebeld om in te spreken op de voicemail wat voor naar en onbeschoft gesprek ze met mij gehad heeft :shock: :o
Och ja, me collega stond er bij (tijdens telefoongesprek), en die zei al tegen mij: jeetje dat jij zo rustig kunt blijven zeg.
Raar mens zeg!
Manlief en vaderlief zijn nu een kast ergens halen, voor Levi.
Ben erg benieuwd, haha.
Bij ons komen dadelijk de kasten op zolder te staan!
Waarom? Omdat daar ook wasmachine/droger staat dus is wel erg makkelijk om dat boven allemaal te laten. Scheeld een hoop op en neer geloop met schone was en alles
Hoe is het met de rest allemaal?
:-*
Jaaaa besef het zeker al Mirag hahaha :lol:
Dacht vanmorgen lekker uit te kunnen slapen, maar was alsnog om 8uur al wakker :roll:
Wat een gezelligheid heb jij dit weekend :mrgreen:
Alvast gefeliciteerd met vriendlief!!
Ow balen Lins :hug:
Ja kan soms erg opluchten he! Vooral als ie het heeft verdient!!
Nu alles weer goed tussen jullie?? Hope so!!
Wat fijn dat je het hartje heb kunnen horen met de AngelSound!! :inlove:
Hahahaa lekker he dat spullie wat je op je buik moet smeren :lol:
Hoe is zoonlief de nacht doorgekomen bieslookje?
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar vind wel dat je moet doen wat jou het beste lijkt!!
Hoe is het met de rest van de dames??
Cin, had je het ZH al gebeld voor die muts?? :doh:
En hoe is het verder met je? En met je zwager? :hug:
Tweet, al uit de cijfers??
Net al het huissie opgeruimd en schoongemaakt.
Straks me auto leeghalen, stofzuigen en wassen, dan naar de Peugeot en andere garage’s om te kijken wat die ervoor willen geven.
Auto moet helaas weg
Sinds ik met het OV naar me werk gaat staat ie de hele week voor de deur en in het weekend gaan we toch meestal weg met de auto van vriendlief.
Me verzekering en belasting gaan gewoon door, dus vind het een beetje zonde geld als er niet meer mee gereden word.
Wel jammer, maja is niet anders…
Fijne dag dames!! :-*
@Sem wrote:
Cin, had je het ZH al gebeld voor die muts?? :doh:
En hoe is het verder met je? En met je zwager? :hug:
Jaha die muts komt niet meer bij mij :dance:
Ze hebben een notitie gemaakt in me dossier haha.
Verder gaat het wel, rustig aan
Zwager moet maandag naar Nijmegen, dan bekijken ze nog of er nog iets is wat voor hem misschien positief zou kunnen werken als chemo.
Maar heb er een hard hoofd in…,
Jij nog weekend plannen? Of lekker rust?
Op je auto leegmaken en poetsen na dan
:-*
hey sem, jammer dat je auto weg moet, maar ja als je er maar heel weinig gebruik van gemaakt dan is het natuurlijk te duur als je hem laat staan. Is het een beetje te doen met het OV naar je werk?
Cin, fijn dat ze vanuit het zk in je dossier hebben gezet dat je die ^$%^(&^$$^& er niet meer bij wil hebben.
Ok Cin, als je maar rustig aan doet! :hug:
TOP dat je die muts ni et meer krijgt!!! :dance:
Las dat jullie kamer ook klaar is! :thumbup:
Wat zal dat een hoop schelen voor jou!!
Hier verder niet echt plannen…
Straks dus naar Amsterdam voor me auto.
Dan hopen dat ik zonder auto weer terug kom hahaha…
Misschien vanaaf ff langs Li als ze thuis is.
Ze is nu naar de Sint intoch in Lelytstad :mrgreen:
Word donker hier :?
Ja manlief heeft hard gewerkt deze week! We hebben afgelopen nacht voor de tweede keer daar geslapen, en het was heerlijk!
Gelukkig geen 2 trappen meer op, badkamer langs ons enz enz.
En we hebben iets zo leuks voor de babykamer gezien, manlief vind het ook leuk!
Is zo’n leuke site!
http://www.debijzaak.com/a-8272615/bomen/boom-met-twee-uilen-154-x-117-cm-formaat-zonder-wolkjes
Tis aardig te doen met het OV bieslookje.
Merk alleen dat ik sinds de zwangerschap niet echt meer tegen zo een bus rit kan :sick:
Dat met me baas is ook al opgelost, mag gebruik maken van de OV Chip kaart en hij vergoed alles!! :dance:
Nou echt TOP dat het bevalt Cin :mrgreen:
Is ff een kijkje nemen op de site…
@Sem ik ben benieuwd of je straks zonder auto terug komt.
@ CIn fijn dat jullie kamer klaar in en die muursticker?/ schildering is erg leuk!!!
@ Bieslookje fijn dat je ook weekend hebt, en schilder ze.
@ LIns gelukkig heb je weer wat betere zin.
En voor iedereen die ik vergeet. :hug:
Ik heb ook weekend!!! Ik vind het heerlijk, mijn eerste vrije weekend sinds 2,5 maand. :mrgreen: EN er komen er nog veel meer.
Ik kreeg gisteren een sms van een oud-collega. Ze haaden maandag een onverwachte inventarisatie gehad, die tot 22.00u duurde. En er hadden er zich weer 2 ziek gemeld. Dus ik ben super blij dat ik afgelopen week al op mijn nieuwe baan heb mogen beginnen. Anders had ik al het gezeik weer op kunnen lossen.
Ik had net mijn nichtje aan de telefoon, zij woont in Schiedam. Waar de sint aan komt. Ze was er niet heen, want mijn achternichtje is nog te klein om het te snappen. EN mijn nichtje moet zo werken. Maar ze kon wel alles zien en horen. Ze vond het zo schattig al die kleine meisjes in peiten-pakjes.
Ik heb donderdag avond een afspraak bij de Peugeot dealer.
Dan gaan ze de auto bekijken, dus hoop dat we een goeie deal kunnen sluiten!!
Wat zal jij blij zijn met je weekend bianca!! :dance:
jee wat is het hier rustig. Iedereen met kids naar Sinterklaas? Wij niet, dit is net de tijd dat zoontje gaat slapen.
sem, dat zou fijn zijn als je een goede deal kan sluiten!
bianca, lekker genieten van je vrije weekend!!!
sorry maar ik ben deze week zo moe geweest dat ik het niet kon opbrengen om de computer aan te zetten.
ben heel de week vroeg naar bed gegaan,maar nu lekker vakantie :dance: :dance: :dance: :dance:
Morgen gaan we voor een paar dagen naar Den Helder.
dan komen we woensdag avond terug.
en dan donderdag voor het eerst naar de vk.daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een echo :inlove:
Heel veel plezier in Den Helder Angela!
Geniet er van!! :mrgreen:
Spannend hoor donderdag :inlove: