Vind je het wel ook leuk Bianca?
Of is het vooral zwaar en veel? :lol:
Succes met klussen straks!!!
hoe heet dat apperaatje waarmee je hartje kan beluisteren?
@lins wrote:
hoe heet dat apperaatje waarmee je hartje kan beluisteren?
angel Sounds
So nu ga ik, is efkes rijden soms
Ben zo zenuwachtig, en waarvoor ik weet het niet…,
Ik vind het erg leuk gelukkig. En nu ben ik voor de verandering geestelijk moe ipv lichamelijk als ik thuis kom.
Komt helemaal goed Cin :-*
Geniet lekker van het geluid van het hartje!! :inlove:
Laat je ons weten hoe het is gegaan!!
Bianca, zelfde vraag als Tweet: Vind je het wel leuk??
Edit: Ja dus :lol:
Is het een zelfde soort baan als bij de WE?
Vervelend van je rug :hug: Hopelijk gaat het snel over!!
Hoop ook dat jullie geluk hebben deze ronde!!
Klusse!!
Het is een compleet andere baan. Bij de WE was ik assistent storemanager. en stond ik dus bijna de hele dag in de winkel.
Nu werk ik bij het kennis contact center van het werkbedrijf, dat is een afdeling van het vroegere cwi. De callcenter afdeling zeg maar. Althans werk ik, ik ben nu nog in opleiding omdat er behoorlijk wat bij komt kijken. Morgen heb ik bv “les” over WW en vrijdag ga ik eerst 3 uurtjes meeluisteren met iemand die er al langer werkt, en daarna krijgen we les over de WWB, da’s bijstand. En zo zijn er nog een hele hoop onderwerpen die de eerste maand aan bod komen. Maandag 7 december word mijn eerste echte werkdag. Dat ik zelf telefoontjes ga aannemen.
Owwww even ego hoor!!
MIJN CAMERA IS TERUG!!! :dance:
En beter nog…
HIJ DOET HET WEER!! :dance:
Dus binnenkort ga ik weer los met spammen hier! :inlove:
Da’s goed nieuws Matsjo!!!
wat voor 1 heb je matsjo…
Fijn dat het wel bevalt Bianca. Veel succes met alles onthouden… :lol:
Matsjo: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Tof!!!
Ik heb de Sony Alpha 300 spiegelreflexcamera.
ik heb nikon D60
heb hem nu een jaar en begin het nu eindelijk een beetje te snappen
@pearlie wrote:
ik heb nikon D60
heb hem nu een jaar en begin het nu eindelijk een beetje te snappen
Hahaha, ja het is niet echt heel makkelijk Ik doe ook nog steeds maar wat. Begrijp echt nog niet alle knopjes hoor! Neem ook de tijd niet om het boekje eens door te lezen moet ik bekennen.
nee ik ook niet… ik vraag zo nu en dan iemand die er wat langer mee bezig is…
alles was goed, bloeddruk 114/58, dus gelukkig aan de lagere kant.
Alleen had ik weer die achterlijke muts van een stagaire die ik al kon schieten! Verbaast me dat me bloeddruk daardoor niet hoger was
Nee echt, ga morgen bellen naar het ziekenhuis dat ik haar echt niet meer wil hebben. Ben het zat met der!
Voorbeeldjes weer:
Zij. Lastig dat je last hebt van je bekken, maar daar heb je toch al ervaring mee.
Ik. Nee niet bepaald.
Zij. Jawel bij de eerste had je dat ook
Ik. Nee (op een zwaar uhm pissige toon)
Zij rode kop.
Zij. voel je de baby al bewegen?
Zij meteen er achter aan. och nee natuurlijk niet (ivm me figuur denk ik?!).
Ik. Dat vroeg je de vorige keer ook al en toen voelde ik hem al.
Zij weer een rode kop.
Ik vroeg waar me baarmoeder zat, aangezien ik het gevoel had dat hij iets boven me navel zit (terwijl dat eigenlijk qua termijn niet zou kunnen).
Zij rode kop en vond het maar een vreemde vraag.
Ik zei al; maar ik voel hem daar ook soms bewegen, daarom vraag ik dat of dat weleens kan!!! :doh:
Maar het klopte dus ook.
Zij luisteren met de doptone naar het hartje (kuch zelfs ik kon horen dat ze de navelstreng te pakken had waar het hartslagje doorheen ging, en niet echt het hartje). Hartje ging ook heel snel, gaat ze nog checken of het echt niet de mijne was. Nou echt als ik zo’n hartslag had gehad, kreeg ik toch echt een beroerte!
Och zei ze, gelukkig hij doet het, heb jij even geluk :shock: :o :shock: :o
Zoiets mag en kan je niet zeggen als professional!!!
Stel dat ik eerder een dood kindje in me buik heb gehad of zo, jeetje mens let op je woorden!
Maar ze zag aan mij blik dat ik haar wel kon vermoorden :oops: :roll:
Dus zodoende mijn reden om het ziekenhuis te gaan bellen, dat ik haar NOOIT meer wil!
wat een boe boe bla zotte kippevla zeg…
ik hoop dat je een andere vrouw krijgt cin
Jeetje Cin, wat een hork… :?
Groot gelijk dat je gaat bellen!!! :hug:
Gelukkig is alles wel goed met jou en jullie kleintje…
En dat je ondanks die muts toch zo’n mooie bd hebt, vind ik best bewonderenswaardig hoor!
cin idd ik zou ook bellen!
heb vandaag mijn verloskundige gebeld aangezien ik me elke keer druk zit te maken of het nog wel goed gaat van binnen en ik mag morgen extra op het spreekuur komen om naar het hartje te luisteren…!!!
joepie dus zo kan het gelukkig ook…
Hoop dat ik me dan zekerder ga voelen…
ze vertelde me ook dat de baarmoeder in eerste instantie naar binnen groeit en het daardoor niet direct zichtbaar is en ik ben ook wat steviger dus misschien daarom ook wel…dat zei ze niet hoor maar dat denk ik…
heb zo apperaatje besteld waarmee ik naar hartje kan luisteren dan hoor ik het wat vaker!
Nou het is nog een jonger meisje, en dat is nog het ergste. Ze zit waarschijnlijk nog op school, in opleiding. En ik weet zeker dat ze jou dan dit niet aanleren!
Morgenvroeg echo :dance: :dance: :dance:
Lins. Erg fijn meid! :hug:
Tweet. Ja koel he, zo’n BD met zo’n oppermuts! :mrgreen:
ik wil en gaaa zumbaaa doennnn