Maart/April stoppers 09 *17*14 kindjes op komst

Het is verzonnen. Ik heb de avatarfoto van Sase teruggevonden op internet en de foto is van een heel ander persoon uit 2005. Dus Sase was nep :?

Van mij mag ze van de lijst :hand:

:?

@Matsjo wrote:

van mij ook!

ja, dan liefst zo snel mogelijk; bah!

nou jah zeg :shock: :shock: :shock:

van mij mag ze ook van de ljst af en wel NU!!!

@Matsjo wrote:

Het is verzonnen. Ik heb de avatarfoto van Sase teruggevonden op internet en de foto is van een heel ander persoon uit 2005. Dus Sase was nep :?

:shock:

Ik heb even geen tijd om verder te reageren, zijn met hypotheek dingen bezig, maar ik word hier ietwat stil van…

@Matsjo wrote:

Jeetje, dat verzin je toch niet…wat voor een gedachtes heb je dan wel niet!!!

Ja van mij mag ze ook van de lijst als dit klopt (ga ik dan wel van uit),

Tsja, het is belachelijk. Voel me in de zeik genomen. Omdat ik niet zomaar iemand wil beschuldigen heb ik nog eens de echofoto’s die ze allemaal heeft laten zien teruggezocht en ze komen allemaal van een blog over een tweeling. jongetjes, inmiddels 4 jaar.

Ruud is op de hoogte.

Pb maar als jullie het willen zien.

je hebt pb

@Sem wrote:

Hey bieslookje, zo te zien een nieuwe laden voor je laptoppie?? :mrgreen:

ja, gelukkig heeft vriendlief er vanuit zijn werk 1 kunnen halen, waar zou ik zijn zonder laptop??? (paar dagen zou evt kunnen, maar liever niet)

pearlie, ik heb 3 x een pb naar je gestuurd, alleen verstuurd ie het niet…grrrrrr

Maar goed, dan doe ik het zo:

Heb jij tijd om de lijstjes weer aan te passen of moet je dan hele niewue maken (ivm sase die eraf kan)

Als je er geen tijd voor hebt dan ga ik van de week wel ff knutselen.

@bieslookje wrote:

pearlie, ik heb 3 x een pb naar je gestuurd, alleen verstuurd ie het niet…grrrrrr

Maar goed, dan doe ik het zo:

Heb jij tijd om de lijstjes weer aan te passen of moet je dan hele niewue maken (ivm sase die eraf kan)

Als je er geen tijd voor hebt dan ga ik van de week wel ff knutselen.

Zet mijn uitgerekende datum dan meteen maar naar 6 juli :wink:

En die van Angela naar 3 juli…

Thanks! :inlove:

Sjee, wat een toestand zeg, met Sase.

Grappig hoe sommige mensen niet willen accepteren dat het echt allemaal verzonnen is…

ik hang met mijn bek open… wat kunnen mensen toch zo ongelovelijk censuur

ik paas het lijstje aan…

ik heb bevallen weg gehaald…

ik zal nu ff met een kop koffie de lijst aanpassen van wat ik pb heb ontvangen… hahahah jeetje jullie zitten niet stil he…

maar wel leuk om het zo mee te beleven met jullie…

Ik mag de 13e weer naar vk!!! :inlove:

probeert vanaf hier weer in te haken, actiever

ik heb een appart afspraken lijstje gemaakt… want jullie afspraken paste der niet meer op hahaha… en zo kan iedereen afspraken inleveren…

bieslookje ik vind het niet erg hoor om de lijstjes te doen en nieuw deeltje te openen… heb anders toch nisk te doen thuis dan alleen opruimen en zo… en ik vind dit wel leuk werkje

houdt dr van de straat :stuck_out_tongue:

@Matsjo wrote:

BAH wat vind ik dit ZIEK!!

Te TRIEST voor woorden dit :hand:

Zie dat ze al van het lijstje af is!! :thumbup:

@bieslookje wrote:
@Sem wrote:
Hey bieslookje, zo te zien een nieuwe laden voor je laptoppie?? :mrgreen:

ja, gelukkig heeft vriendlief er vanuit zijn werk 1 kunnen halen, waar zou ik zijn zonder laptop??? (paar dagen zou evt kunnen, maar liever niet)

Same over here!! :mrgreen:

Kan echt niet zonder me laptoppie!! :oops:

En dan zit ik ook nog is de hele dag achter een pc op me werk :lol:

Leuk die lijstjes zo pearlie! :mrgreen::thumbup:

Cin, hoe issie?? :-*

Morgen naar de vk en overmorgen de geslachtsbepaling zie ik!! :inlove: