Maart/April stoppers 09 *17*14 kindjes op komst

@pearlie wrote:

trouwens hoeveel pond is het eigenlijk die grammen van sase haar beebs…



ik was trouwens 4 pond en 2 weken te vroeg




De kindjes van Sase zouden bij de geboorte beide bijna 4 pond geweest zijn. Dat zijn natuurlijk behoorlijke gewichten voor 30 weken maar het is niet onmogelijk hoor.

nou ja dan was dat dus toch gewoon goed… rond de 4 pond… dus ja uhmmmmmmm… dan vraag ik mij af waarom ze over het gewicht zitten te uhm “miepen”

Iemand poste dat Issie en Sase dezelfde persoon zijn omdat hun IPadressen overeen komen. Dat Issie, Sase heeft verzonnen zegmaar.



:think:

mja… vlieg word olifant verhaal word het nu…



ip adres zegt niks… zal leuk worden… als mijn lief hier ook post zeg maar dan is het ook zlefde ip adres… zou hij dan ook ik zijn en ik hem zijn wij dan ook 1 dezelfde persoon…

Tsja, het is een raar verhaal.



Maar ben wel benieuwd.



Er zijn al veeeeeeeeeel voorbeelden van dat het hier vaker is gebeurd.

Wat een bizar verhaal over Sase :shock:



Ik weet het niet hoor, zou natuurlijk alle kanten op kunnen…



Maar ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwschierig geworden!

Wat een bizar verhaal over Sase

Ik weet het niet hoor, zou natuurlijk alle kanten op kunnen...

Maar ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwschierig geworden!
ik sluit me hier bij aan.

aaarrgghhhhhh ik word gek van mezelf en het denken over het inenten vor de MG. Ik zei eerst nee, maar na vanmiddag (nog wat gebeld e.d.) neig ik al iets meer naar wel doen.
Ok en dan het volgende, laat ik zoontje ook inenten?
Wat doen jullie met je kinderen?

ik heb dan wel geen kids… maar ik laat hem voorbij gaan… ik vind de hele verhalen der over een hype en onzin… maar ja dat ben ik…



tis wel goed met die prikken… laten ze eerst maar eens de velovershcot correcties der weer invoeren… is in griepprikken staking :stuck_out_tongue:&

Ik denk toch dat het idd waar is en Sase "verzonnen"is.



Haar adres bestond niet en kaartjes werden retour verzonden. Ze heeft hier ook eens verteld dat ze bij haar zus woonde en daarom pb kreeg over accounts maar dat dit dus de verklaring was. De naam Sase0507 is precies de voorletters + geboortedata van de kinderen van Issie. Maar jemig, als dit allemaal klopt, hoe erg zijn wij dan wel niet in de zeik genomen???



Ik weet ook nog niet wat ik met inenten doe. Vind het allemaal zo lastig met al die tegenstrijdige verhalen!

@Matsjo wrote:

Ik denk toch dat het idd waar is en Sase "verzonnen"is.



Haar adres bestond niet en kaartjes werden retour verzonden. Ze heeft hier ook eens verteld dat ze bij haar zus woonde en daarom pb kreeg over accounts maar dat dit dus de verklaring was. De naam Sase0507 is precies de voorletters + geboortedata van de kinderen van Issie. Maar jemig, als dit allemaal klopt, hoe erg zijn wij dan wel niet in de zeik genomen???



Ik weet ook nog niet wat ik met inenten doe. Vind het allemaal zo lastig met al die tegenstrijdige verhalen!




Lekker dan… Dan moet je ook niet helemaal goed in je bovenkamer zijn om zo iets te verzinnen :shock:



Over die griepprik… Tsja, is al meerdere keren naar buiten gekomen dat het dikke vette onzin is om die prik te halen. Zat vanmiddag een programma te kijken en die vent vroeg aan een arts of het verstandig is die prik te halen… Die arts viel stil, twijfelde en zei toen al stotterend “ja”… Daarna vroeg die vent of hij met zekerheid kon zeggen je de MG echt niet krijgt als je geënt bent en toen viel die weer stil en zei wederom weer… Ja! Uhm, nouja… dr kunnen mensen nog wel die griep krijgen…



Plus daarbij is bewezen dat er zowel in de tetanusinjectie als die voor de MG te veel kwik zit en die je hersenen kunnen beschadigen :think:



dus no way dat ze mij of mn kindje mogen enten :hand: :naughty:



En voor die mensen die het wel willen doen of erover denken… succes! :pray:

@Matsjo wrote:

Ik denk toch dat het idd waar is en Sase "verzonnen"is.



Haar adres bestond niet en kaartjes werden retour verzonden. Ze heeft hier ook eens verteld dat ze bij haar zus woonde en daarom pb kreeg over accounts maar dat dit dus de verklaring was. De naam Sase0507 is precies de voorletters + geboortedata van de kinderen van Issie. Maar jemig, als dit allemaal klopt, hoe erg zijn wij dan wel niet in de zeik genomen???


Oh dat meen je niet :shock:



Jeetje…,dan zijn wij indd erg in de zeik genomen. Zou wel heel erg zijn!



Inenting: Blijf er bij: nee. Is voor mijn mening nog te weinig getest e.d., en ik kijk nog steeds naar die DES-moeders/kids van toen.

Hee meiden!



Kijk af en toe nog ff op Kindje op komst…en zag nu mijn naam wel erg veel voorbijkomen. Dus toch ff een update uit Zwitserland!

De reden dat ik al een tijdje niet meer meeschrijf is dat ik het gewoon niet bij kan houden! Werk lange dagen en heb 'savonds erg veel last van mijn bekken, waardoor ik niet meer zoveel achter de laptop kruip. Ook kost het regelen van alles rondom zwangerschap en bevalling hier in CH veel tijd / energie! Ik vind het niet leuk om alleen af en toe een update te geven van hoe het hier gaat en niet op de anderen te reageren…vind ik beetje ego overkopen, daarom houd ik me al een tijdje op de achtergrond.



Maar nu ik merk dat jullie je zorgen maken toch ff een update.

Met de zwangerschap gaat het top!! 22 weken en de baby schopt er lekker op los! (sinds een weekje kan mijn man het ook voelen!!! Helemaal gelukkig!). Het enige (erg vervelende) zwangerschapskwaaltje is mijn rug/bekken! Ik werk op een kinderdagverblijf en ben dus vrij veel aan het tillen en lopen. Dit gecombineerd met lange dagen werken, maakt dat ik aan het einde van de dag niet veel anders meer kan dan op de bank liggen. Volgens de gyn is het een normaal zwangerschapsverschijnsel…:-s.

Zo zijn jullie weer op de hoogte… :slight_smile:

Tulpjes!!! ben blij weer een update te hebben gelezen van je!

Was me al zorgen aan het maken om je :oops:



Geniet nog van je zwangerschap meid!

Enne sterkte met je bekken, zijn er meerdere hier die er over kunnen mee praten helaas!

:-*

hey tupljes…



enne ego doen we niet aan… als het je lukt om een keer te posten gewoon lekker doen… lukt het niet dan niet… geeft helemaal niks… gewoon doen waar jij zin en energie voor hebt…



ego is zoooooooo 1900

Hey Tulpjes:

fijn om weer wat van je te horen,en helemaal niet erg als je niet op iedereen kunt reageren hoor.



tweet:

jij hebt dus ook behoorlijk last,in rolstoel de ikea rond :hug:



matsjo:

:hug: Beterschap.



Wat "sase"beteft :wall: :wall: als het zo is zijn wij er behoorlijk ingetrapt



vanavond bankhangen,in een heerlijk schoon fris huisje :mrgreen: :mrgreen:

tulpjes gelukkig dat alles goed gaat met de zwangerschap, vervelend alleen van je rug en bekken!



over sase en issie, nu ik het zo gelezen heb ga ook ik steeds meer denken(hoop dat ik fout zit) dat het idd verzonnen is…maar waarom zou iemand zoiets doen! ik kan het me gewoon niet voorstellen!



ik ga morgen voor de mexicaansegriepprik ook ik heb er over zitten te dubben maar zowel huisarts als verloskundige gaven advies om het wel te doen maar…het blijft een eigen beslissing.

de voors en tegens gaan bijna gelijk op. maar toch heb ik besloten het te halen. daarbij is mijn kleintje gelijk in het begin beschermt

ze gaan niet voor niets ook kinderen vacineren denk ik dan maar…

en idd het word aardig opgeblazen. normaal gaan er al meer door aan de normale griep als dat er nu dood gaan aan de mexicaanse…



verders gaat ie met mij aardig goed…

je ziet alleen nog niet echt veel bij me dat ik zwanger ben…

borsten doen wel zeer af en toe maar groeien (nog) niet…

buikkrampen en maag klachten genoeg …

@Matsjo wrote:

Ik denk toch dat het idd waar is en Sase "verzonnen"is.



Haar adres bestond niet en kaartjes werden retour verzonden. Ze heeft hier ook eens verteld dat ze bij haar zus woonde en daarom pb kreeg over accounts maar dat dit dus de verklaring was. De naam Sase0507 is precies de voorletters + geboortedata van de kinderen van Issie. Maar jemig, als dit allemaal klopt, hoe erg zijn wij dan wel niet in de zeik genomen???



Ik weet ook nog niet wat ik met inenten doe. Vind het allemaal zo lastig met al die tegenstrijdige verhalen!


ALS het waar is van Sase, Issie, Whatever: WAT EEN WACKO!! :wall:

Dan zijn we wel heel erg in de zeik genomen!!

ALS het niet waar is, dan blijft het een raar verhaal…



Ik heb dus vandaag de brief binnen gehad met de oproep voor vaccinatie van de Mexicaanse Griep…

Zit nog een beetje te dubben, maar me gevoel neigt toch meer na NEE…

Eigen gevoel…



Maar goed, ieder zijn of haar ding toch :mrgreen:





Tulpjes, wat fijn dat alles goed met je gaat, buiten je bekken om dan :hug:

Leuk dat je af en toe een update komt geven meid!!

Geniet nog van je verdere zwangerschap!! :inlove:





Bankhangse Angela!! :mrgreen:

Hier ook lekker bankhangen vanaaf!!





Aaah Lins, de benodigde kwaaltjes :hug:

Suc6 morgen met prikken!! :-*



Zoooo en weer een lappie tekst!! :mrgreen:

tulpjes, fijn weer iets van je te horen en gelukkig gaat het redelijk goed. Ik herken je verhaal van de bekken en rug en werken op een KDV, op mijn werkdagen zet ik soms wel de laptop aan en soms heb ik er ook echt geen puf meer voor.

Hey bieslookje, zo te zien een nieuwe laden voor je laptoppie?? :mrgreen:

Hallo allemaal;



Wat lees ik nu van Sase??? Zou het echt zo zijn dat ze dit verzonnen heeft??? Ik kan er met mijn hoofd niet bij!! Hier dus ook ERRUG nieuwsgierig. Het blijft natuurlijk internet; maar als iemand zo iets gaat verzinnen, dan ben je toch echt ziek in je koppie…



Matsjo; balen zeg dat je nog ziek bent. :hug:



Tulpjes! Fijn nog eens een update van je te lezen! Laat die beeb maar lekker schoppen :slight_smile:



Lins; fijn dat met jou ook alles g oed gaat.



Ik ga me tot dusver ook nog niet laten inenten tegen de MG, om dezelfde reden als Cin. Veels te bang dat het kindje er iets van krijgt. Ik heb in bijna 31 jaar nog maar een keer flink de griep gehad, dus denk/hoop dat het me dit jaar ook overslaat… :roll:



Sem; ik heb nog geen foto van de babykamer die we uitzochten; maar ik ga voor je op zoek.