Wat een ziek wijf zeg!!! Heb net de site gezien, pfffffffff die mag van mij gelijk een ipban krijgen
@bieslookje wrote:
Heb jij tijd om de lijstjes weer aan te passen of moet je dan hele niewue maken (ivm sase die eraf kan)
Als je er geen tijd voor hebt dan ga ik van de week wel ff knutselen.
nee hoor hoef de lijstjes niet opnieuw te maken… als je ze handig opslaat dan is het zo aangepast in een fractie van een seconde…
en aan iedereen… is er iets aangepast of iets verkeerd please pb mij… dat is makkelijker and4rs moer ik het hele topic doorspitten
Mooi lijstje zo Pearlie!! Dankjewel.
Ik ben superactief vandaag joh! Heb net de hele keuken gesopt inclusief ramen, vriezer ontdooid en opgeruimd en heb nu ook nog de behoefte om ook de woonkamer aan te pakken; maar moet ook om drie uur nog gaan werken, dus weet niet of ik aan die behoefte ga toegeven haha. Angela heeft me aangestoken geloof ik
Goed bezig Mirag! :thumbup:
Ik moet zo naar de fysio maar zie er als een berg tegenop. Voel mij zo slapjes! En als ik ook maar iets teveel beweeg dan ben ik alweer misselijk. Ben zo bang om daar over mijn nek te gaan of tegen de vlakte. Ik zit met mijn telefoon in de hand. Ik twijfel of ik zal afbellen of niet.
Ah Matsjo; nog steeds zo beroerd
Als je 't niet vertrouwd, dan moet je gewoon afbellen hoor. Kan jij ook niks aan doen toch. :hug:
dankje :-*
Heb ook afgebeld. Zag het echt niet zitten.
Goed zo!
Lekker aan toegeven nu hoor!!
Wel vervelend dat je nog steeds niet lekker bent :hug:
Beterschap!! :-*
Jeetje Mirag, kom ook is bij mij langs om die sopdrang door te geven hihi :lol:
… beamt sopkriebels door naar Sem…
Hahahaaa!! Thnx… :-*
Nu voel ik ze nog niet, maar ben ook nog op me werk…
Hopelijk slaan ze vanavond aan haha… :mrgreen:
pffff wat een dag ben me moe!
stagaire op het werk veel klanten over de vloer , griepprik gehaald…
buik is lekker bezig vandaag. tja vind je het gek na al dat werken hahaha
gelukkig morgen uitslapen!! joepie!!!
hey hey,
Wat zijn jullie actief in huis bezig haha.
Ik ben echt toto, heb de hele dag gewerkt, nog 3 te gaan en dan weekend…
Pearlie, zou jij dan de lijstjes en nieuwe topics willen openen?
zo ik laat het hier even bij, duik de bank weer op.
@bieslookje wrote:
Pearlie, zou jij dan de lijstjes en nieuwe topics willen openen?
ja hoor doe ik...
He meiden,
Ik voel me gelukkig weer wat beter. Als ik lig dan is er niks aan de hand maar als ik veel doe dan word ik dizzy en misselijk. Liggen is dus beter maar dan verveel ik me weer. Bovendien is “zusje” zo druk als ik lig, dat ik er buikpijn van krijg! :wall:
Pearlie, ik had je in de pb ook mijn nieuwe leeftijd doorgegeven
ik zag het maar moet dat lijstje nog freubelen
denk dat ik gewoon een verjaardag lijstje maak dus alleen datum zonder jaartal… moet ik nog even over na denken
Goedemorgen dames!
Hier alles rustig, om 13.00 uur bij de VK zijn.
Fijn naar het hartje luisteren, neem aan dat ik geen echo krijg (jammer).
Morgenvroeg weer vroeg paraat zijn voor ozze geslachtsbepaling echo, spannend!!!
Hoe is het met iedereen?
:-*
Vandaag is het alweer een jaar geleden dat Ilja*, dochtertje van een ex-collega van me een vlindertje werd tijdens de bevalling (kwamen ze te laat achter, dat er heen hartslagje meer was. Placenta was een beetje losgekomen tijdens de laatste pers wee-en).
Echt ze was zo mooi en perfect…,
Hey Pearlie…
Ik denk dat je mij van de afspraken lijst kan halen hoor… De enige afspraken die ik heb zijn bij de psych
Zwanger wordt ik voorlopig toch niet, aangezien ik te veel stress heb…
Goedemorgen trouwens!
Hoe is he met de dames?
@Cin. wrote:
Vandaag is het alweer een jaar geleden dat Ilja*, dochtertje van een ex-collega van me een vlindertje werd tijdens de bevalling (kwamen ze te laat achter, dat er heen hartslagje meer was. Placenta was een beetje losgekomen tijdens de laatste pers wee-en).
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@Lisette24 wrote:
@Cin. wrote:Vandaag is het alweer een jaar geleden dat Ilja*, dochtertje van een ex-collega van me een vlindertje werd tijdens de bevalling (kwamen ze te laat achter, dat er heen hartslagje meer was. Placenta was een beetje losgekomen tijdens de laatste pers wee-en).
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hormonen he, pff :roll:
En wat de tijd toch snel gaat!
Lisette. Hoe is het met jou meid???