Precies, voor mijn vriend is het ook onwerkelijk, maar nu ik echt zwanger ben snapt hij wel iets beter dat ik veel op het forum ben.
Kirsten ik vind het ook moeilijk om het niet te vertellen, haha.
Ik ben juf op een basisschool. Groep 4. 22 (b)engeltjes. :inlove:
Ga zo even een middagslaapje doen want moet vanavond weer naar school voor oudergesprekken gelukkig geen vergadering vandaag.
Wanneer ga je het op school vertellen?
Ik werk trouwens ook in het onderwijs, moet alleen nog even mijn scriptie afmaken zodat ik echt juf ben :mrgreen: Officieel ben ik nu leerkrachtondersteuner, maar dat weten de kinderen niet
Op wat voor school werk je, Diana?
Diana: heel normaal dat je bang was, ik denk dat dat bij iedereen zo is.
waneer je het gaat vertellen aan fam, vrienden en werk is erg persoonlijk.
Wij hebben het de vorige keer met 6 weken verteld maar bij de volgende willen wij minstens tot 12 a 16 weken wachten om het te vertellen.
het vroeg vertellen was leuk maar ik heb het erg gemist dat we er met zijn tweetjes van konden genieten.
Kirsten: mijn vriend begreep het ook allemaal niet in het begin, het idee van ik wordt papa begon pas goed door te dringen toen ik kogelrond was :lol:
Tedski, zie je nu meer nod staan? (ik wel nlā¦ stond ook even 1 nu niet meer ).
Hier gaat het beter, was echt kapot!
Wij hebben met Riley 8 weken gewacht geloof ikā¦ ik weet het niet eens meer :silenced:
Weet niet of dat slapen zo verstandig was, ben nu helemaal brakā¦ :think:
hoi meiden !
ik werk op een kinderdag verblijf we zijn open van 7 tot 18 dus mijn werk tijden zijn in die tijd
naja ik had me mond moeten houden met dat het minder pijn doet want nu voel het weer :? paar van de lekker hollandse kindertjes haha
lijkt er trouwens hier op dat me ongesteld heid weer over aan het gaan isā¦ dus maar iets van 3 dagen is wel kort vind ik maar goed
mijn mannetje wil het wel heel graag maar is er veel minder mee bezig dan ik, denk dat het voor een man ook anders is, voor hun begint het pas denk echt te leven als het er is ?!
voor een vrouw is het zo anders, je hebt 9 maanden lang een kindje in je buik, en dat voel je en dat doet wat met je. een man heeft dat niet, denk dat ze het wel fijn vinden als je zwanger bent dat je ze gewoon zoveel mogelijk erbij betrekt toch ?
x
Megamindy, vervelend dat de pijn weer terug is
En het erbij betrekken moet inderdaad wel maar het blijft anders en dat moet je ook gewoon niet erg vinden. Het is wat je zegt: het doet met jou heel veel en voor een man komt het pas als het geboren is.
Sweet-Love, ik zie nu inderdaad 3 NODās!
naja morgen maar naar de dokter kijken wat die zegt :?
waarschijnlijk rust en niet meer tillen :think: dat gaat nogal moeilijk maar goed dan moeten we maar wat op vinden dan
duik zo lekker me bedje in moet morgen vroeg naar de dokter en moet met de bus
tot morgen
Hallo dames,
Wij hebben het onze ouders verteld toen ik ruim 6 weken was, een week daarna onze broers en zussen. En toen na de 1e echo (8 w 4d) alles in orde was, hebben we het aan de rest verteld.
Ik heb het wel na de 7e week tegen mān teamhoofd verteld, omdat ik elke ochtend erg misselijk was en moest spugen en daardoor vaker te laat op mān werk kwam. Was wel handig dat zij ervan af wist.
Ik ben activiteitenbegeleider in de psychiatrie trouwens.
Kirsten, Nog maar een paar daagjes en dat weet je het!! Ik zal voor je duimen!
Mijn vriend vind het prima dat ik op het forum zit, weet dat ik het prettig vind om hier mān dingen te kunnen zeggen en lezen. Hij is er ook nog niet zoveel mee bezig en heeft zoiets van, laten we eerst een zorgen dat je zwanger bent voordat we vanalles gaan bedenken voor als het zo mocht zijn. Ik ben al bezig met namen, en hoe zullen we nu vertellen enzo, en drijf daar soms een beetje in door, :oops: maarja vind het gewoon zo leuk om mee bezig te zijn. Bij mijn vorige zwangerschap leefde hij echt mee. Zeker toen we ons kleintje konden voelen in mān buik. Soms wel van die stoere mannenpraat, maar ondertussen zat hij wel constant aan mān buik!!! Ook dat zijn mannen! :lol: En was zich ook vanalles aan het bedenken wat hij dan ging doen met de kleine als die er eenmaal was.
We hebben er allebei echt van genoten. Nu heeft hij ook 1 dag in de week vrij met ons meisje, en daar geniet hij volop van. Erg leuk om te zien.
Hoe doen jullie dat eigenlijk? (of zijn jullie van plan?) Ik werk 3 dagen, mijn vriend 4 en onze meid gaat 2 dagen in de week naar de opvang.
Megamindy, Wat zei de dokter? Zal inderdaad wel moeilijk zijn, rustig aan doen. Maar als je dan sneller opknapt? Wel fijn dat je bloeding al over is, kun je weer aan de slag .
Sweet Mijn NOD is 28 april.
Tot gauw allemaal!
nou net bij de dokter geweest, hij zei dat het overbelast is, en misschien zit er weel een onsteking in een van de pezen of spieren. dus kan vanmiddag pilletjes halen en dan gewoon zo weinig mogelijk er mee doen zoals tillen enzo
ik werk nu 4 dagen mijn man 5
als het zover is blijft hij gewoon 5 dagen werken en ga ik waarschijnlijk 3 dagen werken en gaat het kindje gewoon naar de opvang voor 3 dagen
als dat allemaal uit komt natuurlijk
hoi meiden,
mega mindy, balen dat je weer meer last hebt. wat zei de dokter? en bij mij is me mentruatie ook maar een dag of 3/4! wel erg fijn vind ik:)
ik denk ook echt wel dat me man er later wel wat meer mee bezig is al ik zwanger ben, en dan vind hij het ook niet erg dat ik er mee bezig benā¦
weten jullie of ik ook eerder kan testen dan 20/4? mijn eisprong is 4,5,6 april geweestā¦ en 6 april dan is 20/4 me NOD. maar stel dat het 4/4 was dan kan ik 18/4 testen? maar weet niet of ik dat doeā¦
kevertje, dat lijkt me best heftig werk! ik ben verpleegkundige op de hartafdeling (klinkt enger dan het is hoor ik werk gemiddeld 4 dgn in de week. maar heel onregelmatig. de ene week maar 2 dgn werken andere week 6 dgn werken! en dan niet allemaal dagdiensten. maar kan ook 2 dag en dan 4 nachten er achteraan! of avonddiensten
ik vind nachtdienstn erg fijn. veel tijd voor jezelf, maar ook dingen op jou manier kunnen doen in je eentje! en het betaald veel meer!
later met creche wel lastig dat onregelmatige en kinderen. maar kan ook voordelen hebbenā¦
ik ga denk ik niet minder werkenā¦ dan krijgen we het wel erg krapjes, we willen ook leuke dingen blijven doenā¦
en misschien volgend jaar naar hoek van holland verhuizenā¦ nieuwbouw.
mijn man gaat na de geboorte 1 dag minder werken. nu werkt hij 5 dgn.
ook heb ik een schoonmoeder die 1 dag wil oppassen. en mijn moeder wil max 3 middagen. dus dat is erg fijnā¦
ik drijf ook vaak door in die dingen, namen, kamertje enzzā¦ dat bedoeld mijn vriend ook denkā¦
waar wonen jullie eigenlijk ā¦ ik in vlaardingenā¦
tot gauw gr kirsten
zie nu je berichtje mega mindy, vervelendā¦ hopen dat rust lukt, en dat de tabletten helpenā¦
Hoi allemaal,
Wij zijn ook in maart gestopt met voorbehoedsmiddelen, had me al een week geleden aangemeld voor het forum maar het ging steeds mis met mijn registratie. Inmiddels mijn NOD gehad (afgelopen vrijdag) maar test was negatief. Vannochtend opnieuw een test gedaan en daar kwam een heel vaag streepje op, wel zichtbaar maar lichtjes. Had afgelopen maandag een klein btje bruinige afscheiding en witte vlokjes in urine. Weggebracht voor controle op blaasontsteking maar dat blijkt het niet te zijn. Spannend dus, in principe staat er in de test dat een licht streepje ook positief is, maar zal ik toch nog eens testen?
hoi meiden,
welkom Lente!! en ik zou zeker nog een keer testen. ook omdat je nu al paar dgn verder bent, kan het zijn dat je nu meer HCG hormoon hebt, en dus het streepje beter zichtbaar zal worden.
ik denk dat je zwanger bentā¦ heb je ook al klachten/symptomen?
suc6 en we horen het wel!!
gr kirsten
ook ik ben in maart gestoptā¦
heb al 3 kindjes maar we willen er ook graag 1 van ons samen als het mogelijk is natuurlijkā¦
Ik heb in dec 2009 helaas een miskraam gehad ik was toen 2 maanden zwangerā¦die is door de pil heen gegaan :oops:
Megamindy, wel fijn dat je geweest bent!
Lente, welkom! En gelijk spannend dus!! Ik zou nog eens testen, al is het maar voor ons Een licht streepje is inderdaad ook zwanger
kirsten, ik werk drie dagen en mijn vriend 4x9uur dus is ook een dag vrij. Onze dochter gaat 2 dagen naar het kdv. Het kon hier ook niet anders geregeld worden. Opvang is hier in Den Haag slecht te vinden eigenlijk, veel wachtlijsten. We hadden toen geluk dat er een nieuw kdv was geopend want waar we ons hadden ingeschreven hadden pas 14 maanden (!) na inschrijving 1 dag.
Mama van3, ook welkom trouwens!!
Diana, ik ahd bij de decembermamaās gelezen dat je schreef: ik heb nog geen buikje, maar dat zou ook wel heeeeeeeeeeeeel erg vroeg zijn. Bij een eerste komt het vaak later dan bij een tweede. En als je bijvoorbeeld met 13 weken al een buikje hebt zijn dat vaak je darmen enzo die omhoog gedrukt worden.
dank je welā¦was net een beetje aan het lezen hierā¦
erg gezellig zo te zien
Ja Tedda, dat weet ik wel hoor, maar een paar andere dames hadden al het gevoel dat broeken strakker zaten. Geloof ook wel dat dat nog zoān twee maanden zal duren bij mij. Maar je kan volgens mij wel last krijgen van een opgezette buik.
hoi allemaal,
welkom mama van 3ā¦ gezellig! wordt steeds gezelliger hier!
hoe is het met iedereen?
en met jou diana? al klachten/symptomen?
ik kon het niet laten en toch een test gedaan! maar negā¦ wat natuurlijk wel te verwachten wasā¦ maar toch denk dat ik nu beter kan wachten tot de 20ste! haha
gr kirsten