gedaan sweet
@Sweet-Love wrote:
Dag september mama’s !! :inlove:
Haai! :mrgreen:
Ted had jij eigenlijk wel verteld dat jij je bij de stoppers had aangemeld? Of is dat er bij mij tussen geglipt?
Gezellig zeg :inlove: Heske, Kim, Krabje :inlove:
In het begin ook al 'Mijn stoppers! :inlove: '… geweldig!
Chantal, volgens mij heb ik het verteld, maar hoe Heske het dan weet? Of heb je het gelezen toen je ‘aan het werk’ was :lol:
Haha, nee, ik zag je naam staan omdat je als laatste gepost had :lol: En toen dacht ik ‘huh??? Ted bij de stoppers… yessssss!!!’. Dus vandaar :lol: Ik heb de laatste tijd wat te weinig tijd om te ‘nep-werken’, als ik al ff kan inbellen dat kickt Tjip me er na 2 minuten alweer af :wall:
:lol:
Overigens sinds gister is het bloeden gestopt :roll: :dance:
Sweet-Love, fijn dat het bloeden gestopt is! Nu op weg naar een mooie cyclus en een nog mooiere zwangerschap!
Heske, jij wist natuurlijk niet dat dit ongeveer de planning was.
Jammer dat Tjip je er snel afkickt Ik moet die kleertjes nog even komen halen.
Miekies, kevertje, Hill, en Tedski, ik wil graag jullie nod :mrgreen:
Edit, heb wel alvast lijstje geupdate, wat ik wél weet…
hoi meiden,
sweetlove, fijn dat het bloedden gestopt is! op naar een goede en vruchtbare cyclus!!
hill, balen hoor dat je man 4 wkn weg is :S
gr
hoi hoi,
Fijn dat er nu meer NOD’s staan. Wordt nou gauw spannend voor jou, he Kirsten? Hoop dat je ook zwanger bent! Want dan ben je het nu natuurlijk al.
Vandaag de eerste dag gewerkt sinds ik weet dat ik zwanger ben. En ik heb het gevoel dat alles nu anders is. Mijn leven gaat straks zo veranderen! Ik word moeder!
Dan kan ik niet meer zomaar ergens heen maar moet altijd met een kleintje rekening houden.
Ben ook nog bang dat het mis gaat. Maar dat is vast normaal.
Diana
Diana, dat heeft volgens mij iedereen: bang zijn dat het mis gaat. Had ik bij Josephine ook.
En je hebt gelijk hoor wat betreft het weggaan enzo, maar je hebt nog een maandje of 8 om daar aan te wennen
Wanneer ga je het je ouders vertellen en op je werk?
Ik zie trouwens maar 1 NOD staan?
Wil het eigenlijk nog wel een paar weken voor me houden voor de zekerheid, maar aan de andere kant wil ik het ook heel graag vertellen.
Mijn vriend wil heel graag dat ik het niet vertel.
Hoe lang wil je vriend wachten?
Wij hebben met Josephine gewacht tot 8 weken. Ik was toen jarig, en alleen onze ouders zouden komen. Dus mooie gelegenheid. En geen gezeik achteraf welke grootouders het het eerst wisten :lol:
Bij een tweede wil ik eigenlijk graag een taartje maken met een baby en de uitgerekende datum.
o god dan heb je dat ook nog eens een keer dat de een het eerder weet dan de ander :lol:
k heb vandaag de hele dag gewerkt, wat een dag zeg, en dan morgen om half 8 beginnen
en nu heb ik eindelijk afspraak bij de dokter doet me pols niet meer(minder eigenlijk) zeer :roll: naja even goed maar heen gaan
MegaMindy, vervelend van je polsen
Nou ja misschien hadden ze er niks over gezegd hoor maar ik had dat idee.
Weet niet precies hoe lang hij het stil wil houden. Op mijn werk wil ik het niet vertellen maar mijn familie wel over een week of twee drie.
@tedski; oke, naja ik heb van die vreemde schoon fam. word er soms beetje kriegel van iedere keer als ik die mensen zie of spreek gaan me nek haar overeind staan zo erg :twisted: . probeer om zelf daar zo min mogelijk mee in te laten maar goed het zo moeilijk omdat zo dicht bij staat ofzo
maar goed
hoest met de rest van jullie meiden ??
xx
Ik lees morgen terug, ga nu naar bed.
Voel me wat moe, buikpijn knallende koppijn, ziekjes? Ja denk het!
Tot morgen, hoop dat ik uit mag slapen
goedemorgen meiden,
diana, ik hoop natuurlijk ook dat ik zwanger ben… voel me wel anders… maar weet niet if dat tussen me oren zit haha… heb ook veel darmkrampen… maar ook weeige gevoel, dus misschien ook beetje ziek? weet niet…
lijkt me idd raar je eerste dag werken nu je weet dat je zwanger bent. wat voor werk doe je?.. idd dat je over aant maanden rekening met ee kleintje moet houden maar idd nog ruim 8 maand om te wennen. hoe ver ben je nu? 4 weken?
als ik zwanger wordt/ben dan vertel ik het denk ik gelijk aan me ouders, we zijn heel hecht… en ze weten ook al dat we er mee bezig zijn. dus…
ook omdat ik echt niks voor me kan houden. hihi
mega mindy, suc6 vandaag met werken… je moet ook vroeg beginnen? wat voor werk doe je dan? ik werk soms ook vroeg… 7:15, maar dna ben ik wel om 15:45 klaar. ook erg lekker.
nu en morgen vrij en dan morgen nacht werken.
goed dat je een afspraak hebt bij de dokter… ondanks het al minder pijn doet, toch goed om het even te laten checken!
sweet love, en beetje bij gekomen, en uit geslapen? hoe is het met je?
en tedski hoe is het met jou? en kevertje, alles goed?
hebben jullie ook dat jullie mannen vinden dat je er te veel mee bezig bent met dat zwanger gedoe?? ik zit vaak op dit forum… en mijn man zegt dan dat ik er niet zo mee bezig moet zijn. maar ja ik zei: ja hallo, dat begrijp je toch wel. het is voor een vrouw heel anders dan voor een man… het gebeurt wel allemaal in mij. ik voel me lichaam en alle pijntjes(eisprong,menstruatie enz)
maar jah mannen he …
tot gauw meiden!
gr kirsten
Kirsten, voor mijn vriend ging Josephine pas echt leven toen ze er was. De hele zwangerschap was hij wel betrokken maar het is voor mannen ook gewoon écht anders.