Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

de titel zegt het al :wink:

wie stopt er nog meer in maart/april ?



kort stukje;

ik ben 22 mijn mannetje 27 en we hebben besloten dat we een kindje willen :slight_smile: bij mij prikkelde al langer maar heb hem overgehaald.

dus verleden week zondag de laatste pil genomen en nu maar afwachten :slight_smile:









LIJSTJE :mrgreen:









:dance:



Lijstje even aangepast op verzoek door beheer
[img]http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87691 SF :slight_smile:

@MegaMindy wrote:

de titel zegt het al :wink:

wie stopt er nog meer in maart/april ?



kort stukje;

ik ben 22 mijn mannetje 27 en we hebben besloten dat we een kindje willen :slight_smile: bij mij prikkelde al langer maar heb hem overgehaald.

dus verleden week zondag de laatste pil genomen en nu maar afwachten :slight_smile:






wij zijn per 1 maart gestopt met de pil!! ben benieuwd hoe lang het duurt!

denk dat mijn eisprong wel is geweest afgelopen dagen. veel hoofdpijn. en wat buikpijn> steken.
  • breekt even in *



    Heel erg veel succes allemaal!

    Maak iets moois van dit topic, door dik en dun elkaar steunen :inlove:



    Veel liefs een maart-april stopper 2009


  • breekt weer uit *

vandaag na toilet bij afveggen dikke roze achtige slijmprop… ???

iemand idee wat het is. al veel lopen googlen, maar wordt niet veel wijzer.

kan ook teken zijn van eisprong. 1e dag van laatste pil menstruatie 25/2 toen gestopt met pil. dus nu dag 14 vanaf die dag tot nu dus zou goed eisprong kunnen zijn denk. moet 25 maart weer menstrueren… als het een regelm cyclus is.



wat bedoelen mensen op dit forum met NOD??

gezellig toch nog iemand :dance: :wink:

je hebt een hele lijst met afkortingen in het voorstel forum

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=586&start=0



ik d8 in het begin ookvan huh wat toen zag ik die en toen werd er heel veel duidelijk :lol:

NOD = Niet Ongesteld Dag (de dag dat je niet ongesteld wilt worden)

Breek in



Super alweer een maart/april stoppers 2010 topic :thumbup:



Meiden heel veel succes

dat jullie maar snel zwanger zijn :pray: :pray: :pray:



Xxx een maart/april 2009 stopper.



breekt weer uit

@; cin&Angela_84; thnx :-*



Hoop dat er nog meer dames aan schuiven en dat het idd snel lukt :slight_smile:

breekt in:

heel veel sucses!

een maart/april stopper 2009

breekt uit

Gister een soort van kramp gehad, heel vreemd d8 eigenlijk dat ik ziek zou worden want op het werk heerst on spugen en diaree virus

tot dat mijn collega zijn die stiekum weet dat we bezig zijn

neee het is je ei !

sommige kunnen de eisprong voelen



en het zou natuurlijk kunnen volgens de ticker is het cyclys van 28 dagen maar dat had ik omdat ik aan de pil was,

dus het zou kunnen dat het iets korter is geworden

dus een paar dagen eerder een ei

dus ik ben benieuwd :slight_smile: :pray:

we klussen nu dus wel om de dag dus we zien wel of ik over 2 weken ongi word

hoi megamindy,



spannend hoor. ik heb denk ik 15 maart bij eisprong gehad!

af wachten maar!! ik ga er niet van uit dat ik deze ronde al zwanger ben! we zien het wel!

wel deze dgn gespannen (.)(.). kan ook komen omdat ik denk ik rond 25 maart ongesteld wordt! of niet haha



suc6 deze weken!

tot gauw

Hoi kirsten



spannend :slight_smile: het zou wel heel leuk zijn als het zo snel lukt natuurlijk



ik had natuurlijk maandag ja een soort van kramp iets, smorgens links en toen smiddags rechts

en vrijdag later in de middag had ik een soort van roze afscheiding toen ik geplast had dus ja afwachten maar.



als ik mijn cyclus van de pil aan hou dan zou ik de 31 ste ongesteld moeten worden( of idd niet natuurlijk )



we zijn nog wel met zn tweetjes haha :slight_smile:



ik had vande week wel echt soort van migraine hoofdpijn(wat ik wel vaker heb) dus ik d8 naja neem ik een ibrupofen en dan ff liggen uurtje trekt het wel weg, dat gebeurde ook.

maar toen d8 ik van o mag dat wel als je zwanger bent dus ik even kijken maar las dat het niet verstandig was dat je beter bv paracetamol kan nemen…

ik zal vandeweek toch eens de dokter bellen even vragen hoeveel je dan mag als je zwanger bent.

ik heb nogal vaak hoofdpijn/migraine en toen ik aan de pil was, was het minder en nu al in paar weken tijd paar keer. ( ook toen ik paar jaar terug van de pil af was ook steeds HP enzo

naja we zien wel



*lang verhaal weer haha :lol:

Hallo.



Ik ben Lesley, 21 jaar oud en heb een zoontje van 1 jaar (Maart 2009.).

Ik hoef niet te stoppen met de pil 8) ik ben nooit begonnen met de pil.

Helaas heb ik ‘geen’ cyclus, en ben ik maar 1 x ongesteld geweest.

Sommige vrouwen dromen er van, niet ongesteld worden… maar ik dus niet.

Heb het gevoel alsof me lichaam nu niet goed is ofzoiets… :lol:

Wij willen graag nog een kindje er bij, We zijn bij hem in Maart 2008 gestopt, toen werd de cyclus 46/33. in Juni waren wij zwanger! :dance:

Gecompliceerde zwangerschap, vroegtijdige weeën (29), maar toch geboren met 39+4.



Ik heb vandaag de gynaecoloog gebeld, ik moet verwijs brief hebben.

Meteen daarop de HA gebeld, en ik word woensdag terug gebeld en krijg dus een verwijsbrief.

Ik ga waarschijnlijk Primolut slikken. Dit om een cyclus op te bouwen.

Maar eigenlijk ‘stoppen’ we wel met veilig vrijen… we deden het wel veilig weet ook niet eens waarom, maar just for care.



Leuk, ik stop net 2 jaar later! Grappig.



x

hoi megamindy,



ik heb ook al zo veel hoofdpijn. denk dat het door ontpillen is. en heb altijd voor me menstruatie paar dgn hoofdpijn. dus ik denk dat ik deze week wel ongesteld wordt… idd wel een teken dat je lichaam " goed" werkt! ik zie aan het verhaal van lesley dat we idd maar blij moeten zijn als we deze week ongesteld worden (natuurlijke manier) en zonder pilgebruik.

en dan op naar de volgende ronde :wink:



suc6 meiden



gr kirsten

Best erg trouwens, wij hebben al de namen compleet :lol:

Succes Sweet!!! En de andere meiden natuurlijk ook!

@ellen84 wrote:

Succes Sweet!!! En de andere meiden natuurlijk ook!




:-* :-* :-* Thanks!

oeh, ik mOEt nu even reageren hoor! hier geen maart/april 2010 maar wel 2008 stopper :mrgreen:

Iedereen veel succes en hoop dat het allemaal snel mooie berichten gaat geven hier!



en Sweet zet em op! :pray: :pray:

Megamindy, als je nog niet zwanger bent mag je Ibrufen slikken.

Ook als je bezig bent met zwanger worden.

Paracetamol 6 per dag, zowiezo met 4 uur er tussen (mag ook bijv 2x in een keer…)

@knuffeldraakje wrote:

oeh, ik mOEt nu even reageren hoor! hier geen maart/april 2010 maar wel 2008 stopper :mrgreen:

Iedereen veel succes en hoop dat het allemaal snel mooie berichten gaat geven hier!



en Sweet zet em op! :pray: :pray:




:oops: :oops: :oops:

Lief! Dank je wel!! :inlove:

Goedemorgen!



Hoe gaat het met jullie :smiley: ?



Al tekenen van een Nod/zwangerschap?



Hier gaat het goed, ben erg gespannen, moe ook!

Maar niet door een nod of zwangerschap.



:-*