Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

Hoi,



Ik heb zowiezo wel vaak van hoofdpijn of migraine maar met vlagen zeg maar. en dan helpt eigenlijk niks, paracetamol brufen, para met codeiene asperine, aleve niks maar goed :slight_smile: ik probeer dat zo weinig mogelijk te nemen, omdat ik het idee heb dat als ik dan echt wat heb het dan niet meer helpt.



ik heb het minder als ik gewoon regelmatig werk en er verder geen stress dingen bij komen, maar dat kan je helaas neit voorkomen haha en het zit ook eenbeetje in de familie

dat k nog aan de pil was had ik het minder, nu dus wat vaker…



ik belde met mijn mams, die ik eigenlijk altijd bel haha hoezo moeders kindje haha :stuck_out_tongue:

die begon van wanneer meot je ongesteld worden, anders ga je toch ff langs de dokter, voor een andere pil

slik… we houden het voor ons zelf dat we bezig zijn dus tja, en omdat ik mijn moeder nogal vaak bel, en spreek enzo en ik een verschrikkelijk slechte leugenaar ben , is hetbest lastig dus ik probeer echt zo normaal mogelijk te doen.



maar om op je vraag verder terug te komen, ik zou volgende 31 ongi moeten worden, als ik de kalender aan hou wanneer ik ongi was zeg maar.

maaromdat ik maandags krampen had en vrijdags beetje bloed, denk ik zomaar als ik tel 14 dagen na die krampen zou het maandag moeten zijn

(nou was mijn cyclus met de pil, zaterdag de laatste pil en dan woensdags was ik ongi, en dan die zondag weer beginnen)

dus als ik dan zo reken klopt die maandag weer wel

in ieder geval als ik 1 april nog niet ongi ben ff testen



maar je zegt dat je gespannen en moe bent ? hoezo dat?



wel leuk dat je er bij bent gekomen gezellig :slight_smile:

en eigenlijk zou het beginners inplaats van stoppers moeten heten haha



mijn god ik kan geen kleine stukjes schrijven :lol:

hallo meiden,



ik ben op de datum dat ik het verwachte 24 of 25/3 ongesteld geworden.

aan de ene kant jammer natuurlijk. aan de andere kant blij, dat me lichaam het zelf is gelukt zeg maar!! en op de juiste datum! heb een cyclus van 28 dgn! perfect zou ik zeggen ! :wink:

kijk al uit naar de dagen rond de eisprong!! dat wordt klussen en hopen dat we snel zwanger zijn.



hoe is het bij jou mega mindy? wanneer is jou datum dat je weer ongesteld moet worden?



ik ben ook blij dat me menstruatie ook zelf weer is gestopt. als kind stopte me menstruatie niet meer bij de 1ste x ongesteld zijn. en toen dus al aan de pil geraakt op me 11de!



tot gauw! en alvast suc6 deze maand!



gr kirsten

jammer dat je ongesteld bent geworden, maar goed dan weet je wel dat alles gewoon werkt zeg maar :slight_smile: veel klusplezier haha :lol:



ik moet morgen de 29ste of de 31ste ongesteld worden,

ik voel me niet anders dan anders maar heb ook nog niet het gevoel of dat ik ongesteld moet worden dus we w88 af :slight_smile:



hoe gaat het bij jouw sweet??

je hebt toch een kuur gekregen ? hoe gaat het daar mee?

:stuck_out_tongue: ik 30 jaar en ben al moeder van 2 geweldige kids van 3.5jaar en 19 maanden

en heb de laatste pil ingenomen op 20 maart 2010 want we gaan voor kindje num.3

Gezellig :slight_smile:



ik ben vandaag niet ongesteld geworden, miss woensdag dan toch?

ik word nu wel heel nieuwsgierig haha :oops: ik zei al tegen mijn mannetje zullen we dan morgen een test doen :lol: dan zitten we er tussen in,

maar goed ik denk niet dat het goed is

toch ?

Je kan een test doen, maar of het verstandig is :lol:



Hier gestart met Primolut, moet nog een paar dagen… ben ik er vanaf, dan wachten op een bloeding… en hopen dat het meteen raak is :lol:



Miekies, welkom!

ja idd daarom doe ik het maar niet

donderdagochtend ga ik wel doen als ik nog niet ongi ben geworden

haha :lol:

nou wat me net is overkomen :? :eh: ik was even naar en toilet net nadat ik en mijn mannetje even naja je weet wel :lol: :oops:

zit ik te plassen voel ik zon hele lang sliert, dus ik met een papiertje kijken maar het was gewoon dikke sliert slijm, niet echt met bloed ofzo beetje creme beige, , :o :shock: was niet echt heel dun slijm maar best wel dik, en ook hard

naja kwas ff in schock weet nou niet wat dat was, ook nog nooit gehad ofzo



nou ik ga zo naar bed :zzz: was weer een drukke dag vandaag :lol:

Was het geen sperma?

@Sweet-Love wrote:

Was het geen sperma?


nee, dat ziet er echt heel anders uit :roll:

en het was ook harder dan dat gewoon echt zon slijm iets, maar dan stug en taai enzo

Meiden, allemaal veel succes en schrijfplezier in dit topic! :thumbup:



:-* Patricia (oktober 2006 en maart 2009 stopper)

hoi megamindy,



ik weet ook niet goed wat het zou kunnen zijn. misschien tekenen van je " eerste " menstruatie na de pil? en dus al wat baarmoederslijm. misschien dat je binnenkort ongesteld wordt???



suc6 ermee!!! tot gauw!



gr kirsten

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het wel is dan! :oops:



Heb een show forum geopend voor ons:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4386408#4386408

vanmorgen net een test gedaan,

negatief



raar want ben nog niet ongi maar ik heb wel sinds dinsdag avond pijnlijke tepels, en nog meer :oops: rare dingen :oops:

misschien na het weekend nog eens proberen als ik nog niet ongi ben

Je was eerst aan de pil? En je bent gestopt? Kan het zijn dat je cylcus langer is.



Vorige keer dat ik was gestopt (2008), ook in maart overigens, werd ik na 48 dagen een x weer ongesteld.



Ik ben gesloopt, R.oy is er dan wel hele tijd uit gegaan, maar Riley spookte vannacht :zzz: Normaal gaat / wilt Roy er ook 's ochtends uit gaan, en mag ik ‘uitslapen’ tot half 9.

Nu ben ik er dus (vrijwillig hoor) uitgegaan, maar wat kan dat opbreken dan ineens :zzz:

Hallo Meiden,

Hier nog een stopper.

Ik heb afgelopen zondag mijn laatste pilletje gepakt en nu gaan we ervoor!!!

We hebben al een dochtertje van 16 maanden en gaan nu voor een broertje of zusje.

Toch weer spannend, ben benieuwd wanneer het gaat lukken.

Ben op dit moment nog in afwachting van mijn ongi, en dan kunnen we aan de slag!!



Ik wens jullie allemaal heel veel succes, en ik hoop dat we elkaar gauw goed nieuws kunnen vertellen!



XX Kevertje83

gezellig kevertje :dance:



naja ik wacht het wel af hoor, maar toch vind ik het vreemd zeker nu omdat ik me zo anders voel de laatste twee dagen maar goed…

kan idd dat zijn dat me cyclus langer is, maar ik heb juist gewacht tot me stopweek, toen niet meer verder gaan slikken, en ik heb denk ik zelf me eisprong gevoeld en innestelbloeding gehad, of mijn lichaam neem me in de maling



hoe gaat bij jouw sweet, heb je de primolut kuur al af?



vanvond maar vroeg naar bed ben kapot :zzz:

Hoi Megamindy,

Wat een onzeker gevoel.

Een negatieve test wilt niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent, ik zou ook nog een paar dagen wachten en als je dan nog niet je ongi hebt, test dan eens opnieuw. Wat heb je voor test gebruikt?

Dat kan ook nog wel eens verschillen.

In elk geval succes ermee, ik zal voor je duimen!!

En hoe gaat het met de rest?

ik heb die van de kruidvat gebruikt die 2 voor 5 euro,



naja dat is het dus idd ik voel me opzich niet heel anders dan anders, maar heb gewoon vreemde dingetjes :? , die k normaal niet heb als ik ongi ben of moet worden.

misschien is het ontpillen ?? dat zou best kunnen maar aan de andere kant geloof ik daar niet zo in omdat ik best wel een lichte pil geslikt heb



maar jij hebt ook je laatste pil genomen kevertje? dus nu w88 op je ongi ??

MegaMindy, je cyclus kan ook langer zijn dan normaal hé, normaal regelt de pil jou cyclus, je stopweek is je menstruatie, en nu is dit niet zo, en weet je lichaam ook even niet hoe en wat, en ontpillen kan het dus zijn.

Hier ook geweest (46 dagen).



Kruidvat testen zijn goed :thumbup: hier ook mee gestest met Riley! :mrgreen:



Kevertje, welkom!