Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

Ja, ik heb ook m’n laatste pilletje gehad! Ben gisteren ongesteld geworden dus nu aan het werk volgende week!!

Vind het wel weer spannend. Bij onze 1e ben ik nog 1 keer ongesteld geweest en in de 2e ronde was het raak. Ben benieuwd of het nu weer zo snel gaat lukken. Ikzelf had na de vorige keer dat ik gestopt was, wel normale cyclussen van ong. 28 dagen.

Ik zal voor je duimen Megamindy, zou wel heel erg tof voor je zijn!!

En sweetlove, hoe gaat het nu met de primolut? Gaan we ervoor?!! Kirsten toch ook! En hopelijk ook nog wat meer meiden, zou ook gezellig zijn. Iedereen is welkom.

Tot gauw!

hoi kevertje!



leuk dat je ons komt vergezellen!! hopen idd dat het weer in ronde 2 raak is!



dat hoop ik ook, dat ik nu in ronde 2 zwanger raak. ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn. schijnt best wel tegen te kunnen werken dan. tegen zwanger worden.



mega mindy, ik voelde me ook anders vorige maand!.. soms bedriegd je lichaam je… en had ook veel klachten van het ontpillen. die lijken op zwangerschap… wil je natuurlijk niet ontmoedigen! maar anders is de teleurstelling zo groot. maar goed. wie weet! kan natuurlijk wel, dat je meteen zwanger bent!! een collega van mij ook. die stopte met de pil en was gelijk zwanger. is niet meer ongesteld geweest…



sweet love ! hoe gaat het bij jou???fijn dat je aangeeft dat de kruidvat testen goed zijn. want heb ze namelijk al alvast in huis gehaald!! hoef ik het niet eerst te kopen voor ik wil testen!



suc6 meiden en fijne pasen!!



klusse!! ik moet het eerst goed zien te maken met mijn man…

hadden gisteren bonje! ;( hopelijk is het vanavond weer goed. vanaf vandaag namelijk start van vruchtbare periode!



groetjes kirsten

Primolut, nog niet vanaf alleen morgen nog :dance: Dan wachten op bloeding, en dan mogen we echt.

Nou Succes dan Kirsten :wink: Zet hem op :mrgreen: !!

Hallo ik wil hier ook graag meeschrijven.

Ik ben 29 jaar, woon samen met mijn vriend in Duitsland en ik heb een prachtige dochter van nu 7 maanden.

verder nog niet veel te vertellen maar als er vragen zijn dan beantwoord ik die graag ( nou ja hangt natuurlijk van de vraag af :wink: )

Gezellig Hill, dat je erbij komt! Welkom bij de club!

Welkom Hill!

goeiemorgen en welkom hill :slight_smile:



ik heb echt helemaal geen zin vandaag haha, ben er als vanaf half 9 uit heb alleen nog maar wat gegeten en verder lekker niks

vannacht me mannetje honderd keer eruit geweest, hij had kiespijn het arme schaapje :frowning:

zelf ook niet erg fit, neus vol, keelpijn

dinsdag ff de dokter bellen, ik heb al paar weken last van me pols, denk overbelast ofzo maar als het bijna over is dan komt het weer terug :?



morgen familie te eten, gaan lekker gourmetten.

vind wel af en te moeilijk om me mond dicht te houden :silenced: het liefst zou ik aan iedereen willen zeggen dat we bezig zijn, het moeilijkst vind om niks tegen me moeder tezeggen terwijl we wel altijd alles tegen elkaar zeggen dus tja, is maar beter van niet, als het zover is dan vertellen we het iedereen



hoe doen jullie dat??

hoi allemaal,



hill, welkom. idd fijn als je onze vragen tzt kan beantwoorden! leuk dat jullie een dochtertje hebben van 7 mnd. leuke leeftijd.



ik heb vandaag al veel gedaan… om 8;00 op. naar de markt geweest, fruit/groente en bloemen gehaald en boodschappen gedaan voor de pasen. nu is het nog niet zo druk!



verder lijkt het beetje beter te gaan met me man. soms is ie in zich zelf gekeerd. en kan ik dan niks mee… alleen met rust laten helpt!

hopelijk vanavond klussen!!

alleen heb ik me neefje te logeren van 15 mnd! erg leuk jochie! wel spannend hoor1 je hebt toch de verantwoording over hem. gelukkig woont me zus vlak bij (zijn moeder).



ik ben ook al aan het snotten en hoesten :frowning:

bij mij weet bijna iedereen het. me ouders, zus, collaga’s (beste) behalve tantes en ooms niet …



ik vind het niet zo erg…



fijn weekend meiden



xx kirsten

Dag meiden!

Bij ons weet niemand dat we er nu een 2e bij willen. Maar op de een of andere manier gaan mensen daar van uit en ernaar vragen als je 1e een jaar is. Dus de verassing zal stukken minder zijn als bij de 1e keer. Maar dat mag de pret niet drukken!! Toen we voor de 1e gingen had ik me ook voorgenomen om het niemand te vertellen, maar heb toen mijn mond voorbijgepraat bij 2 collega’s/vriendinnen. Was op zich ook wel leuk want dan kun je tenminste je ei een beetje kwijt.

Maar dat kan ik nu goed hier, dus hoop dat ik nu wel mijn mond kan houden!

MegaMindy, Leuk dat je gaat gourmetten met je familie met pasen. 2 jaar geleden deden wij dat ook met onze ouders, en toen hebben we verteld dat ik zwanger was!! Toen hadden we een foto opgehangen van de zwangerschapstest! Leuke herinnering aan die dag!

Kirsten, Succes met je logeetje. Kun je al een beetje wennen!! Misschien extra motivatie voor jou en je man om goed aan de slag te gaan :lol:

In elk geval allemaal fijne paasdagen en tot gauw!

hoi dames



wat een gedoe zeg, gister is mijn moppie naar de weekend arts gweest konden ze niks vinden, vannacht weer hele tijd wakker. maar nu weet ie zelf ongeveer welke kies het is dus hopelijk doen ze er wat aan, want we gaan vanmiddag weer heen



nou ik ga nu maar even het toetje maken voor vanavond



fijne pasen

wat een gedoe zeg mega mindy,

vervelend hoor! suc6 ermee!



is het toetje goed gelukt?



hier in huis is alles weer goed! komt wel goed uit! haha :wink: ivm met mijn vruchtbare periode :wink: :smiley:



tot snel



x kirsten

zo nou na anderhalf uur bij de tandarts te hebben gezeten , hebben ze toch maar eenbegin gemaakt met een zenuwbehandeling gaat wel weer beter hoor met hem



mannen zijn meteen invalide ofzo als ze ziek zijn haha :lol:



toetje is gelukt :slight_smile: bitterkoekjes pudding, ook nog een kwarktaart gemaakt voor bij de koffie vanavond

en zometeen nog even gepofte aardappeltjes maken :), en de kip uit de marinade halen en dan zijn we er weer klaar voor :mrgreen:

Hoi!



Hier weet mijn moeder en zus dat we een 2e willen.

Maar niet dat we er zo mee bezig zijn.

De verassing is inderdaad minder, dan toen ik vertelde dat we een eerste

wouden, en zwanger waren… Riley is 1 jaar geweest, eb betekend dus dat een tweede erg gewenst is, dat idee krijg ik bij mijn omgeving.



Nu wachten op bloeding, primolut was gister laatste :pray:

hoi allemaal,



hier is er een eitje uitgekomen (met de pasen) haha

had gisterenavond erg buikpijn (ongesteldheids pijn zeg maar) en aan de linker kant. vorige maand was het de rechterkant rond dezelfde datum.

dus denk dat ik me eisprong gehad hebt! ook vannacht erg pijn gehad. bah. maar jah voor het goede doel! hopen dat het gelukt is om het eitje te bevruchten vanmorgen! 20 min blijven liggen! hopen dat dat mee helpt!



sweet love, spannend hoor! hoop dat je bloeding komt wanneer je het verwacht!



mega mindy, suc6 met je man!



fijne dag vandaag! tot gauw

Hallo allemaal,



Ik meld me ook voorzichtig voor dit onderwerp. We zijn deze maand begonnen voor een kindje en misschien ben ik ook al zwanger. Maar het zou kunnen dat we toch ook weer besluiten om te wachten mocht ik niet zwanger zijn. Want er zijn problemen op mijn werk.

Toch hoop ik dat we ervoor kunnen blijven gaan.



Diana

hoi diana



gezellig dat je er bij bent :slight_smile:

balen dat er problemen zijn op je werk



mijn man en ik wilden al eerder aan de gang gaan maar toen ik net 2 dagen gestopt was met de pil, werd hij onstlagen dus snel maar weer aan de pil hij heb toen andere baan gekrgen dus toen weer aan de slag gegaan



we wilden eerst wachten tot we het hele huis hadden verbouwd/vernieuwd hadden enzo

maar goed dan blijf je bezig en dan is er altijd wel wat dus :slight_smile: :wink:



hoop dat de problemen op jou werk snel zijn opgelost :slight_smile:





** een fotootje van mij in het showforum :wink:

Hallo Meiden,



Welkom Diana, spannend zeg. Vervelend dat je juist nu problemen hebt op je werk! Aan de andere kant zou het wel heel leuk zijn als je meteen zwanger was!

Kirsten, ik zal voor je duimen dat het gelukt is, nu is het dan afwachten :pray:

En MegaMindy, nog altijd niet ongi?? Wanneer ga je weer testen? :lol: Ben erg nieuwsgierig aangelegd, Sorry! :oops:

En nog nieuws bij de rest?

Hier alles goed, we hebben een fijne pasen achter, moet morgen weer werken, maar dan heb ik weer 2 daagjes vrij met onze meid!

hoiii



nee nog steeds niet ongi

maar denk ook niet dat ik zwanger ben, ik voel me niet echt anders dan anders

ik moet morgen toch even de dokter bellen, voor een afspraak dus als ik kan komen dan zal ik meteen ff aan hem vragen

denk dan toch dat me cyclus in de war is ofzo :?



ik had weer een hele domme actie vandaag :doh: k had een box gezien op internet in debuurt bij ons, en die ik mooi vind en voor een leuk prijsje want nieuw kosten die geloof ik ronde de 250

dus ik d8 nou hebben snel halen adres opgeschreven van de mail, komen we daar bij mensen aan de deur die wisten niet waar we over hadden enzo

dus wij nog even rondje gereden naambordjes gekeken kon niks vinden wat er op leek, kom ik thuis mail checken had ik het verkeerde nr over geschreven :doh:

nou maar hopen dat die mensen het goed vinden dat we vanhet weekend langs komen

echt zo stom van mij :oops:

hoi meiden,



diana welkom hier!! spannend he! hoop dat de problemen op het werk bij je meevallen!



kevertje: lekker dat je na vandaag werken 2 daagjes met me kleine hebt!



mega mindy, hoop dat je cyclus snel weer goed geregeld wordt! suc6!

haha, idd balen van die box! wij hebben ook al iets gekocht tijdje terug voor heel weinig bij de kruidvat. een wipstoeltje!

hoop dat je hem volgend weekend kan ophalen! wel handig zo via internet. gaan wij ook wel doen denk ik! soms ziet het er als nieuw uit!

suc6 bij de dokter



nu moet ik afwachten… bah nog tot 20 april, dan is me NOD. duurt nog lang… maar jah! ik probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn… omdat het dan misschien wel tegen werkt!

misschien gekke vraag. maar ik heb bij me eisprong of er voor helemaal geen afscheiding. eigenlijk nooit. is dat erg denken jullie? heb gelezen dat je tijdens de eisprong andere afscheiding krijgt waardoor de zaadcellen beter doorgang hebben. ?? hoop dat het geen probleem hoef te zijn!



ben echt blij met dit forum! jullie ook? je kan toch vragen stellen. en hebt gauw antwoord! enz!



wat zijn eigenlijk jullie leeftijden? haha ben nieuwsgierig!

ik ben 24!



tot gauw xx