Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

Hey dames,



Ik wilde me eigenlijk eerst niet aanmelden maar ik ga het toch doen :shifty: We willen deze maand voor een tweede kindje gaan. Het wachten is nu eerst op een menstruatie :wink:



Zijn er al zwangere dames die in maart al gestopt zijn?



Ik hoef trouwens ook niet te stoppen met de pil. Na mijn dochter ben ik nooit meer begonnen.

hoii

ik ben 22 en me mannetje 27 en jullie vriend/man?



vandaag nog niet de dokter gebeld vergeten door alle drukte op het werk, maar kheb ook geen last meer van me pols, en om nou al meteen heen te gaan omdat ik een week overtijd ben een negatief test vind ik ook zo stom, heel ongeduldig die man heb wel wat beters te doen denk ik

morgen doe ik anders nog wel een test ofzo als ik het niet vergeet hahah



en die box sjonge wat stom he van mij haha ((vroegtijdige-)zwangerschapsdementie :lol: ) hopelijk mailen ze me nog terug en dan kan ik van het weekend halen want ik baal wel als een stekker want wil um wel echt heel graag



ik weet niet of het erg is of je wel of niet afscheiding heb met je eisprong, kweet wel dat het dan veranderd



en je kkan idd je ervaringen delen en dat is wel fijn

hopen dat het snel 20 april is en dat je niet ongi word :pray:



xx :-*

En…

Welkom Tedski :slight_smile:

was ik vergeten :oops:

MegaMindy, ik ben 31 en mijn vriend 33. Onze dochter is 1,5 en een lekker ding.



Slikte jij de pil nog? Dan kan het zijn dat je daarom negatief test en toch overtijd bent. Toen we zwanger wilde worden van onze dochter heb ik ook eens een cyclus van 43 dagen ofzo gehad. Echt niet grappig. Toen was ik geloof ik twee maanden gestopt. En ik was écht niet zwanger, gewoon later ongesteld geworden.

bedankt voor je antw mega mindy.



ik ben dus 24 en me man 28.



welkom tedski

gr kirsten

Kirsten, volgens mij zijn er genoeg vrouwen die niets aan de afscheiding merken en die toch een eisprong hebben en gewoon zwanger raken. Geen idee waar het aan kan liggen, maar ik heb vaker gehoord dat vrouwen niets merken aan de veranderende afscheiding.



Wat hebben jullie trouwens vroeg dingen op het oog!



Wij hebben het kamertje van Josephine toen ook tweedehands gekocht. Ik vond het zonde van het geld, wat wij mooi vonden was zo 1600 euro. Dat geld hebben we niet en als we het hadden dan zou ik het liever uitgeven op het moment dat ze een ander kamertje nodig heeft.

Tedski, leuk dat je mee komt schrijven! Welkom bij deze.

Hier ook zo een verhaal, niet begonnen met de pil.



Inmiddels denk ik dat ik vannacht/morgen ongesteld ga worden :dance:

Is een feestje waard na 1 jaar en 1 maand! :shifty:

Hoop dat het meteen een cyclus is :pray:



MegaMindy, jij bent snel met een box, wij hadden na de 20 weken pas kamer compleet (box hadden we al van R.oy zijn eerdere zoon).



We hebben de kamer van Riley 2e hands! 50 euro 8) vrienden prijs!

Nu is het enige wat we nog nodig hebben of een ledikant er bij… of een junior bed.



Edit, hoef dus niet te wachten tot vannacht/morgen ochtend ze zijn er :evil:

Maak dus een banner aan van 44 dagen, hopen dat het eerder is dat ik ongesteld weer word, of niet :lol:

Sweet-love, fijn dat je toch ongesteld bent geworden! Had je voor R.iley wel een cyclus of heb je toen ook eerst primolut (ofzoiets) moeten slikken? Ben jij trouwens een december '08 mama?

Hallo allemaal,



Vind het heel spannend op dit moment. Ik heb net drie zussen op bezoek (mijn oma wordt begraven maar zij wonen in Zwitserland) dus ik wil eigenlijk nu niet testen anders ga ik het zeker gelijk verklappen. maar aan de andere kant ben ik nu toch wel nieuwsgierig. En ik denk ook dat als ik niet zwanger ben dat ik dan beter kan ontspannen en sneller ongi word.

Ben trouwens 27 en mijn vriend 26.



Kirsten: ik merk inderdaad altijd dat mijn afscheiding anders is tijdens de eisprong: vloeibaar en doorzichtig. Ik gebruik al jaren geen pil meer en heb dus altijd een natuurlijke cyclus gehad. Misschien helpt dat.

maar als je nooit afscheiding hebt dan zou ik me daarover geen zorgen maken. het gaat over de slijm in de baarmoederhals en niet over de overbodige slijm die je kwijt raakt.



Mega Mindy: Ik weet dat er nooit het ideale moment is en wat mij betreft ga ik er ook voor maar mijn vriend heeft nog bedenkingen.



Sweet love: fijn dat je ongesteld bent!



Ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ik zwanger ben maar ook niet dat ik ongesteld word. Ik had zondag (1 dag na NOD) even een flinke ongi-kramp. En ik dacht daar zul je het hebben. Niets dus.



Spannend hoor. Ik duim voor iedereen!



Diana

De ellende met zwanger zijn is dat het in het begin erg lijkt op menstruatie. Bij Josephine had ik bloedverlies (en klein beetje) en mega veel rugpijn maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. En krampjes in mijn buik… maar ja het is natuurlijk hetzelfde deel van je lichaam :wink:

@Tedski wrote:

Sweet-love, fijn dat je toch ongesteld bent geworden! Had je voor R.iley wel een cyclus of heb je toen ook eerst primolut (ofzoiets) moeten slikken? Ben jij trouwens een december '08 mama?


Nee ik ben een maart 2009 mama. Ik heb je vaker op het forum gezien 8)

Mijn cyclus voor Riley, ik slikte de pil tot maart 2008, toen 44 (of 46 kan ook nog), dagen cyclus, daarna 33, en daarna zwanger in juni 2008.

Eerste keer primolut dus.

Overigens ben ik 21 jaar, (oktober 22), mijn vriend 25 (november 26)

Oooo sorry! Ik las dat R.iley 1 jaar en 4 maanden was :wink: Dan klopt mijn berekening nog niet maar goed :stuck_out_tongue:

Hallo allemaal, So weer lekker veel geschreven zie ik, Leuk!!

@Tedski, welkom bij de club!

Om even antwoord te geven, Ik ben 26 en mijn vriend is 29.

@Kirsten, Ikzelf heb ook nooit afscheiding gehad bij m’n eisprong, dus hoeft niet raar te zijn.

Wij hebben zelf bijna alle spullen voor ons dochtertje 2ehands gekocht of gekregen. We zijn wel allebei redelijk handig dus kinderwagen en maxi-cosi opnieuw bekleed, en verder alle meubeltjes geschilderd. Maar we zijn pas beginnen te kopen toen ik bijna over de helft was, dus inderdaad vroege vogels hier :lol:

Vind het erg leuk om hier te schrijven en te lezen! Je kunt toch je vragen enzo kwijt.

@sweet-love, Goed dat je je ongi hebt (beetje raar, maar waar) Nu hopen op een goede cyclus!!

@ Diana en Mega-mindy, Ik hoop echt voor jullie dat het raak is!

Ik heb bij de 1e op de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden een test gedaan. We hadden dat hele weekend veel feestjes en verjaardagen, en wilde niet mijn mond moeten houden en ook nog eens in de onzekerheid zitten. Dus toen we wisten dat ik zwanger was, hebben we dat hele weekend vaak binnenpretjes gehad met ons tweetjes!

Wel rot voor je dat je oma gestorven is, gecondoleerd!



Groetjes!!

ja ik heb 28-2 de laaste pil genomen 3 maar ongi, maar nu nog steeds niks

dus denk dat me cyclus gewoon in de war is, maar ik wacht het gewoon af, al is het wel heel moeilijk omdat ik heel nieuwsgierig ben haha

maar heb ook niet het gevoel dat het zo is. denk dat als het zover is dat het gewoon weet?

denk het zelfde gevoel als diana

Ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ik zwanger ben maar ook niet dat ik ongesteld word. Ik had zondag (1 dag na NOD) even een flinke ongi-kramp. En ik dacht daar zul je het hebben. Niets dus.




naja toevallig dat er in de fam een neefje of nichtje komt en ik van alles voor bij zie komen daar, en dat ik denk van tja das leuk, en we hebben genoeg ruimte om het op te slaan. dus waarom niet, het is trouwens niet zo dat ik de hele inboedel al heb staan hoor! maar ik kwam die advertentie tegen en ja is eigenlijk zo goedkoop en wat we willen hebben dat we zoiets hebben van naja waarom niet



denk dat iedereen die zwanger wilt worden toch wel eens stiekum , een rompertje of mutsje of wat dan ook , heeft gekocht?!? en nou niet gaan liegen dames :naughty: :wink: haha :lol:

Aaahh het doet auu! me buik, me rug… nooit last van gehad maar nu! :twisted:

Ja, Haha, heb ooit wel eens een rompertje gekocht toen ik over tijd was tijdens mijn studie. was toen niet zwanger.



Diana

Nee, ik heb serieus niks gekocht voor ik zwanger was. Ik heb zelfs pas zelf rompertjes gekocht toen we wisten dat we een dochter zouden krijgen.



En ook nee op je vraag of je weet dat je zwanger bent als het zover is. Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, en ik heb vaker gedacht dat ik zwanger was terwijl ik dat niet was.



Sweet-Love, hoe is het nu met de krampen? :hug:

hoi meiden,



leuk dat er weer veel geschreven is!!



sweetlove: goed dat je ongesteld bent geworden!! (Y) wel balen dat je zo’n last hebt.

het lijkt bij mij wel of ik ook ongesteld wordt :frowning: maar heb net mijn eisprong gehad! beetje raar. weet ook niet hoelang de klachtenn van je eisprong aan houden?!



diana en mega mindy, spannend hoor! suc6!



iedereen: bedankt voor de antwoorden op mijn vraag! super.



ik heb eigenlijk alleen dat wipstoeltje gekocht… en een aapje als symbolisch iets toen we stopte met de pil! haha :wink:



tot gauw weer meiden!!

Heb eigenlijk een afspraak, die ik net heb afgebeld… Heb echt pijn… :cry:



Bij Riley wist ik meteen dat ik zwanger was, nog voor de test. :lol:

Dat gevoel elk geval.