Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

@Sweet-Love wrote:

Heb eigenlijk een afspraak, die ik net heb afgebeld… Heb echt pijn… :cry:



Bij Riley wist ik meteen dat ik zwanger was, nog voor de test. :lol:

Dat gevoel elk geval.




Sweet heel veel sterkte met zwanger worden!!! :-*

:hug: voor sweet :hug:

Kirsten, mij kan het wel eens tot aan mijn menstruatie duren, dus twee weken…



Sweet-Love, vervelend hoor dat je er zo’n last van hebt :hug:

Bedankt :-*

Krampen zijn minder, heb APC ingenomen en dus rustig aangedaan.

Hoi Meiden,

Sweet wat ontzettend vervelend dat je er nu zo’n last van hebt. Laten we hopen dat dat nu komt omdat het zo lang geleden is :frowning: .

Op de vraag of je merkt als je zwanger bent, Tja ik had ook al zo’n vermoeden, Voelde me echt anders. Maar wist toen niet zeker of ik mijn symptomen kon linken met de zwangerschap of met het ontpillen.

En ik had voor ik zwanger werd al een bedje staan. Maar dat was een antiek bedje dat ik van iemand gekregen had al een hele tijd voordat we aan het proberen waren, dus ja!

Verder hier alles goed. Mijn ongi is voorbij, dus nu kunnen we aan de slag!!

Vandaag lekker de hele dag met mijn kleine moppie doorgebracht, en morgen gaan we weer zwemmen, ook altijd leuk!

Ga nu lekker eten en dan vanavond een potje volleyballen. Heb ik mijn portie beweging ook weer gehad!



Tot snel!

Kevertje, fijn dat de menstruatie nu weer over is.

Dacht vandaag echt dat ik ongesteld ging worden. Had twee keer heftige krampen maar dat ging weer over en er is niets te bekennen. Toch denk ik niet dat ik zwanger ben terwijl ik eerder elke keer als ik maar een dag te laat ongesteld werd meteen dacht dat het raak was. En is het al 4 dagen over tijd en heb ik dat gevoel helemaal niet.



Ik vraag me alleen ook af of ik mijn eisprong deze maand een week te laat heb gehad door de stress op mijn werk. Dan ben ik dus nog niet over tijd en die krampen zijn misschien innesteling? Sorry, ben weer veel te ingewikkeld aan het doen. Misschien wordt het toch tijd voor een test.



Had vandaag de begrafenis van mijn oma. Morgen weer meer reacties op wat jullie schrijven.



Diana

Diana, nog gecondoleerd. Was het heftig? :hug:

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je later je eisprong hebt gehad. Voel jij hem niet? OF merk je het op een andere manier?

goedemorgen meiden,



diana: gecondoleerd! kan idd zijn dat door de stress enz je menstruatie uitblijft. maar een test kan geen kwaad!! ben benieuwd hoor! suc6 en we horen het wel!! :smiley:



kevertje: goed en fijn dat je menstruatie over is! suc6! en klusse!:wink:



verder gaat het hier goed! nog wel een gevoelige buik… en gisteren heb ik aantal x gehad dat ik me weeig voelde en dan ook wat dizzy. maar me eisprong was op zijn vroegst 4/4 dus beetje snel voor innesteling. maar jah weet niet of je al klachten kan hebben als je net bevrucht bent? ! als het zo is!



sweet love: fijn dat het iets beter met je gaat!



hoe gaat het met de anderen?



hoe is het met mega mindy? weet je al wat? heb je nog gestest?



tot gauw meiden!

k heb toevallig vanmorgen nog keer getest

maar nog steeds niks dus als ik het niet vergeet ga ikmogen ff de dokter bellen voor me pols dan kan ik meteen vragen hoe en wat met me cyclus



diana :hug: miss toch een test voor de zekerheid?

ben jij trouwens ook gestopt met de pil ?



spannend kirsten :mrgreen:



xx

Hoi,

bedankt voor de concoleances. Het is niet zo erg dat mijn oma dood is want ze is mooi gestorven en heeft een goed leven gehad. 'T is alleen wel heftig om je hele familie bij elkaar te zien. Ze had 6 kinderen en 22 kleinkinderen. Ben wel onder de indruk van alle ontmoetingen. Was bovendien ook gastvrouw voor familie uit het buitenland. Die zijn nu weer weg dus de rust is teruggekeerd.



Mega Mindy, wat vervelend dat je niet weet waarom je over tijd bent. Had gehoopt dat je zwanger zou zijn.



Ik heb geen pil gebruikt. Ben gestopt met andere voorbehoedsmiddelen. Geen hormonen.



Kirsten heb geen idee of je een innesteling hebt gevoeld. Zou kunnen maar dat weet je pas achteraf. Als je er op gaat letten geeft je lijf zo veel verwarrende signalen.



Tedski, ik voel mijn eisprong soms en meestal merk ik het aan het slijm. Maar deze keer was me niets opgevallen.



Kevertje fijn dat je ongi over is. Ga je eisprong testen doen? Of voel jij wanneer je eisprong is?



Diana

ik had aan de ene kant ook wel gehoopt dat ik meteen zou zwanger zou zijn



maar aan de andere kant, kan je wel alles op eigen tempo doen als je begrijpt wat ik bedoel

stel je bent meteen zwanger kom je in een hele poespas met vanalles en nog wat terecht, en tuurlijk kies je daar zelf voor, maar goed wat tijd om voor te bereiden is ook lekker, en het natuurlijk zo heel erg om vaak te klussen hahaha :oops:



heb je zelf al getest diana??



ik heb trouwens wel het idee gehad dat ik mijn eisprong ‘voelde’ eerst maandags krampen, en vrijdags een heel klein bloedinkje maar echt zo minimaalmaar als je er idd op gaat letten, dan houdt je lijf je misschien wel voor de gek :evil:



x

Megamindy, toch balen dat de test negatief is!



Diana, dat je oma een mooi leven heeft gehad wil niet zeggen dat je minder verdrietig bent, alleen geef je het misschien sneller een plekje.

="Diana, dat je oma een mooi leven heeft gehad wil niet zeggen dat je minder verdrietig bent, alleen geef je het misschien sneller een plekje.


Ik denk dat dat het is, het heeft een goede plek. Ik geloof ook dat ze nu in een andere wereld is en dat het goed met haar gaat.

Mega Mindy, ik ga waarschijnlijk pas zaterdag testen want mijn vriend heeft toetsen en een positieve test zou hij nu te spannend vinden. Begrijp ik wel. Ik zal ook nergens anders meer aan kunnen denken geloof ik.

Spannend Diana!!

nog 1 dagje te gaan diana :dance:

Heb toch een test gedaan vanmorgen. Negatief.

Neem dan toch aan dat mijn eisprong later was. In dat geval test ik na het weekend nog eens, maar ik verwacht eigenlijk dat ik ongesteld ga worden.



Diana

hoi meiden,



mega mindy, jammer dat de test neg was… maar idd wat je zegt. even tijd om je er op voor te bereiden is ook wel fijn!

ik dacht er van de week aan. stel dat ik nu al zwanger zou zijn, dan lig ik over 9 maanden een kind te baren … lijkt me erg eng en pijnlijk. zeker aan gezien ik ee hernia heb in me rug… die niet operabel is! daar ben ik wel angstig voor… hoe het zal gaan met me rug enz… maar jah ga me nu nog niet druk maken. maar als het nog even zou duren is het ook prima! idd…



spannend diana! we wachten het weekend af…

ik moet nog tot 20 april wachten met eventueel testen… en als het neg. is dan ga ik van die ovulatie testen kopen denk ik!



verder heeft mijn man gisteren bij de bruna van die wens/geluksnijntjes gehad… hij kreeg er 2… van de 24 st die er zijn.

en hij had nijntje nr 2: blije nijntje en nr 20. verrassingsnijntje. en weetje wat er voor spreuk er bij dat nijntje zat??.. ER ZIT IETS BIJZONDERS AAN TE KOMEN… aaahhh. spannend he. zou dit een teken zijn?? of puur toeval… ben niet echt bijgelovig. maar je weet het nooit! haha



ps hoe krijgen jullie die cijferlijnen??? (banners??)



fijn weekend allemaal!!

als je er op klikt dan ga je naar de site en dan kan je er een maken, die kopieer je dan in je profiel, in je onderschrift :slight_smile:

:mrgreen:



zo en ik heb ook maar eens een afpsraak gemaakt bij de dokter voor me pols werd me nou te gek :?

en kan ik meteen vragen hoe en wat me cyclus even tussendoor :slight_smile:



xx

Diana, jammer dat de test negatief was :frowning: