wat goed mega mindy, dat je een afspraak hebt gemaakt!!
bedankt voor de tip! van de banner!
hoe gaat het met de anderen?
tot gauw weer
jammer dat de test nega was diana :hug:
kirsten wat vervelend dat je een hernia hebt, heb je er met je dagelijks leven veel last van ??
die ovulatie testen zijn toch best prijzig ?
xx
Kirsten, ik hoop dat jouw Nijntjes geluk brengen. Wat vervelend van die hernia!
Mega Mindy, wat raar dat je nog steeds niet ongesteld bent, he. Misschien was je cyclus in de war en had je een late eisprong?
Daar hoop ik zelf eigenlijk op. Let intussen veel te veel op mijn lijf. Heb soms zo’n gespannen gevoel in mijn onderrug. Heeft vaag iets weg van menstruatiekrampen. En dan denk ik gelijk: zou het bandenpijn zijn?
Ik ben iig al twee jaar heel regelmatig ongesteld. Bijna altijd 4 weken en soms iets langer. Maar nu dus al weer een week over tijd. Het zou toch best nog wel kunnen…
Heb ook tekenen zoals zere borsten en heel moe zijn. Maar dat heb ik ook als ik ongesteld word.
Raar hoor Diana! Wat ga je nu doen? NOg testen of een bloedtest aanvragen?
Nou een bloedtest lijkt me voor mij een beetje overdreven. Ik heb wel nog wat nieuwe testen gekocht bij de drogist. Heb er nu weer twee. Wil eigenlijk wel morgen testen, maar ik kan beter wachten omdat mijn schoonmoeder er nu is.
Haha ja dan zou ik ook wachten :lol:
mega mindy, ik heb er af en toe last van. moet niet te veel tegelijk doen. dus niet en werken en huishouden op 1 dag… dat is te veel voor me…
ook me werk kan soms zwaar zijn (verpleegkundige) … maar gaat nu al stukken beter dan 1 jaar geleden!
ik ga ovulatie testen kopen van de kruitvat, volgens mij heb je die! kan ook zijn dan ik nog 1 of 2 mnd wacht hoor met die ovulatie testen… weet nog niet. idd wel prijzig.
jammer diana dat het weer neg was. misschien nog aant dgn wachten? of je cyclus is in de war… haha idd ff wachten tot je schoonma weg is
zou ook kunnen dat je teveel op je lichaam let en je daarom niet ongesteld wordt… ik heb ook vaak rugklachten(meer klachten) als ik ongesteld moet worden… maar wie weet!! hoop het natuurlijk voor je.
ik let ook veel meer op me lichaam… maar moet echt mezelf weerhouden om niet elke dag het internet af te struinen. haha
ik ga morgen lekker naar utrecht om daar een wandel route te lopen… van 12,5 … met me man. heerlijk!!
nu zo meteen nog werken… heb nachtdienst… maar morgen ochtend dus lkkr vrij…eerst even slapen tot 11:45 en dan lkkr wandelen!
verder heb ik niet veel meer. wat een lang verhaal he… haha.
groetjes kirsten
MegaMindy, persoonlijk (met inzicht op mijn eerste menstruatie), denk ik niet dat je zwanger bent, maar een lange cyclus. Je lichaam is natuurlijk flink in de war, eerst een stopweek bepaald door een pil, en nu moet je lichaam zelf uitvogelen wanneer deze stop week plaats kan vinden.
Het kan zo zijn dat je nu een 40+ dagen Cyclus heb (in mijn geval 44 of 46 geen idee). En dat het misschien daarna regelmatig word (bij mij 33).
Natuurlijk hoop ik dat je alsnog zwanger bent, ik dacht dat met mijn lange cyclus ook, en ging zelf allemaal kwaaltjes voelen… :oops: :?
Hier neemt de bloeding af, Ik ga niet met oveluatie testen aan de slag, of met mijn temp, ga eerst uit van me lichaam. Ik voelden vorige keer ook mijn ei, en ik voelde me meteen zwanger, wist het zat goed. (bleek ook zo te zijn.). Ik ga niet van uit dat dit weer gebeurt hoor, maar ik moet gewoon even het vertrouwen terug krijgen in mijn lichaam.
Ik wacht nu af hoe mijn cyclus word, met deze opgewekte bloeding.
Ik heb echt maar 1 tussen bloeding gehad in Januari 2010, dat was zo nihil dat het leek alsof ik een schaaf wondje had ofzo.
En nu loop ik praktisch leeg zeg maar. :sick: Dus hoop dat me lichaam zoiets heeft van ‘Ok ik ben schoon’, en dat ik dan normale cyclus van 33 dagen krijg, of zwanger raak ofzo…
Eerst afwachten wat het gaat doen, doet het niks, moet ik over 33 dagen mijn HA weer bellen voor opnieuw primolut.
Diana, balen zeg, negatieve test! :hug:
ik ben ongesteld geworden :dance: haha ben wel blij hoor idd denk gewoon me lichaam die in de war is/was
dus straks even een nieuwe banner maken
was nu 11 dagen over tijd dus ga er van uit dat ik een cyclys heb van 39 dagen voor deze keer
kirsten balen zeg van je rug, maar wel goed dat je weet hoe je er mee om moet gaan! dat scheelt al een hoop
is het dan zo dat je dan weer een primolut kuur moet ? als je na 33 dagen niet meer ongi word??
xx
Goedemorgen,
Toen mijn schoonmoeder weg was heb ik toch weer een test gedaan. Je ziet dan hoe de test de urine opneemt en langzaam over het testvenster loopt tot het controle venster. Ik gelijk tegen mijn vriend: “kijk nu zie ik de schaduw van die streep, dat zag ik de vorige keer ook maar die verdwijnt zo meteen.” En hij zegt:" Dat verbeeld je je." Maar die schaduw werd donkerder in plaats van lichter, dus ik: “schat, schat kom kijken! zie jij het ook?” en hij zag het ook en daar stond gewoon een echte streep die alleen maar beter zichtbaar werd.
:shock: Ik ben zwanger!!! :shock:
Maar hoe lang al? :think:
Ga er maar van uit dat mijn eisprong erg laat was. Heb gewoon terug gerekend wanneer het gebeurd kan zijn. Dan is het echt nog heel pril. Kan ook wel langer zijn. Ik krijg een kerstkindje!
Nu moet het alleen wel allemaal goed gaan! Nu ik weet dat ik zwanger ben ben ik gelijk bang dat er iets mis gaat!
:oops:
Zo moet me even de tijd nemen om alles bij te lezen!! Ben ik een paar dagen druk geweest en al meteen 2 pagina’s erbij. Goed geschreven! Leuk.
PROFICIAT DIANA!!! De 1e die al meteen zwanger is. Super!!! Leuk voor jullie! Hoop dat het goed gaat en dat je niet erg misselijk word enzo, maar je krijgt een kindje!!! :inlove:
Tja, en Megamindy, jammer dat je ongi bent maarja. :roll: Is inderdaad waar dat je lichaam het even zelf uit moet vogelen in het begin. Nu weet je in elk geval een beetje hoe je lichaam het doet.
Kirsten, ik zal de 20e voor je duimen!! Blijft toch spannend, he! Vervelend dat je hernia hebt, maar als je weet hoe je ermee om moet gaan is dat al veel waard, denk ik. Als je goedkoop ov.testen wilt kopen, moet je eens op google zoeken. best veel plekken waar je ze kunt kopen voor nog geen euro per stuk. Ik heb eigenlijk geen idee wat ze bij kruidvat ofzo kosten. Ik heb er zelf ook nooit gebruikt, iemand ervaring hiermee?
Sweet, hoop inderdaad voor je dat je lichaam nu een grote voorjaarsschoonmaak gemaakt heeft en dat je nu wel een regelmatige cyclus terugkrijgt ( of een zwangerschap natuurlijk!! :dance: )
En Tedda, Hoe gaat het verder bij jou? Wanneer verwacht jij je eisprong of ongi?
Hier gaat alles goed, ik verwacht mijn eisprong dinsdag of woensdag, dus moeten we maar eens goed klussen, deze dagen :oops: :inlove:
En verder voor de rest wil ik iedereen een fijne zondag wensen! Wij gaan met mijn schoonbroer, -zus en hun kleine naar een dierenpark. Dus ik hoop op goed weer vanmiddag!
Tot Gauw!!
Diana :shock: gefeliciteerd!! :dance: de eerste van het rijtje! :dance:
Is een lijstje trouwens niet leuk?
Ja zou leuk zijn, ben dus diana, 27 jaar en 20 december uitgerekend. Denk ik.
@Diana wrote:
Ja zou leuk zijn, ben dus diana, 27 jaar en 20 december uitgerekend. Denk ik.
Ik ga er eentje maken vind ik altijd leuk om te doen!
Hoeveelste kindje 1ste toch?
Ja, de eerste.
En nu ga ik even het huis uit. Hang al de hele ochtend rond de computer op dit forum. Ben gewoon onbeschaamd blij!
'T is zo onwerkelijk als dat streepje verschijnt…!
Ja Sweet leuk, een lijstje.
Heb je toch een beetje overzichtje van iedereen bij elkaar.
Ik zou zelf alleen niet weten hoe je dat het beste kunt doen, maar gelukkig weet jij dat wel!!
Bij ons ,2e kindje, NOD is op 28 april.
Ik ben 26 jaar.
Nog meer wat je moet weten?
hoi meiden,
wat veel geschreven weer, leuk!
en DIANA:GEFELICITEERD meid! hartstikke goed!! blijf je wel mee schrijven hier? lijkt me gezellig!
sweetlove, goed dat de bloeding afneemt…
megamindy, goed dat je ongesteld bent geworden! nu kan je lichaam zich opnieuw instellen!
kevertje!, spannend!! voel je vaak je eisprong? is wel makkelijk!
klusse deze dagen!
sweet love, leuk dat je zo’n lijstje wil maken!! zou niet weten hoe dat moet haha.
ik ben 24 jaar gestopt 1 maart. en NOD 20/4 en hopelijk snel 1e kindje!
verder gaan wij niet meer wandelroute doen… niet echt fijn weer! helaas…
zo lekker filmpje kijken met me man lkkr niks doen vandaag! en natuurlijk af en toe op het forum kijken.
fijne dag meiden!
ff testen of me banner het doet!!