En Lente spannend! Wanneer ben je uitgerekend? Kom je misschien ook nog bij de decembermama’s.
Kirsten als je eisprong 4 april was kun je al bijna testen. Voel je al iets? Ik hoop het voor je. Lijkt me heel boeiend werk wat jij doet.
MegaMindy ik hoop dat je pols gauw beter wordt. Is toch wel erg vervelend. Kun je van alles niet meer doen.
Mama van 3 welkom. Als je door de pil heen zwanger word ben je hopelijk ook heel vruchtbaar. Wel rot dat het een miskraam werd. Ik hoop dat het nu beter gaat. Wanneer is je NOD?
hoi diana,
ik ben dan vaak weeig op me maag/buik. en veel hoofdpijn, maar dan heb ik vaker! verder niet veel… ook geen last van mijn (.)(.)… ze zijn al aardig groot van hun zelf dus daar merk ik het niet zo aan…
heb net test gedaan maar neg, had ik ook wel verwacht, maar zo kan ik miss beter geduld hebben tot 20ste.
heb jij al symptomen?
gr kirsten
Lees nu pas de laatste reactie van Kirsten. Jammer van de negatieve test, maar het kan nog hoor! Wanneer zou je uitgerekend zijn? Nog in december? Waarschijnlijk net niet meer, he?
Ik heb de volgende symptomen: pijn in mijn borsten, moe, moe, moe, veel beter ruiken en hittevlagen. Nog niet misselijk geweest gelukkig. Af en toe spierpijn gevoel in mijn rug. Buiten adem na traplopen. Vind het nog meevallen.
ik heb wel meer last van me rug dan anders… dat wel. en wordt wel wat onpasselijk bij vreemde geuren… in supermarkt… maar kan ook omdat ik er misschien zo mee bezig ben…
vruchtbaar dat was ik zeker haha nu afwachten of dat na men miskraam nog zo is
mijn nod = over precies een week…
ik zou dan 29 dec uitgerekend zijn
dus net dec mama! mijn eerste dag van laatste mentruatie was 24/3 en heb cyclus van 28
mama van 3 dan is ook mijn NOD, 1dag eerder dan 20/4
Dan loop je gelijk met Kirsten. Zijn jullie misschien nog net voor het nieuwe jaar uitgerekend?
Hoi allemaal,
bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik inderdaad nog een keer ga testen om te kijken of het streepje meer zichtbaar wordt. Hoorde vannochtend van een kennisje dat haar zwangerschap na 6 wkn niet verder was ontwikkeld (kwamen ze achter bij eerste echo met 10 weken) dat soort verhalen wil je eigenlijk niet horen, wordt ik dan zelf weer onzeker van. Echte klachten heb ik nog niet, een beetje misselijk bij het opstaan 's ochtends en bij tijden lichte buikpijn onder in mijn buik. Uitgerekende datum zou afhankelijk van mijn cyclus lengte nog wel in december vallen. Leuk om zo me te lezen met jullie belevingen en situaties. Hopen dat het zwanger lijstje steeds langer zal worden!
Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus (meestal rond de 31 dagen) dan zou de uitgerekende datum 20 december zijn, mijn dochtertje is van 24 december (2008) :roll:
Lente, goed gepland dus :lol:
Slikte je de pil ofzo?
Hoi Tedski
Inderdaad aardig gepland ja :think: Ik slikte de pil niet, we hebben steeds ‘jasjes’ gebruikt na de geboorte van mijn dochtertje. Mijn man slikt periodes zware medicatie en in zo’n periode en een aantal maanden daarna mochten we niet zwanger worden i.v.m. verhoogde kans op afwijkingen. Nu was er een medicijnloze periode, dus hebben we onze kans benut. Het zou dus echt heel mooi zijn als het inderdaad is gelukt, de volgende medicijnperiode is namelijk alweer aangebroken dus voorlopig zijn onze kansen dan verkeken…
Lente en Mama van 3 welkom bij ons clubje!!
Het breid zich aardig uit zo!
En wat te gek Lente dat je al zwanger bent.
Heb je je kids misschien precies 2 jaar na elkaar. maar ja de kans is natuurlijk klein dat je op de verjaardag van je 1e bevalt. Kun je wel makkelijk samen hun verjaardag vieren :mrgreen: (sorry, ik draaf door) Ben ik nogal goed in, vraag maar aan m’n vriend :lol:
Gaat het verder wel goed met je man? Dat hij zo’n zware medicijnen moet slikken?
Mama van 3 rot voor je dat je een mk gehad hebt :hug:
Hopelijk heb je snel weer geluk voor jullie 4e kindje.
Kirsten, misschien toch wel erg vroeg voor een testje, Maak jezelf ook niet gek, want door spanning kan je menstruatie ook uitblijven, hopelijk krijg je die niet meer :shifty:, maar toch!
Hier alles oke, flink aan het klussen :inlove: want verwachtte m’n eisprong gisteren of vandaag. Heb hem helaas niet echt gevoeld, want ik heb al vanaf zondagochtend erg last van buikkrampen. En kan het ook niet echt thuisbrengen, maar ja dat mag de pret niet drukken.
Ga nu effe lekker douchen, ben net terug van volleyen.
En morgen weer zwemmen met mijn moppie. Leuk leuk.
Groetjes!!
Kevertje, veel plezier met zwemmen!!
Ik hoop voor je dat het raak is!
Lente, wat vervelend dat als het nu toch niet raak is dat jullie kansen dan voorlopig bekeken zijn. Hoe lang mag je dan niet zwanger worden?
Goeiemorgen allemaal,
Zojuist weer een test gedaan en overduidelijk positief, dikke lijn!!
Echt fantastisch dat het is gelukt!! Lichte buikpijn is er nog steeds dus dat is wel spannend.
Tedski (e.a.): zoals ik al schreef was dit onze kans, mijn man heeft zware medicatie i.v.m. een chronische aandoening van zijn darmen. Hij moet nu aan een nieuwe vorm van medicatie voor de komende jaren. We zijn dus echt super blij dat ik nu zwanger ben! Hoe is het bij jou?
Kirsten: ik had ook met de eerste testen een negatieve uitslag, soms is je cyclus toch opeens langer en bij de ene persoon zijn de testen sneller positief dan bij de ander, ik hoop dat je binnenkort positief test!
Kevertje: succes met klussen en plezier natuurlijk!
lente GEFELICITEERD!!!
heerlijk voor jullie…
hier is het iets minder de kleine meid heb weer koorts 40 graden weer rode oortjes en snot verkoude moet vanmiddag naar de huisarts…
ben dood moe ben nu al blij als ik vanavond naar men bed kan hahah
best erg he
hoi meiden,
SUPER lente!! gefeliciteerd, en dat je buikpijn hebt kan er bij horen! je baarmoeder is aen het groeien… echt heel fijn voor jullie dat het gelukt is!!
moeder van 3, suc6 met de kleine! vervelend hoor. wat zei de dokter?
keverteje, lekker dagje gehad met de kleine? lkkr gezwommen?jammer dat je de eisprong niet heb gevoeld… suc6 met klussen
ik heb vandaag geslapen… omdat ik nachtdient heb. best redelijk geslapenvan 8:30/15:30, aant x wakker, maar minder dan voorheen.
hoe is het met de andere meiden?
nog ongeveer 5 dgn en dan weet ik meer, spannend hoor! maar ik ga er maar van uit dat ik ongesteld ga worden… kan het alleen maar meevallen.
tot gauw
xx
de dokter zegt dubbele oorontsteking dus antibiotica kuur voor de 2de x…
en verder ja door de pijn kan ze die koorts hebben die onderdrukken door 3x per dag een zetpil te geven…
hopen dat het snel aanslaat want dit sloopt je echt nu slaapt ze gelukkig wel lekker dus hopen dat ze dat vannacht ook doet
Lente, nogmaals gefeliciteerd! Echt een super timing dus!
Mama van 3 wat rot voor je kleine meid, hopen dat ze snel opknapt en zich beter voelt.
Wel fijn dat ze slaapt, dat scheelt een heleboel!!
Dan slapen ze zich er een beetje doorheen. Hoe oud zijn je kids?
Ik heb een leuke dag gehad, Lekker gezwommen. M’n moppie vind het heerlijk om door het water te gaan, dus elke week weer suc6 gegarandeerd.
Om me heen hoor ik steeds weer meer meiden die zwanger zijn, en dan heb ik echt een binnenpretje.
Zo van, hopelijk hoor ik daar ook snel weer bij.
Dus nu maar dat ons geklus z’n vruchten heeft afgeworpen (letterlijk en figuurlijk :lol: )
Geduld is een schone zaak!!
Zo, nu ga ik even koken, en vanavond nog even naar m’n schoonzusje die is jarig! Tot gauw.
men kids zijn 10 3 en 11 maanden
Hallo Allemaal,
Ben echt heel blij voor Lente en ik duim heel hard voor iedereen die nu vlijtig aan het klussen is. Kirsten en mama van 3: hopelijk is het gelukt!
Wat vervelend van je zieke dochter “mama van drie”. Ik hoop dat ze gauw weer beter is.
Heb vandaag nog eens getest en ben dan gewoon weer verbaasd als de streep verschijnt. Was ook gelijk mooi duidelijk. Was net voor het eerst een beetje misselijk :think: . En heb de hele dag ontzettende honger. Ik kan wel de hele dag blijven eten. :lol: