hooi meiden
wat een verhalen weer gezellig
hier was met ongi aan het afnemen dinsdag, woensdag wweer wat meer en vandaag helemaal weg
dus we gaan weer aan de slag :lol:
deze week drukke week gehad savonds steeds weg, dus vanavond hebben we lekker avondje met zn tweetjes :inlove:
vervelend mama van 3 dat je dochtjes oor onsteking heeft is altijd zo vervelend bij die kleine ukkies
(k werk zelf met kinderen van 1,5 tot 2,5/3 jaar)
LENTE gefeliciteerd :mrgreen:
jullie hebben echt geluk als ik het zo lees… de vorige keer wat je toch ook zwanger tussen door dat je man gestopt was met medicatie
jullie meiden worden december mamas leuk
x
Lente, gefeliciteeerd!!
Maart was een vruchtbare maand denk ik!
Mama van 3 wat naar dat je dochtertje ziek is
Diana, grappig dat je nog eens getest hebt.
hoi meiden,
mega mindy, fijn dat je niet meer ongesteld ben… fijne avond vanavond :inlove:
kevertje, ik hoor idd ook steeds meer dat vrouwen zwanger zijn. hihi…
plezier deze dagen/weken
diana, leuk dat je weer gestest hebt!! lijkt me idd fijn om het nog een keer bevestigd te hebben dat je echt zwanger bent! :lol:
wel balen dat je misselijk begint te worden, hopelijk is het maar ff!
mijn zus heeft in hele zwangerschap maar 1 x gespugd. verder niet en niet misselijk…
fijne avond dames! ik ga morgen middag weer even op forum kijken… als ik wakker ben… rond 16:00…
xx kirsten
Kirsten, ik ben bij mijn dochter nooit misselijk geweest. Alleen echt vreselijk moe, niet te filmen.
Hoi allemaal
Moeder van 3: vervelend zeg voor je dochtertje! Ik hoop dat ze snel opknapt en vannacht goed kan slapen, is voor jou ook wel zo prettig!
Diana:leuk om jouw zwangerschapskwaaltjes te lezen! De lichte misselijkheid herken ik wel, moeheid nog niet, maar de honger wel! Heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gehad, echt enorm! tot en met de 8ste week en toen sloeg het om, kreeg ik knallende hoofdpijn en kon ik geen warm eten meer ruiken! Benieuwd hoe dat nu zal gaan
Kirsten: spannend zeg nog een paar dagen, ik hoop echt voor je dat je positief test! zou geweldig zijn!
Mega Mindy: we hebben inderdaad ontzettend veel mazzel gehad, vorige zwangerschap speelde deze medicatie nog niet ,maar ik had er wel in een eerder berichtje over verteld, omdat onze kansen zo beperkt zijn ervaar ik dit echt als een wondertje! Fijn dat je menstruatie weer is gestopt en heeeel veel succes!! Mag ik ook in het lijstje of kan dat niet meer? Uitgerekende datum is (volgens eigen berekening) 20 december en ik ben 30 jaar.
Hoi ik heb net geprobeerd een banner te maken, komt die nu steeds automatisch bij een nieuw bericht of moet je daar nog iets speciaals voor doen?
Lente, natuurlijk kan je wel in het lijstje! Maar ik zou even een pb’tje sturen.
Ik vind het trouwens een beetje vreemd om een Lente in ons groepje te hebben. Niks te nadele van jou, maar bij de septembermama’s heeft een van de meiden een kindje bij de geboorte verloren die heet Lente. Dus is altijd een beetje gek om die naam te zien.
@Tedski wrote:
Ik vind het trouwens een beetje vreemd om een Lente in ons groepje te hebben. Niks te nadele van jou, maar bij de septembermama’s heeft een van de meiden een kindje bij de geboorte verloren die heet Lente. Dus is altijd een beetje gek om die naam te zien.
:hug: Ik snap je gevoel…
wij hebben op het kdv een meisje en die heeft op mijn verjaardag een zusje gekregen, Lenthe. Blijkt dat dit meisje een hele moeilijke start heeft gehad en zelfs gestopt is met ademen. Ze hebben haar zelfs moeten reanimeren. Gelukkig heeft ze het wel gehaald
Lente we zijn dus op dezelfde dag uitgerekend zie ik!
Chantal, dat is inderdaad ook wel heftig zeg
@Tedski wrote:
Chantal, dat is inderdaad ook wel heftig zeg
Kun je je nog herinneren dat ik een meisje in de groep heb die op mijn uitgerekende datum is geboren en die ook Tycho’s meisjesnaam heeft? Lenthe is dus haar zusje…
Bizar zeg!!
Maar is Lenthe dit jaar geboren?
Ja 2 weken geleden dus…
Hoi allemaal
Las jullie berichtjes over de beladen naam lente. Ik snap dat dit confronterend is. Ik heb de naam zomaar gekozen omdat ik niet onder mijn eigen naam wilde (voor het geval iemand dingen combineert). Ik heb mijn naam gewijzigd in AE!
Maar dat had ook niet gehoeven hoor! Het is voor mij minder beladen dan de septembermama die het overkomen is, maar ik vind het altijd vreemd om het te lezen.
hoi AE
in je profiel kan je je de banner zetten
nou ik ga naar me bed toe meiden morgen weer naar de barrels haha
krabje jij werkt ook op een kdv ? wat leuk zeg wat voor groep ??
xx
@MegaMindy wrote:
krabje jij werkt ook op een kdv ? wat leuk zeg wat voor groep ??
xx
Ik werk in een flexibele verticale groep. Erg zwaar en druk maar ontzettend leuk!!!
Jij dan?
ik werk op een dreumes groep (geen flex opvang)
is ook erg leuk hoor
nog maar 8,5 uur werken en dan weekend :dance: