waarom lukt het me niet om een banner neer te zetten
Hoi MegaMindy, dank je voor de tip van de banner en Tedski, het was geen moeite hoor om de naam om te zetten. Bleek later zelfs dat het niet eens mijn profiel was! Ik had problemen met aanmelden en had een mailtje gestuurd naar de beheerder van de site, die heeft toen mijn profiel geactiveerd, maar blijkbaar die van iemand anders, toen ik wijzigde las ik namelijk gegevens die helemaal niet van mij zijn! Dus direct twee vliegen in een klap!
Vandaag heb ik geen last gehad van de zeurderige buikpijn die ik een paar dagen had, dus dat is mooi. Heb wel ontzettende honger!
Hoe is het met jullie?
hoi meiden.
hier geen bijzondere dingen! nog 4 daagjes!! en ik heb heerlijk geslapen overdagā¦ van 8:45/16:45! best veel!
AE, fijn dat je niet zo last hebt van je buik. wel lastig dat je zoān honger hebtā¦
scu6!
hoe is het met de andere meiden?
verder geen bijzonderheden!.
tot gauw meiden! fijne avond
gr kirsten
Hoi AE, je hebt nu zelfs een dubbele banner. Ik lees dat jij ook zoān honger hebt, dat heb ik dus ook. Voor het laatst gehad toen ik 8 was of zo. Toen mochten we van mijn moeder altijd maar vier boterhammen en dan zeiden we telkens weer dat we er nog maar drie hadden gehad. Ik kom uit een gezin met 5 kinderen en op een of andere manier werkte dat smoesje altijd omdat ze niet bijhielden wie nou wat had gegeten.
gezellig dat er al wat meiden zwanger zijn :mrgreen:
zo snel kan het dus gaan
hoop dat het voor een aantal van ons deze maand ook raak is
dus dames (en ook ik zelf haha ) veel klussen
hier vannacht de kat die ziek was/is
hij heef gister wat van een soort van smeerworst/pate gekregen en bij nader inzien toch niet zo goed idee :doh: :eh:
vannacht alles onder gespuugd, beestje liep leeg uit zn neusje en mondje
arme schattebout, ff de dieren arts gebeld , hij moest wat eten en drinken, maar dat doet hij nog niet dus als hij slechtzou worden moesten we heen. maar kost dan meteen ff 50 euro om alleen te laten zien + wat er dan nog bij komt voor spuitjes etc.
net ff gekeken gaat beter met hem, allen hijs nog wel zielig, piepen als je hem oppakt,
hoop dat ie straks wat gaat eten en drinken, dus heb maar beetje rijst voor hem gekookt is licht, en misschien voelt hij dan zich wat beter
zo zielig onze poes nu
Megamindy wat vervelend voor je poes. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop.
Diana, die honger is wel vervelend he? Ik had het bij mijn dochter ook zo erg. Kon het eten ook ĆĀ©cht niet uitstellen! Als ik honger had MOEST ik eten :lol:
Goeje middag dames,
En iedereen leuke weekendplannen?
Of iedereen aan het klussen? In de tuin, binnenshuis of ergens anders :inlove:
Megamindy,
Wat vervelend dat je poes ziek is. Altijd vervelend als zoān beessie niet duidelijk kan maken wat er aan de hand is. Hopelijk was het idd alleen het eten en is het snel over.
We hopen inderdaad dat het deze maand voor nog meer dames raak zal zijn.
Ikzelf heb nog niet het idee dat er iets gebeurd is deze week, maar wat niet is kan natuurlijk nog komen :shifty: .
Nog 1,5 week afwachten en dan weet ik meer, maar ik moet het nu even van me afzetten, maar dat is wel moeilijk hoor.
Voor jou Kirsten word het toch alweer steeds spannender, komende week weet je waar je aan toe bent. We zullen voor je .
En voor AE en Diana, jaja de zwangerschapskwaaltjes beginnen dus al te komen, zo weet je tenminste zeker dat de hormonen goed hun werk doen!!
En is het erg moeilijk om je mond :silenced: te houden? Of heb je ms al aan iemand verteld?
Nou tot gauw, meiden!!
Kevertje, spannend hoor, dat wachten weer. Hoe bedoel je dat je niet het idee hebt dat er wat gebeurd is deze week? Een eisprong of een bevruchting?
Hier de plannen: aan mijn scriptie werken, maar ben allerlei mogelijke dingen aan het doen om het maar niet te hoeven doen :roll:. Onze dochter is dit weekend bij mijn ouders. Gisteren hadden we een bruiloft en vanavond gaan we uit eten en naar de bios. Morgen gaan we haar weer halen.
@Tedski wrote:
Kevertje, spannend hoor, dat wachten weer. Hoe bedoel je dat je niet het idee hebt dat er wat gebeurd is deze week? Een eisprong of een bevruchting?
De eisprong denk ik wel dat geweest is aangezien ik toch een dag of 5 flinke buikkrampen heb gehad, maar een bevruchting vraag ik me af, omdat ik dus niet precies weet wanneer mān eitje gesprongen heeft :lol:
Voor welke opleiding moet je een scriptie maken Tedda? Als je eenmaal begonnen bent, schiet het wel al op, dus hup!! Aan het werk met jou!!!
En dan vanavond lekker relaxed met je hub naar de film om af te schakelen.
Ik doe deeltijd de Pabo. Heb wel al een baan in het onderwijs en verdien gelukkig niet slecht omdat ze gekeken hebben naar hoeveel ik bij mijn vorige werkgever verdiende, maar ik kan ook nogmaar 1 trede groeien in de schaal waar ik in zit, dus moet wel even mijn diploma halen
Kevertje@ kan moeilijk mijn mond houden. Twee zussen weten het al en mijn beste vriendin. Verder houd ik het nog even stil. Als het luktā¦
Tedski@ Leuk dat jij de pabo doet. Ik werk ook in het onderwijs. Heb een groep 4. Waarover doe jij je scriptie?
Diana, je had het geschreven inderdaad op een VRije school toch?
Ik doe mijn scriptie over NIO vs Cito als eindtoets tbv advisering voor het voortgezet onderwijs.
hoi meiden,
megamindy, vervelend dat je kat zo ziek was/is! hopelijk gaat het gauw beterā¦
kevertje, ik heb niet echt weekend plannen. ik moet nog steeds nachtdiensten doenā¦ heb er 5. nu begin ik aan de 4de vannacht, dan nog zondag nacht eentje en dan ff vrijā¦ ik kom eind van de middag uit bed en dan s avonds doe ik niet zo veel meer1 lkrk bankhangen en tv kijken, boek lezen enzā¦ mijn man staat nu te koken ā¦ heerlijk!
ik hoop dat er bij jou ook iets gebeurd is ā¦ en dat het klussen zijn vruchten heeft afgeworpenā¦
ik kan me goed voorstellen dat hetw achten vervelend isā¦ en moeilijk, had ik ook! en nog steeds hah. het scheelt dat ik moet werken, dan heb ik wat afleidingā¦ anders zit ik alleen maar op het internetā¦
suc6! we duimen voor je
tedski, veel plezier vanavondā¦ nog gelukt met je scriptie?
goed en leuk dat jullie ondanks de kleine lkkr nog uitgaan! dat ben ik ook later van plan 1 x in de 6 weken of zo ff samen weg/uiteten etc
diana, snap dat je moeilijk je mond kan houden. zou ik ook hebben hihi. vervelend van die hongen diana en AE! suc6 meiden
hoe is het met de anderen? fijn weekend??
tot gauw meiden, moet gaan eten!!
xx
nou gelukkig is het met de kat weer beter, vanmiddag was ie opeens weer beter
gelukkig maar dat ik naar de arts ben gweest dan
straks lekker bankhangen met me lieverd, en dan morgen nog van het weekend genieten
xx
Zouden jullie mij willen pbā en met de updateās voor de lijst, ook als je er nog niet op staat.
Ik wil weten, naam, leeftijd NOD.
Als je zwanger bent, Naam, leeftijd, hoeveelste kindje, en uitgerekende datum.
Sorry dat k het zo laat afweten, ben echt :sick:
:hug:
ziek ??
sweet love, we hebben je idd gemist! beterschap!:hug:
misschien ben je wel zwanger?!
megamindy,
fijn dat je kat weer beter is!!
gr kirsten
Nee, zit niet zo lekker in mijn vel. Druk met Riley die onwijs driftig is.
En werk wat ik weer moet gaan beginnen.
Sweet-Love, wat naar voor je. Lastig hoor die driftige dreumesen :hug: