hoi meiden,
kevertje: GEFELICITEERD!! super joh
hier gaat alles goedā¦ met me teen gaat het ook steeds beter! vanmiddag nog een huis bekijken in berkelā¦
en helaas nog niks gehoord van de evntuele koperā¦ hopelijk vandaag nog anders morgenā¦ hopelijk.
29/5 is mijn nod. ik ben benieuwd. heb geen idee. niet veel geklusd tijdens mij eisprong geloof ik :s. heb geen gevoel nog dat ik ongesteld ga worden. wel van de week in de auto kots misselijk. en ben best vaak duizelig. ff afwachten maar.
nu ben ik de enige die nog niet zwanger isā¦ maar is niet zo ergā¦ heb geen haastā¦ en misschien is het wel zoā¦
weet niet wanneer ik test ga doenā¦ was vorige maand ook 12 dgn overtijd, dus als ik nu snel ga testen. stelt het me denk weer teleur.
ben wel echt blij voor jullie hoor!! geniet ervan!
xxx
Jeetje wat gaat het hard en goed bij jullie!! :inlove:
Zwangeren, gefeliciteerd!!! :inlove: Geniet er van hoor!
Kevertje, wat goed!!! :dance: Gefeliciteerd!!
hoi meiden !
kheb lijstje in heteerste topic gezet hoor
en de verloskundige gebeld, gelukkig kreeg in degene met wie ik mailde aan de tel. dus hoefde ik niet alles uit te leggen
17 juni mag ik heen
en word dan ook meteen echo gemaakt, dus hoop ook fotoātje mee
we wilden eigelijk pas met 12 wkn zeggen tegen de ouders alleen, maar denk dat het toch wel na die echo word, is toch wel fijn als ze het weten.
kirsten, gewoon doen wat goed voelt, en als je test weet je wel waar je aan toe bent toch ?
kevertje, spannend jij 1week na mij naar de VK spannend he
een van me collegaās die wist dat we bezig waren, en ze vroeg vande week en ben je al aan het broeden ?! naja toen kon ik niet meer liegen haha
ik heb verder nog geen kwaaltjes ofzo, buiten dat ik veel moet plassen
en dat ik zo slecht slaap, eerst te warm dan te koud, dan lig ik niet goed, moet ik weer plassen, weer koud, dan weer te warm moet ik weer plassen, en zo gaat het maar door tot een uur of 2 en dan val ik in slaap echt zo vervelend
en me broek zat na het eten vanavond strak, en me buik is gewoon opgezet na het eten :shock: :eh:
hallo zwangere meiden
hoe is het met jullie??
mega mindy, vervelend dat je zo lecht slaaptā¦
hier nog geen duivels gezienā¦
spannend. hoop dat ik jullie een hand kan geven van de week!
fijn weekend nog
gr kirsten
hoi kirsten
spannend hoor
gister was je NOD toch ? wanneer ga je testen??
xx
Oh ja Kirsten, dat zou echt te gek zijn!!
Ik zal voor je . Dan zijn we echte een supersnel groepje!!!
Megamindy, de kwaaltjes komen me bekend voor. Veel plassen, en slecht slapen. Ik denk dat dat ook komt doordat ik het weer zo spannend vind en over van alles lig na te denken sānachts.
Ook heb ik sinds gisteren wat last van buikkrampen, ik hoop dat dat geen slecht teken is. maar ik ga er maar niet vanuit.
Tedski, Hoe gaat het met jou verder?
Diana, jij heel veel succes met je echo morgen, we willen wel fotoās zien in het showforum!!!
En mamavan3 en Ursula, Waar zijn jullie???
En Ae met jou ook nog alles oke?
Straks vertellen we het aan onze ouders, en dan wachten we op de echo voor we het verder vertellen.
Dat is nog maar 3,5 week dus dat moet wel lukken! Heb nu al de kriebels voor vanmiddag!!
:lol: :lol: :lol:
Heerlijk he! Net zwanger zijn! Wacht maar tot de hormonen toeslaan! Hihihi!
Oh wat kijk ik uit naar de twaalf weken mijlpaal. Hoop echt zo dat ik dan minder misselijk ben!
En dan maak ik het ook openbaar. Eindelijk geen geheimzinnigheid meer.
Hier gaat het goed hoor. Ben alleen nog steeds erg moe. Dacht van de week dat het minder werd maar niets is minder waar ā¦
Kirsten, spannend hoor! Wanneer ga je testen?
Kevertje, ook spannend voor jou.
Ik had vorige week ook een nacht echt vreselijke krampen, moest het gewoon wegpuffen en dacht dus alsnog een miskraam te krijgen, maar daarna was het over, geen bloed gezien en verder niks dus ik ga er maar vanuit dat het goed is.
ik had vanmorgen ook wat krampen, maar verder geen bloed ofzo
miss is het wel dat je baarmoeder groter word ofzo ??
kirsten wel ons laten weten hoor als je getest hebt ! :mrgreen:
van het weekend waren we bij kennissen geweest, had ik een taartje, was echt heel lekker maar toen ik op de helft was werd ik toch misselijk, kheb maar gewoon door gegeten en later was het wel weer over
hebben jullie ook dat je dingen opeens heel sterk ruikt?
ik wel in ieder geval
gister zat ik tv te kijken, was een stukje waarbij iemand moest huilen, en toen voelde ik het bij me zelf ook prikken :think: :oops:
ik d8 echt bij mezelf wat ik dit nou weer haha
en diana wel showen hoor !!
nou ik ga moet nog ff wat spulletjes pakken en dan naar me werk
doeii
Diana. dan nog effe volhouden!! En Tja, die hormonen. Mijn vriend noemde ze mormonen. Dat geeft een beetje weer wat een āplezierā ik er de vorige zwangerschap van gehad heb
Tedski, wat een nare ervaring, je bent je zeker doodgeschrokken :shock:
Gelukkig dat het goed is gegaan!
Megamindy: Dat zou ook wel kunnen, denk ik. En ja die kwaaltjes, ze blijven nu komen!! Hoort erbij zullen we maar zeggen!
Kirsten, En en en en en???
Hier hebben we het gisteren verteld tegen onze ouders.
Ze waren alle vier net hier toen onze kleine wakker werd, perfecte timing dus. Ik haar uit bed gehaald en met :shifty: trillende handen haar t-shirtje aangedaan met " Ich waer groeate zus!!" :inlove:
Voorzichtig en supernerveus de trap afgelopen en haar in de kamer gezet.
Blijft ze ook nog even achter de bank staan zodat ze niks konden zien. Op een gegeven moment liep ze dan toch de kamer in.
En iedereen was gewoon aan het vertellen enzo.
Ik zie mijn moeder op het shirtje kijken en steeds verder naar voren leunen, zo van zie ik dat nou goed? :shock:
Toe las ze het hardop, en de rest ook kijken natuurlijk. :inlove: :inlove: Whaaaaaaaaaaaah, echt waar??? Leuk leuk leuk!!!
Wanneer ben je uitgeteld, en ben je al misselijk en, en ,en!
Mijn moeder zei meteen, oh dan krijg jij er een zusje bij, tegen onze mop.
Hoezo mam? Ja zegt ze volgens mij krijg jij alleen maar meisjes!!
We zullen zien!!:lol:
Het was in elk geval erg leuk. En nu nog 3 weken :silenced: afwachten tot de echo, en dan mag de rest het ook weten!!
Zit nu nog na te genieten van gisteren!!
:lol: :inlove: :lol: :mrgreen: :lol: :inlove:
moet over een half uur/kwartiertje weg naar de vk. ben wel een beetje zenuwachtig. leuk leuk leuk!
kevertje wat leuk gedaan! misschien een domme vraag :oops: maar is dat fries? ben daar niet zo bekend mee.
kan echt haast niet wachten. hihihi. hopelijk een mooie foto om te showen.
we hebben geen showforum, he? dus dan maar hier:
De kaakjes en de wervels zijn goed te zien en een lief neusje!
Het kindje was heel bewegelijk! Allerlei drukke armbewegingen. Ik kon zelfs vingertjes en teentjes zien.
De cyste is gegroeid. Dus over 4 weken nog een echo. Volgens mij 28 juni. Ach ja.
Waaw, Diana Goeie echo, :inlove:
En al echt een klein babietje, wat schattig!!! Fijn dat alles goed was
Wel vervelend dat de cyste gegroeid is. Hopelijk valt dat allemaal wel mee, maarja dat moet je afwachten.
We hebben wel een showforum.
Misschien een idee, Megamindy om een linkje op de 1e pagina te zetten?
En nee dat is geen Fries, maar Limburgs :lol: Maakt niet uit.
Groetjes!!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87691
dit is um
d8 dat ik het er al tussen had gezet toch nog niet dan :?
diana wat vervelend dat die cyste gegroeid is, wat gaan ze er aan doen? of hebben ze nog niet over gehad?
en wow wat een mooie echo :inlove:
kirsten wanneer horen we wat van jouw !?!?
ff de verzekering gemaild hoe en wat er vergoed word, omdat ik geen zin heb om straks rekeningen achteraf te moeten krijgen, werd er alleen niet wijzer van, naja ik vraag anders wel ff bij de VK dan
hoi meiden,
nu 3 dgn overtijd. ik ga zaterdag pas testen denk ik!
dus nog ff wachten meiden haha
kevertje, leuk dat jullie het hebben verteld en je het tshirtje kon gebruiken! leuk hoor!
diana, mooie echo foto diana! leuk! wel balen dat die cyste groter is gegroeid. wat nu?
ons huis is gisteren VERKOCHT!! wel onder voorbehoud, ivm hypotheek van de koper. maar dat is altijd.
dus wel echt super. nu woendag met de makelaar naar huis in berkel kijken voor 2de keer. echt super huis!!
zo nog ff werken en dan morgen weer nachtdienstenā¦ lkkr!
suc6 dames met alle kwaaltjesā¦ wel vervelendā¦
tot gauw en laat het jullie weten zodra ik het weet of ik wel/niet zwanger ben. durf het eigenlijk niet te hopen. me cyclus zal wel weer langer zijnā¦
gr kirsten
Kirsten, wat goed dat jullie huis verkocht is!! :dance:
Oh Kirsten, wat fijn dat jullie huis verkocht is!! Echt super.
Wat goed dat je kunt wachten tot zaterdag :shock: zou mij niet lukken. Ben te ongeduldig geloof ik!!
Veel plezier met jullie 2e bezichtiging en mijn duimen draaien voor je!!!