Waaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!
Gefeliciteerd!!! :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen:
Leuk leuk leuk!!!
Ik hoor wel wat ik in het lijstje kan zetten!!!
:mrgreen:
ik ben nog steeds een beetje geschrokken hoor haha :oops: :shifty:
heb al tien keer gekeken net,
even gekeken als het zo is dan wanneer ik uitgerekend ben, denk zelf dan 27-1
maar als ik dan een ticker wilt maken zegt ie 4 wkn, maar mn eisprong was 6-5 dus dan ben ik nog maar 2 wkn
nou in ieder geval we gaan eerst even van de :shifty: :shock: schok :shock: :shifty: bij komen, en na het weekend dan ga ik wel even kijken je hoort nog wel van mij
De ticker telt vanaf 2 weken voor je eisprong, normaal is dat dan de 1e dag van je vorige ongi, maar omdat die bij jou langer was dan normaal, weet ik niet goed hoe die dat telt. Maar de 1e 2 weken van je zwangerschap ben je eigenlijk nog niet zwanger. Dus die 4 weken kan goed kloppen!!!
Leuk voor jullie!!!
oeh leuk! gefelicteerd megamindy!
Had eerst over dat dunne regeltje heen gelezen en snapte dus de reactie van kevertje niet meteen. Moest toch nog eens goed kijken!
En het klopt hoor, als de embryo twee weken oud is ben je vier weken zwanger. moest ik ook even aan wennen.
Ik ben nu 10 weken en op het hoogtepunt van de hcg. heb vanmorgen brinta gegeten en ook gelijk weer uitgekotst. Probeer het nu met een glas cola. Mijn maag kan echt niets hebben. Als er wel iets in blijft zitten duurt het uren voor het verder gaat naar m’n darmen en heb ik een pijnlijk gevoel in mijn maag. Ben blij dat het van nu af aan hopelijk langzaam weer minder wordt.
dankje
naja ik tel gewoon lekker van af 6-5
vervelend dat je nog steeds misselijk bent enzo
je kan ook de brinta gewoon wat dunner maken ? zo drink ik het meestal
wanneer moet ik eigenlijk de verloskundige gaan bellen ??
jeetje allemaal dingen waar ik nog niet echt naar gekeken en over na gedacht heb
straks maar even lezen
nou fijne dag nog meiden, ik ga straks lekker in me tuintje in de zon zitten als ik de commode die mijn mannetje zelf heb gemaakt heb geverfd, hij wil namelijk alle babymeubeltjes zelf maken, dus als alles af is krijgen jullie een foto
x
Hallo,
Diana, denk maar zo, nog een week of 2,3 dan is het hopelijk voorbij! Van m’n 1e zwangerschap ook echt iedere dag misselijk en spugen. Precies met 3 maanden was het over in 1 klap. Dus hopelijk bij jou ook zo.
En Megamindy, al een heel klein ietsiebietsie beetje gewend aan het idee dat je over een week of 36 een kindje in je armen hebt :inlove: :inlove: :inlove: .
Kan me voorstellen dat je je nu afvraagt wat er allemaal moet gebeuren. Je zou deze week al naar de verloskundige kunnen bellen voor een afspraak en waarschijnlijk krijg je daar wel een boekje of folder waar instaat wanneer je wat allemaal moet regelen. Ook leuk om mee bezig te zijn hoor.
En hoe is de commode geworden? Ben wel benieuwd hoor!!!
En waar zijn alle andere dames??? We willen weten hoe het met jullie gaat!!!
Hier kriebels in de buik, had gisteren een ontzettend opgezwollen buik en de laatste dagen steeds vaker krampjes. Wat zou het zijn??
Ik wil al een test doen, Ik heb testen in huis die je al vanaf 4 dagen voor je ongi kunt doen maar m’n vriendje houd me de hele tijd voor de gek. Wat voor test? Een IQ-test of wat bedoel je hahahahahaha.
Ik wacht maar netjes mijn ongi af morgen.
Vandaag hebben we een familiedag gepland en lekker de hele dag buiten, komt dat goed uit met dit weer.
Fijne pinksterdag nog allemaal en tot gauw.
hoi
Spannend hoor kevertje, ik had donderdag me NOD maar pas zaterdag getest, omdat ik steeds kleine beetjes bloed had tussen door, nu trouwens ook af en toe nog eens. gewoon nog 1 dag afwachten dat red je wel toch
ik heb even gekeken op de site van de verloskundige waar ik wil
( heb 2 keuzess hier, of inziekenhuis, of een praktijk, Ik ga voor die praktijk er werken een paar mensen in het ziekenhuis die ik ken en die dicht bij ons staan en om nog meer redenen heb ik zoiets van maar niet daar :lol: )
maar op die site stond
zwangerschapsduur van 6-8 weken contact met ons opnemen. De eerste afspraak vindt plaats bij een zwangerschapsduur van 10-12 weken. Heeft u in deze zwangerschap bloedverlies (gehad),ooit eerder een miskraam gehad, of komt u in aanmerking voor prenatale diagnostiek, dan is het mogelijk om al eerder bij ons op controle te komen.
en ik heb ff dan via hun gerekend, en daar stond dat ik dan 27-01-2011 uitgerekend ben, dus ik doe over 3 wkn gewoon nog een test, en ga ik wel bellen
of moet ik nou eerder bellen ? omdat ik gewoon af en toe wat bloed heb?
ik zal binnen kort even een foto maken van de commode
ik heb trouwens verder nog geen dingen die verandert zijn aan me lichaam :S
ik zei gister nog tegen me mannetje, vorige keer dat ik 10 dagen overtijd was had ik echt het gevoel van nou is het zover zere (.)(.) en andere kleine dingetjes die anders zijn, nu heb ik nergens last van
hoi meiden,
mega mindy GEFELICITEERD!! super joh! echt snel hoor!
geniet ervan!!
kevertje: zelf hebben we aant huizen op het oog. we gaan vande week nog naar 2 huizen kijken. in berkel en rodenrijs en vlaardingen
met me teen gaat het gelukkig veel beter. af en toe met bepaalde houding/beweging pijnlijk.
concert was erg leuk… wel jammer dat we moeten staan… erg vervelend met me rug zo lang staan. maar jah…
dat is idd lkkr werken haha! wel leuke dingen doe je met je groep!
spannend morgen je NOD. ik duim voor je!
diana, vervelend dat je nog niet lkkr bent. hopelijk gaat het nu wat beter, nu je op de top van HCG bent!
ik ga vannavond weer werken. heb weer nachtdiensten… alleen me man is nogal sagie… ws door me nachtddienst maar hij zegt niet wat er is… ik laat hem maar f fmet rust vannavond… als ik elke keer vraag wat er is wordt het alleen maar erger. maar leuk is ander… :S
hopelijk horen we morgen of ons huis verkocht is!! of woensdag…
suc6 meiden!! en tot gauw!!
Hoi megamindy ik zou gewoon lekker bellen naar de vk. al hoef je je misschien geen zorgen te maken over dat bloed, is toch echt fijn als je eerder langs mag komen. het duurt anders eeuwig!
Kevertje ik ben echt superbenieuwd morgen testen! :dance: :dance:
Ik heb me voor morgen ziek gemeld. heb echt alles uitgekotst wat ik heb gegeten. En bovendien ook diaree. Ben helemaal leeg. ben ook weer 1,5 kilo afgevallen. Mijn kleine teert op mijn reserves en die zal het wel goed hebben, maar ik ben helemaal uitgeput. Morgen maar weer bellen voor emesafene.
Ben vanmiddag wel even heerlijk wezen zwemmen. Voelde me toen ook goed. Mijn bikini is wel veel te klein, vooral mijn borsten zijn te groot, haha. En heb zo’n bobbel in mijn onderbuik.
Toen ik thuis kwam was mijn energie gelijk weer weg, maar heb wel even bewogen en genoten van het weer.
Diana
Ik heb even heel globaal gelezen (laptop is bijna leeg).
MEgamindy, gefeliciteerd!!! :dance:
Wat goed zeg!!! Je krijgt 2 weken cadeau in een zwangerschap omdat ze beginnen met tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie en ze gaan dan uit van 28 dagen.
En ik zou gewoon nu al bellen. Bij mijn vk stond datzelfde zinnetje op de website en ik zat er bij Josephine mooi met 8 weken al. Gelijk formulieren meegekregen voor de echo’s en toen kon ik gelijk een afspraak maken (wat al niet heel erg makkelijk meer ging). Dus gewoon lekker bellen! Je hoort vanzelf wanneer je moet komen.
O ja, en denk ook aan moeders voor moeders! Als je daar aan mee wilt doen ten minste
Nynke, spannend voor jou dus!!
Hoi meiden!
kevertje spannend :D:D :dance:
ik doe over paar 2,5 nog een test en dan daarna ga ik wel bellen (zeg ik nu miss over een paar dagen dat ik dan denk ik bel haha,bij ons bij de vk, las en hoorde ik dat je pas met 10 wkn ofzo mocht komen, naja misschien bel ik morgen toch wel even,
ik vind aan de ene kant zo vroeg, is nog maar 4 wkn snapje ?
diana wat vervelend zeg hopelijk gaat het snel wat beter met je
en ik heb me net ff aangemeld bij moeders voor moeders, even kijken hoe en wat, en of er bij mij in de regio ophaal dienst is, dus dan zal ik het vanzelf wel horen
Megamindy, ik heb het bij Josephine ook met 4 weken gedaan hoor, dat bellen. En nu met vijf weken. Je hoort vanzelf wanneer je mag komen, en als het pas bij 10 weken is dan staat de afspraak toch vast?
goeiemorgen,
ik heb gister avond even de verloskundige gemaild, dat kon ook
kon al met 6-7 wken langs komen, maar het is niet iets dan MOET
meer om gerust te stellen, nou heb ik verder ook niet meer bloedverlies gehad, dus ik wacht het gewoon af.
Tedski, ik vind zo vreemd om een afspraak te gaan maken nu al, hij staat al wel vast, maar stel dat het niet goed gaat, kan je dat ook nog gaan afbellen, das helemaal zon klap
ik dacht zelf van doe ik over 3 wken gewoon nog een test, heb ik ook meteen een mooie dikke streep om te showen voor in het plakboek haha
ooh krijg nu een mailtje terug, ff lezen!
staat in dat ik beter vandaag of morgen even kan bellen, want dan heb ik nog keuze wanneer ik wil
xx
MegaMindy GEFELICITEERD!! wat een goed nieuws!! :inlove: Ik zou denk ik ook wel eerder bellen als het kon. Dan heb je de afspraak in ieder geval maar vast staan!
Kirsten hoe is het nu met jullie huis? Klinkt wel alsof de biedingen wel met elkaar in overeenstemming gaan komen. Hoe is het met je teen? Klinkt pijnlijk!
Kevertje, weet je al iets meer? Spannend zeg! Wanneer ga je een test doen?
Ik heb nog steeds last van mijn ‘wagenziek’ klachten (hoofdpijn, misselijk en duizelig) leek vandaag voor het eerst iets minder te worden, dus dat zou echt heel fijn zijn. Nog ruim een week en dan de echo! Ik kijk er echt naar uit!
Ons zoontje Casper is vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest en heeft het heel erg naar zijn zin gehad. Vond het prima dat ik weg ging en was aan het stralen van plezier toen ik hem aan het eind weer op kwam halen. Dat was dus een leuke ervaring!
Groetjes voor iedereen, ik ga vroeg mn bedje in
Even een ego- berichtje:
Mijn :evil: zijn nog niet gearriveerd.
En dat is maar goed ook want ik heb maandagavond getest en
…
:inlove: ZWANGER!!! :inlove:
Dus ben helemaal in de wolken. :inlove:
Ga me nu pas bedenken wat er nu allemaal moet gebeuren, en wanneer en hoe we het gaan vertellen.
Morgen bel ik naar de verloskundige voor een afspraak. De vorige keer kon ik met 8 weken terecht en ook meteen bij hun de 1e echo.
Dus dat dat deze keer ook mag en kan.
Dikke :-* voor jullie allemaal en hopelijk wordt ons lijstje met zwangeren steeds langer en dat van de stoppers steeds korter!!
Kirsten voor jou word het nu toch ook spannend he. Enig idee???
En Ae veel plezier bij je echo!!!
Tedski, Nynke was de moderater die het 1e bericht heeft aangepast,dat is niet mijn naam!
die horen jullie over een paar weekjes als ik het nieuws mag verspreiden!!
Slaap lekker allemaal!
ook hier nog maar gefeliciteerd kevertje :inlove: :inlove:
we schelen maar iets van 3 dagen ofzo leuk
ik ga vandaag maar een veel moed verzamelen om de VK te bellen haha
kan dan miss al over 3 wkn terecht toch wel leuk, en misschien dan ook meteen een echo ?
ik hoorde vandeweek dat er bij mijn de fam heel veel 2lingen zijn :mrgreen: dat zou ik helemaal super vinden als dat het geval zou zijn :lol:
en ik heb me aangemeld bij MvM ga jij/jullie dat ook doen kevertje en de rest?
als het goed ik word ik vande week gebeld, hoop dat er bij mij in de regio word opgehaald
xx
Even een snel berichtje: kevertje GEFELICITEERD!!!
En gewoon aanmelden voor moeders voor moeders hoor, ti’s voor het goeie doel! Geniet ervan!!
Hoihoi,
Net de vk gebeld.
Ik kan 23 juni terecht, en zij doen dan ook meteen de 1e echo dan!!
Ik ben dan 8w 1d
Ik zit te springen op m’n stoel.
Ben zo blij :mrgreen: :inlove: :mrgreen: !!
Moest het even kwijt!
Oh wat geweldig kevertje! Wat gaat het goed in ons clubje! Ik wens je een hele fijne zwangerschap.
En magamindy, goed dat je gebeld hebt. Toch fijn om een afspraak te hebben waar je naartoe kunt leven. Ik ga maandag voor een tweede echo. Hoop dat ik dit keer goed beeld heb.
Kirsten hoe is het met jou?
mamavan3 en Ursula die zijn al lang niet meer geweest…