Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

Waarom denkt je ha dat Sweet-Love?

Hoi allemaal!

Vandaag het ziekenhuis gebeld voor een afspraak voor de termijnecho, kan over 3 weken dan ben ik precies 12 weken. Ietsje later dan bij mijn vorige twee zwangerschappen. Ik heb sinds vanochtend een btje buikpijn, niet extreem, beetje zeurend onderin mn buik. Toch spannend merk ik. Dan heb ik nog liever de hoofdpijn/duizeligheid/misselijkheid combinatie hoe vervelend ook. Maar goed, misschien is het gewoon bandenpijn. Nog drie weken wachten dus op de echo, stiekem had ik gehoopt dat het sneller zou zijn, over 2 weken ofzo, maar goed.

Hoe is het met jullie allemaal? MegaMindy nog een paar dagen, spannend zeg!

Kirsten hebben jullie al iets gehoord van de geïnteresseerde in jullie woning?

Groetjes,

Leonie

hoi meiden,

wat is er weer veel geschreven! leuk hoor!

ik merk nu aan me zelf dat ik er veel minder mee bezig ben om zwanger te raken dan eerst… ook nu door het huis verkopen denk ik!

nog steeds geen terug bod gehad op ons tegen bod. wel balen.

mega mindy fijn dat je minder last hebt van je pols, nog wel uitkijken hoor met wat je doet! nog 5 dgn dat is je NOD! spannend hoor!

AE, vervelend dat je zo veel hoofdpijn hebt. en een lage bloeddruk. hopelijk helpt het vele drinken…

hoe is het met de anderen?

suc6 meiden

sweet-love balen dat het niet loopt zoals je miss gepland had :-* ,

maar waaruit maakt je HA op dat hniet snel gaat lukken ?? heb je geen cyclus dan?

gaat het ook wel goed met jouw??

AE spannend dat je over 3 wkn voor een echo mag :slight_smile: wel fotos plaatsen he :wink:

miss is het idd wel banden pijn hoor, er groeit toch wat daar binnen :wink:

en genoeg drinken he :wink: ook al is het heel moeilijk, omje aan zoveel liter per dag te houden :stuck_out_tongue: kom meestal aan het eind van de dag achter oo ik heb niet zoveel gedronken daarom bonkt me hoofd :doh:

kirsten :pray: hopen dat ze snel tegen bod doen, zijn ook rare dagen nu natuurlijk miss dat het daarom wat langer duurt

hier iets vreemds/raars vandaag,was naar wc gweest en met afvegen wat rood bloed (helder rood) dus ik d8 oow ongi, dus maar tampon er in, maar daarna toch wel niewsgieirg of het echt onig was of gewoon bloed ofzo kan allemaal, dus ff gekeken maar een paar puntjes bloed, verder helemaal niks, ook geen buikkramp gehad ofzo, was trouwens ook niet zoveel dat je het ongesteld of evt. doorbraakbloeding kan noemen :?

las trouwens wel in een tijdschrift dat de pil: diane 35 een hele zware pil is enzo, en ik altijd maar gedacht dat ie juist heel licht was :?

nou valt opeens wel op zn plek dat me cyclus daardoor gewoon verstoord kan zijn

en idd bijna me NOD, hou jullie op de hoogte !

Mega Mindy dat kan heel goed een innesteling zijn joh! Hoop het voor je!

Spannend!

Ik voel me gewoon zo ziek en beroerd de laatste tijd en mijn vriend vind dat ik maandag niet mag gaan werken als het dan nog zo gaat. Ik heb net twee weken vakantie gehad en moet dan weer voor de klas. Ik maak me daar echt zorgen over. Het kan nog wel weken duren voor ik me beter voel, moet ik dan al die tijd thuis zitten? Aan de andere kant lijkt het me ook niet slim om al mijn energiereserves op te maken aan mijn klas, mijn kleintje heeft ze immers ook nodig.

Diana

balen diana dat je je zo beroerd voelt! :hug:

als het goed is zal het toch over een paar wken beter gaan??

maar je vriend heeft denk wel gelijk als je je zo beroerd voelt, dan is het ook niet goed om te gaan werken??

Jammer Sweet dat je gaat stoppen bij ons groepje.

Hopelijk kun jezelf wel verder, en komt jouw wens ook weluit.

Ik wens je veel sterkte met dit alles! :hug:

Ik wil het lijstje wel overnemen, als je me het even doorstuurt, ga ik er mee verder.

Hoe kan ik het in het 1e bericht plaatsen?

Veel succes met alles.

Ae hoe gaat het met je hoofdpijn? Heeft het vele waterdrinken geholpen?!! Over 3 weekjes je 1e echo, fijn!! Leuk kleine poesjes!! Wij hebben vroeger thuis 3 keer een nestje puppy’s gehad, ook zoooo schatttig!!

Megamindy, Spannend!!!

Diana, Jij bent de enige die aanvoelt wat coor jou het beste is. Misschien is halve dagen werken een optie? Hopelijk is het over een paar weekjes beter :pray:

Kirsten, kan me voorstellen dat je veel met je huis bezig bent, maar hopelijk hebben jullie dat snel verkocht en kun je aandacht weer volop op jullie toekomstige kindje vestigen!!

Hier heerlijke vakantie gehad. Leuke dagen met sf. Nu weer lekker thuis!

Mijn ouders komen zo, en ik ga even lekker makkelijk doen, frietjes halen!!

Tot snel!!

Hoi allemaal,

Goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad kevertje!

En MegaMindy het klinkt inderdaad wel een btje als een innesteling, spannend zeg! ik :pray: voor je!

Kirsten jammer dat er nog geen tegenbod is, hopelijk komt het snel, dat zou weer een zorg minder zijn denk ik!

Diana ik herken je gevoel wel, de moeheid en hoofdpijn/misselijkheid is er bij mij ook vol in geslagen, weet af en toe niet hoe ik aan het eind van de dag de dingen nog normaal moet doen. Ik werk op kantoor en bepaal voor een groot deel mn eigen planning dus dat is makkelijker in de hand te houden dan een klas met kinderen zoals in jouw geval. Je moet idd goed naar jezelf luisteren wat je wel en niet kunt op dit moment. Sterkte daarmee, want dat is zeker niet makkelijk!

Ik voel me erg belabberd de laatste dagen, het is nog het beste te vergelijken met autoziek zijn, een combinatie van misselijkheid, hoofdpijn en duizeligheid, heel vervelend. Ik kijk echt uit naar de momenten dat ik paracetamol kan nemen. Ik wil er absoluut niet meer dan 6 per dag nemen en liever geen langere tijd achter elkaar, maar heb ze deze dagen echt nodig. Ik heb deze klachten in vorige 2 zwangerschappen ook gehad maar niet zo vroeg (pas met 13 weken) en niet zo heftig. Ik probeer zoveel mogelijk water te drinken op een dag, daar moet ik me echt toe zetten. Hebben jullie nog tips (haha)

Het is wel heerlijk dat het weer iets beter wordt!

Groetjes voor iedereen!

Leonie

hoii

leonie wat vervelend dat je nog steeds hoofdpijn hebt, heb je dat pepermunt olie al geprobeert? en het idd heel moeilijk om je aan zoveel liter per dag te houden :wink: heb je al flesje water enzo bij je??

vannacht slecht geslapen :(, kwas om half 10 echt kapot, dus ik maar naar bed, duurde tot 11 voor ik sliep :s, toen om 2 uur wakker om 4 uur wakker en om 5 uur wakker, en om 6 uur ging de wekker :zzz:

ook zondag en maandag weer bloedverlies, iedere keer best weinig, snap er niks van. ik heb al die jaren dat ik gewoon aan de pil was nog nooit doorbraakbloeding of wat dan ook gehad maar goed

heb ook steeds rare buik, hoe moet ik dat zeggen, net of ik ongesteld moet worden, maar dan lichter

we w88 maar af :slight_smile:

meiden ga nu naar me werk toe kom vanavond ff verder kletsen !

x :-*

Hoi allemaal!

Megamindy wat vervelend van die bloedingen, lijkt me lastig te plaatsen wat het nu toch is! hoop dat je er snel duidelijkheid over hebt! Ik heb nu idd flesjes water thuis en op kantoor en probeer zoveel mogelijk water te drinken. De pepermuntolie heb ik nog niet geprobeerd, ik heb in de buurt niet echt een winkel waar je dat kunt kopen. Bij een winkel als de tuinen toch of ook nog ergens anders?

De kittens groeien hard, aankomende vrijdag zijn ze drie weken. Ze worden nu opeens een btje eigenwijs en gaan stukjes lopen, heel grappig!

Kevertje fijn dat je het lijstje over wilt nemen, heb je nog gegevens van mij nodig? Kleine puppy’s lijkt me echt heel leuk, leuker bijna nog dan kittens denk ik. Mn hoofdpijn is nog niet minder, maar ik probeer er het beste van te maken. Ik kijk er maar naar uit dat het over een aantal weken weer weg is.

Nog ruim 2 weken tot de echo… wat kan de tijd dan opeens langzaam gaan!

Hoe is het met de andere?

Groetjes en slaapse voor wie dit vanavond nog leest (Megamindy ik hoop dat je vannacht beter slaapt!!)

Leonie

Kevertje, je mag mijn uitgerekende datum veranderen naar de 19e. Heb net een echo gehad. Foto in het showforum van de decembermama’s, maar je ziet eigenlijk niets.

Liefs, diana

hoi meiden,

wat een heerlijk weertje he?

hier wel weer nieuws!!

er is een tegen bod gedaan van 151.000 en wij hebben weer een bod er tegen aan gedaan van 158.000. nu hopen dat we vanndaag meer horen…

hoop echt dat het door gaat. als het allemaal door gaat wil de koper er in juli in… dus dat wordt wel ff stressen. we hebben nl zelf nog geen ander huis.

ik hoop nu ik zo met andere dingen bezig ben… ik sneller zwanger wordt. omdat ik er niet zo mee bezig ben… schijn wel vaker voor de komen…

diana, balen dat je je niet goed voelt… en doe het idd rustig aan…

leuk dat je wel al een echo hebt gehad!

AE, jammer dat je nog 2 wkn moet wachten op je echo… gelukkig gaan de dagen best snel (vind ik … de dagen vliegen voorbij)

mega mindy, raar idd van die bloedinkjes… zou idd goed innesteling kunnen zijn…spannend hoor!

kevertje, fijn dat je zo genoten hebt van je dgn vrij met je meisje!

ik ben ma nacht van de trap gevallen… en heb nu een gebroken middelste teen :S erg pijnlijk. dus vandaag en morgen nog thuis en zaterdag maar weer proberen te werken …

tot gauw meiden

x kirsten

Hallo meiden, ik heb een poging gedaan om een nieuw lijstje te maken.

Als er gegevens niet kloppen of bij moeten, hoor ik het graag.

Ik weet alleen niet hoe ik hem in het 1e bericht kan plaatsen,

dus als iemand dit wel weet, hoor ik het ook graag.

Bij deze:

En Megamindy, weet jij al wat meer???

Kirsten wat spannend met je huis, maar erg vervelend van die gebroken teen.

Kevertje, leuk lijstje. Je kunt het beste een nieuw deeltje openen, dan gaan we daar verder schrijven en zet je het lijstje gelijk in het eerste bericht.

Ik had dus gisteren die echo, met het kindje is alles goed, maar ik heb een cyste op mijn eierstok. Waarschijnlijk een rest van het gele lichaam. (Daarin rijpt het eitje voor de eisprong en na de eisprong zorgt het voor hormonen zoals progesteron.) Soms wordt dat dus een cyste De vk zei dat het meestal vanzelf weggaat, maar het kan ook groter worden, of het kan kanker zijn. Dan krijg ik een operatie om het te verwijderen. Nou, dat zal wel los lopen denk ik. Maar het leuke is, dat ik 31 mei een nieuwe echo krijg, voor de cyste, maar dan kan ik gelijk mijn kleine nog eens zien. Deze keer had mijn hummeltje zich een beetje verstop, dus er kon geen goede foto worden gemaakt. Ik zag wel het hartje kloppen en de lengte was goed. Ze dacht aan 1-2 dagen langer zwanger. vandaar dat ik de datum heb veranderd, maar ook omdat 19 mijn geluksgetal is.

zo, had eindelijk weer een beetje puf om te schrijven.

Liefs,

Diana

hoii meiden

ik heb het lijstje in de begin post gezet hoor :slight_smile:

vandaag zou ik ongi moeten worden, maar nog niks gebeurt, wel gister en vandaag steeds bloed, maar niet ongi te noemen.

meer slijm met btje bruine puntjes bloed, en soms rooie stippen

denk dat ik zaterdag gewoon een test doe, omdat verleden keer ook paar dagen(11) later was, en anders blijf je bezig, het is toch spannend zon test 5 min w88 wat dan mega lang duurt haha

of zouden jullie zelf eerder doen ?

jeetje wat een gedoe diana met die cyste, je bent er wel zelf nuchter onder joh ! knap van jou :slight_smile:

en kirsten :pray: :pray: :pray: :pray: dat het snel lukt met jullie huisje :slight_smile:

meiden ik ga ff eten miss wel tot zo

xx

nou nog steeds niet ongesteld

ga morgen maar een test doen ben wel benieuwd hoor :slight_smile:

bij jullie ook zulk lekker weer??

hier wel :slight_smile: dus ik vind het helemaal niet erg om te werken, lekker met de kids buiten :mrgreen:

kids lekker spelen, en ik onder tussen ook het zonnetje mee pikken :slight_smile:

xx

hoi meiden,

hier idd ook erg lekker weer!

gisteren nog een tegenbod gehad van 153000… bij hebben nu eindbod gedaan van 156000 spannend hoor! we horen het dinsdag pas denk ivm pinksteren… wel spannend! de makelaar belde nog om 21:00!

diana, vervelend van die cyste in je eierstok…

megamindy, spannend zeg voor je !!! ben benieuwd naar de test. ik zal duimen!!

kevertje? lekker genoten van het weer? of moest je werken?

mooi lijstje gemaakt!! mijn NOD is 29/5

ik heb vandaag de buitenboel geschuurd, moeten we nog ff over schilderen voor de verkoop!

en ik werd gebeld door me werk of ik vannacht kan komen werken… ik doe het wel… want dan ben ik morgen overdag vrij!! ff slapen morgen ochtend tot 12:00 en dan lkkr schilderen! met me mannentje!

en dan s middags naar utrecht!! we gaan morgen naar concert van 538!! echt gaaf. we hebben vip tickets!!

tot gauw meiden! fijn pinksteren!

x

Hallo Meiden,

Alles goed?

Kirsten wat fijn dat jullie toch lijken overeen te komen met jullie huis. Hebben jullie zelf al iets op het oog? En nog steeds last van je teen?

Veel plezier bij het concert en succes met schilderen.

Vandaag wel gewerkt maar evengoed genoten van het lekkere weer. Vanmiddag wezen midgetgolfen met mijn groep, lekker ijsje, in het zonnetje en dan ook nog betaald krijgen, Heerlijk!!!

En Megamindy, Nog geen :evil:? Ik hoop voor je dat het raak is. Succes met testen!!!

Diana, fijn dat met jullie kleintjes alles goed is. Vervelend dat je de cyste erbij krijgt. Hopelijk gaat het idd vanzelf weg en hoeft er niks te gebeuren. En een echootje meer is natuurlijk ook wel leuk!

Hier alles oke. Voel af en toe krampen in m’n buik, maar verder niet veel. Zal wel niks worden deze maand. Verder druk weekend dus hoop dat het weer ook een beetje mee werkt!!

Ik heb een moderater gevraagd of ik in het 1e bericht wijzigingen kan doen, zodat ik meteen ons lijstje kan aanpassen zonder dat dat via jou moet Megamindy.

Nieuwe lijstje!!

Dankje Nynke!

goeiemorgen :slight_smile:

kirsten spannend hoor :slight_smile: hoop dat het helemaal goed gaat komen :slight_smile:

en kevertje jij hebt ook al zon lekkere baan dat je gewoon af en toe lekker naar buiten kan :slight_smile:

hoezo denk je deze maand niet gelukt?

en wat goed dat je dat heb gevraagd scheelt weer :wink:

vanmorgen een test gedaan, en er is een heel licht streepje te zien :inlove: :mrgreen: