Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

Heb nog niet getest, geen idee of ik ongesteld ga worden!Maar ik heb het even nagekeken en mijn cyclus is toch niet helemaal zo regelmatig als ik dacht. Dus ik kijk het nog even aan :wink:

oke tedski :slight_smile:

maar wel spannend dus miss is wel raak :smiley:

als goed is deze week eisprong gehad en wel wat gevoeld, en donderdag en vandaag echt zo dag dat ik gewoon nergens geen zin in had en moe enzo

maar goed verleden keer nam me lichaam me ook al in de maling dus we zien wel

Hoi allemaal,

mijn naam is Ursula, 31 jaar, en ik ben half april gestopt met de pil. Ik heb voor mijn gevoel afgelopen woensdag mijn eisprong gehad, dus afwachten maar.

Ik vind het wel erg apart, te beseffen dat we nu onbewust toch heel bewust bezig zijn met het idee dat het vanaf nu “raak” kan zijn. Klinkt vaag, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

We zijn er wel aan toe, gezien het feit dat ik mijn 2 maanden oude nichtje wel heel erg kan opvreten :smiley:

Groetjes!!

Hallo allemaal,

Ursula, goed dat jullie ervoor willen gaan! Welkom bij ons clubje.

Hopelijk mag het ook voor jou snel raak zijn.

Diana, tja ze horen erbij zeggen ze de kwaaltjes. Bij mijn 1e zwangerschap waren ze wel precies met 3 maanden over, dus effe doorbijten!! :slight_smile:

Megamindy, Voel je je alweer wat beter, of nog altijd zo moe. Je weet nooit waar het op kan duiden, toch :lol:. Wie weet. Zo’n kleintje in de familie laat wel je eierstokken klapperen, of niet?

Kirsten, succes in deze volgende ronde!

Tedski, Nog altijd geen :evil: , het word wel spannend nu. Al een testje in huis?

AE nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. Wat goed dat hij al zonder zijwieltjes kan fietsen :shock: dat is wel vroeg, of niet? Leuk, leuk.

Wat minder is natuurlijk dat ook jij wat last van de kwaaltjes begint te krijgen. Hopelijk is het over een maandje over. En deze week al naar de vk! Krijg je ook meteen een echo? Dan willen we wel foto’s zien natuurlijk. Dat ons showforum een beetje gevuld wordt.

En dan komen er hopelijk ook snel fotootjes van al onze positieve zwangerschapstesten bij!!

En mama van 3, bij jou ook nog alles oke?

En sweet love hopelijk horen we ook snel weer van jou!

Trouwens, Ik las dat Hill ook al zwanger was. Die heeft ook een paar keer hier geschreven, maar al een tijdje niet meer.

En Miekies? Ben jij er ook nog?

Hier een paar klusdagen achter de rug. We krijgen in aug. een nieuwe keuken(of had ik dat al verteld?) En vandaag zijn al een hoop voorbereidingen gedaan. De hele benedenverdieping word gedaan. Ik heb de tegeltjes achter onze haard weggekapt en maandag komen de nieuwe erin. Ben zo benieuwd hoe dat uit gaat zien. Fijn dat er een beetje schot in komt. Zo meteen lekker uitpuffen met m’n vriend op de bank. Komt er iets leuks op TV?

En morgen moederdag!! Ben benieuwd wat m’n meisje geknutseld heeft dit jaar. En mijn moeder en schoonmoeder zijn allebei op vakantie dus de hele dag lekker voor mezelf. Hoop dat we er een leuke dag van kunnen maken. Fijne zondag in ieder geval voor jullie (moeders of hopelijk bijna-moeders!!!)

Dames, ik moet even wat opbiechten. Ik heb 10-4 al een positieve test gehad. :shifty: Maar omdat ik mijn medeseptembermama’s2008 nog niet had ingelicht en ik bang was dat mijn sz hier misschien een account zou hebben wilde ik het nog niet vertellen.

Maar mijn sz heeft vandaag laten weten dat ze zwanger is en daarom hebben wij ook maar verteld dat we inverwachting zijn, dus kan ik het nu wel zeggen.

Dus uhm… sorry… het was ook sneller dan ik gedacht had.

:dance: :inlove: gefeliciteerd !!! :inlove: :dance:

maar foei foei foei :naughty: wij maar in spanning haha :stuck_out_tongue:

en tuurlijk geen sorry !!!

pff ik moet vandaag weer werken, na een weekje vrij. maar eigenlijk dacht ik vanmorgen van ik will nog nieetttt haha

en ik vaak zo als ik vak. dan word ik ziek ofzo, naja klopte wel want ma/di kreeg ik vestopte neus, donderdag en vrijdag was ik verschrikkelijk moe (hubbie zei: Lui)

en sinds zaterdag loop ik met een knallende koppijn :doh: maar goed vandaag lekker dagje werken met mijn kids en dan zit ik denk weer in het ritme dus dan gaat wel over

spannend kevertje, nieuwe keuken ! wij hebben in jan. nieuwe keuken gekregen, met een afwasmachine :inlove: heb echt nog geen spijt van gehad!

oow en tedski dan willen we wel vanaf nu ook fotos in het showforum hoor !! :wink:

edit: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87691

hoi meiden,

mega mindy, vervelend dat je in je vakantie niet lekker was… suc6 vandaag!!

Ursela welkom hier!!

kevertje! spannend en leuk nieuwe keuken!!

heeft je meisje wat mooist geknutseld? vast wel :slight_smile:

lkkr dat de moeders bij jou weg waren en je lkkr dagje voor jullie zelf hadden!

wij zijn hele weekend op pad geweest. zaterdag naar tante in hengelo (2 uur rijden) en toen er na nog naar me vader in ede!

en zondag naar me schoonmoeder en mijn moeder geweest! lkkr druk dus!

tedski, gefeliciteerd hoor !! :clap: :smiley: geniet er van!

hier is het erg spannend in huis. we hebben van de enige kijkers die het huis hebben gezien eind april een bod binnen!!! dus we zijn druk aan het onderhandelen via de makelaar!!!

we hebben zelf nog geen ander huis dus gauw beetje huizen kijken! ws in berkel en roderijs wonen. hoek van holland gaat niet meer door… alles verkocht :frowning: maar jah…

sweet love mijn nieuwe NOD 30 mei!

suc6 dames! gr kirsten

Whahahaha! Tedda wat ben jij een stiekemerd! Dat had ik nou nooit verwacht! Foei! Ons zo voor de gek houden!

Vandaar dat je ook altijd alles wist over de decembermama’s.

Hartelijk gefeliciteerd hoor!

liefs, diana

Ben nog eens gaan teruglezen en zie ineens dat je in het begin wel vertelde dat je op je ongi wachte en daarna zei je ineens dat je NOD 5 mei was. Terwijl je nooit iets hebt gezegd over een ongi. of wel soms? We hadden het best kunnen vermoeden. Je vertelde ook nooit iets over jezelf hoe je probeerde zwanger te worden.

Ik vind het echt hardstikke leuk.

Klopt, ik had niks verteld over de menstruatie in april, maar die zou wel al ruim geweest zijn op het moment dat het gevraagd werd. En als ik ongesteld was geworden in april zou ik wel echt rond 5 mei ongesteld zijn geworden of mijn NOD verwachten :wink:

De septembermama’s weten het ook nog niet zo lang. vond het voor hun met name erg moeilijk om niks te zeggen omdat we een heel hecht clubbie zijn.

Hoi allemaal,

wat is er weer veel gebeurd de afgelopen dagen!! Tedski gefeliciteerd!! Wat een verrassing! Echt heel erg leuk!

Ursula welkom bij ons clubje!

Kevertje wat leuk een nieuwe keuken, wel aardig wat kluswerk natuurlijk maar het eindresultaat is dan altijd genieten!

Megamindy dat worden dan spannende dagen! hopelijk met een positief resultaat, hoe is het nu met je pols? Fijn dat je nichtje thuis is, dat is dan snel gegaan zeg! Mooi!

Kirsten fijn dat ze bijna weg zijn, op naar de volgende kansen!

Ik heb morgen de eerste afspraak bij de verloskundige. Bij ons moet je altijd voor een echo naar het ziekenhuis dus dat zit er morgen nog niet in. Ik kan het showforum dus nog niet aanvullen. Ik heb sinds een paar dagen enorme hoofdpijn. Heb ik in mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad, maar toen begon het pas bij tien weken. Pijnstillers werken niet en het is echt de hele dag, vorige keren tot week 16.

Maar goed, ik ben wel blij met wat klachten, geeft toch een btje zekerheid. Maar werkdagen op kantoor vind ik wel zwaar.

Groetjes allemaal!

Leonie: Ondanks dat je nog geen echo krijgt toch heel veel plezier morgen bij de vk! Liefs, diana

hoi AE balen dat je hoofdpijn hebt zeg :frowning:

heb je pepermunt olie? (kan je bij drogist kopen) dat kan je dan op je voorhoofd smeren dat wil nog wel eens helpen, of moederkruid(homeopatisch) en bijde tuinen enzo heb je van die speciale migraine(hoofdpijn) sticks met vloeistof er in dat helpt ook wel eens…

pols gaat wel iets beter niet constant last, maar soms nog wel met tillen :doh: moet ik dan ook gewoon niet teveel doen, maar soms dan moet het wel

vind ook wel spannend als het goed is dan afgelopen week een eisprong gehad dus hopelijk is het gelukt maar dat weten we pas over 2 wkn :slight_smile:

spannend kirsten dat er nu geboden word :slight_smile:

:pray: gaat het allemaal goed komen

Hoi allemaal!

Megamindy bedankt voor je tips tegen de hoofdpijn, ik was vandaag bij de verloskundige en het komt waarschijnlijk door mijn lage bloeddruk (100/50) ik heb een foldertje van acupunctuur gehad, maar het ziet er een btje vaag uit moet ik eerlijk zeggen. Gebaseerd op chinese geneeswijze?

Vandaag dus intake gesprek gehad bij de vk, morgen mag ik bellen voor een termijn echo in het ziekenhuis, zal waarschijnlijk over een week of 2/3 zijn. Ik heb vandaag behoorlijke last van de hoofdpijn gehad, had ook een drukke dag op kantoor en ik ben deze week alleen met de kinderen, mn man is de hele week weg voor zijn werk. Dus even extra aanpoten voor mij

megamindy spannend de aankomende twee weken, wel bijzonder dat je je eisprong waarschijnlijk hebt gevoeld, heb je dat altijd? Merk je verder al iets aan je lichaam?

baat het niet dan schaad het niet zeggen ze toch altijd??

naja vorige keer d8 ik dat ik me eisprong had gevoelt, maar das was dus niet zo want ik was 2 wken overtijd ofzo dus gewoon me cyclus langer,

maar goed als het goed is dus gevoelt, deze keer, maar misschien ook omdat je er zo mee bezig bent dat als je een klein krampje/steekje wat dan ook voelt dan denkt van oow is dat niet?

verleden keer had ik ook mega zere (.)(.) dus ik d8 nou dat moet dan wel zo zijn, maar toch niet :frowning: dan voel je je wel stom, want je lichaam neemt je dan gewoon in de maling (maar goed als je terug leest dan het hele verhaal haha ;))

ik probeer er gewoon niet te veel aan te denken, want dan denk je nergens anders meer aan toch ?

gister nog ff bij ons nichtje wezen kijken, zo schattig hoor :slight_smile:

x

Hallo dames,

Allereerst Tedda GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove: Superleuk voor je, weer eentje bij de zwangeren!!!

Wel stout hoor, ons een beetje voor de gek houden.

Ik heb alles wel bijgelezen, maar weet even niet meer wie, hoe en wat. :oops:

Dus gewoon een dikke :-* voor jullie allemaal.

Wij vertrekken morgen en gaan een paar daagjes op vakantie met m’n schoonfamilie. Dus ben er volgende week pas weer.

Vandaag m’n eisprong gevoeld(denk ik) Dus :pray: dat het klussen wat heeft opgeleverd!! :mrgreen: :inlove: :mrgreen:

Tot volgende week!!!

Goeiemorgen allemaal!

Weet één van jullie waarom het 9 maanden gedeelte van het forum (staat onder het kopje zwanger) zo vaak niet zichtbaar is? Ik log vaak in en dan staat het er niet bij, heel af en toe wel. Vandaag ga ik een test doen door veel water te drinken (3 liter ongeveer) om te kijken of dat van invloed is op mijn hoofdpijn. Vanochtend heb ik ons nestje met kittens (koninginnen nacht geboren) op marktplaats gezet, we hebben er 4.

Kevertje je leest dit nu waarschijnlijk niet, maar een hele fijne vakantie

Ellen ik ben heel benieuwd hoe het met je is, hoop nogmaals dat je positief nieuws hebt gekregen

Megamindy met acupunctuur is het inderdaad baad het niet dan schaad het niet, maar ik ben altijd wel benieuwd wat voor gedachte goed daar nu achter zit of dat het gewoon een techniek is of dat er bepaalde religieuze of spirituele invloeden bij zitten. Hoe gaat het nu met je pols, lukt het een btje om rustig aan te doen met je pols?

Diana, hoe is het met jou? de afgelopen dagen niet zulk lekker weer voor in je tuintje, maar misschien wel goed voor de groente?

Hoe is het met de anderen? Groetjes voor iedereen!

hoii dames

hier vandaag geholpen, bij het plaatsen van een dakkappel(schrijf je zo toch) morgen nog ff heen en dan is klaar

lekker genieten van de vrije dagen verder :slight_smile:

kevertje fijne vakantie ! en hopelijk heeft het klussen wat opgeleverd :slight_smile:

AE pols gaat iets beter niet constant meer last van alleen als ik net ff teveel doe, rust houden is niet mijn sterkste punt :oops:

wat leuk dat je kittens hebt :slight_smile: vind altijd zo schattig :stuck_out_tongue:

helaas heb ik al een kat, anders had je er 1 minder :wink:

hier nog een paar dagen tot me NOD ben wel benieuwd of het deze keer gelukt is :pray: en anders op naar de volgende keer :slight_smile:

fijne dagen allemaal xx

Ik meld me hier bij voorlopig even af, (iemand die interesse heeft op het lijstje?), Ik trek het niet om ook hier nog bij te houden, en ik kan voor mezelf niet veel bezig zijn met zwanger worden.

Heb gister een afspraak gehad bij de HA, en hij denkt niet dat zwanger worden snel zal gebeuren. Jullie zijn nu de eerste die ik het vertel.