Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

hoi meiden,

hier zijn de duiveltjes vandaag gearriveerd! eindelijk cyclus van 40 dgn!

verder was hier de koninginnedag rustig, niet veel gedaan!

met de gordelroos gaat het erg goed. elke dag wordt het minder, het jeuken ook gelukkig!

diana, heerlijk he aarbeien!

tedski en sweet love, spannend voor jullie aankomende week! duim voor jullie!

sweet love, mijn nieuwe NOD is 29/5 moet ik dat aan jou doorgeven? voor het lijstje?

hoe is het met mega mindy,? goed geklusd? :wink: ik duim voor je !

en hoe is het met mama van 3?

suc6 meiden en tot gauw!

kirsten, gelukkig dat het jeuken minder word! jeuk is zo erg, erger als pijn zeggen ze…

hier ben ik een btje chago :x dus helaas was hubbie vandaag aan de beurt

was ook echt heel boos

maar dat maak ik vanavond wel weer goed :wink:

ik ga nu weer verder met de berg met was

Hoi,

Diana hier niet veel nieuws. Waren de aardbeien lekker?

M’n vriend is op dit moment met een paar vrienden een paar dagen weg, dus ben tot woensdag alleen met m’n meisje. Volgende week gaan we kamperen met m’n schoonfamilie, heb ik wel zin in. Doen we elk jaar, dus ik hoop op goed weer!! M’n eisprong valt als het goed is net hier tussenin, dus m’n vriend is op tijd terug en kunnen we aan de slag voordat we gaan kamperen!! :inlove: :oops: :inlove:

Kirsten, eindelijk je ongi. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes in deze volgende ronde!!! Fijn dat je ook minder last hebt!

En Megamindy, wel lief zijn je hub :naughty:. Succes met je goedmakertje!! :wink:

Voor de dames die bijna hun NOD hebben, ik zal voor jullie :pray:.

En voor de rest nog een fijne zondag!!

hoi meiden,

hoe is het met jullie?

hier alles goed! ben super gelukkig!!

alles gaat goed! met me man en mij, ga zo met vriendin/collega naar bios (de gelukkige huisvrouw), morgen vrij!!! en me man ook !!

en vandaag een Wii gekocht! met wii fit! met zo’n plaat waar je op moet staan! erg leuk!

voor me man en formule 1 race spel met stuur! hij ook blij :inlove: :smiley:

tot gauw meiden!

hoi

leuk kirsten dat je een WII hebt, hebben wij hier vinden het echt super, trouwens ook een playstation 3 :oops: hubbie wilde dat allemaal

hier druk druk druk gehad, vandaag dokter geweest, moeders geholpen met voorbereidingen van haar verjaardag morgen, ze word 50 :inlove: :mrgreen:

dokter zei dat me pols/hand overbelast is, dat ik rustig aan moet doen, en dan ook echt rustig aan doen :shifty: want anders zou het chronisch worden

nou hier zat ik dus niet op te w88 gelukkig is het al minder, dan paar weken terug… dus hopen dat met die weekje rust het minder gaat worden en weggaat

anders moet ik fysio

verder lekker druk geweest :smiley: nu gezellig met mijn moppie op de bank hangen en maar vroeg naar bed :wink:

Er wordt niet superveel gekletst hier.

Hier ook niet veel te melden hoor :wink:

nee idd, er is een stilte gevallen :frowning: :lol:

Hallo allemaal,

Fijne bevrijdingsdag! Nog meer meiden die naar het festival gaan vandaag? Ik ga een poging doen om met m’n meisje effe te gaan. M’n so zijn ook in de stad, dus als het te druk voor haar word nemen zij haar mee, ideaal! :thumbup: En mijn moppie komt vandaag weer thuis na zijn vakantie!! Heb hem wel gemist, ben blij dat ie er straks weer is.

Tedski, spannede dag voor jou vandaag!! Al :evil: gespot? Ik hoop het niet voor je!!

En Sweet-love hoe gaat het bij jou? Ook een spannende week geloof ik!

Kirsten, Wii is erg leuk, Wij hebben er ook een. Word alleen de laatste tijd weinig gebruikt. Tijd voor een nieuw spel denk ik. Sports resort is errug leuk, hier de favoriet! Veel plezier ermee!!

Megamindy, Proficiat met je moeder! En wel luisteren naar de dokter he!!

Laat je maar verwennen, wie weet wat er van komt in je groene dagen! :inlove:

Veel plezier allemaal vandaag, en kom gauw allemaal weer kletsen!!

Hoi ik ben vanmorgen even naar mijn tuin geweest. Heb courgettes en pompoen en komkommer geplant. Alles staat er prachtig bij. Helaas ook het onkruid. Moest veel schoffelen.

Ben nu weer helemaal op en licht misselijk.

Zo vervelend dat je maar energie hebt voor een halve dag.

Hoe is het met de NOD-dames? Wanneer gaan jullie testen! Spannend!!!

Liefs,

Diana

spannend hoor, komen wat dagen aan :slight_smile:

hier een beetje zielig :frowning: neus zit vol, waterige ogen, moe, raar gevoel ik me buik(maag)

gister avond laat naar bed (feestje) moet(wil) nog van alles doen in huis maar kan me er niet toe zetten haha

ik moet trouwens ff kijken wanneer ik ga testen, denk als ik volgens me banner een 1 of 2 dagen overtijd ben ofzo als ze :twisted: niet eerder komen

en de rest van de meiden??

x

hoi allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. Wij zijn er een aantal dagen tussenuit geweest. Intussen de verjaardag van ons zoontje gevierd, hij is alweer drie jaar geworden. Hij heeft twee weken geleden leren fietsen zonder zijwielen en wilde erg graag een grote fiets, die heeft hij nu voor zijn verjaardag gekregen en hij is supertrots! Heel leuk om te zien. Mijn misselijkheid begint iets toe te nemen en ik heb last van hoofdpijn. Heb ik in vorige zwangerschappen ook gehad, heel lastig. Vorige twee keren had ik het vanaf week 10 tot week 17 of 18. Nu is het bij week 8 al begonnen. Maar goed, klachten zijn ook positief vind ik, het hoort er een btje bij. Heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad in de eerste weken die hoofdpijn? Ik lees het namelijk nooit tussen de zwangerschapskwaaltjes…

In het overzichtje te zien komen er weer een aantal NOD aan! Spannend zeg, ik zal voor jullie duimen!

Groetjes!

hoi meiden,

megamindy, vervelend dat je weer last van je pols hebt! hopelijk kan je nu in de vakantie (toch?) beetje rustig aan doen!

spannend hoor!

kevertje, heb je idd handig geregeld met bevrijdingsdag met je dochtertje! leuke dag gehad? fijn dat je vriend/man weer thuis is!!

diana, leuk zo’n eigen tuintje! wel vervelend dat je zo moe bent! sterkte!

AE, je gaat al bijna naar de verloskundige! spannend! nog gefeliciteerd met je zoontje!!

tedski, al duiveltjes gespot?

mijn duiveltjes zijn bijna weg! en dan aan de slag 11 mei!! :inlove: :smiley:

verder geen gekke dingen hier! ga nu lkkr douchen

tot gauw meiden!!

hoi kirsten gelukkig dat ze bijna weg zijn :slight_smile:

en AE bijna naar de verloskundige :mrgreen: spannend hoor :slight_smile: we verwachten wel wat in het showforum hoor :stuck_out_tongue:

sweet hoe gaat het bij jouw?? horen niks meer van je hier !!

hier wel vervelend dat me pols weer zeer doet, maar goed nu ff vrij dus probeer zo min mogelijk te doen! en volgende week 2 dagen werken dus dat is ook wel fijn en dan weer 5 dagen vrij :smiley:

gister nog even bij ons nichtje wezen kijken :inlove: :inlove: ze is nu thuis :dance: na 2 wkn dus dat is best wel snel gegaan allemaal

zo mooi is dat dan als je zon klein hummeltje ziet !

Sweet Love heeft een weekje kok-vakantie gekregen van de moddies.

hoe bedoel je kok-vakantie??

Ik kan het topic even niet meer vinden, maar ze is een weekje gebanned.

oow oke hoezo dat dan ? of mag je dat niet zeggen :silenced: ?

oow en tedski jij had woensdag je NOD ? of had je dat al geschreven hier? :oops:

Vreemd.

Ik weet er het fijne niet van hoor. Maar er was iets in een discussietopic waar dingen van een ander forum werden geschreven ofzo. Ik weet niet precies. Iets met de klepel en de klok :wink:

oke naja,

maar jij al getest of ongi geworden tedski??