Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

Geweldig Sweetlove!! Goeie verrassing van je moeder :dance:

Wij moeten ook nog wat verzinnen voor als er een tweede komt. De kamer van Josephine is best klein, we hebben nog een kamer maar staat momenteel best vol met spullen van ons. We zouden het een groot deel leeg kunnen ruimen, maar er blijft een deel wat we echt nergens anders kwijt kunnen. Waarschijnlijk zouden we dat deel laten staan, Josephine naar die grote kamer doen en binnen een paar jaar op zoek gaan naar een ander huis :lol:

oow wat super :smiley: :mrgreen:

knijntje is wel mooi kdv :slight_smile: grote tuin kan ie lekker zn ei kwijt :smiley:

vandaag wel weer wat last van me pols :frowning: dus morgen maar echt proberen rustig aan te doen want heb echt geen zin om nog een keer naar de dokter te gaan :roll:

hoi meiden het is heel erg ik heb het zo druk!!!

men meid gaat gelukkig beter en nu heb men oudste gister een ongelukkie gehad

blauw oog gekneusde knie ow ow het gaat lekker hier!!!

gister heerlijk met men mannetje een motor ritje gemaakt echt heerlijk even die vrijheid(toen was er nog niets met de oudste)en tja het gaat erg kriebelen ik wil ook zo graag zelf men motor rijbewijs hebben,dus ik wil er voor gaan sparen!!

verder lekker aan het genieten van het mooie weer…

Mega mindy gefeliciteerd met je nichtje geloof ik he :oops:

Wat een lieve mama, heb jij :inlove: Sweet, altijd lekker zo’n verassing!

Hier hebben we 2 baby bedjes staan. Toen onze meid kon staan bleek dat het antieke bedje dat we opgeknapt hadden nog maar tot haar middel te komen. Dus toen hebben we snel op mp een ander bedje gekocht. Mocht er een 2e komen kan zij nog even vooruit met dit bedje, dat scheelt alweer.

Wij gaan dit jaar sowieso om naar een andere kamer, en dan kan zij met haar bedje naar onze oude kamer verhuizen. En het babykamertje is dan meteen klaar moeten we wel eerst die andere 2 schilderen /behangen, maar daar hebben we het niet over :lol: )

Kirsten nou word het toch echt wel spannend bij jou!! Zou ik niet kunnen, zo netjes wachten met testen, zou elke dag wel willen doen, maarja dat is ook zonde. Succes ermee in elk geval.

Ik heb woensdag mijn Nod, maar verwacht er niks van. Denk dat ik gewoon ongi word. Voel me niet zwanger.

Ik ben nu over de helft met m’n boek.

“Haar naam was Sarah”

Voor degene die het niet kennen en het graag willen weten, hier het verhaal van de kaft.

De tienjarige Sarah wordt samen met haar ouders opgepakt en naar het wielerstation in Parijs gebracht waarvandaan duizenden joden nworden gedeporteerd. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kledingkast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong, en de sleutel bij zich stak.

Zestig jaar later krijgt Julia Jarmond, een amerikaans journaliste in Parijs, de opdracht een artikel te schrijven over deze razzia. Ze gaat op zoek in archieven en via het dossier van Sarah ontdekt zij het goed verborgen geheim van haar schoonfamilie

De hoofdstukken vind om en om plaats in 1942, en 2002.

Verschrikkelijk om te lezen wat er in die kampen en tijdens de Razzia heeft plaatsgevonden, en ontzettend spannend om het onderzoek van de journaliste te volgen en erachter proberen te komen wat er nu met die jongen is gebeurd!! Ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen , maar kan hier gewoon enorm in opgaan (sowieso in lezen, sorry :oops:)

Ik ga gauw de rest lezen!!

Groetjes aan iedereen!!!

MegaMindy, ik heb geen idee hoe het er uit ziet eerlijk gezegd…

We zijn er vandaag langs gelopen, maar kon weinig zien!

Ik ben erg blij met het kado!!

@kirsten2611 wrote:

tedski, ik slikte idd de pil. eind febr/begin maart gestopt! heb 1 normale menstruatie gehad…van 28 dgn!

en ik ga wo en/of zaterdag weer testen!

ben al op de helft van het schoonmaken. alleen nog vloer dwijlen/toilet en douche!

gr kirsten

NIet om je te ontmoedigen, maar ik had het bij Josephine ook. Had een keer een cyclus van 43 dagen ofzo. Dus ook een dag of 15 overtijd voor mijn gevoel. Maar was echt niet zwanger.

hoi meiden,

wat een heerlijk weer weer! 8) zometeen ff naar de stad met mams en dan terug lopen! 30 min tjes!

hier nog geen gekke dingen. morgen weer testen en meteen om 11:00 een afspraak bij de dokter! voor me cyclus, maar ook bloedtest en ff naar me been laten kijken heb rare uitslag, jeuk erg! brand ook.

mijn moeder is de doktersass. en zij heeft het gezien en denk aan gordelroos! wel balen … dus ff morgen afwachten!

mega mindy, balen dat je weer last hebt van je pols! rustig aan doen he! weet, is makkelijker gezegt dan gedaan. zker bij jou job!

tedski, ik ga er idd ook maar vanuit dat ik gewoon lange cyclus heb. kan het alleen maar mee vallen! als ik morgen of za pos test hebt!

kevertje! ik vind lezen ook heerlijk. je denk dan ff aan niks en zit echt in het verhaal (als je een goed boek hebt) ik ga vanmiddag denk ik nog ff lekker lezen in het zonnentje! spannend met jou NOD! ook al voel je je niet zwanger toch weer spannend… en zo niet… op naar de volgende ronde… ook leuk :slight_smile: :wink: ik wil dat ook wel. gewoon weer door … naar volgende ronde…

kijkers voor het huis zijn geweest! waarschijnlijk wel pos! maar afwachten! spannend!

mama van 3, jammer dat het zo druk is! wel schrikken van het ongeluk van je oudste toch? gaat het al weer wat beter?

sweet love, leuke verrassing! lief van je mams!! en idd handig hoogslaper!

diana en AE, hoe is het met jullie? hoe voelen jullie je?

lukt het nog om het voor je te houden

tot gauw meiden?

ps aan alle meiden: zitten jullie vaak op msn?/hyves? misschien leuk om daar ook vrienden te worden

hoi hoi,

hier niet veel nieuws, gaat eigenlijk best goed, maar ben toch veel moe.

had gisteren een hele slechte dag.

Ik leef heel erg mee met iedereen die binnenkort gaat testen!

Liefs,

Diana

Hoi allemaal,

Hier niet veel nieuwe ontwikkelingen. Ik heb een intake afspraak bij de verloskundige gemaakt op 11 mei en ben braaf aan het plassen in de kannetjes van M voor M.

Kirsten het blijft spannend bij jou zeg! Ben benieuwd hoe je doktersbezoek zal zijn, die bloedtest is dat een zwangerschapstest? En wanneer krijg je dan een uitslag? Spannend hoor ik zal voor je :pray:

Kevertje voor jou is morgen een spannende dag, wanneer ga je testen? Ik lees dat jullie ook een hele interne verhuizing in de planning hebben :roll: Wij ook :stuck_out_tongue: We gaan zelf een verdieping naar beneden verhuizen (wand plaatsen in de woonkamer (is erg ruim en hebben de verdieping daarbeneden nog een woonkeuken) en onze zoon verhuisd dan naar onze slaapkamer. Dochtertje vervolgens naar slaapkamer van zoon en nieuwe baby naar babykamer dochtertje. Omdat we ook nog de logeerkamer gaan verhuizen van BG naar 2 HG moeten we in totaal 2 muurtjes plaatsen en 1 muurtje verplaatsen… Pff moet maar eens beginnen met een planning :wink:

Mama van 3, hoe is het nu met je oudste? dat was wel even schrikken denk ik! Sterkte ermee

Mega Mindy hoe is het nu met jou? Merk je al iets van evt tekenen?

En Sweet, lief zijn moeders hè! Echt een heel lief gebaar van haar

Diana ik sprak je al even op het forum december moeders, nog steeds zo last van je moeheid? Las ik nou ook dat je misselijkheid aan het toenemen is?

Ik ga mn bed weer eens opzoeken, morgen een vol programma!

Oh ja… MSN gebruik ik niet, Hyves wel. Binnenkort zal ik mijn echte naam onthullen en vind ik het wel leuk om ook via hyves contact te houden (met wie wil natuurlijk)

Groetjes!

goeiemorgen :mrgreen:

AE wat een plannen zeg! dat zou ik dus niet willen haha :lol: (zoveel ‘verbouwen’) :wink:

wij hebben 1 grote kamer en 1 kleine kamer, de kleine kamer willen we dan voor de baby gaan doen, zodat in de grotere kamer logeer bed kan staan, computer, was droger etc.

gewoon makkelijker, en een bedje etc. pas allemaal in de kleinste kamer :slight_smile:

mijn mannetje wil graag zelf de commode en kleding kasten gaan maken :mrgreen:

hier verder geen tekenen,

ben wel afgelopen dagen misselijk :sick: geweest en diaree, maar ik heb altijd wel als ik zenuwen heb dat ik dan al gauw dat heb. en zenuwen waren er wel :slight_smile: maar nu nog steeds diarreeword wel iets minder hoor!

en er waren ook weer wat kindertjes op het kdv wat ziek waren, spugen etc. dus misschien dat het daar van komt kan best

Hoi Megamindy

bij ons is het verbouwen eerder noodzaak dan dat we het graag willen. We moeten wel om onze derde ook een eigen kamer te geven en de logeerkamer te behouden (wordt nl wekelijks gebruikt). En met de huizenmarkt van het moment is het niet een goed idee om te verhuizen, we wonen ook erg naar onze zin. Maar goed, we gaan de werkzaamheden verspreiden en dan komt het vast goed. Fijn dat jullie geen grote ondernemingen hoeven te doen.

Leuk dat je man zelf meubeltjes wil maken dan heb je echt iets unieks!

Groetjes!

hoi meiden,

nou vanmorgen naar de dokter geweest de uitslag op me been toch gordelroos… balen. nu anti virale medicatie slikken… en bloedtest gehad om te kijken of ik zwanger ben… vanmorgen thuis al urine test gedaan> negatief. de bloedtest bij HA ook neg. helaas. maar ook weer fijn. want zwanger en gordelroos is ook geen pretje! zeker met die medicatie erbij!

duurt zeker 4 weken voordat het virus uit me lijf is! dus tot die tijd geen baby verwekken :wink: :frowning: helaas! maar goed. we hebben de tijd en geen haast. maar is wel jammer!

nu wel veel last van me uitslag. brand enorm en alles wat er op zit/ligt schuurt zeg maar. en jeukt erg. maar jah… morgen 1 dagje werken en dan vrijdag de nachtdienst weer in maar wel overdag lkkr vrij vrijdag met me man!

leuk AE dat je ook wil hyven! mijn naam is kirsten de bree! uit vlaardingen …dan kan je me eventueel als je wilt toevoegen!

tot gauw meiden

Hallo allemaal, Helaas de :evil: zijn gearriveerd.

Vanochtend voor de zekerheid een paar testjes in huis gehaald, maar heb ze nu toch niet nodig.

Op naar de volgende ronde!!

Wat rot Kirsten dat je gordelroos hebt, zeker dat je nu 4 weken niet voor een kindje mag klussen. Omdat je cyclus nu langer is, heb je misschien geluk, dat je na die 4 weken pas je volgende ei-sprong hebt.

Ae jij succes met het plannen van jullie verbouwing! Hier hebben we het ook allemaal goed op papier gezet, aangezien we de benedenverdieping ook in een nieuw jasje willen steken. Nieuwe keuken nieuwe vloer overal, en de muren geverfd en behangen.

Ik ga nu effe gauw koken, want m’n vriend is bijna thuis.

p.s Ik ben ook op hyves, maar sluit me pas aan bij jullie als ik zwanger ben. Wil nog even wachten met m’n naam te zeggen ivm met meelezers!!

Tot Snel!

kevertje jammer dat je ongi bent.

kirsten beterschap met die gordelroos!

AE mijn moeheid is echt vreselijk. vanaf de middag strompel ik van bed naar bank. heb al twee keer geslapen vandaag! en heel emo!

ben inderdaad misselijk, vooral afkeer van eten en heb ook al een teiltje bij mijn bed gezet

maar nog niet moeten spugen. soms wou ik dat ik zou spugen, dan was ik dat nare gevoel misschien kwijt, maar dan moet je weer opnieuw eten en dat valt me al zo zwaar

zwanger zijn is een wonder, maar genieten dat komt hopelijk later

hier ook als ik zwanger ben en iederen weet het dan gaan we hyven haha :mrgreen:

ik hoop dat ik niet zoveel last ga krijgen van die moeheid

ik ben nu af en toe al kapot om 20.30 :silenced:

nou meiden zeker van het mooie weer aan het genieten :mrgreen:

hoi meiden,

kevertje, balen van je duivels… op naar de volgende ronde… :wink:

hier nog steeds geen duivels. hoop ze toch gauw te krijgen

diana, balen dat je niet zo lekker voelt! sterkte! hopelijk kan je gauw genieten!

fijne koninginnedag! tot gauw

gr kirsten

Hallo allemaal,

Goed koninginnedag gevierd??

Ik ben gisteravond met mijn vriendinnen lekker op stap geweest, super gezellig feestje!!

En vanochtend met ons meisje en haar versiert fietsje het dorp in geweest.

Kirsten nog altijd geen :evil: te bekennen?

Vervelend dat je nu niet echt weet waar je aan toe bent. En je gordelroos al verbeterd met de medicijnen?

MegaMindy, Misselijk?? :sick: Wie weet!! Heb je enig idee of je je eisprong al gehad hebt? Leuk homemade meubeltjes, kun je echt je eigen ding ervan maken!

Voor de rest lieve groetjes!! Tot Gauw

naja denk het niet hoor :), is nu al weer weg gewoon virusje ofzo

ik denk deze week een eisprong, gelukkig ben ik vrij en is hubbie ook een paar dagen vrij :smiley: :inlove:

mijn mannetje is heel handig :slight_smile: hij heb zelf ook alle radiator ombouwen gemaakt

en we (eigenlijk ik) hebben al ideeen hoe we het willen hebben dus dat gaat wel goedkomen, binnen kort gaan we de cv ketel verplaatsen en allemaal andere dingen dus gaan we meteen de kamers om hogen, heeft ie wat te doen :mrgreen:

Even een groet van mij. Zit net aardbeien te eten.

Ik ben heel benieuwd hoe het hier verder gaat.

Liefs, Diana