Maart/April 2010 stoppers wie nog meer?

Kirsten ik was eigenlijk 8 dagen over tijd, en denk daarom dat ik een hele late eisprong heb gehad. Met 6 dagen over tijd had ik een negatieve test.

Maar jij zegt dat je de eisprong hebt gevoeld, he.

Nou, het kan nog wel hoor, sommigen testen pas heel laat positief, maar het is wel onwaarschijnlijk. Hoop in dat geval dat je gauw weer een nieuwe cyclus hebt zodat je weer aan de slag kunt.

Hoe is het met de rest? Nog iemand getest?

Diana

Hoi allemaal

Kirsten ik teste 4 dagen over tijd een hele lichte streep en na 7 dagen een overduidelijke streep. Mijn cyclus wijkt ook wel wat af iedere maand, ene maand 28 maar ook wel eens 35 dagen. Ik hoop dat je gewoon een hele lange cyclus blijkt te hebben gehad deze week en binnenkort toch nog positief test. Wat zul je gebaald hebben van de test!

Wij hebben besloten om toch ouders in te lichten nadat (schoon) zusje het wist. We vonden het zelf een vreemd idee vandaar. Ouders hadden het niet verwacht en vonden het erg leuk. Dit is de eerste keer dat we het zo vroeg hebben verteld, bij ons zoontje vertelde we het bij 11 wkn en bij ons dochtertje met 10 weken.

Mega Mindy gefeliciteerd!! Fijn dat het goed is gegaan

hoe is het met de rest?

AE, leuk hoor dat ze zo positief reageerden!!

Is er nou iemand die bijna haar NOD heeft? Ik ben het even kwijt.

uhm sweetlove 7 mei

en verder weetik het niet ? staat niks bij :stuck_out_tongue:

maar sweet we horenniks meer van je ? gaat alles wel OK ??

x

AE is ook zwanger! (Toch?)

Mijn NOD is ook ergens in de week van 5 mei.

@Tedski wrote:

AE is ook zwanger! (Toch?)

Ja, die mis ik ook op de lijst.

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weertje!! Lekker buiten in de zon met een goed boek. Ben mijn naam is Sarah aan het lezen, kent iemand dit? Ben pas in het begin maar kan nu al janken!!

Mijn Nod is 28 april. De lijst moet nog bijgewerkt worden.

Ga weer lekker van het zonnetje genieten, morgen weer werken.

Groetjes!!

Kirsten, ik ken het boek niet. Waar gaat het over?

Willen jullie mij Pbén met de gegevens die op de lijst moeten dan?

Het gaat redelijk, probeer veel weg van huis te zijn, gewoon rust.

Ligt dus niet aan jullie…

Lente/AE zijn hetzelfde toch?

Dan heb ik het wel op mijn lijstje gezet, niet op internet gezet, slim! :wall:

(Zo goed? is geupdate… 8) )

Ik zie niks verandert? Moet ik vernieuwen ofzo? Op de 1e pagina, toch?

Sorry, ben niet zo’n forumbeest :oops:

Even f5eee!

Oh ja, nu zie ik het ook.

Hoi.

Hier gaat het beter… ben wel moe zeg!

Gister ‘geklust’, stel je voor dat de banner toch niet klopt :lol:

Maar ja het was niet eens om wille van een 2e maar meer gewoon

Het moet in onze ogen wel leuk zijn, en niet om een baby.

Kevertje, bedankt voor je lieve woorden in pb. :-*

Iemand nog update voor het lijstje? PB staat open!

hoi meiden,

lekker weekend gehad? ik wel… druk veel op visite…

vandaag alleen s ochtends gewerkt! zometeen het huis opruimen en cleanen! ons huis staat te koop en na 6 wkn hebben we morgen de eerste kijkers! dus zo maar aan de slag!

verder hier nog geen duiveltjes!! ik ga wo en/of zaterdag testen!en als dat dan weer neg is dan maar ff naar de huisarts! vandaag 6 dgn overtijd!

bedankt allemaal voor de reacties! ik hoop natuurlijk ook dat het pos is/wordt… maar ben er eigenlijk niet heel erg mee bezig… daarom had ik me menstruatie nog wel verwacht vorige week… maar jah we zien het wel.

kevertje: dat boek heeft mijn man gelezen! ik denk dat ik het ook nog eens ga lezen. ik heb net het boek bijna uit van de gelukkige huisvrouw. niet echt bevordelijk om te lezen als je net zwanger bent hoor bah…

sweet love: fijn dat het iets beter gaat! leuk je weer te spreken op het forum!

mijn NOD kan dus nog niet aangepast worden… want weet nog niks!

hoe is het met de andere meiden?

tot gauw meiden! ik ga maar eens schoonmaken bah… :frowning: maar jah dan er na misschien lekker ff in bad en dan er na meteen bad schoonmaken! wel zo handig!

gr kirsten

Kirsten, succes met schoonmaken!

Wanneer ga je opnieuw testen? Slikte jij nou de pil of juist niet?

tedski, ik slikte idd de pil. eind febr/begin maart gestopt! heb 1 normale menstruatie gehad…van 28 dgn!

en ik ga wo en/of zaterdag weer testen!

ben al op de helft van het schoonmaken. alleen nog vloer dwijlen/toilet en douche!

gr kirsten

Èr valt al een deel last van me af!

Riley mag vanaf volgende week naar het kinderdagverblijf 2 middagen! :dance:

kirsten hoop dat je snel posi. test en anders maar ongi word want nu weetje ook niks

en sweet lekker dat Riley naar het kdv kan dan heb je even rust !

welke gaat hij :wink:

hier alles wel goed :slight_smile: nog 2 dagen werken en dan lekker vrij :smiley:

nou nu nog vanalles in huis doen, de was en dingetjes opruimen en dan lekker hangen op de bank :mrgreen:

x

Megamindy, hij gaat naar K’nijntje, bij Parlan (gemeente huis.)

Hier vandaag gewandeld, wat opgeruimd…

Nu op de bank tv kijken, genieten van het nieuws wat ik heb gehad.

Nu wij voor een 2e gaan, willen we ook een ander bed voor Riley, ik heb een half hoogslaper gezien, 2e hands, waar Riley’s kamertje ook vandaan komt is een vriendin van ons. Hij was er nog toen ik het vroeg, en met me moeder over gehad, maar toen zei me moeder dat hij weg was :cry:

Half hoogslaper wouden we expres omdat Riley’s kamer niet echt ruim is, en dat wel lekker is als er spullen onder kunnen.

Me moeder belt net, dat ze (2,5 week terug) dat bed heeft geregeld, en al vanaf dat ze zei dat hij weg was, zij hem heeft gekocht!! :inlove: :inlove:

Hij komt tussen nu en 2 weken hier naar toe!! :inlove: