Hoi allemaal
hier ook een lui avondje op de bank na een drukke dag. Toen ik stond te koken merkte m’n zoontje peinzend op: pizza had ook lekker geweest de grapjas.
Diana wat een goed nieuws zeg, echt heel fijn voor jullie, dat is een zorg minder. Ik word de komende dagen gebeld door M voor M, het was erg druk werd gezegd dus het duurde iets langer. Ik moet nog wel bedenken hoe ik die flessen goed verstop, oma past nl een dag in de week op en als die de flessen ziet weet ze natuurlijk direct hoe laat het is…
Kirsten is het nog steeds rustig, geen duiveltjes? Hoop het!
hoi meiden nou vandaag is de dag dat ik ongesteld moet worden maar heb nu nog niet echt het idee dat ik dat ga worden geen buikpijn enzo…dus afwachten!!
ben heel nieuwschierig maar ga nog niet testen vandaag tenminste dat zeg ik nu he!!!
hier was het even een drukke bedoeling dacht dat de medicijnen bij men meid aansloegen maar der oortjes zijn nog rood moet het even afwachten van de ha maar ik heb der niet echt vertrouwen in ze grijpt ook steeds naar der oren dus ik wilo door gestuurd worden naar kno arts…
hoe is het verder met de meiden???
goedemorgen meiden,
bedankt voor de lieve reacties!!
hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen! ook nog totaal niet het gevoel dat ik dat ga worden. wel heel licht wat buikpijn, maar andere pijn!
ook voelde ik ik gisteren in een winkel een zure opboerring heel vies…
vannacht wat misselijk geweest en maagzuur…
slecht geslapen. van 2 tot 5 wakker geweest.(had ik gisteren ook…)
en merkte toch gisteren met een lengerie setje passen in een winkel dat ik dus niet meer me juiste cup maat pas… en dus een cup omhoog moet. 75D :shock: nog nooit gahad. en ben ook niet aangekomen… in gewicht. anders kan dat de reden zijn voor me big (.)(.)… ze doen niet echt pijn…
ik ga zaterdag weer testen.
mijn man zegt dat ik niet zwanger ben… maar jah waarom wordt ik dan niet ongesteld… ik heb na de pil bloeding na 28 dgn weer een echte menstruatie gehad (vorige maand) netjes op tijd. dus ik verwacht niet echt dat ik nu andere cycluslengte heb… maar jah
ik hoorde gisteren van me man dat hij liever nog even stil houd als we toch zwanger zullen zijn… had ik nog niet over na gedacht…(aan hoe hij het wil)
we hebben besloten het tot 8 weken niet te vertellen. daar na aan ouders en zussen wel te vertellen. mocht ik zwanger zijn…
diana, wat fijn dat alles thuis nu wat beter gaat!! en op het werk bij jullie!kevertje, geniet van je vrije dagen!
moeder van 3, vervelend dat je meisje nog steeds niet helemaal lkkr is! sterkte!/suc6 en spannend dat je ook nog niet ongesteld ben!
AE, wat voor flessen moet je dan verstoppen??
vanavond heb ik avonddienst… dus kan helaas niet op het forum. en morgen weer vroeg werken… dus denk dat ik pas donderdag avond ff kan schrijven op forum…
tot gauw dames
xxx
flessen om je urine in op te vangen;)
moeders voor moeders
ik ben net ff als een tornado door het hele huis gegaan alles opgeruimd, en schoon en netjes. dus ons huisje is weer heerlijk fris
kreeg net een smsje dat ons neefje/nichtje wat begin jun. geboren zou worden misschien al eerder komt
de vliezen waren vannacht gebroken (34 wkn)
nog geen weeen, dus het kan nog even duren maar kan ook vanavond er zijn
ze was nog niet met verlof enzo dus ze heeft nog niks kunnen doen verder ter voorbereiding. heb maar aangeboden dat als er iets moet gebeuren nodig is, wat dan ook maar gezegd moet worden dat we dat graag doen(wonen dichtbij)
hier verder geen nieuws, alleen dat we flink aan het klussen zijn
kirsten misschien heb je ook wel langere cyclus? dat had ik ook terwijl ik echt dingen aan me lichaam zag die echt zo anders waren!
maar ik blijf wel voor je
zo ga nu maar even wat eten, daarna eten voor vanavond klaar zetten
en dan maar even naar de sportschool, pfff eigelijk geen zin, maar goed ik moet toch heen :roll: :lol:
Hoi allemaal,
Flessen inderdaad voor de urine voor moeders voor moeders. Ik heb vanavond een afspraak. De situatie van het verstoppen is nu toch iets anders geworden. Ik was nl vanochtend samen met mijn schoonzusje bij zingen met je kind en daar kwam een moeder binnen die vroeg: heeft er iemand problemen mee dat mijn kind in de besmettelijke fase van de waterpokken zit? Oeps dacht ik meteen! Ik weet niet of ik het heb gehad en als dat niet zo is dan is het gevaarlijk tijdens je zwangerschap… Ik moest natuurlijk direct reageren maar wilde daar nog niet vertellen dat ik zwanger ben. Ik had geen mobiel bij me (stom want normaal ga ik het huis niet uit zonder…) dus ik moest mijn schoonzusje inlichten en heb met haar mobiel mijn moeder gebeld om te vragen of ik al de waterpokken had gehad. Bleek zo te zijn en ze verwarde me niet met mijn tweelingbroer. Niets aan de hand dus, maar goed ik wilde wel het zekere voor het onzekere nemen. Nu weet mijn schoonzusje het dus en eigenlijk wil ik het nu ook mijn ouders en schoonouders vertellen. Ik vind het nl een vreemd idee dat mijn schoonzusje het wel weet en mijn eigen ouders nog niet. Dus dat wordt even met manlief overleggen. Die zal het niet grappig vinden denk ik want hij wilde het pas met 10 weken vertellen…
Kirsten: spannend zeg nog steeds! ik vind dat je toch wel een btje zwanger klinkt hoor!
En mama van 3 spannende dag! ik voor je dat je snel positief zult testen, wanneer ga je een test doen, spannend zeg!
Wat zouden jullie trouwens doen in mijn situatie? nog even wachten en erop vertrouwen dat mijn schoonzusje niets zal zeggen (heeft ze wel beloofd) of het toch ook aan ouders en schoonouders vertellen? :think:
AE; als je schoonzusje heb gezegd dat ze niks door zou vertellen dan kan je haar toch vertrouwen en even wachten, en als je het verteld tegen je ouders en schoonouders kan je toch vertellen da tje schoonzusje als wist en de situatie denk wel dat ze het begrijpen toch ??
xx
mijn duiveltjes zijn er…
naja op naar de volgende maand …
Moeder van drie: wat jammer voor je! Sterkte met de teleurstelling!
Mama van 3, jammer hoor
hoi meiden
drukke dag gehad vandaag! was pas 18:30 thuis!.. half uur langer op me werk geweest ivm drukte bah…
hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen.
jammer moeder van 3!! suc6! volgende ronde!
megamindy, hoe is het met je neefje/nichtje? al geboren? spannend hoor! wel vroeg 34 weken
kan idd dat ik nu langere cyclus heb… mijn eerste menstruatie na pil (dus 1 echte menstruatie was wel 28 dgn.
en heb echt mijn eisprong gevoeld! dus dan zou je toch niet echt heel lang over tijd moeten zijn/worden?? ik dacht dat de periode tussen eisprong en menstruatie varieert tussen 10/14 dgn… maar jah…
we zien het wel, zaterdag maar een testje! als het dan neg is, is het neg toch!! 4dgn na nOD kan het niet meer pos worden toch??
AE, ik ben het wel met mega mindy eens!
hoe gaat het met de andere meiden??
tot gauw
:hug: kirsten
Kirsten, er zijn vrouwen die pas na 2 weken overtijd positief testen.
Je wordt inderdaad over het algemeen 10-14 dagen na de eisprong ongesteld, of niet dus Maar het schijnt ook dat bevruchte eitjes wel eens langer onderweg zijn, ofzoiets (iets met klepel en klok denk ik :lol:)
Mama van 3 :hug: jammer voor je, maar op naar de volgende ronde!! :lol:
Megamindy, gaat alles nog goed met je neefje/nichtje? Toch altijd spannend.
Hoop dat alles goed blijft gaan en dat hij/zij nog even blijft zitten. Is je (schoon)zus in het ziekenhuis?
Ae, Je mag er toch vanuit gaan dat je schoonzusje haar :silenced: mond houdt.
Maarja het is toch ook wel leuk om het ook aan je (schoon)ouders te vertellen. :mrgreen: Verder kun je het dan toch nog geheim houden.
Kirsten, wat spannend voor je, moeilijk om geduld te hebben.
Het is wel verschillend hoe lang je na je nod nog negatief test.
Dit ligt natuurlijk aan jezelf en aan hoeveel hormonen je in je lijf heb.
Je nod kan natuurlijk ook later zijn als dat jezelf verwacht, en dan ligt het ook nog eens aan wat voor een test dat je gebruikt. Dus er is echt nog hoop!!! :dance:
Hier voel ik ook vanalles, maar dat kan ook goed tussen de oren zitten. Opgeblazen gevoel, vlagen van misselijkheid enzo. Ik heb laatst ook een tekort aan vitamine B12 gehad waar ik een aantal injecties voor gehad heb, dus dat kan ook de oorzaak zijn. Voelde me toen ook ontzettend Misselijk en moe. Maar aangezien ik nu vitamines slik waar 100% van de aanbevolen hoeveelhedi inzit, dacht ik dat dat nu wel over moest zijn. Zeker na de injecties die ik gehad heb?
Nog een weekje geduld, en dan weet ik of ik misschien toch weer over naar de dokter moet gaan voor een shotje B12 :mrgreen:
Verder heel veel groetjes voor de rest!
p.s. Sweet-love lukt het jou nog om het lijstje aan te passen? Als je even uitlegt hoe dit moet wil ik dit ook wel bijhouden hoor. Ik hoor het wel.
hoii dames
naja net ff wezen gluren in zkh maar de baby zit nog moet zolang mogelijk blijven zitten en ze moet blijven tot de beeb er is
dus wanneer het kom is nog verassing maar in principe is het niet erg als het nu al komt
jammer dat je neg. teste mama van 3 maar goed op naar de volgende ronde
want als je iets heel graag wilt duurt het heeeell lang, dus even geduld hoe moeilijk dat he took is want je wil natuurlijk graag dat het meteen raak is.
wij hier nog aan het klussen haha :oops:
Hoi allemaal.
jammer mama van 3, hoop dat je deze maand wel zwanger wordt!
Kirsten ik hoop nog steeds dat je gewoon zwanger bent, maar misschien ben je toch nog aan het ontpillen. Heb wel vaker gehoord dat je na de pil eerst een paar gewone cyclussen hebt en dan ineens een hele lange. Maar dan ben je natuurlijk ook wel vruchtbaar denk ik.
Kevertje, voor jou wordt het nu echt spannend!
AE, ik zou het alleen vertellen als je het zelf echt wilt. Vind het zelf heel moeilijk mijn mond te houden, steeds meer mensen weten het in mijn omgeving. Om allerlei redenen. :oops:
Tedda, ik weet nog niet precies wat mijn taken zullen worden volgend jaar. Ik heb zelf zin om RT te gaan geven aan kinderen van groep 3, 4 en 5 en misschien een aantal vaklessen.
Ik heb moeders voor moeders langs gehad woensdag, heb een mooie dikke streep weer. Altijd leuk. Moet volgende week beginnen.
Heb ook eindelijk een afspraak bij de vk op 19 mei. Moet dus nog wel even wachten.
Voel me steeds meer echt zwanger. Heb echt al een maat grotere (.)(.) en mijn buik is nog niet te zien, maar voelt wel voller en zwaarder.
Heb nog steeds reuze honger en ruik echt alles! Moet echt mijn neus dichthouden als mijn vriend pindakaas eet. Bah!
Liefs,
Diana
Het spijt me zoo…
Ik ben echt niet te volgen, jullie gaan zo rap!
Rap?? Valt wel mee toch? Maar goed dat je niet bij de septembermama’s zit dan (wij zitten niet meer hier op KOK maar op een priveforum ;))
nou dames jullie kletsen wel lekker door haha maar das niet erg
ik ben vandaag tante geworden :dance: :dance: :inlove: en wat is ze mooi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ligt nu nog in couveuse
alleen op foto gezien, maar oo zo mooi :inlove:
op zon moment dan klapperen de beruchte eierstokken, biologische klok slaat op tilt, en ik heb een ienieminie hartje wat vandaag gebroken is, tranen staan nog in me ogen en het zo mooi zo mooi :inlove:
zo
gaat het goed met je sweet?? :hug: :-*
Megamindy, gefeliciteerd!!
Wat leuk mega mindy! Gefeliciteerd! Hoop voor je dat je gauw zelf zwanger bent.
Fijn van je te horen sweet love. Waar heb je nou precies spijt van? Dat snapte ik niet helemaal.
hoi meiden,
wat een heerlijk weer he!! 8)
mega mindy: gefeliciteerd!!!
hier helaas weer neg test! ik heb nu niet echt hoop meer! nog geen duivels maar nu 4 dagen overtijd. ik die woensdag nog voor de zekerheid een test… en dan wachten op de duivels… hoop dat het snel komt!
AE en diana, hoelang waren jullie overtijd bij jullie pos test??
hoe gaat het met de rest van de meiden?
fijn weekend en tot gauw!
x kirsten