hoi meiden,
bedankt allemaal voor de lieve berichten!
idd erg fijn dat het huis onder voorbehoud verkocht is!
en hoop natuurlijk dat het zaterdag pos is… maar vorige maand was me cyclus ook 40 dgn. dus zal nu ook wel langer zijn dan 28 dgn…
29 mei NOD was obv cyclus 28…
dus 11 juni NOD obv cylcus 40 dgn… maar jah we zien wel!
hoe is het met jullie meiden? lkkr weertje he? nou ik ga ff me boek uitlezen in het zonnentje!
xx
Hoi allemaal
sorry dat ik een tijdje niet veel van me heb laten horen, ik heb op het moment erg last van hoofdpijn en duizeligheid door een te lage bloeddruk en dat in combinatie met moeheid en misselijkheid maken dat ik me behoorlijk belabberd voel. Ga vroeg naar bed en kom niet echt aan de computer toe. Goed om te lezen dat het goed met jullie allemaal gaat. MegaMindy en Kevertje: die krampen heb ik in het begin ook gehad schijnt oprekken van de baarmoeder te zijn. Vaak wel spannend omdat het natuurlijk buikpijn is maar vrijwel nooit ernstig. Kirsten gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!!! Super zeg!! Hebben jullie al iets anders op het oog? En Spannend dat je binnenkort gaat testen!
Ik heb vrijdag a.s. de termijn echo…!! Ik zie er naar uit maar vind het tegelijkertijd ook spannend
succes en groetjes allemaal!
Leonie
hoi meiden,
nou ik hoef niet meer te testen van de week… de duivels zijn gearriveerd. maar ook niet erg.
heel misschien ga ik toch nog jaartje wachten met kids…
ben er achter gekomen dat ik heel misschien nog een opleiding wil doen van ruim 12 maanden… en dat gaat niet echt samen.
met die opleiding kan ik in de toekomst minder gaan werken voor meer geld… en minder zwaar werk voor me rug!
ik ga 2 salaris schalen omhoog. dan
dus daar ben ik over aan het dubben.
ae, vervelend zeg dat je nog zo beroerd ben… veel suc6
kirsten jammer dat je ongesteld bent geworden!
:o
Kirsten, toch jammer :hug:
Wat voor opleiding wil je gaan doen?
Hehe wat jammer Kirsten :hug: . En misschien je kinderwens opschuiven??
Als je ervoor wilt gaan moet je dit doen natuurlijk!!
Leonie, Veel succes morgen!! We willen wel fotootjes zien
Hoi allemaal,
Kirsten jammer dat je ongesteld bent geworden! Een opleiding gaan volgen klinkt ook heel leuk, zeker als je dat twee salarisschalen oplevert! Succes met je keuze maken, lijkt me lastig!
MegaMindy hoe is het met jou? Heb je erge last van kwaaltjes?
Kevertje: inderdaad vanmiddag de echo, ik merk dat ik het wel spannend vind. En als het allemaal goed is zal ik de echo zeker showen in het showforum! Hoe is het met jou? Hoe voel je je? En wat een leuke manier trouwens om het grote nieuws te vertellen en dan is het natuurlijk helemaal spannend als ze eerst nog achter de bank blijft staan! Wij hebben ons dochtertje ook een t shirtje aan gedaan waarop jip en janneke bij een wiegje staan en er staat dan onder: surprise! Mijn moeder begreep het niet, dus we moesten het echt uitleggen
Een hele fijne dag voor iedereen, geniet van het lekkere weer!
Groetjes
Leonie
Ben benieuwd wat je beslist Kirsten. Maar ik snap heel goed dat die opleiding verleidelijk is.
Leonie ik ben erg benieuwd naar het resultaat van je echo. Kom straks nog even kijken…
Hoi allemaal,
Vanmiddag de echo gehad en alles was goed!! Een heel bewegelijk kindje en een mooi kloppend hartje!! Geweldig om te zien! Ik ben iets verder dan mijn eigen berekening en tegenwoordig stellen ze de uitgerekende datum blijkbaar dan ook al bij. Is nu 18 december. We zijn uit eten geweest om het te vieren. Morgen post ik een fotootje van de echo, ik moet hem nl eerst nog even inscannen. Ik ben helemaal blij en opgelucht!!
groetjes!
Leonie
hoi meiden,
bedankt voor de lieve reacties…
ik heb er goed over na gedacht. en heb me sollicitatie brief al verstuurd!
echt spannend.
en dus wordt mijn kinderwens even verschoven. klinkt raar… zo praktisch bedoel ik het niet. maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
hoe is het met jullie? spannend hoor dames die echo’s erg leuk! heel bijzonder denk ik. hoe is het met de kwaaltjes?
ik ga zo met me man naar gent 3 dagen, 2 nachten. heerlijk!
eerst nog ff naar de tandarts, bah…
ik weet ook niet of ik hier nog verder moet schrijven…aangezien ik nu geen kinderwens heb even…
ik vind het wel gezellig hoor.
gr kirsten
Kirsten. Wat goed dat je je keuze gemaakt hebt! Ik wil je dan ook veel succes wensen met de opleiding en hoop dat je ermee bereikt wat je graag wilt bereiken!!
Hoe was het in Gent??
En Leonie, ik ben benieuwd naar je echo!!
Hier gaat verder alles wel z’n gangetje.
Wel de hele dag door misselijk en s’avonds echt uitgeput.
Maarja alles voor een goed doel, toch!! :mrgreen:
Vanavond komt een groepje vrienden naar hier, dus ga eens even wat lekkers koken.
Ik hoop dat ik m’n mond kan houden, een stel weet al dat we de 2e verwachten, maar voor de rest wil ik het nog even stilhouden.
Zal me dat lukken???
Tot gauw!!
hoii kirsten
als jij het gzellig vind om mee te schrijven vind ik het geen probleem hoor !!
moeilijk he je mond houden,
ik kon me gisterook niet in houden ! haha
volgende week willen we het aan onze ouders vertellen dat scheelt zoveel, denk ik/hoop ik
ik heb zon goeie band met me moeder, en ik wil het al een tijdje zo graag vertellen, maar na de echo doen we het pas, ook al kon ik me mond niet houden :silenced:
xx
oh ben ik blij dat iedereen het nu gewoon weet!
kevertje hoop dat je misselijkheid niet al te erg wordt. sterkte!
megamindy wanneer is je echo?
woensdag 16-6 dus nog 6 dgn
maar savonds heb ik vergadering dus we gaan pas donderdags avond heen
maar alleen als alles goed is,
als dat niet het geval is dan weet ik nog niet hoe en wat zien we dan wel
kheb namelijk vande week weer wat bloed gehad, maar verder geen krampen (baarmoeder krampen) wel een kramp gehad maar dat was denk me darmen.
maar ik las dat als je een MK hebt dat je dan ook grote stolsels verliest en dat heb ik niet, en het bloeden was alleen dinsdag ochtend en gister ochten heel klein beetje,
maar ik wacht gewoon woensdag af, ik ga ook niet bellen ofzo, ze kunnen er dan toch niks aan doen
en ik doe nu ook mee met MvM
gister iemand langs gweest, hele bult met foldertjes boekjes, etc. kreeg een fotolijstje en kon kiezen uit dvd of een boek
word je wel verwend haha :dance:
xx
Kwam even vertellen, mijn onderschrift :inlove:
wow! wat een goed nieuws! je huisarts zei toch dat het heel moeilijk ging worden? en nu ben je twee maanden verder toch zwanger! Wat goed zeg! Waarom dacht je huisarts trouwens dat het moeilijk zou zijn? of wil je dat liever niet zeggen.
Ik wens je heeeeeeeeeeel veel succes en een fijne zwangerschap.
Liefs,
Diana
@Diana, klopt! HA zei dat het nog 2 jaar kon duren, vanwege het geen cyclus hebben, en nog meer redenen… en nu… ik ben zo blij, het is zo dubbel…
heerlijk! geniet er van!
Sweet, wat goed!!!
:inlove: :inlove: Proficiat, het is je gegunt :inlove: :inlove:
Fijne zwangerschap!