maart/april 2008 stoppers (deel 4)

Meissie wat spannend!!!

Sassie poeh wat een groterts al! Hopen dat ze ff blijven zitten;)

Hier geen nieuws. Ff weekje afwachten en morgen weer prikken. Volgende week de uitslag.

Liefs

hier ook niet zoveel nieuws nog, alleen wel buikpijn van de primolut dagelijks… bah… alleen morgen nog en dan is het wachten op de menstruatie en dan de clomid aan de beurt:)

tja en verder alleen wat nieuws over de honden… Renzo is op dieet en Kwispel wil maar niet aankomen (is in de 10 dagen juist afgevallen ondanks zijn vele eten) wormen zijn uitgesloten dus waarschijnlijk wordt het nog verder onderzoeken. vermoeden ligt in EPI en dat zal levenslang medicatie betekenen. maar als dat moet dan moet dat. hopelijk weten we snel meer

meissie: ik blijf :pray: hoor!

Sassie: mijn man wil echt graag het kamertje af hebben tegen dat het kindje er is, maar zowiezo blijft het eerst nog een maand of 2 bij ons op de kamer. Maar het is toch wel handig als ik een kast heb voor de kleertjes en nog van die dingen. Brieks kamer is al af, we zien wel… Voor mijn man is het ook leuker als hij even niet moet klussen als de baby er is en na een half jaartje rust beginnen we aan osn volgende grote project, de badkamer!

Het zijn wel flinke jongens daar in je buik!

knuffel: wel leuk zo’n hond er bij… Volgende ronde meer succes!

Newbe: :hug:

daag

hier nog steeds geen ongie en mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog :pray: :pray: :pray:

ik kom morgen of misschien vanavond nog ff reageren…ga nu eerst eten :drool:

meiden bedankt voor het duimen…

IK BEN ZWANGER!!

Jaaaaaaaaa!!!

Fantastisch!!! Van Harte gefeliciteerd… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Heel mijn ochtend goed!

MEISSIE GEFELICITEERD!

WAAR JULLIE ZOLANG OP HEBBEN GEWACHT!!

YES! mijn dag is helemaal goed!!! :thumbup:

ohhh krijg kippenvel van jullie lieve reacties… :-*

@meissie wrote:

ohhh krijg kippenvel van jullie lieve reacties… :-*

Natuurlijk reageren wij zo! :mrgreen: je heb ook zolang gewacht!

En na zolang wachten tot er weer iemand zich melde met een positieve test, dat duurde lang! Maar zo onverwacht en ZOOO leuk!

Nu zijn we BIJNA compleet met zwangeren het is nu 8 zwangeren en 3 klussers. (of wachtende.)

Jammer dat sommige meiden echt niet meer mee schrijven,

wie missen we nu volop?

Madelief, J&F , Mamadaantje (die had zich geloof ik afgemeld of niet?) Loesje, Clairtje, MamaGer, Shirley, Maliesje.

Dat waren echte mee schrijvers… Sommige dames zijn zelfs bijna uitgerekend! :o Zoals Shirley en Maliesje!

Jammer, maar heb me er bij neergelegd! Hoop dat ze ons wel laten weten als de beebs er zijn!

Newbe, en Knuffeldraakje (en mamadaantje), er word nog steeds volop geduimd en gehoopt, dat jullie OOK snel een positieve zwangerschapstest hebben!

YEAAA Meissie!! wat goed!! Geniet ervan!! je verdient het hoor!!

Geeft mij ook weer hoop :mrgreen: :wink:

heb gister de laatste primolut gehad, moet nu wachten op de bloeding. dan komt de clomid de 3e dag

ja sweet, nog 3 eignelijk he :slight_smile: van mamadaantje heb ik eignelijk ook niets meer gehoord, ook niet op msn…

Whoe meissie wat super fijn zeg!!!

Heel erg gefeliciteerd!!! :-*

Ik heb vanaf dag 7 na mijn positieve ovulatietest bruinverlies en het wordt met de dag meer. Van de week ben ik op progesteron geprikt want het kan zijn dat dat te laag is. Kan ik dat daardoor kriigen? (ik denk dat ik di/woe daar de uitslag van krijg) Maar het is zo vreemd. Dan heb je eindelijk een ei en dan na ee week alweer bruinverlies… Snap er niets van.

Jullie weten het natuurlijk ook niet…maar het is zo vreemd. Echt vervelend.

Dus maar even woe afwachten of progesteron hoog genoeg en en dan na kerst kan ik testen.

Liefs

Heb al even bericht op hyves, en offline per msn.

Hoop dat ze reageert

Hallo Meiden!

Allereerst iedereen die inmiddels in verwachting is, van harte gefeliciteerd!!! :dance: Zeker als ik dan zo’n berichtje lees als van Meissie net staat het kippenvel me op de armen.

Zojuist een berichtje van Sweet-Love ontvangen, of ik toch jullie op de hoogte wilde houden.

Ik heb in het begin geprobeerd om een en ander bij te houden, maar dat is toen helemaal niet gelukt. Merk ook dat het zwanger zijn van een tweede echt heel anders is qua beleving, rust e.d. dan van de eerste (dus meiden die voor de eerste keer zwanger zijn, geniet er dubbel van!!!)

Nu ik in mijn verlof zit ben ik regelmatiger hier te vinden. Ik hoop ook dat ik dat vol kan houden tot na de bevalling (zal wel weer even een dip inkomen totdat je een nieuw ritme hebt :roll: ).

Hier gaat alles hartstikke goed. Kruimeltje mag komen van de VK, hij ligt letterlijk startklaar en het wachten is op het moment dat hij het wel welletjes vindt. Voor mij geld nu nog even dat ik steeds minder tegen de bevalling opkijk(is een tijdje best erg geweest). Mocht ik overtijd raken zal ik waarschijnlijk een kom-maar-op-mentaliteit ontwikkelen (nu nog niet… nog één week…)

Eigenlijk zit ik een beetje te azen op een 2009 kindje, maar je, dat blijft koffiedik kijken.

Hoe gaat het verder met jullie? Knuffeldraakje aan de med’s. Hopelijk gaat het nu toch snel een keer gebeuren.

Newbe, waarvoor is je progesteron geprikt? Het lijkt me dat bruinverlies niet daarvan kan komen, hooguit dat het iets van innestelingsbloed kan zijn ( :pray: ). Blijft voor ons natuurlijk gok-werk… :shifty:

Verder de zwangeren… Sweet-Love, met jou alles goed? Inmiddels al helemaal op jezelf (geen schoonouders meer om je heen hoop ik :dance: )

Sas, een tweelingzwangerschap. Wel heftig of niet? En twee jongens! Gefeliciteerd hoor! Je krijgt een echt mannen-gezin :mrgreen:

Kom snel weer spieken hier. Sorry voor de verwaarlozing :oops:

Liefs,

Shirley

OOOh meissie GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: Wat een goed nieuws!!

Hier ook iemand die zich behoorlijk aan het schamen is omdat ze zo weinig reageerd. Ik kan niet echt een reden noemen eigenlijk. Ik lees wel netjes mee, maar als ik dan wat wil reageren weet ik niets te zeggen.

Ik heb deze week nog een reeks van 5 dagen om te werken op de groep en dan vanaf januari ga ik nog een paar weekjes op kantoor zitten en dan is 16 januari alweer mijn laatste werkdag! Dan kan ik eerst gaan genieten van een vakantie en daarna verlof :dance:

Hopenlijk zal ik in die tijd weer de gezellige type miep uit gaan hangen!!

Newbe; het klinkt inderdaad wel erg raar dat je bruinverlies hebt terwijl je net je ei hebt gehad. Ik zou echt niet weten wat het kan zijn!

Knuffeldraakje; primolut , clomid… Hmm ik begrijp daar ook helemaal niets van. Met het ene klaar en nu wachten tot de bloeding voor je met clomid kan beginnen?? Misschien heb ik een stukje gemist tijdens de uitleg :slight_smile:

Hoe gaat het nu met jullie hond?? Al wat aan jullie opvoeding gewend?

Kee; Jij moet dus ook nog wachten met het echte inrichting van het babykamertje! Heb je niet ook onwijs last van nesteldrang?? Ik kan ook nog niet aan het kamertje beginnen, dus moet mn nesteldrang op andere dingen kwijt! Ben druk aan het foto’s inplakken van Demi en ik heb echt een opruimwoede de laatste tijd :S

Shirley; Wat leuk om weer eens wat van jou te horen! Jij bent er al bijna!! Wat goed!! Hoe is je zwangerschap verlopen?? Weet je al wat het is?? Ik vind inderdaad dat deze zwangerschap veel sneller voorbij gaat dat de eerste. Op de een of andere manier ben je je er minder bewust van ofzo.

Sweet love; Ik las je ‘olifanten gevoel’ bericht bij de maartmama’s! ik ken het gevoel! En t zal de komende weken alleen maar erger worden :frowning: Die buik moet toch echt nog een stukje groeien! Maar kop op, de langste tijd hebben we gehad!

En eh… niet zo lief zijn voor je vriend???

Herken ik ook!! Ik kan maar heel erg weinig van hem hebben :frowning: Vind het wel heel zielig voor hem. Vooral de intimiteit/sex is ver te zoeken hier! Die arme jongen!! Ik hoop zo dat ik na de bevalling weer zijn lieve opwindende vriendinnetje zal zijn :oops:

Demi ligt nu lekker te slapen, ik geloof dat ik maar snel even de was op ga hangen en dan ook even lekker ga liggen. Onze humeurtjes waren vanochtend niet zo goed… hopen dat wat slaap het kan verhelpen :slight_smile:

:-* Gerda

Zooo, even gelijk goedmaken dat ik jullie zo verwaarloosd heb :mrgreen:

Gerda, voor jou gaat het ook al weer hard hé. Voor je het weet gaat je verlof in.

Het klopt inderdaad dat je minder bewust bezig bent met een tweede zwangerschap. Daarbij is het ook nog eens zo dat bij de eerste er mega-veel zwanger-felicitatiekaartjes binnenkwamen en nu… zijn ze op één hand te tellen. Lijkt ook alsof de omgeving een tweede minder interessant vindt. Heb de kleine knul (ja, jullie lezen het goed) maar toegefluisterd dat hij net zo belangrijk is als zijn grote zus!

Hier weinig nesteldrang… Maar ben ook niet zo’n poets type. Heb wel dat ik sommige dingen opeens af moet hebben… gelijk :shifty: Vindt manlief altijd erg fijn :wink:

Olifantengevoel… Tja, daar kom je niet onderuit. Hier walvis-perikelen in bed tijdens het omdraaien :shifty: . Wat dat betreft ben ik wel weer blij als ik straks weer normaler kan bewegen.

In mijn omgeving beginnen ze nu te gokken op de geboortedatum. Ik heb tot nu toe al diverse data gehoord, maar ik heb zelf geen idee. Voor mijn gevoel kan het zowel elk moment beginnen als gewoon nog twee weken duren… Ik merk het wel.

:-*

@MamaGer wrote:

Newbe; het klinkt inderdaad wel erg raar dat je bruinverlies hebt terwijl je net je ei hebt gehad. Ik zou echt niet weten wat het kan zijn!

Sweet love; Ik las je ‘olifanten gevoel’ bericht bij de maartmama’s! ik ken het gevoel! En t zal de komende weken alleen maar erger worden :frowning: Die buik moet toch echt nog een stukje groeien! Maar kop op, de langste tijd hebben we gehad!

En eh… niet zo lief zijn voor je vriend???

Herken ik ook!! Ik kan maar heel erg weinig van hem hebben :frowning: Vind het wel heel zielig voor hem. Vooral de intimiteit/sex is ver te zoeken hier! Die arme jongen!! Ik hoop zo dat ik na de bevalling weer zijn lieve opwindende vriendinnetje zal zijn :oops:

Ik las dit zo, heb verder niet echht goed te lezen!
Newbe, misschien innestteling bloeding had ik op dag 22 van cyclus, na mijn eiersprong.

En ja, nu is dat olifanten gevoel alleen maar erger!! ben in totaal 12Kg nu al aangekomen! Maar ik had iets meer vruchtwater dan normaal, maar dat zou ze over 2 weken goed bekijken, kindje ligt exact op groei!

Shirley leuk wat te horen! en een zoon! wat leuk! hier ook een zoon! :mrgreen:

Nesteldrang weinig last van nu, af en toe een ingeving, en idd het moet dan ook METEEN gebeuren!

En felicitatie kaartjes… helemaal niet gehad gemeen he!

Helemaal geen kaartjes??? :naughty:

En ook een jongen, leuk hoor!!! Zag zojuist je buik in het showforum :inlove: . Die strepen… niks van aan trekken. Wat Colle zegt, gewoon opzoek naar een badpak :shifty:

Hallo,

Kom ook even meetypen!!! Ben van het weekend een beetje te zwaar uitgeweest om hier veel te komen typen…

Nathalie: wat had je nu verwacht, natuurlijk zijn we blij!!! Moet je niet in de mmm… Begin alvast maar te genieten van alle kwaaltjes :wink:

knuffel, newbe (en mamadaantje) :hug:, nu jullie nog!!

Newbe: :pray: voor een innestelingsbloeding

Shirley: welkom terug en da’s waar ook, jij bent bijna uitgerekend. Spannend!!

Mamager: ik vind het wel spijtig dat ik moet wachten met de inrichting van het babykamertje, maar aan de toestand van dit huis te zien. Zou ik beter eens wat meer nesteldrang krijgen. Zal er zo dadelijk aan het beginnen (Briek is naar kdv en nu kan ik eens doorwerken, joepie :liar:)

Sweet: ik heb ook maar 1 kaartje gekregen, maar moet eerlijk zijn. Ik stuur mensen ook geen zwanger-kaartjes

daag