maart/april 2008 stoppers (deel 4)

Kee, ik ook niet echt hoor, dus verbaasde me niets dat ik niks kreeg, had wel leuk geweest. Maar als ik zeg zwanger te zijn helemaal toen in het begin was het ‘Zo jong, is het gewenst?’ ‘Ai, je laat het zeker weghalen?’.

Nou, net dus wel even me bureau helemaal opgeruimd! Dus ook me toetsenbord uit geschudt, jeetje wat zit daar dan veel tussen he!

Ach nou ja, zo verder met de woonkamer, moest rust inlassen ‘harde buiken parade!’ dus houd ik me daar netjes aan!

Had ik al gezegd vandaag, kindje ligt precies op schema!! Echt precies 37 Cm en 1150 gram!

hey dames, bloeding is heir gestart dus meot over 10 dagen echo en over 2 dagen (dag 3 van de cyclus…) clomid :slight_smile: hopelijk werkt het, heb goede voorbeelden gezien.

Ik had vanmiddag een berichtje getypt, maar KoK bleef hangen en nu zie ik hem niet staan. Even kort…

Ik ben sinds vrijdag erg brak. Ik was al anderhalve week verkouden, maar nu heb ik dus ook een voorholte en kaakholte ontsteking! Op zich gaat het wel redelijk, alleen begin ik rond half 12 enorm veel pijn in mijn kaak en dat duurt dan 3 a 4 uur, echt enorm pijnlijk. De huisarts wilde liever geen AB geven, dus nu probeer ik het te redden met stomen en paracetamol en neusspray. Hopelijk wordt het snel minder.

Meissie, gefeliciteerd! Echt geweldig nieuws om te horen voor de feestdagen!

Sassie, heel veel beterschap gewenst had al ergens gelezen dat je daar last van had! (tweelingmama’s lees ik vaak :mrgreen: ) Hoop dat je je snel wat beter mag voelen! Rot dat je geen AB mag gebruiken zou wel het beste zijn, maar hoop dat stomen en paracetamol (niet teveel he!) mag helpen!

Hoi,

Sweet: ik heb ook hard gewerkt vandaag (was wel nodig :oops: ), badkamers en living gekuist en nog een hele hoop strijk gedaan deze avond :clap: voor jou en voor mezelf :wink:

En die opmerkingen over jou zwangerschap zijn wel de slechtste die je kan krijgen bij een gewenste zwangerschap :snooty:

Sassie: veel beterschap

knuffel: hopelijk brengt deze ronde meer succes

groetjes

Kee, last van Nesteldrang? Of was het net als hier, van het moet wel, lekker vor de kerst en het nieuwe jaar schoon?

:clap: :clap: goed hoor! wel rustig aan blijven doen he!

@Sweet-Love wrote:

Kee, ik ook niet echt hoor, dus verbaasde me niets dat ik niks kreeg, had wel leuk geweest. Maar als ik zeg zwanger te zijn helemaal toen in het begin was het ‘Zo jong, is het gewenst?’ ‘Ai, je laat het zeker weghalen?’.

Echt so NOT DONE :x die uitspraken. Waar halen mensen het lef vandaan :silenced: .

In ieder geval kwam ik er bij mijn eerste zw.sch. achter dat die kaartjes wel erg leuk zijn om te krijgen. Sindsdien probeer ik ze dan ook trouw te sturen als ik weer een zwangere in mijn omgeving heb.

Sassie, beterschap :hug:

Knuffeldraakje ga voor je :thumbup: :thumbdown: deze ronde!!!

Hoi meiden,

Shirley leuk dat je weer meeschrijft!!! Hou ons op de hoogte!

Ik heb gister al de uitslag gehad van progesteron gehad. Vorige week woe was hij 38 en vrijdag 32. Dus dat is hoog genoeg. Ik weet dus nog niet ik waarom ik bruinverlies had… Woensdag heb ik een nieuwe belafspraak over hoe en wat nu verder. Mijn temperatuur is al 12 dagen hoog dus dat gaat ook goed.

Succes meiden.

Liefs

Hoi,hoi,

Sweet: ik moet eerlijk zijn, het is pure noodzaak al dat opgeruim. Het was hier echt een stal :oops:

Newbe: ik blijf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor een innesteling!!!

groetjes

Kee, hier was het ook noodzaak hoor! :oops: Het moet toch een keer gebeuren he!

Shirley, inderdaad die opmerkingen zijn not done, maar ja… ik heb zoiets ‘ik weet wel beter’. Ik heb wel een kaartje gestuurd bij een vriendin, maar niet wat terug gekregen, vind het niet erg.

ohhh newbe jij maakt het spannend!!

ik had ook die bruinverlies waar jij het over hebt en zie nu…ZWANGER!!

kee ik heb nu al last van de opruimwoede hahaha.

en die kwaaltjes neem ik er gewoon maar ff bij!!

knuffel meid balen dat de bloedingen zijn begonnen…suc6 in deze ronde.

ohhh erg he…ben het nu al weer vergeten :oops: .

ohhh ik heb een afspraak gemaakt bij de vk, en 20 januari heb ik een intake en 27 januari mijn echo.

de mevrouw van moeder voor moeders is hier zo meteen dus kan ik daar ook mee beginnen.

ciao!!

Hallo,

:shock: alles opgeruimd en Briekje slaapt nog steeds! Wat gaan we nu meemaken :stuck_out_tongue: In ieder geval, alles is hier nu opgeruimd, ga er morgen nog even met de stofzuiger door en dat was dan de laatste keer dit jaar… hihi, wel grappig om dit te kunnen zeggen

meissie: wat leuk, al die eerste afspraken…

oh, Briekje wordt wakker, tot straks dan maar…

daag

meisiie wat goed dat je meedoet voor mvm!!! Zo belangrijk!

Ik hoop natuurlijk echt dat ik zwanger ben maar heb nergens last van (ja ben grieperig zoals heel nederland) Geen pijn in de borsten geen aders te zien enz enz. Dus ik ga ervanuit dat ik niet zwanger ben en gewoon ongi wordt van de week.

Liefs

Je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben hé Newbe!

Maar ik hoop dat je WEL gewoon zwanger bent!

Nou ik mag weer flessen vol gaan plassen voor de Moeders voor Moeders hoor!!

Een hele dikke dubbele streep…zij zei zelfs dat ik verder zwanger ben dan dat ik nu denk dat ik ben.

Newbe…mijn duimen draaien overuren meid!!

@Meissie, GEFELICITEERD geweldig zeg :thumbup: :dance: :dance: :dance:

Mijn test bij mvm moeders was ook mee positief maar het bleek achteraf precies zover te zijn als ik dacht. Gewoon veel HCG aangemaakt denk ik :mrgreen:

@Newbe, ik duim voor je dat het raak is, wieweet…

@Knuffel, veel succes met de echo’s.

Hier alles goed, gisteren naar de vk geweest, bloeddruk was 120/70 en hartslag van de baby was 140. Ik voel hem (of haar) heel vaak bewegen, dat is wel heel fijn :mrgreen:

HCG zegt niet altijd in hoever de zwangerschap is.

Mijne sprong er ook niet uit met 3 weken en met 4 weken wel.

Je maakt gewoon per dag onwijs veel aan.

Het is zo gek om te zien dat de meiden die al zwanger zijn alweer zoo ver zijn! Dat gaat echt snel!!!

Hier temp nog hoog (al 13 dagen). Vorgige keer dat ik een ei had was dat ook nog zo en had ik wel wat spotting verder had ik op dag 14 echt wat meer bruin verlies en ging mijn temp langzaam omlaag! Dus nu afwachten wat het morgen en overmorgen doet!!!

Liefs

@Newbe, spannend, wie weet een kerstkadootje voor jullie :smiley: Ik hoop het echt.

Ja nu gaat het eigenlijk heel snel, die 12 weken gingen erg traag maar nu gaat het echt heel snel, nog maar 16,5 week en dan zijn er al 40 weken voorbij :shock:

Ongelofelijk he?

Ik wil jullie trouwens allemaal fijne dagen wensen!!!

:-*