maart/april 2008 stoppers (deel 4)

ja idd helemaal vergeten, allemaal fijne feestdagen en een vruchtbaar 2009 :lol:

Even ego, na de Kerst ga ik weer reageren op iedereen…

Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Ze snapt niet hoe ik het voor elkaar krijg, gewoon 2 flinke jongens in mijn buik. Ze hoopte niet dat ik tot 38 a 40 weken hoef door te gaan, want dan zouden het misschien 2 keer 8 ponders worden! Mijn baarmoederhoogte is nu 41 cm, wat overeen zou komen met een eenlingzwangerschap van 45 weken? Oftewel, normaal heeft niemand zo’n grote buik, haha.

Daarna weer naar de huisarts gegaan, aangezien ik nog steeds last heb van mijn kaak/jukbeen en druk op mijn hoofd. Ik heb nu toch AB gekregen, dus hopelijk wordt het snel wat beter!

Iedereen fijne Kerstdagen!

Groetjes Saskia

Hallo,

Even snel, want ik heb niet echt de tijd om op iedereen te reageren. Voor iedereen een vrolijke kerst en een gelukkig nieuwjaar met een gezonde, gelukkige baby (s) !!!

:-*

P.S: wij vertrekken vrijdag op verlof en ik weet niet of ik voordien hier nog langs geraak.

Aangezien ik de komende dagen niet kan posten… Hele fijne kerstdagen meiden!!!

Liefs!

Shirley

GerdaIk wens ook iedereen een hele fij ne kerst toe!! Geniet maar lekker van elkaar en het lekkere eten :smiley:

Ik moet helaas werken, morgen ochtend en vrijdagavond (plus weekend), maar tussendoor ga ik ook lekker genieten van mn meisje en mn vent!!

:-* Gerda

@Sassie, ik hoop ook niet voor je dat ze zo lang blijven zitten, zit die buik niet giga in de weg?

Iedereen fijne dagen.

zag even stan net dat er werd gezegt nieuwe ronden. maar de bloeding was jusit goed, na de primolut begint officiieel den nieuwe ronde 10. die bloeding was de bedoeling omdat ik daarna dag 3 (vandag dus) de clomid kon pakken en hopen op een eisprong:)

tot nu toe loopt alles dus goed. alleen rot is dat de 10e dag op 1 januari valt dus meot er zondag 2 januari heen voor de echo, ze zouden me nog terugbellen hoelaat en dat hebben ze gistermiddag gedaan… toen de telefoon in de auto nog lag en ik natuurlijkw eer te laat was. vanaag erg druk geweest in huis dus stomweg vergeten terug te bellen…

hier de hele keukenafvoerleidingen verstopt gehad, de badkamer moesten we even laten voor wat het was. water kon geen kant meer op. na wat sloopwerk van mn pa is dat nu weer opgelost.

Hoi meiden

Heb gister wat rozeverlies gehad. En vannacht wat rommelige buik. Dus vanmogen dacht ik de :twisted: :twisted: aan te treffen…maar helemaal niets.

Dus ik denk nou dan doe ik wel een test en dan weet ik het maar dan kan ik lekker aan de borrel.

En er verscheen zowaar een kruisje!!! En heel duidelijk ook!!! Helemaal niet verwacht!!!

Ben beetje in de wolken maar ook heel erg bang!

:-* Newbe

JAAAAAAAAAA NEWBE GEFELICITEERD!!!

wat een heerlijk kerstcadeau!!

ik snap je onzekerheid hoor meid…hier af en toe ook wat gekleurde afscheiding maar ik voel me verder super zwanger.

liefs

:D:D NEWBE!!! YESS

wat goed~gefeli meid!! geniet er lekker van!! :mrgreen:

leuk kerstcadeautje!

iets heel anders:

Vanacht zag ik in Sweet-love der snnaam dat ze naar het ziekenhuis was… ikweet niet waarom nog of wat er aan de hand is.

nu net wakker geworden en lees ik een berichtje van roy op haar msn dat ze dus echt in het ziekenhuis ligt en moest blijven vanacht :cry:

hoe en wat zou ze later nog uitleggen. maar ze wou graag dat ik het doorgeef dus doe ik dat voor haar

dikke knuffel voor jou sweet meid :hug: :hug: :hug:

Newbe, helemaal geweldig kerstnieuws! Gefeliciteerd!

Ik kan me voorstellen dat je wat onzeker bent, maar bij Pete heb ik een week voor NOD ook een dag roze afscheiding gehad en rond mijn NOD wat bruinverlies. En deze zwangerschap heb ik rond 6 a 7 weken zelfs een week lang roze/rode/bruine afscheiding gehad. Ze zeggen dat er vaak niks aan de hand is zolang er geen helderrood bloedverlies en/of krampen zijn.

Sweet-Love, ik weet niet wat er precies gaande is, maar ik wil je toch sterkte wensen! Hopelijk valt het allemaal mee en ben je snel weer thuis? Ik hoop snel wat van je te lezen.

Iedereen fijne Kerstdagen!

Sweet heel veel sterkte!!!

newbe gefeliciteerd!!!

Hier het topic van sweet love…http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67290

Eergister had ik wat krampen/weeen. Dus gister ruim 2 uur aan de CTG gezeten,daar waren duidelijke activiteiten te zien wat op hardebuiken tot weeen duidde. (om de 10, en toen met regelmaat om de 5 minuten!)

Urine en bloed waren goed, en had dus niets in mijn bloed of geen blaasontsteking.

Inwendig met vingers heeft de verloskundige gevoelt, en kon ze dus dat ’ tuutje’ niet vinden van me baarmoeder, ook gaf de echo aan dat het iets verweekt was en mocht (moest, had geen keuze!) starten met weeen remmers, 1 zetpil en daarna gewone pillen iets met de a?

Kerst vier ik dus helaas… in het ziekenhuis en alles is wel rustig vandaag. Maar weet niet tot wanneer ik moet blijven. (hoop uiterlijk tot morgen.) mocht nu even ’ snel’ naar beneden dus daarom typ ik dit.

Mijn vriend kan jullie niet echt op de hoogte houden, geen verstand van kok,en hij zit met regelmaat bij mij. Of slaapt.of… ja thuis… maar ja.

We zijn erg geschrokken, amsterdam is zelfs al ten sprake geweest als de weeen remmers niet helpen… dus… ja ik laat snel wat horen!

Liefs.

(knuffel, kan jij het kopieren naar …die ene site?)

Och jeetje sweet love dat is schrikken!!

Hopen dat je snel weer naar huis mag met het kindje in je buik!!

sweet heel erg veel sterkte met alles! hoop houden dat het goed gaat!

mn vriendin heeft met die weken ongeveer ook weeenremmers gehad e.d. 3 dagen ziekenhuis. ze was te druk geweest (de gekke meid is gaan voetballen met der hoogzwangere buik haha). maar zij is later pas met 37 weken bevallen. dus het kan ook zeker goed komen bij jou!

houd je sterk!

ik hou de rest op de hoogte :wink: :-* .

mocht er iets aan nieuws zijn en roy msn weet te vinden en als je wat wilt doorgeven kan hij het via daar ook aan me doorgeven:) mocht er iets zijn weet je me te vinden aan nummer :hug:

Sweet heel veel succes!!!

Tot verbazing van de artsen gaat het erg goed!

Ze hadden me ingepland op 28 December om naar huis te gaan.

Maar ben net ontslagen uit het ziekenhuis vandaan! Zit er nu nog wel, beneden op de computer even tot mijn vriend er is.

maar het gaat goed, moet me melden op 2 Jan 09, en dan kijken ze nog is.

Wel volledige bedrust en meteen bellen naar de afdeling zelf (kraam afdeling) als er wat is. Dan starten ze per direct weer de weeen remmers.

lief dat jullie zo reageren, beebje heeft er op gereageerd en blijft nog even zitten, want volgens de gynaecoloog had ik niet meer dan een dag moeten wachten dan hadden we nu een klein ventje gehad!

Fijn te horen dat je weer naar huis mag!! Nu ook lekker in bed je rust houden he! Laat je maar lekker verwennen door iedereen!!

Ga lekker veel rusten dan, zodat je klein ventje nog een aantal weken in je buik blijft zitten. Succes ermee!