hey hoi ik kom weer eens langs.
nog geen ei hier te bekennen niet op de echo’s (en niet in de temperatuur die op dit moent ook nogal raar doet vind ik zelf… schmmelend zonder enig rechte lijn van een soort 1e-fase-temp. (tussen 36.2 en 36.7…)
morgen moet ik opnieuw weer de echo doen. om te zien of er dan wat te vinden is. 26-12-08 1e echo na primolut (rechts eitjes links niets, bmslijm ok) 01-12-08 was de 2e echo, daarbij was met een andere gyn dan normaal. maar wel goed: beide kanten waren nu folikels te zien. das iig een goed teken.
het is nu dus wachten op morgen maar vermoed alsnog weer gen verandering behalve hopelijk in ieder geval 1 gegroeit eitje.
@ sassie, fijn dat ze zo goed groeien! hopelijk wordt het binnenkort wat beter voor jou betreft de pijn en het slapen!
Hee Knuffel,
Waarom krijg jij geen clomid?? Missciend at dat wel zla helpen bij jou??
Liefs
bij deze nieuwe update even snel want ben erg moe en het zit allemaal effe behoorlijk tegen.
buiten dat: laatste echo: alle follikels waren verdwenen. alles was leeg. weer nieuwe kuur 10 dagen primolut, daarna dag 3 t/m 7 clomid idd, en dan dag 10 echo.
zou er eigenlijk vrijdag mee beginnen maar lukte me niet om de apotheek te halen dus moet wachten op maandag…
Het is rustig hier, ik ken de tijd nog dat ik elke dag wel elk uur moest kijken omdat ik anders heeeel veeel terug moest lezen.
Maar ja, sommige (oa ik) zijn zoooo zwanger dat we soms volgens mij echt een rust week nodig hebben… (en die niet krijgen…)
Hoe gaat het met de zwangeren onder ons?
En de niet zwangeren?
Sommige dames zijn of gaan de medische molen nu in, iets wat je misschien niet eens had verwacht, maar … dan vraag ik me af, het geeft je natuurlijk geen zekerheid op een kind. (laten we realistisch en eerlijk blijven.) maar voelt het wel wat zekerder, dat er ook echt OORZAAK is?
nou sweet, ik ben er ook niet echt super blij mee hoor dat wij de medische malle molen in gaan maar ik ben wel blij dat erg gezocht gaat worden naar een oorzaak.
waar ik dus bang voor ben…is wat dan juist die oorzaak is.
ben ik het of ligt het probleem bij Gerald…maar goed er word nu in ieder geval serieus naar gekeken.
ik heb inmiddels wel mijn eispronge gehad, temperatuur is al een paar dagen lekker hoor
nu maar hopen dat het zo blijft en dat ik de gyn binnekort kan bellen om te zeggen dat ik zwanger ben.
nou dames fijne zondag nog.
Meissie, ik hoop zo dat het voor jou ook een keer raak mag zijn.
Ik snap dat de oorzaak misschien wel iets wat je helemaal niet wil horen kan zijn. (bijv dat het aan jou of je man ligt) maar dan weten jullie wel waar het ligt… hoe klote ook natuurlijk.
Laten we alleen maar hopen op goed nieuws.
Hoi,
Hier ben ik ook even…
't Is hier idd een verschil met een hele tijd geleden, maar ik kom hier af en toe nog graag langs, en ik wil nog steeds even hard supporteren voor de niet-zwangeren dan in het begin!
Meissie: ik heb je verhaal gelezen, ik heb nog niet de tijd gevonden om te reageren daar, dus dan hier maar even! Bah, die mmm is niet leuk, voor jou niet en voor Gerald niet. Hopelijk stopt het nu en ben jij lekker zwanger nu!
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Knuffel: bah, wat is dat nu weer, het zag er zo goed uit! Goed dan wachten we maar op het volgend eitje! Ook voor jou
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Newbe: blij om nog eens iets van je te horen! Hoe gaat het met jou?
Sweet: Rust, nog eventjes en het is kerstvakantie, en deze keer ook voor mij! Joehoe, 14 dagen thuis! Hoe is het met je moeder?
groetjes!
Kee, dank je dat je vraagt naar mijn moeder, het gaat nu redelijk met haar, ze is erg moe, en ze zit erg tegen 19 januari op, dan word ze geopereerd.
Hoi meiden,
Nou we zitten nu dus alledrie in de medische molen. Das niet prettig he?
Ik zit inmiddels op dag 20 en nog geen ei te bekennen…
Vrijdag weer naar de gyn.
Tja "vroeger"was er wat meer te schrijven… nu is het wel wastig nu wel in de mm zitten…
Liefs
Zit trouwens eigenlijk op dag 30 maar werd 10 dagen na clomid 100mg ongi… erg apart…
He meiden,
Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen. Volgende week dinsdag moet ik weer naar de gynaecoloog en de week erop weer naar de verloskundige. Ik zit nu in ieder geval volledig in de ziektewet, dus dat geeft me ook wat meer rust. Ook al was het werken wel te doen, het autorijden en vroeg opstaan niet meer.
Ik weet niet of ik het hier vermeld had, maar we hebben lekkage gehad in de slaapkamer, er kwamen druppels uit het plafond! Nu hebben we een waterbed, wat dus niet even te verplaatsen is, maar gelukkig vielen de druppels net op het stukje tussen het bed en de muur. Wel erg irritant, want met die druppels kom je erg moeilijk in slaap. Een keer heb ik zelfs op de bank beneden geslapen, omdat ik harde buiken kreeg van dat geluid. Maargoed, het bleek een gaatje in een verholen gootje te zijn. Mijn vader heeft zondag dit gootje vervangen en nu hoort het probleem opgelost te zijn. Helaas wel lelijke plekken op het plafond en de muur, maar zodra dit opgedroogd is, wordt dit vanuit de verzekering opgeknapt.
Meissie, fijn dat alles goed onderzocht wordt. En hopelijk blijft je temperatuur hoog!
Knuffeldraakje, dat alle follikels leeg waren, is dat geen teken dat er een eisprong is geweest? Hopelijk heeft de clomid wel het gewenste effect!
Newbe, veel succes vrijdag bij de gynaecoloog!
Groetjes Saskia
hey dames,
nee folikels waren allemaal weg, eisprong was nergens te bekennen, nmiet in de hormonen, niet in de echo’s en niet in de temp dus die kans is gewoon té klein. zit nu met tempen ook nog steeds laag.
ben helemaal vergeten de primolut op te halen door alle drukte van het weekend (nieuwe auto, nieuwe hond) :oops: dus straks gelijk eropaf.
ik reageer later een keer op iedereen. we zijn hier hele dag weer druk met het huis, dingen regelen an de auto, de nieuwe hond die zijn heropvoeding hard nodig heeft etc etc. dus drukke tijden voor ons hier
Doe je rustig aan knuffeldraakje :hug:
ohhh lieve kee bedankt voor je reactie :-
trek jij het allemaa nog een beetje?? wanneer ga je met verlof??
knuffel doe je inderdaad even rustig aan!!
en wat leuk een nieuwe hond…suc6 ermee!
sassie wat fijn dat je nu lekker de rust kunt nemen die je nodig hebt…geen vroeg op staan en autorijden probleem meer een als dat lek nou ook dicht blijft kun je de nachten flink doorslapen.
hier nog steeds hoge temperaturen!! ben benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen.
ciao :-
Ik ebn ook ERG benieuwd meissie! hoop op een Brusje voor Wessel!
Sassie, al 32 weken! Wat gaat het hard! er word toch verwacht meestal dat tweelingen vroeger komen, ik hoop wel voor je dat ze nog Even blijven zitten!
Hoe voel je je?
Hoi meiden,
Hier super positief nieuws! Ik had gister een POSITIEVE OVULATIETEST!!! Whoehoeeee dat heb ik nog niet eerder gehad. Dus ik ben super blij!! eergister was ie negatief en dacht het eigenlijk voor gister weer. Ik had hem al weggelegd en was met andere dingen bezig en toen dacht ik “o ja die test” Dus ik kijken en jahoor een smiley!!! Dus komende 2 a 3 dagen maar goed aan de klus;)
Dus ik heb goed nieuws voor de gyn morgen. Volgende week zal ze dan wel op progesteron gaan prikken omdat ze misschien dacht dat deze wat te laag zou zijn. Maar goed alles op zn tijd! WE zullen zien.
Hoe gaat het met de zwangeren? Saskia hoe voel je je. Jij zal het wel super zwaar hebben!
En meissie en knuffel hoe staat het er bij jullie mee?
Liefs
:dance: :dance: :dance: :dance:
JEEJ NEWBE, met recht mag je blij zijn hoor! je eerste positieve Ovu test! :dance: :dance:
Geeft een beetje hoop he?
jiepie, wat goed!!!
Wie weet komen er deze maand weer zwangeren bij!
dus goed klussen maar
groetjes
nou newbe wat een feest :dance: :dance:
suc6 en have fun met klussen!!
hier gaat het prima, temperatuur is nog hoog maar schommelt wel behoorlijk.
ach ik heb mijzelf er al op ingesteld dat ik ongie ga worden over anderhalve week…kan het alleen maar meevallen