nou en snel een berichtje van mij :oops:
hier super druk met verhuizen ik heb besloten tot 3 uur bij me schoonmoeder te blijven want ik zit er een beetje doorheen en de kinderen geloof ik ook haha want het heen en weer gesleep van amersfoort naar voorthuizen en nog werken en kids naar school en dan moeten ze zich vermaken in het nieuwe huis terwijl ik bezig ben en nu zijn ze strond verkouden en mama ook dus een dag rust tot 3 uur want dan moet ik met mijn man mee spullen alvast verhuizen :? mijn werk besloot ook maar even dat ik een week eerder in voorthuizen/barneveld moest werken dus nu al overgeplaast werd hihi dus we slapen een week bij me schoonmoeder en heb ik nog een heleweek om een muur te sauzen en de deuren te verfen en dan is het klaar hihi alleen van het voorjaar de tuin doen maar nu ben ik eigenlijk alles een beetje zat vooral omdat me man nu vind dat hij niet lekker is dus zal het niet snel gaan vandaag met een deel verhuizen pfff mannen als ze ziek zijn dan zijn ze ook echt “ziek” hihi :silenced: nou dit is weer veelste lang geworden haha maar verder gaat het goed hoor hihi ik ben nog steeds niet aan de pil en net trouwens de ongie achter de rug
sweet@ ik zou inderdaad voor je zelf de vk bellen ze zijn er ook voor om je gerust te stellen ik heb dat ook met me dochter gehad ik had haar zelfs maar 1 dag niet gevoeld ik was toen 30 wk zwanger en heb toen het zh gebeld (ik liep bij de gyn) en mocht gelijk gekomen en ze hebben een echo gemaakt en het hartje geluisterd en jahoor ze was er gewoon nog maar besloot gewoon even wat rustig aan te doen :lol: en mijn mama gevoel was gelijk weer tot rust gesteld :lol:
meissie@ wat een geluk dat het tempen je meevalt meis en nou maar hopen dat het ook wat opbrengt.
sassie@ veel plezier bij de 3d echo geniet ervan he
knuffel@ jeetje ook al rond de medicijnen voor de zwangerschap maar hopelijk lost het wat op meis :-*
sorry voor diegene die ik vergeten bent maar er was zoveel bij geschreven hihi
liefs
He meiden,
Gisteren had ik die 3D echo. Het was dus een cursus voor o.a. artsen uit het buitenland om met dat apparaat overweg te kunnen. Ik heb dan niet veel foto’s op cd meegekregen, maar ik heb wel bijna een uur lang in 3D naar onze kindjes kunnen kijken. Ik heb in ons showforum even een paar foto’s gezet.
Knuffeldraakje, uit je berichtje begrijp ik dus dat je toch bloedverlies hebt, dus waarschijnlijk ongesteld? Hopelijk helpt die Primolut en heb je daarna een normale cyclus, dat kun je ook wat gerichter gaan klussen.
Anjella, balen dat je zo beroerd bent, lang leve de zwangerschapshormonen! Veel plezier dinsdag, echt geweldig moment om je kindje voor het eerst te zien.
Ik weet niet of Pete doorheeft dat er broertjes op komst zijn. Hij kan nog niet echt praten, dus we weten niet wat er allemaal in zijn hoofdje afspeelt. Hij vindt mijn buik wel erg interessant en trekt ook vaak mijn shirt omhoog. Soms legt hij dan ook de zijkant van zijn hoofd tegen mijn buik, of dat nu een knuffel is of dat hij naar geschop of hartslag wil luisteren?
Kee, lekker zeg een week vrij! Ik heb ook nog wat vakantiedagen over, maar die ga ik aan het eind van mijn zwangerschapsverlof plannen. Nu zit ik toch al voor 50% in de ziektwet, dus dan kan ik die middagen even goed rusten.
Meissie, hopelijk krijg je wat duidelijkheid met temperaturen. Het lijkt me wel even wennen om niet gelijk uit bed te stappen.
Mamadaantje, succes met de laatste loodjes qua verhuizen! En hopelijk heb je tussen het sauzen en verfen even tijd om te klussen
Groetjes Saskia
Hallo,
Gisteren en vandaag hoop huishoudelijk werk gedaan, moet ook gebeuren :x maar goed, wat nu gedaan is hoeft volgende week niet meer… Voor de rest is het hier redelijk rustig, het kamertje raakt langzaam, maar zeker afgewerkt. Morgen en overmorgen gaat mijn man de muren pleisteren en dan moet er nog een nieuw plafond in, de vloer opgeschuurd en dan alles afwerken, schilderen en vernissen en het is klaar (met een beetje geluk lukt dit tegen januari). Zou fijn zijn…
Sassie: lijkt me wel leuk zolang 3D echo, ga straks eens kijken naar de foto’s
mamdaantje: nog even en je bent er door… en zieke mannen: ik herken het maar al te goed…
Nathalie: hopelijk brengt het tempen ook wat op en is je cyclus korter deze keer (of heel lang, maat ons zeggen min 9 maanden )
Sweet: kop op hoor meisje, waarschijnlijk is het allemaal zo erg niet… maar twijfel niet om te bellen, beter je laten geruststellen dan dagen in de zenuwen te zitten… Heb je hem al terug gevoeld?
groetjes
hoi dames kort berichtje van mij op de late nacht. lange dag hier
nog steeds 'bloed’verlies. ik denkdat primolut zn werk doet want het is voornamelijk(sorry) vies bruine zooi dus het wordt schoon gemakt hier geloof ik:) verder weinig nieuws behalve veel buikpijn…
sorry dubbele post :roll:
sorry dubbele post
jeetje knuffel wat een tijdstip zeg om een berichtje te plaatsen :shock: :shock:
ik hoop inderdaad dat de primolut zijn werk gaat doen en jij snel een nieuwe ronde kan beginnen.
sas wat een gave echo’s zeg…als wij zwanger raken deze keer wil ik ook dat soort mooie echo’s laten maken.
hier verder weinig te melden.
ben de woonkamer een beetje aan het omgooien en ik had nu even een tea break!!
hoe is het verder met alle zwangere en niet zwangere ladies hier??
hihi ja we waren even in een cafe waar ook internet is:) ik dacht laat ik eens even een berichtje sturen:p
bruine zooi is voornamelijk nu minder maar het is er nog steeds. de buikpijn is wel weg.
net even weer bloed geprikt (de blauwe plek van vorige keerzit er nog steeds en nu alweer een 2e erbij…) 26e moet ik komen voor de echo
@Sassie, wat een gave 3D echofoto’s zeg :inlove: Echt super leuk.
@anjella, en was de echo goed?
@Newbe, wat balen zeg dat je weer geen ei hebt gehad
@Knuffel, ik duim voor je dat nu wel goed gaat komen.
@Sweet, ik snap dat je druk maakt, ik voel sinds 2,5 week de baby (ja heel snel al). en ik maak me ook druk als ik hem een tijdje niet voel. Ik zou gewoon de vk bellen, die begrijpen dat wel.
Hey,
Gelukkig na dat ik 2 dagen niet had gevoeld, liet hij duidelijk merken dat ie er nog was.
Papa blij, mama blij…
Sas, gave echos joh!!!
Ik reageer morgen op iedereen ben kapot.
xx
@Sweet, super :thumbup:
Hee meiden
Eindelijk vind ik even tijd om het goede nieuws te vertellen!!!
Ik heb ons wondertje zien zwaaien in mn buiken zien dansen ( op en neer wippend :D:D), :dance: was zon een mooi gezicht! Heb heerlijk liggen huilen op de tafel gister,
Echt super, geweldig, fantastisch om dit mee te mogen maken!
Ik loop nu helemaal op een hele grote blauwe of roze wolk!!!
Ons wondertje is nu 2,6 cm groot en ik ben precies op me eigen uitgerekende datum uitgerekend, dus op 13-06-2009, 1 dag na mn moeders 60 jarige verjaardag. Dus dat word nog erg spannend tegen die tijd.
Nu ga ik weer even verder op mn wolkje genieten…
( sorry voor m’n egobericht, maar ik kom snel weer een keertje kleppen!!!)
Mn echo plaats ik ook zo snel mogelijk!!
:-*
Hallo,
Hier ben ik weer even… Heb niet veel bijzonders te melden… 't Zijn heerlijk rustige dagen met Briek…
Anjella: Leuk hé die echo! Blijf maar lekker op je wolkje zitten! Juni is een mooie maand om te bevallen!
Regje: wat fijn dat je je baby’tje al voelt en je baby’tje voelen is een hele geruststelling… Gelukkig heb ik weer een heel beweeglijk kindje…
knuffel: gelukkig doet de primolut zijn werk, dat is tenminste al iets. Hopelijk is nu ook je lichaam klaar om zijn werk te doen
Nathalie: leuk zo’n verandering van interieur, heb je veel veranderd?
zo ga nog even wat rondkijken en dan hopelijk nog even tijd voor eendutje voor Briek wakker wordt…
daag
@Anjella, leuk hoor, en ga maar idd lekker genieten op die wolk :lol:
Anjella, geweldig nieuws om te horen! Leuk he om je kleintje te zien? Ik vond het ook zo’n emotioneel moment.
Hoi meiden,
Leuk hoor al die echo’s!
Hier weinig te melden. Begonnen met clomid 100 mg. Gister de eerste bijwerkingen geconstateerd. Dubbelzien en lichtflikkeringen… Gelukkig had ik het alleen in de avond dus kan ik gewoon werken en autorijden.
Liefs
Hallo,
Heb niets bijzonders te melden, met ons is alles ok… We vertrekken vanavond op weekend naar de Ardennen, en dan zit de week verlof er weeral op…
Newbe: 100 mg clomid, laten we hopen dat die zijn werk doet! Wanneer is je volgende nod? Wel lastig van die bijwerkingen, wist niet dat het zo hevig kon zijn… :hug:
daag
hier ook weinig nieuws. weer druk in huis bezig dit weekend. badkamer eindelijk aan de beurt:)
overigens de 26e moet ik naar de gyn voor de echo.
Hai.
Laatste dagen weer onwijs last van mijn rug. (had er even minder last van.)
Ben ook even ziek geweest, wat koortsig, en ook erg vermoeid,
denk soms dat ik SUPER power heb, maar besef snel genoeg dat ik rustig aan moet doen.
Verder weinig nieuws, prettig weekend allemaal!
x
@Newbe, wat vervelend dat je last hebt van de bijwerkingen hopelijk helpt het medicijn je wel.
@Knuffel, Goed dat je naar de gyn gaat, want dit is echt niet normaal.
@Sweet, rustig aan blijven doen hoor.
Hier ook weinig nieuws eigenlijk, over 2 weken hebben we de 20 weken echo, dus ik hoop maar dat alles goed is. We willen niet weten wat het wordt, dus dat blijft nog een poosje geheim. Ik denk ergens een jongen maar het zou ook best een meid kunnen zijn.