het leeft nog wel een beetje:P
maar zometeen ben ik ook weg as you know:p
trouwens: ik gok bij jou op een jongentje :mrgreen: (je banner )
En bij J&F gok ik meisje
Okay dan, zet ik jou er ook bij:P dat jij dat denkt!
Bij J&F, hmm… ik denk… ja wat denk ik eigenlijk… :think:
MEISJE! :inlove:
En bij mij knuffel? wat krijg ik
@Newbe, raar zeg, mooi dat je er in iedergeval na laten kijken want dit klopt echt niet.
regje, heb je een foto van jou voor me?
dan kan ik beter beeld van je krijgen en beter voorspellen… ahum… gokken :mrgreen:
zo op mijn gevoel af komt het eerst in me op : meisje
R. denkt hier dat wij een meisje krijgen, daar heeft hij over gedroomd en is overtuigd.
Ik denk eeen jongen, ik weet niet waarom zo voelt het…(en de conceptiekalender zegt het.)
maar het gaat mij erom, heel cliche, dat het gezond is, 10 vingertje en 10 teentjes en volledig lichamelijk niets mankeert (geestelijk liever… ook niet, maar als het een kindje is met geestelijke beperking of handicap, so be it, het is dan ons kind daar zal ik net zo veel van houden, ook als het lichamelijk is hoor maar dat heb je liever niet he.)
Een foto vooruit dan maar. Hier komt ie:
ik snap wat je bedoelt maar weetje: het is logisch dat iedere ouder dat wenst: zijn of haar kindje gezond en wel!
maar het blijft leuk om te gokken/voorspellen of het een meisje of jongen wordt; het is een traditie ( conceptiekalender: de chinezen begonnen er ooit al mee )
mijn vriend zegt ook altijd maar dat ie alleen maar hoopt op een gezond kindje, jongen/meisje maakt niet uit. en zeker omdat hij ook al zo lang wacht op zijn eigen kindje (tja hij is 32, die hormonen van hem borrelen misschien wel harder dan mij alleen is hij er minder actief mee bezig dan ik. )
Bij mn vriendin heb ik het goed gehad: iedereen zei meisje, ik zei jongen, en het is idd een jongen geworden. ns nieuwe neefje of nichtje ( die als ik het goed heb over een maandje is uitgerekend) gok ik op nichtje. maar zij willen nog niets loslaten: heb de 20-weken echo gezien en goed gekeken maar kan er echt niets anders dan meisje van maken:P maar ze hebben wel een beetje opgelet welke echo’s ze lieten zien. vanaf het begin dacht ik meisje.
we zien wel:)
@Regje wrote:
Een foto vooruit dan maar. Hier komt ie:
![]()
ik blijf bij meisje :mrgreen: waarom weet ik niet, maar het is een ‘ingeving’. (nee niet van ergens daarboven: ben geen medium:P puur een gevoelsmatig iets)
leuke foto trouwens!!
Thanks, een meisje zou leuk zijn maar een gezond kind is idd het belangrijkste
Ik vind beide eigenlijk wel leuk…
met een jongen kan ik & ook R. lekker ravotten voetballen stoer aankleden.
meisjes is weer leuk kan ik haartjes mee doen en lekker tutten…
Ik ben denk ik een moeder voor beide… het maakt mij dus niet uit.
regje, leuke foto.
oee dat ken ik Sweet:D
met een jongen kan je lekker gek doen buite op et veld zonder dat mense je raar aan kijke :oops: :lol: :lol:
Soms mis ik het wel om klein en kind te zijn…
Knuffel, je bent af en toe toch een kleinkind?
Iedereen is wel is lekker klein in gedragingen.
Je kan niet altijd de verantwordelijke volwassenen zijn,
Ik heb dan wel mijn idee hoor over het opvoeden van een kind.
Ik bedoel qua internet + computers als hij (of zij) op de basisschool zit zal hij of zij toch werkstukken moeten maken, dat kan maar op een ouderlijke pc met toezicht. geen eigen pc voor dat ze naar de middelbare school gaan.
Misschien is dit niet haalbaar, vanwege de toekomst en alle technische dingen, waar iedereen tegenwoordig niet meer zonder kan en mag.
(zoals PC’s wie kan er nog zonder? of de mobiele telefoon?)
Ook het idee over ouderlijke verantwoordelijkheden, en discussies, zoals N. de ex van mijn vriend laat hun problemen tussen hun zodanig meespelen zodat Bowie zijn papa niet meer ziet, ik zou dus mijn problemen met R. niet mee laten spelen om wille van mijn kind.
Ik heb een duidelijk idee hoe ik het wil gaan doen…(nu het uitvoeren er van nog, dat schijnt het moeilijkste te wezen.) maar ik denk dat ik het vooral zal moeten doen van het moederlijke instinct.
Het dat betreft, zal de moeder (of vader) ook wel is lekker gek doen en zich weer kind (willen) voelen… en dat zal ook gebeuren met een kind.
(wat ik begreep van mijn zus… soms doet ze lekker gek met de kids en dan voelt zij zich ook jong.)
sweet! goed van je dat je dat nu al zo duidelijk voor je hebt! alleen al het feit dat je daarover zo goed denkt geeft al veel aan!
en idd, af en toe kind zijn moet kunnen toch :mrgreen:
nog iemand actief hier?
hbben ff int cafe met ray gezellig ff alleen de deur uit:) Waren we wel aan toe
morgen even wat leuks voor het weekend zoeken :mrgreen: :mrgreen:
Hallo meiden,
Gister nog even met de gyn gebeld. Ik moet die provera slikken, eigenlijk 10 dagen en daarna komt ongi. Ik heb heb gevraagd of dat niet korter of langer kan ivm mijn trouwen van 22e. Niet zo handig als ik in mijn 1e ongi dagen zit. Dus ik mag het nu 7 dagen slikken. Ik ben benieuwd. Ze hopen dat ik hierna zeg maar met een schone lei begin en dat ik weer normale cycli krijg. 1 sept moet ik sowieso weer heen dan wordt mijn vriend getest (dan mijn man ;)) Als ik geen normale cyclus heb en vriend in “normaal” dan moet ik aan de clomid
Regje Leuke foto…heb het gevoel dat ik je ergens van ken :think: :think:
Liefs
Newbe, laten we er vantui gaan dat Clomid niet nodig is: dan is dit goed nieuws:) hopelijk is het ook echt zo en kunnen jullie straks met een geruster hart verder klussen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Regje kwam mij ook bekent voor… of ligt dat aan mij (ons?)
Moggel!
Knuffeldraakje, ik denk dat jij daar ook wel over na gaat denken als je zwanger bent. Ik besef me net pas dat ik over 207 dagen (hoeveel weken is dat? :think: ) echt een mama ben, en dat R. en ik niet meer met ze 2en zijn! :roll: :o Trouwens, ik zie net ook… er is helemaal geen voorstellijstje meer! :think: Die was er wel. (dat weet ik want ik heb hem zelf gemaakt.) waar is ie nou?
Newbe, ik weet niet wat clomid is, maar wel lekker dat je niet ongi word op je trouwdag!
:-*
voorstellijstje is ergens verdwenen… :oops: (al voor mijn lijstjes-tijd:P)
ik kan em er wel weer op zetten maar dan moet ik zeggen dat iedereen van wie ik er nog geen heb, of wie een nieuwe wil schrijven, een nieuwe mag pb-en
goed dat je me helpt herrinneren want zat er laatst nog aan te denken
Je heb hem nu al van mij… ik had het ergens op normaal word bestand staan dus typse. :lol:
Ik ben nogal van streek (zoals je weet Knuffel.)…
Mijn moeder zal op korte termijn naar Duitsland verhuizen.
Wel bij de grens van Groningen, maar toch… toen ze dat zei…
kreeg ik al tranen over me wangen.
Mijn vriend maar ook mijn moeder zeggen : Je wist toch dat deze plannen er waren?
Ja dat wist ik ja! maar ik ben nu zwanger… en… ik kan het niet uitleggen hoe leeg ik me in een keer voel.
:hug: :hug: :hug:
meid toch!! wat ene gedoe… (ook op msn)
hopelijk wordt het snel wat rustiger aan die kant want dit wordt geen doen zo! ze meoten wel rekening met jou houden! wat ook gemailt is naar je sm.
:hug: :hug: :-*