maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Ik ben nu behoorlijk Rustig, het schijnt dat R. zijn oom elke 2 weken naar

Groningen rijd, vanaf daar is het te doen naar waar me moeder heen gaat.

over me schoonmoeder, wat ze nu oko terug gemaild heb… hoop dat ze geleerd heeft… van haar grove bewoordingen.

He ik zit net ff te kijken, Anjella madelief en mamadaantje hebben allemaal op dezelfde dag hun nod!!!

Echt super grappig!!!

Vandaag mijn jurg wezen passen. Zou hem eigenlijk meteen mee krijgen maar er moest nog het een en ander ingenomen worden dus volgende week donderdag kan ik weer heen! Dan maar hopen dat het goed is want vrijdag is de grote dag!

Sweet jij zou toch ook gaan trouwen? Wanneer is jou dag?

Fré hoe gaat het nou met je??

En knuffel hoe voel jij je nu?

Wij zouden 19 augustus trouwen… maar je wilt niet weten…

Ik ben het niet vergeten… had alles al zo een beetje geregeld.

Vriendlief zou… gemeente doen… en dat is ie vergeten , want ja hij dacht dat het oktober/november zou worden! :wall:

hallo,

jeetje wat is er gekwebbeld hier :lol:

sweet@ ik hoop voor je dat het wat rustiger wordt meis nou want je hebt het wel verdient :hug: en goed dat je het weet hoe je het wil gaan doen maar onthoud dat de opvoeding meestal anders loopt dan je denkt hihi ik had ook zo’n mooi plan en dat is toch anders uitgepakt haha :lol: ook wel goed hoor al zeg ik het zelf :oops:

newbe@ wat een geluk dat je niet op je trouwdag ongie wordt zeg en nou komt de spanning zeker wel over het trouwen of nog niet?en hopen dat het werkt en dan kunnen jullie eindelijk gericht klussen :wink:

ik zag het ook al dat we allemaal op de zelfde dag onze nod hebben :lol:

knuffel@ dat zal wel lekker zijn geweest even eruit gaan :wink: en kind zijn moet kunnen hoor haha als je zelf kinderen heb helemaal :stuck_out_tongue: je mag weer verstoppertje spelen en knutselen en met lego bouwen haha :lol:

hier werd ik vanmorgen met een zingende kinderen wakker gemaakt hoera mama is jarig haha ik ben weer een jaartje ouder 25 nu ga nu naar de verkeerde kant toe van de 20 :stuck_out_tongue: en ik heb een fietskar gehad van iedereen heerlijk op de fiets een stuk makkelijker dan 1 voor en 1 achter :lol: heb vanmorgen me verjaardag gevierd bij de opa van mijn man want die is ook vandaag jarig (lekker goedkoop voor mij :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: ) en vanmiddag moest ik werken en lekker gebak gehad bij de client :smiley: nu ga ik maar even afwassen en de kids doen die zijn bekaf.

vanavond reageer ik wel meer

liefs :-*

Mamadaantje, wou je nog bericht op hyves sturen GEFELICITEERD!

MAMADAANTJE!!!

:mrgreen: :dance: :dance: :mrgreen:

oja, ter info: ben vandaag dus even weer langs de HA geweest voor mn blaas: die was nu weer in principe helemaal in orde :? … er was nog wel iets maar dus bijna niets mer te zien. mijn eigen huisarts zou zeggen: het is toch bijna weg dus wacht gewoon weer even af… deze invaller zei: omdat het iedere keer terug komt en je voelt je er niet lekker bij zetten we het even op een kweek, dus na het weekend even je eigen HA bellen voor de uitslag welke bacterie er precies zit, welke medicatie er bij aangepakt moet worden en wat verder te doen om het goed weg te krijgen

:mrgreen:

daarbij gelijk even gevraagt/ gezegt dat ik me niet goed bij voelde dat we nog steeds zonder resultaat klussen… hij vroeg of het regelmatig was. dus heb gezegt, het begon erop te lijken maar door die blaas is het de laatste keer dus 52 dagen geworden. daar keek ie wel even van op. maar we moesten nog even een paar maandjes wachten. ook even voor de zekerheid gevraagt of ray’s leeftijd een probleem kon zijn (ja ik weet het ook nie:P) maar dat zou niet moeten kunnen. maar toen ik zei dat ik dus eerder al een jaar lang ook pil-loos ben geweest zonder zwanger te raken. waarop hij zei, dat ik dat anders ook volgende week moest overleggen met mijn HA… dus zit even in dilemma: mijn eigen HA is altijd heel makkelijk met vertellen dat ik maar weer even een paar maand moet wachten (prikpil, je benjt jong bladiebla je kent het…) dus ik denk ik kan beter deze maand afwachten en straks met een nieuwe cyclus (en dus dan 7 maand/7e ronde aan et klussen).

waarom nu al? geen idee… maar iets geeft me geen goed gevoel :oops:

Knuffeldraakje,

Zo te horen heb jij persoonlijk een k*t huisarts en is de huisarts waar je bent geweest gewoon iemand die met jou meedenkt , meeleeft en dergelijke.

Kan je niet bij hem gaan? Of mag je niet overstappen (of neemt hij geen patienten aan?)

Je bent een jaar pilloos geweest zonder enig resultaat te boeken (toen was je er waarschijnlijk ook niet mee bezig.)

En toen ben je niet zwanger geworden, nu ben je al even bezig en zou je inpriciepe wat IK heb gehoord na max. 2 maanden prikpil vrij wezen (dus max. 2 maanden dat het uitgewerkt is.)

Je zou al lang zwanger KUNNEN zijn, als het niet aan de prikpil ligt zoals jou HA beweerd.

Maak anders afspraak bij de gyn…

@Ik lijk dan vast op iemand ofzo, want het lijkt me stug als ik 2 mensen hier op het forum zou kunnen. Ga zometeen wel even op het showforum kijken voor jou knuffel, misschien ken ik je toch :smiley:

@Sweet, je moeder uit de buurt, dat is niet leuk voor je meis :hug:

@Newbe, 22 augustus schiet al voor je op zeg, echt leuk, trouwen is zo leuk.

@Sweet, ik zou je wel laten nakijken hoor, als je een jaar pilvrij bent zou je wel zwanger moeten zijn.

Ik mag gelukkig 3 september al naar de VK, dan ben ik 7,5 week, krijg dan meteen me eerste echo.

@Mamadaantje, GEFELICITEERD

dank je wel meiden :smiley: en sweet heb je berichtje gezien op hyves thx :-

knuffel@ wat een huisarts joh ik heb er ook zo een ging naar de dok met wesley voor zijn knieen en vroeg hem wat over mij en hij luisterde me pols longen en hart en riep doe mij een lol kom begin sep terug als ik terug ben van vakantie :? dus ik denk nu wat is er aan de hand dan :think: en een makkelijke huisarts is ook geen pretje zeg pfff maar als ik het zo hoor zou ik je inderdaad wel laten nakijken, ik ben met een vriendin mee geweest naar haar ha na een jaar proberen om zwanger te worden en hij deed ook zo makkelijk ik heb hem even de waarheid gezegd en ze kreeg onderzoeken en nu is ze 13 weken zwanger :mrgreen:

regje @ spannend je eerste echo :inlove: zodat je weet dat alles goed is :wink:

hierzo ruzie met man :frowning: ik had hem eersgister neer gegooid want hij klonk zo sjago dat er ruzie over de telefoon kwam, en hij zit in engeland dus ik vond het een beetje duur om zo ruzie temaken :? en nu heeft me nog geen eens gefeliciteerd enzo :cry: :x

maar verder gaat het goed hoor hihi

liefs :-

@Regje wrote:

@Sweet, ik zou je wel laten nakijken hoor, als je een jaar pilvrij bent zou je wel zwanger moeten zijn.

Je bedoelt vast knuffel.

dankjullie meiden voor jullie steun en berichtjes:)

Ik wil maar al te graag naar een andere huisarts. en dan wel het liefst een vrouw (die weten vaka uit zich zelf nog wel er wat van) maar ik weet nniet of dat hier in hengelo kan, dat overstappen… ik ga eens even weer aan de google…

Mamadaantje, ga je mee??:stuck_out_tongue:

geen eens een feli?? belachelijk… ruzie of niet maar zoiets hoort ie toch wel te doen vind ik :shock: :shock: :hug:

Regje Echo zo snel:D kijk dat klinkt al beter:D veel plezier alvast :wink:

Sweetlove idd een $%^$ huisarts… (hij heeft me ook nooit gewaarschuwt voor de gevolgen van de prikpil…) btw prikpil uitwerking is idd 2 maanden ongeveer, maar de nawerkingen die kunnen soms nog zon 2 a 3 jaar duren… voor sommige dan

Je mag volgens mij zo overstappen naar een andere huisarts (mits hij patienten aan nneemt )

Ik heb een vrouwelijke, maar we hebben net uitgerekend hoelang je onder weg bent, en hoeveel het kost naar mij toe… dus dat is geen doen!

Knuffel toen ik in juli naarmijn huisarts ging had ik helemaal een goed gevoel. Want ze is een vrouw en echt heel aardig. Kom ik daar aan doet de vervanger de deur open. Een wat oudere man en hij leek me niet echt aardig. beetje nors. Dus ik helemaal in de zenuwen. Ik dacht " hij zal me wel een aansteller vinden".

Nou ik had het zooo mis! Hij was heel aardig en verwees me meteen door naar gyn. Dus mannen kunnen ook echt begrijpelijk zijn.

Nou moet ik ewl zeggen dat ik het eiegnlijk wel fijn vind dat mijn gyn een vrouw is :oops:

Ik zou iig als ik jou was proberen een andere ha te nemen.

Regje wat snel dal die echo! Fijn zeg!

mijn gyn is ook een vrouw. gelukkig wel :shock: . maar moet wel zeggen dat mn huisarts daar ook naar vroeg of ik perse een vrouw wou (IVM mn verleden).

Ik waar het er maandag nog 1 maal op bij mijn eigen ha, anders bel ik gelijk de gyn of ik hier enigsinds een verwijzing voor nodig heb (denk het eigenlijk niet zit ik zo te denken)

ik wacht even af voor maandag iig.

hier ondertussen een beetje in de twijfel voor het huis… er is wat gedoe over de overuren van ray die onder een ander vakje staan dan wat normaal is, en dus weten ze niet of ze dat kunnen meenemen bij de hypotheek. in eerste instantie was het wel goed. mnaar nu kreeg de hypotheker een brief dat het mishscien toch maar niet gaat en we eerst een arbeidsovereenkomst moesten afgeven want daar zou iets in staan wat wel of niet kan…

dus tja… beetje onzekerheid over ons huisje :?

Blegh! Blegh Blegh!

Het is zoooo damn… saai hier, we zijn net al lekker de hele middag weg geweest. Was heerlijk … we hebben ergens een broodje gegeten en genoten van elkaar… maar tis saaaaaaaaaai nu! :roll:

mijn pupje is overreden bij de mensen waar ze nog zat… dus het gaat niet door dit pupje… kreeg net een mail ineens

Hoe gaat het met pupje! :shock:

Ze was opslag dood…

was ook maar een klein ding… maar ik weet nie of ik het moet geloven eigenlijk. maar kga der vanuit dat mensen eerlijk zijn

het is niet anders. ik zie het een beetje zo: liever nu dan wanneer ze al bij mij zou zijn. dan was ik er nog meer aan gehecht. nu heb ik der maar 1 keer gezien en der naam gegeven. het was wel een schatje :frowning:

Ja je weet nooit of je het moet geleoven (misschien hebben ze wel andere kopers die meer bieden ofzo.) mar ja nooit zal je het weten…

Mag Pascha (zo heette pupje toch) rusten in vrede… dood gereden worden is niet leuk. (liever opslag dood dan verwondingen…) mijn hond is ook daar aan overleden! :cry: :cry:

Sterkte lieverd :hug:

heb je zeker gelijk in, liever in 1 keer dan anders… :frowning:

Renzo is ook aangereden gewes maar gelukkig weinig verwond ofzo, (hij is weggerent daarna). maar meot er niet aan denken als hij dar nog had gelegen :shock: