maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Pfffff :wall: :cry: :evil:

(@#&(@& Ziekte ook van me moeder… en nee daar ligt het nu niet aan.

Dinsdag is ze opgenomen geweest in het ziekenhuis (waar ze met spoed heen is gebracht.) Ze had rugpijn en kon niet meer zitten.

Nu moest ze vandaag terug komen, en moet ze geopereerd worden maandag.

haar vriend gaat godzijdank mee, wat mijn stiefvader vroeger nooit deed en liet haar toen altijd stikken en alleen gaan, voor me moeder is dit erg moeilijk en snapt niet waarom het nu wel zo is?

(Ruud houd gewoon van haar dat bewijst hij nu wel!)

Ik hoop dat het bij de operatie blijft, en dat alleen haar galblaas verwijderd word. en dat er niet weer meer narigheid naar boven komt…

Kon ik maar bij haar zijn! :cry:

Tuurlijk Sweet bedoelde ik Knuffeldraak, zullen de zwangerschapshormonen wel zijn :mrgreen: :roll: (Sorry).

Ik heb even gekeken bij de foto’s Knuffel, maar ik ken je echt niet. en van Newbe weet ik het niet en anders niks doorvertellen hoor, tis nog allemaal geheim, hahaha.

Mij maakt het niet uit of ik vrouw of man als HA of gyn heb, als hij of zij maar naar me luisterd en me serieus neemt. Maar ik heb dan ook geen naar verleden.

@Sweet, fijn dat je moeder nu meer steun heeft, een duidelijk teken van liefde.

@Knuffel ik zou idd kijken voor een ander HA eentje die je ook eerder doorstuurd. En sneu voor je van dat Puppy dat dood gereden is, we hebben zelf een hond gehad, echt zo leuk.

Weltrusten dames! :-*

Dankje Sweet, jij ook :slight_smile: :-*

Hallo…

Nog niemand online geweest zie ik, allemaal lekker geslapen?

Of zijn jullie al aan het genieten van jullie weekend?

Vanmorgen om 9.00 uur, R zijn wekker gaat af (van zijn mobiel.), maar die ligt in de woonkamer… Dit gebeurt dus al 4 dagen achter elkaar. En heb dus al 4 dagen achter elkaar aangegeven dat ie dat stomme ding, of helemaal uit zet of alleen die wekker. (want ik moet er uit om hem uit te zetten want hij doet het niet! :wall: ) Doet ie zo zegt ie dan… en gebeurt dus niet. (dit is wel met meerdere dingen zo.)

Vannacht heeft R. erg lopen spoken opzoek naaar paracetamol, hij had pijn in zijn kies. Maar PCM was op, ik had de laatste 2… voor hoofdpijn en me kuit. Kom ik me bed uit (om kwart over 9, ben er altijd tussen kwart over 9 en half 10 uit.)zie ik dat hij halve zak nuts chocolade heb opgegeten, eigen schuld denk ik dan.

Maak ik hem om 11.00 wakker, zoals elke morgen… (soms om 10.00uur al omdat hij gewoon weg langer blijft liggen.) en wilt ie er niet uit! :wall:

Want hij is zo moe, heeft niet geslapen door zijn kies… :wall: :wall:

Ik zeg nou ja, is toch beetje je eigenschuld word ie kwaad van ; Kan ik er wat aan doen dan? (nou gewoon PCM genoeg in huis hebben en niet teveel chocolade eten.)

R. is bang net als ik voor de tandarts, en ik moet ook echt deze week heen.

Een jongen met wie ik ruzie had heeft mij geslagen op me voortanden, en zitten nu aan weerzijden gaten die pijn doen. En me glazuur moet gedaan worden.

Maar ja, ik ben niet zo bang dat ik niet ga (okay ben al 2 jaar niet geweest maar pijn? nee dus ik ga gewoon.) R. vertikt het! :wall:

Ik weet nu niet wat ik met hem aan moet hoor, af en toe is het NET een kleuter, nu ligt hij chagerijnig op de bank… tv te kijken… moet hij weten… maar kan ik er wat aan doen dat hij geen ritme heeft en ik hem dat WEL wil aanleren? (ik heb mijn ritme binnen 1 dag opgepakt.)

Pff… weer dus ruzie, weekend verpest. :wall:

Lesley

middag alweer

net boodschappen gedaan met zijn alle :smiley: de kids waren wel gezellig maar de rest :wall:

dus sweet voor jou mannen!!! :wall: :wall: :wall:

hier nog steeds niet gepraat al 3 dagen nu niet bijelkaar ben alleen maar kwaaier geworden nu had gister me schoonmoeder speciaal lasange gemaakt voor ons omdat hij die zo lekker vind van ze moeder kom ik er rond 11 uur savonds achter dat hij nog niet gegeten heeft en ik zeg kon je niet even zeggen dat je geen vreten moest sorry voor die taal maar zo zei ik het zo kwaad was ik :x heb zo ze eten voor ze neus weggegooid klaar je zoek het maar uit met je eten ik kook niet meer (dit gebeurt wel vaker eens) en daarna niks meer gezegd alleen noodzakelijk en over de kids en met hun maar met elkaar nee :x dus hier ook lekker weekend sweet :doh: en hij is alleen in het weekend thuis kun je nagaan en ik ben altijd diegene die zegt sorry hou van je en dan was het over nou hij gedraagt zich als een klein kind prima hoor dus hier is de zwijgplicht weer ingeroepen zo dom he :doh: dus sweet zullen we onze mannen bij elkaar gooien in een kelder ofzow tot ze weer volwassen doen :stuck_out_tongue: of is het alweer goed bij jou?

liefs

:-*

Goed? Er zijn gewoon vele irritaties, het is wel uitgesproken, maar hij kan af en toe zulke… kl*te opmerkingen maken, of arrogant over komen.

Dat ik vaak zwijg en me mond maar houd… en zoiets heb van ‘Zoek het nu maar even uit!’.

R. werkt nog steeds niet, en is dus hele dagen thuis. Normaal doe ik het huishouden maar kan gewoon niets doen als hij thuis is… niet omdat hij in de wegloopt maar hij kijkt… en ik ruim liever op me gemak op… en niet op zijn manier, dan zou het huishouden gewoon GOED draaien en zou ik gewoon kunnen en willen koken… (hij heeft tegenwoordig de taak de keuken op te ruimen. En dat doet ie wel, maar op een andere manier als ik, en nu zijn overal fruitvliegjes te vinden.) Hij kookt tegenwoordig, omdat ik mezelf uit de keuken heb verbannen.

Ik wil dat hij gaat werken…en dat moet ie ook doen… (dan krijgen we ook meer geld voor in de week, en heb ik me rust :oops: ).

Hij hoeft van mijn niet hele weekend weg, maar overdag gewoon doordeweeks, zou ook wel is heerlijk wezen!

ik kan dat ok niet hoor als eikko thuis is en dan perfect opruimen pffff hij zit dan maar en doet niks :? of hij doet het en dan denk ik dat hoort daar helemaal niet :roll: mischien is dat wel vrouweige hihi :lol: ik doe het maandag allemaal perfect want is hij weg! ik kan wel berijpen dat je wilt dat hij gaat werken niet alleen voor het geld maar ook voor jou ik zou de kriebels krijgen als hij elke dag thuis zou zijn ik denk dan tot scheiding tot gevolg :oops:

hier gelukkig juist een goed weekend:):smiley:

gister even weer de stad in geweest, daarna bij een kameraat vasn ray gezeten. op gegeven moment is me vriendin en haar vriend er ook bij gekomen ( we woudenb naar index gaan maar dat werd te duur voor ons dus zijn zij wel gegaan, en kwamen later er dus bij) gezsellige boel:D

uiteindelijk Ray en ik blijven slapen bij die jongen. en nu net effe weer op de koffie bij mn vriendin en der vriend (die wonen daar schuinboven :stuck_out_tongue: :mrgreen: )

Voor daantje en Sweet: :hug: :hug: :hug: Geef niet op, laat de kerels in hun waan:p ik zeg maar altijd, geef hen hun gelijk dan denken ze dat ze goed zitten, maar wij vrouwen weten wel beter :lol: (ja niet dat wij altijd alles correct doen maar toch:P)

nou hier ist in ieder geval rustig, wat na een lange tijd zo is, gezien we de afgelopen paar weekenden niet echt rust hadden ofzo… dit weekend gaat goed:) de auto gaat binnenkort verkocht worden (scheelt ons in de belastingmaand ruim 250,-… daarnaast is een of ander idioot bedrijf zo stom geweest om beslaglegging te doen op mijn uitkering (gaat ze blijkbaar niet snelgenoeg) en krijg dus vanaf nu waaarschijnlijk maar 150,- p/m ipv 580… nou vaarwel en dagdag met de leuke maanden… want dat aan we dus niet redden :shock: dus maandag kunnen ze wat verwachten daar op hun kantoor!!! alleen al vaste lasten houden we door de maand maar 2 a 300 over van mijn geld!! laat staan dat we et met 150 moeten redden:S ( groot nadeel: op papier woon ik hier niet en zit ik op straat. maar zet ik mij hier op het adres, dan zien ze ray ook als verantwoordelijke en geld-gever voor de schulden… )

Als ik R. gelijk ga geven doet ie helemaal geen moer meer.

Zoals de aankomende babykamer daar staan nog dozen (die hij na 2 weken zeiken NU pas naar beneden in de kelder gaat doet.) en moet nog geschilderd worden enzo.

Als ik het op ZIJN tempo laat doen is dat ongeveer met 30 weken (zwangerschap.) geschilderd en Dan is de baby kamer klaar zodra de baby van wiegje naar eigen ledikantje mag.

Echt waar hoor, hij is niet zo vlot, kinderwagen is kapot ik zit daar nu al achter aan gewoon omdat ik weet dat het moeilijk is om alles optijd geleverd te krijgen. Iedereen zegt : Je heb nog alle tijd!

Alle tijd ja, als het huis nog niet volledig af is! en ik alles moet doen zeg maar. : R. doe dat, doe dit… nee hij doet het niet? Boos worden?

Ik ruim liever alles alleen op, maar dozen zjouwen :naughty: mag niet van VK en R. niet… Ik heb nesteldrang hele erge nesteldrang en als dan zo een lange man, die hele tijd zegt dat ie zoveel doet niets doet en daarna zegt ; Kom er zo aan 10 min later er nog niet zijn en spelletje op de pc aan het doen is…

Pff… dan heb ik soms zoooo een zin om tegen hem uit te vallen en te schreeuwen dat ie van ze luie ass afkomt!

Knuffeldraakje, heb net even overlegd met R. & een persoonlijke financiele advisuur (want die heb ik!) ze mogen MAXIMAAL 30% beslaglegging op een uitkering leggen dus dat is:

20% = dus 116 € beslaglegging (dus 580 - 116 = 464€ wat JIJ hoort te krijgen.) als het 30% word is het 174€ beslaglegging. (dus 580 - 174 = 406€ wat JIJ hoort te krijgen.)

Dus jij mag nooit 150€ krijgen maar dat mogen ze afhalen!

@Sweet en Mamadaantje, hier een :hug: tja het blijven mannen :frowning:

Wat dat al gaat mag ik niet klagen, wij (mijn man en ik) hebben het huishouden verdeeld, hij doet de boodschappen, kookt en verzorgd de planten en smeert 's ochtends het brood. En ik doe de rest en dat werkt perfect. Nou moet ik ook zeggen dat we ook altijd weinig commentaar op elkaar hebben. Hij doet het op zijn manier en ik doe het op mijn manier.

@Knuffel, Dat is echt weinig geld dat je overhoud zeg :shock:

Ik voel me redelijk oke, wel wat moe (na 50 km gefiets te hebben :mrgreen: ) en een droge keel of ik steeds dorst heb.

Regje goed dat jij en hij niets te klagen hebben, R. heeft structuur geleerd, meeste mannen & vrouwen leren dat van huis uit wel… maar hij dus niet… niet omdat hij het niet wou leren het werd hem niet geleerd!

Structuur is idd heel erg belangrijk in de opvoeding.

hier is het huishouden ook een van de dingen die vaak de ruzies veroorzaken… maar eerlijk gezegt is het hier andersom. ik dat dat hier meer een oorzaak in zit omdat ik eerder ALTIJD alles heb moeten doen en ik dat niet weer wil krijgen… daarbij kan me soms een paar dingen doen te veel worden. zeker de laatste tijd (wat dat betreft lijk ik wel zwanger :? ) de rest van de tijd slaap ik of zit ik op de pc…

wat bij mij heel goed werkt om mij aan het werk te krijgen is een strak rooster, waar ook ray niet vanaf meot wijken. dat houd in dat als ik bijv de keuken moet onderhouden, dat hij het niet moet doen! anders ligt het in mijn hoofd weer overhoop en moet ik weer overnieuw voor mezelf mijn rooster in mn hoofd krijgen en weer wennen aan de structuur.

ik heb vroeger wel structuur van mijn oduers gehad maar deed er nooit wat aan behalve de afwas… waarom? tja weet niet, ik denk puur eigenwijsheid op het begin, en op een gegeven moment ook veel depressies die oorzaak waren. doordat ik het toendertijd heb verwaarloost, en daarna juist weer allles moest doen, en nu weer erin moet verdelen van huishouden, is voor mij heel lastig om een structuur in me vast te krijgen… :frowning: vind het soms best wel moeilijk ok voor ray, omdat het voor ray heel erg moeilijk is te begrijpen en met name zichzelf tegen te houden om mijn klusjes te doen als ik het niet gelijk doe…

sweet: ik zag je berichtje op msn en hier:) superdankje dat je dat voor me hebt gevraagt!! ik ga er gelijk maandag achteraan!! als ze dit niet normaal terug zetten naar wat mag dan echt… ben in stat die hele keet te verbouwen!!! hun acties zoals dit zetten onze kinderwens op het spel! want als ik maar 150,- zou krijgen dan kunnen we het voorlopig wel vergeten… :cry: :cry: :cry: :cry:

verder gaat het heir redelijk, heb de hele dag hoofdpijn gehad. vanmorgen was het van het drinken gister denk ik, mar het bleef hangen en as ik in de zon loop wordt het nog erger:| niet te harden… :frowning: heb dit eerder gehad maar niet zo erg… misschien heeft het te maken met de moeheid ofzo

Hallo,

wij zijn weer terug van vakantie… en het heeft goed gedaan! Even heerlijk ontspannen met ons 3(4)-tjes en onze gedachten even verzetten. We hebben gekampeerd in Frankrijk… Briekje vond het zalig. Hij (en wij dus ook) was alleen vreselijk vroeg wakker. Ook niet echt veel zwangerschapsklachten gehad, alleen ik kon echt niet slapen op zo’n matje. Vrijdag opnieuw een echo, hopelijk is alles ok… Gisteren hebben we het ook (eindelijk) verteld aan mijn moeder en schoonouders. Het was erg emotioneel voor mijn moeder (ze voelde het gemis van mijn vader natuurlijk nog eens heel hard), maar het gaf haar ook een positief vooruitzicht. Mijn schoonouders waren ook erg blij met hun ondertussen al 8ste kleinkind… Ben blij dat het nu eindelijk verteld is…

Goed ik heb geprobeer d om een beetje bij te lezen maar er is natuurlijk ook weer heel veel geschreven…

REGJE!!! GEFELICITEERD!!!

Newbe: ik heb net hetzelfde gehad (alleen waren ze er bij mij niet zo zeker van dat ik toen een ei had gehad) en ik heb het je al meer gezegd. Ze hebben 1x mijn menstruatie opgewekt (en bij mij kon dat toen tot 12 dagen duren) en dan gedurende periode een bepaald hormoon bij (medicament heette duphaston) tijdens laatste deel cyclus toen kwam menstruatie normaal en de maand nadien was ik zwanger! Ik :pray: dat je hormoontje zich snel weer normaal gaan gedragen…

knuffel: jij hebt even in een dipje gezeten :hug: maar lees dat je terug nieuwe plannen hebt. Kop op meid! JIj bent een sterke, hier geraak jij doorheen!

mamager: wat leuk dat alles goed was

mamadaantje en sweet: succes met jullie mannen!

zo ga even bij de andere topics bij lezen…

daaag!

even eenn korte reactie… daarnet weer gekloot gehad… weer om geld en dan wel tegenover de politie!!! die ^%%#$% geven een boete voor roodrijden en ray zou gevarlijk heben gereden bij een straat waar hij helemaal niet is geweest!!! en het was ook geen rood :evil: :evil: . dus dat word een bezwaarsschrift… en we waren met zn 4en in de auto dus ook getuigen.

daarbij wel een leuk punt is dat er iemand in de auto achterin zat die wij allemaal niet zo mogen dus das dan wel weer leuk :lol:

maarjah, wweer zon 150,- naar de klote:s

Knuffeldraakje, Take it Easy girl! Ik weet hoe het is van bijna geen geld iets te moeten doen. En dan bijv boete’s of rekeningen wel krijgen.

Als je maandag (morgen dus.) naar degene die jou uitkering uitkeert gaat, wees dan duidelijk met : ik heb zo een hoge uitkering , en er blijft maar zo veel over is dat normaal?

Vraag als je dat niet weet evt welke bedrijf de beslaglegger is, en waarom het zo een hoog bedrag is.

R. heeft ook een beslaglegger op zijn loon en mist daarom per mand 240€ vrij hoog bedrag wat hij mis, maar dat kan terug gedraait worden!!

Je kan evt overleggen met beslaglegger waarom het zo een hoog bedrag is? En als hun het niet verlagen dus jij een laag bedrag, waar je niet van kan leven blijft krijgen moet je een bezwaar schrift schrijven naar de kantonrechter!

Kee, welkom terug van jou vakantie, heerlijk dat je even heb kunnen genieten na die zware weken! Ook heerlijk dat Briekje er van heb genoten, en wat zal het een opluchting voor jou zijn dat jou moeder het nu ook weet.

Regje, structuur is heel belangrijk ja in een opvoeding, dan heb ik het over van alles, Ik had vroeger bepaalde klusjes toegewezen die ik moest doen, en zo kreeg ik structuur, maar structuur in opruimen was het niet alleen, ook in optijd naar bed, optijd uit bed , op dezelfde tijd eten enzovoorts. En R. heeft die structuur niet gehad van zijn eigen ouders.

En eigenlijk heeft R. nooit echt een gezin meegemaakt, ja een pleeggezin die heb beviel , maar daarvoor was hij wel al 9x overgeplaatst van pleeggezin en internaten, dus was het voor R. heel erg wennen, deel te nemen aan een gezin.

hallo,

sorry maar ik moet het even kwijt

mijn man gaat vanavond weg en we hebben nog niet gepraat met elkaar en als dit volgend weekend weer zo is dan besluit ik dat ik weer aan de pil ga als mijn ongie komt, ik heb zo geen zin om zwanger te raken en dan als het echt niet meer gaat tussen ons dat ik alleen met 3 kinderen zit opgescheept. heel schandelijk dat ik al helemaal uitgestippeld heb voor een oplossing als wij uit elkaar gaan hoor :oops: maar dat deed ik de vorige keer ook toen het zo dreigde dat ik alles ging uitstippelde hoe het verder moest als we gingen scheiden :oops:

ik weet het even niet meer ik zou zweren dat hij geen idee meer heeft waar het over ging maar dat hij gewoon zit te wachten tot ik weer op me knieen ga zitten sorry het is heel kinderachtig maar ik vertik het dit keer ik doe het al 3 jaar nu :x

sorry dit moest ik even kwijt jullie staan er buiten als ik het iemand vertel die er dichtbij staat dan krijg je weer dat gebemoei enzo en zijn moeder wordt alleen maar kwaad op hem omdat hij op zijn pa lijkt (zijn ouders zijn ook gescheiden en zijn vader is bijna 2 jaar geleden overleden) dus vandaar dat ik even hier mijn frustatie kwijt moest sorry dames :oops:

liefs :-*

Mamadaantje, ik kom later terug op wat je zegt maar dit heb jij nodig!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: