maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

@Mamadaantje, hier ook een :hug: van mij :frowning:

Mamadaantje, ik heb respect voor jou dat je aan de toekomst denkt.

Wat als je wel gaat scheiden? Dat je daar aan denkt, dat wil niemand, maar soms moet je daar toch aandenken.

(R. en ik hebben ook samen over nagedacht wat we dan willen met ons kind enzo en dat we het zonder rechter willen doen.)

Ook heb ik respect voor je dat je de keuze of je dan zwanger wilt worden dat je daar over na kan denken, nu het zo slecht natuurlijk gaat tussen jou en je man.

Ik snap niet dat hij misschien weg kan gaan als er tussen jullie een ruzie is, ik zou nooit weg willen en kunnen gaan als er ruzie is. Ja, weglopen ben ik goed in… maar ik bedoel, hij gaat een week weg.

Hij moet ook een keer beginnen met excuus maken, en dat hoef jij niet elke keer te doen, vind het knap van je dat je een keer weigert.

Hij mag wel een keer naar jou toe komen ‘Sorry’ is zo gezegd (ook al weet hij niet waar het om gaat.)

Het is niet kinderachtig, en heb respect dat je vooruit kan denken… ik zou dat niet kunnen.

En nee meis, je zeurt niet! dus lucht je hart, ik heb dat ook moeten doen bij onderwerp relaties.

Liefs, ik hoop dat hij MET excuus is weggegaan.

bedankt voor de knuffels :wink:

nee hij gaat weg zonder sorry te zeggen hoor geloof me het zwijgen houdt hij heel lang vol :wall: vandaar dat ik altijd sorry zeg :wall:

maar ik bedank je dat je me begrijpt :-* ik denk dat hij wel weet waar het overgaat en natuurlijk gaat dat weer nergens eigenlijk zoals altijd. ik heb hem al gemeld dat ik weer aan de pil ga maar dat heeft niks geholpen geloof ik(of hij laat het niet merken) natuurlijk doe ik het nu heb niet eens de pil nu maar zo zwanger raken heb ik geen zin in. we hebben alleen maar het nodige gezegd, hij gaat om 11 uur weg maar volgens mij gaat hij eerder weg :frowning: en als het zou goed komen zegt hij altijd van ja maar als het zwijgen te lang duurt vind ik het moeilijk om nog sorry te zeggen omdat die berg dan zo hoog is geworden :? ik weet het nu ook even niet meer en baal als een stekker.

en weg is hij zonder iets te zeggen gaat hij heel zachtjes de deur uit pfffff :x :x :x :cry:

hey meiden

ik wens jullie een fijne nacht en weltrusten

liefs :-*

Hey Mamadaantje,

Leuk he zulke mannen? ik heb gister avond ook hier ruzie gehad! :cry:

En dat toen ik in bed lag, R. is op de bank gaan liggen en is niet naar bed gekomen vannacht! :cry: :cry:

Beetje geslapen?

xx

morgen!

owh sweet bij jou ook al zo gezellig :frowning: :hug: :hug: :hug:

ach jah mannen ik ben het een beetje zat vandaag eigenlijk ik sliep pas 1 uur vanacht en vanmorgen om 7 uur stond een lief ventje naast me mama ik ben wakker ik vind je lief :inlove: dat maakt me dag wel goed weer en het is makkelijk voor mij want hij is er niet dus hij loopt niet om me heen ofzow en sweet jij ziet hem natuurlijk wel elke dag! was het een erge ruzie?

:-*

Bij mij is het inderdaad ook zo gezellig mamadaantje,

En het word er niet minder op, alleen maar erger :cry:

Ik heb pijn in me onderbuik maar het gaat maar door… :cry:

och meis toch :hug: :hug:

je moet je nie te druk maken hoor is niet goed voor dat kleintje in je buik :hug: ik voel me ook zwaar belabberd of ik elk moment in huilen uit kan barsten :cry: maar ik probeer nu ook gewoon van alles te doen extra het huishouden een weblog maken haha ik probeer zoveel mogelijk te doen ik heb zo iets ik hou van hem maar ik laat niet me dag verpesten door hem en voor jou is het wat moeilijker want hij is bij jou thuis probeer toch maar gewoon de sterkste te zijn en wat van je dag te maken misschien gaat er bij hem dan ook een belletje rinkelen van he waarom trekt zij niks van de ruzie aan? misschien werkt het

Sweet-love & Mamadaantje :hug: :hug:

doe het rustig aan, maak jullie niet te druk om de mannen… ( ahum:| zegt degene die vorige week er doorheen zat)

ik kan jullie niet echt helpen… zelf wacht ik altijd maar gewoon af wat er gebeuren gaat en wat daantje zegt, proberen gewoon de dag door te gaan.

ondertussen hier eindelijk weer thuis geslapen na 2 dagen buiten de deur. wel fijn hoor:|

verder weinig nieuws, behalve dat ik niet kan tempen want of ik vergeet het, en als ik het doe, zoals vanmorgen k;lopt er geen bal van : 35.6 lijkt me sterk in vergelijking met de vorige keer… :?

nou, heb de huisarts gebelt: mn blaas is oke. ik heb gelijk aangegeven over het pilloze jaar en nu de 6e ronde nog steeds neits. of ik me zorgen maken moet, of dat ik alsnog maar moet wachten, hun antwoord: eerst 3!! maand temperaturen en een duidelijk schrift van hoe mijn cyclus verloopt…:s dus zowiezo nog eens 3 maand wachten voor ze iets willen gaan doen. en dan is nog maar de vraag of ze wat doen, want volgens haar was ik er wel erg snel bij, ze zei, normaal word je pas na 2 a 3 JAAR doorgestuurd!! :shock: :cry: jezus ik heb hier geen zin meer in zo:S juist alles wat ik zograag mn leven lang al wil gaat gewoon niet lijkt wel: trouwen wil meneer niet, beebje kan dus nog jaren duren als er echt iets niet goed zit en werk wil gewoon neit meer… denk je dat alles goed gaat, valt alles weer in de soep :cry:

misschien als ray naar de husiarts gaat, en zegt dat hij ook bij zn ex is bezig geweest voor een kind en daar ook al 2 jaar bezig was ofzo. maar er nooit bewust echt veel mee bezig geweest als nu ofzo en daarom toen er nooit mee bij de huisarts is geweest maar nu wel, dan kunnen ze in ieder geval bij hem kijken of het goed zit. maar of ze daarin trappen? en of ray dat wil? idas maar de vraag…

niet lullig hoor knuffel maar wat een idiote huisarts is dat zeg :x overal wordt je na een jaar proberen helemaal nagekeken en het kan zelfs 2 maanden eerder als je zegt dat je leven er onder lijdt onzekerheid en je relatie er zo aan gaat enz zo heb ik het aangepakt bij die vriendin van me :wink: maar als ik jou was zou ik echt een andere arts bellen al is het iets verder zolang je maar normaal behandeld wordt meis! gelukkig is je blaasonsteking wel weg;)

wow als ik mijn berichtje zelf terug lees klinkt het heel opvliegerig :oops: sorry zo is het niet bedoeld :oops: :oops: :-*

ik kijk het deze maand aan met de temperatuur. als er een duidelijke eisprong is dan wil ik (kan niets eisen maar toch…) dat ray het bij hem laat checken. en als het niet duidelijk een eisprong geeft, dan ga ik bij zijn huisarts langs of ik bel regelrecht mijn gyn ( ik sta daar onder vanwege de pijn tijdens mijn prikpil en het uitstrijkje van toen)… dus zowiezo even deze maand wachten.

al verwacht ik er niet veel van :oops:

Volgens mij zijn we toe aan een groepsknuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hier gisteren ook spetterende ruzie. Gelukkig de avond zelf wel weer bijgelegd gekregen… Maar een gezellige avond kon je dat echt niet noemen…

enfin, vandaag een nieuwe (en hopelijk betere) dag

groetjes

idd, lijkt wel of het ons allemaal tegen zit deze dagen :shock: zal het aan het weerdipje liggen?

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

ik doe ook mee :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

het lijkt inderdaad allemaal tegen te zitten pffff kee gelukkig dat jullie het bij hebben gelegd :wink:

het stomme is dat de kids het voelen van mij dus die gedragen zich vandaag druk en niet luisteren arme kids :cry:

ik heb met de geboorte van mijn zoontje op een automatische piloot geleefd en toen hij 8 maanden was ben ik ingestort conclusie een depressie en medicijnen ervoor :? en nu lijkt het op de begin van de depressie hoe ik me voel ik heb het nu 2 en half jaar niet meer gehad ik hoop dat het gewoon met die ruzie die al 5 dagen duurt temaken heeft :think: ik moet denk ik wel goed opletten nou me schoonmoeder merkte al op dat ik minder at en ik ben net eindelijk van 45 kilo naar 63 kilo gegaan in een jaar tijd ppfffffff

oke nou hou ik op want anders worden jullie hopeloos van mij :lol: en ik hou al helemaal niet van zeuren :oops:

Hmmmm, ik denk dat wij KOK vandaag heel erg nodig hebben…

Mamadaantje: goed oppassen hoor, goed voor jezelf zorgen een depressie is zoiets niet waard! Kan je deze week niet iets leuks plannen (bijvoorbeeld een avondje uit met een vriendin) ofzo dat je er eens helemaal tussenuit bent en laat nadien je gedachten er nog eens rustig over gaan… zodat je een plan hebt voor komend weekend. Volgens mij is het niet goed dat dit blijft aanslepen…

knuffel: zucht, soms is het toch niet te begrijpen dat die artsen daar zo moeilijk over doen… je vraagt toch uiteindelijk maar om te kijken of alles in orde is… Temperaturen is zeker niet makkelijk! Zo makkelijk te vergeten… maar meestal is dat wel het eerste wat ze vragen… Ben je die periode in ieder geval al voorbij…

nee iets plannen voor van de week zit er niet in waar laat ik de kids :lol: vanaf morgen weer werken en dan schiet de week voorbij meestal geniet ik ook van de maandag heerlijk knutselen met de kids of als het mooi weer is naar buiten sinds ik in amersfoort woon (vanaf dec) en mijn man doordeweeks weg is en ik zoveel werk is mijn sociale leven op een 0 geeindigd terwijl ik eerst in denhaag bijv altijd wel een gezellige afspraak had en in voorthuizen ook, ik zie het nu zo vanaf morgen begint weer de route :lol: werken kids ophalen en eten maken en kids naar bed en mama nog even leren en dan ook naar bed :lol: haha goh wat klink ik zo zielig zeg :stuck_out_tongue: ach ik moet zelf ook wat meer doen ik zeg al weken tegen een vriendin dat ik mee ga naar de sportschool :? en tjah sinds ik een mama ben zijn toch de helft van de vriendinnen langzaam vertrokken want ik kan niet na me werk wat drinken en savonds spontaan weg, maar daar maak ik me ook niet druk om want dat heeft geen zin en als ik iets plan is het in het weekend als mijn man thuis is :lol: ach soms mis ik gewoon denhaag heel erg er was elke dag wel iemand die zei ik kom ffies een bakkie doen dan kunnen de kids met elkaar spelen :? en toen dacht ik nou vandaag even niet hoor :lol: en nu jah alles komt in het weekend het zijn vrienden van ons samen goh nou lijkt het helemaal of ik geen leven meer heb sinds ik getrouwt ben :lol: :lol:

mamadaantje wat jij zegt hier ook… lijkt ecnt net of de depressie terug komt… ook eten is hier nogal een probleem in dit saoort tijden :oops: ( ik kwam hier met mn net 50 en zat laatst eindleijk op 67 en nu weer 65 dus het gaat weer in de min…)

daarnet Ray aan de foon gehad, hij heeft zijn baas gezegt wat hij ervan vond, en gezegt waarom ik echt weg ben gegaan o.a. (het gezeik tegen over mnij en niet bij anderen om een dullig petje of ander gezeik. afspraken die niet werden nagekomen etc.) hij is nu met de baas aan het praten waarschijnlijk, want toen hij ophing riep zn baas em of hij even tijd had. en ook nog flikt die idioot het om telkens binnen te lopenin de crewroom wannneer we zitten te bellen. en als ray naar buiten loopt, dan loopt hij ook ineens daarheen. belachelijk!! net of ie aan het afluisteren is:S dat is privé!! en als het is omdat ray met me praat over hem en de problemen dan is dat nog niet zijn zaak!!! :evil: bah wat heb ik een hekel aan die nieuwe baas:s

idd vergeten van de temp nemen :shock: zal nog zeker wel vaak voorkomen maar kga mn best doen…

he bah wat een baas hey :doh: hopelijk komt er niks moeilijks uit met dat gesprekje maar werkt ray dan ook bij de mac waar jij gewerkt heb?