maart/april 2008 stoppers, deel 3! (al 15 zwanger!)

Hoi iedereen!



Hier alweer het derde deel van ons Maart/April 2008 stoppers-topic!

Ik wens iedereen een heel erg succesvolle en overvol gezellige topicpagina’s:)















Voor foto’s van/door/voor onze dames is hier ons showtopic te vinden:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55696&start=0

Meld :smiley:

present!!



en knuffel voor het sluiten van het vorige deel kun je het beste een modie pbjen met de link van het oude topic en de vraag of ze er een "slotje"op willen doen.





hier een rottige dag achter de rug.

met Wessel ging het vandaag wel erg goed maar ik kwam mijn ex tegen en die vertelde mij dat hij en zijn vrouw hun derde kindje verwachten aan het einde van 2008…men wat steekt dat zeg.

niet dat ik het ze niet gun maar je wilt niet weten hoe ik uit zit te kijken naar een positieve test.

achhh ik heb me er nu al wel bij neergelegt, bij ons komt er ooit ook een tweede kindje :lol:



morgen weer aan het werk…even een nathalie dagje dus.

vind het altijd wel erg lekker dat ik weer mag werken.

andere mensen om me heen een lekker salaris :dance:



ik zal donderdag denk ik weer bij lezen en reageren.



sorry dat ik verder even ego reageer…volgende keer beter, ik beloof het!!

J&F, vandaag naar de gyn, misschien zie je je kruimel wel.

Ik hoop met jou mee meissie! :pray: :pray: :pray: :pray:



Vannacht continu korte dromen gehad, over mijn stiefvader (helaas.) en de rest van de familie, Me nichtje verdronk in de vijfer van ons en overleed! :o Ik ben hier wakker van geschrokken, want jullie weten welke band ik heb met mijn nichtje en neefje (ze zijn gewoon nog altijd me alles.) Gelukkig leeft ze nog hoor, en was dit gewoon een droom.



Zo had ik meerdere rare dromen vannacht…

Jeetje… Bij de Maart-mama’s denken ze ook dat ik rimpels heb…

Ik ben 18 !!! LOL :mrgreen:



Goed, ik ben bij de gyn geweest…



Mijn HCG is momenteel (gister) 3680 !! :shock: Dat stijgt dus echt gewoon mega hard gelukkig… MAAR er is nog geen vruchtje te zien, wel een vruchtzakje… Het kan dus in princiepe nog alle kanten op en ik zit nog steeds in onzekerheid :frowning: 13 Augustus moet ik terugkomen voor nog een echo… Hopelijk is er dan meer te zien… :pray: :pray:



De stagiaire heeft mijn hechtingen er uit gehaald omdat ik er last van had, dat lucht wel een hoop op… Oh en ik heb eindelijk antwoord op mijn vraag, ik mag GEEN domperidon slikken tegen misselijkheid… :roll: Ik moet gewoon maar kleine porties eten als ik misselijk ben en heel veel drinken…



Fre, maak je niet te stresst! ik kan me wel voorstellen dat die onzekerheid je gek maakt maar probeer positief te blijven denken; het hcg stijgt en er is nu wat op de echo te zien! 2 dingen die eerder nog minder goed waren en die nu de goede kant op gaan!!!



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:





dacht dat ik je leeftijd goed had gedaan… sweet gaf het ook al aan :think:

Je bent nu volgens de gyn 5 weken zwanger…

Bij mij was toen ook weinig te zien… (terwijl ik dacht dat ik 6 weken zwanger was.)

Ik heb nu de link gestuurd van mijn echo met 4 en 5 weken, en hoop dat je da gerust steld. Ga er wel van uit… de 5 weken echo is uitvergroot!



Hoezo denken de maart mama’s dat je rimpels heb? Ik heb het zeker over het hoofd gezien?

@J&F, er is in iedergeval iets te zien dat is al een klein beetje posititief :slight_smile:

Volgens mij heb je geen rimpels hoor 8)



Hier geen krampen meer, wel rommelige buik en een beetje rare smaak in mijn mond. Heb wel urine vanochtend ingeleverd. Kon daar net bellen, ze hadden nog niks gevonden. Maar het wordt op kweek gezet en de uitslag daarvan is morgen.

Mijn urine kweek was goed! :dance: Zit niets in wat op iets ‘fouts’ kan lijken.



Hoop dat ik me snel beter kan voelen…

Hee meiden

ook ik meld me hier.



Knuffel dank je wel voor t mooie lijstje, maar ik ben 3 weken geleden een jaartje ouder geworden he, je mag in het lijstje 28jr neerzetten aub.

dank je wel alvast!



hier nog geen duiveltjes te bekennen, wel pijntjes maar wel andere dan normale ongipijntjes…



Sweet ik hoop en duim dat je je ook snel beter voelt!!!



Fre wel een mooie echo, gelukkig is er nu wel een vruchtzakje te zien en hopelijk krijg je de volgende keer een kloppend hartje te zien!!!



Regje ik hoop voor je dat er niks aan de hand is, ik duim voor je!!



Voor de rest word ik echt van het wachten, ik heb echt zoiets van duiveltjes kom nu maar en anders blijf je lekker weg ;):smiley:

Maar morgenochtend als er nog niks is doe ik testen…



Spannend!!!



Veel liefs en XXXXX

oo okidoki anjella :slight_smile:

ik zal het zo wijzigen! gelijk met mijn eigen wijziging want ben nu dan toch eindelijk ongi geworden!! 8) nog niet echt doorgezet, maar het komt nu wel.



willen we net even een andere auto bekijken en proefritje. dus even met die auto langs kameraat van ray geweest, motor afgezet. willen we weer trug rijden: krijgen we dat stomme kreng niet meer aan!!! startonderbreker zit erop, en alarm… die wij dus niet kennen. daarbij: de ramen die niet in 1 keer open of dicht willen maar per druk iets dichter gaan (electrisch dus), her en der wat krasjes, en de kameraat van ray wist ook gelijk al een paar dingen op te noemen waaraan hij kon zien dat et een opgeleukte schadeauto is :think: … wel jammer want het is een hele mooie.

En ook ik meld me hier…



Knuffel, bedankt…geweldig gedaan. Ik had je nog een PB gestuurd maar mijn verbinding deed weer eens raar en ik weet niet of het nu wel of niet is aangekomen.



Verder gaat het hier een beetje raar. Ik heb al dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ik ben het nog steeds niet geworden…Ik heb af en toe een bruine veeg in mijn maandverband, maar dat is echt niets vergeleken bij anders. Dit kun je niet ongesteld noemen. Maandag was het al een klein veegje, dinsdag ook. Vanmorgen ook en nu weer niks…raar hoor…Ik ben benieuwd wanneer het nu eindelijk doorzet…Ik krijg de neiging om een test te kopen, alhoewel ik wel weet dat ik ongesteld ga worden… :cry: Nou ja…ik kan onder aan mijn berichtje nog even naar mijn overtijddingetje kijken…is ook een leuk gevoel…

Ene kant ben ik blij dat je ongesteld bent (geworden of aan het worden) knufffel, dan weet je waar je aan toe bent… en kan je mooi nu echt er opnieuw voor gaan, andere kant is het echt onwijs…(@#*)( dat je niet positief testen… maar jou tijd… komt wel lieverd! :hug:

Ik heb deel 3 ook gevonden, ik zal vanavond of morgen weer even bijlezen en reageren.

Hoi Sassie, leuk jou ook hier weer te zien!!

ik meld me hier ook!



Heb alleen geen tijd om een leuk bericht te typen, mijn schoonouders kunnen elk moment binnenvallen :slight_smile: en ze mogen deze site nog even niet zien :smiley:



tot vanavond dan maar weer

:lol: dat ken ik hihi.



Hier is de ongi er goed in, jammer genoeg danwel niet zwanger dus, maar beter dit dan nog weken zonder ongi :shock:







Vanavond op de dochter van de buren passen dus. nouja oppassen? de kleine licht waarschijnlijk toch de hele tijd te slapen:) effe de wii straks daarneer zetten dan heb ik ook wat te doen :slight_smile:

Hoi hoi lieve meiden,



Ik meld me ook weer!



Anjella, Madelief en mammadaantje ik duim voor jullie!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Sassie Ik kan me voorstellen dat het best wel spannend is zo’n 2-ling! Maak je niet te druk het komt wel goed. Maar goede info is natuurlijk nooit weg!



Knuffel mooi lijstje!!!

Vervelend van je ongi maar je weet nu tenmisnte wat. Jouw cyclus is ook raar he? Echt super vervelend voor je!! Hopen dat het de volgende keer raak is!



J&F Fijn dat het wat beter met je gaat! Hoop echt dat het goed blijft gaan!



Verder heb ik de uitslag gekregen:

In mijn bloed was te zien (aan progesteron) dat ik 7 dagen ervoor een eisprong gehad moet hebben (toen was ik dus ongi…blijkbaar niet dus) dus zou ik deze week ongi moeten morgen (volgens mijn bloed dus) Als ik dit niet wordt dan ben ik of zwanger of heb ik zeg maar een niet-goede eisprong gehad. Als dat zo is dan krijg ik medicijnen om ongi op te wekken en gaan ze dus kijken waar het “mis” gaat.



Hoop dat het een beetje duidelijk is… Dus moet deze week afwachten…



Liefs

hallo,



ik meld me ook weer en ik zal vanavond alles even bij lezen



alleen meld ik dat de :twisted: nog niet zijn gekomen :pray: :pray: elke keer was me ongie optijd dus stille hoop hier :pray: alleen beetje jammer dat ik pas zaterdag mag testen haha :lol:





tot vanavond :-*

Newbe, vreemd dan, je was dus niet ongesteld… hevige innestelingsbloeding?





Mamadaantje, ik hoop zo mee voor jou!! Hoop dat de test een van deze dagen positief mag uit slaan! :pray:



Knuffel, veel plezier met oppassen he!!



Mamager, heb je het nog niet verteld? Nee anders mochten ze de site niet zien, wanneer vertel je het?